Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Odpovědět
crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od crashta » 5.5.2009, úte 17:52

Vite nekdo, jakej je rozdil v motorech 3.0 V6 12-ti ventil? 164ka mela 132kW (myslim), ja mam na spideru 141kW. 24 ventily ma nezajimaj. Jeste jestli se daj ty motory prehodit, atd...
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od Ladin 164V6 » 5.5.2009, úte 22:10

crashta píše:Vite nekdo, jakej je rozdil v motorech 3.0 V6 12-ti ventil? 164ka mela 132kW (myslim), ja mam na spideru 141kW. 24 ventily ma nezajimaj. Jeste jestli se daj ty motory prehodit, atd...
Rekl bych na 99% ze ty motory jsou stejny, 132kW ma ve 164 od rv. 93 tzn. je to uz bez rozdelovace, ma ostrik pistu olejem atd... Myslim ze ve spiderech to bude jen jinym vyfukem a mozna sanim, motor fyzicky bude stejnej, ve 164 ma mensi vykon ale vyssi kroutak kvuli vaze. Jen ma prehozenej termostat na stranu prevodovky kvuli mistu, to se bude muset prendat

U 24V je udelanej rozdil (QV vs normal 24V) 20PS jen jinym prumerem tech chromovych kolen
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Boomer
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Registrován: 25.4.2008, pát 18:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od Boomer » 18.5.2009, pon 14:49

Stejně tam jednou dáme 24V, viď , Crashto :-))

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od crashta » 18.5.2009, pon 15:13

Boomer píše:Stejně tam jednou dáme 24V, viď , Crashto :-))
bohuzel ja ne-e, chci to nechat v originalu... Ale reseni by bylo koupit este jeden spider... 24V ... :smt077
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

Boomer
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Registrován: 25.4.2008, pát 18:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od Boomer » 19.5.2009, úte 09:54

3.2 :smt026

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od HonzaR » 9.7.2009, čtv 11:46

Když se proběhnou Bloky, kliky, ojnice a písty , objevuje se celá řada překvapivejch faktů, a zaměnitelnost i případně snadná cesta k úpravě a zároveň "končí dohady o kompatibilitě" :

upozorňuju na blok 10101/01 kterej používá 2.0TB V6/GTV,164/ a 3.0 V12 spider..
není blok 10101/03 ----používá 3.0 V6 12V i verze CEE_F2 164


PŘEHLED:

Spider916
Blok
10101/01 M4 = 3.0 12V V6
M5 = 3.0 12V V6 BR

10101/05 M9 = 3.2 24V
10101/03 M7 = 3.0 24V 6M CF3

Klika
10103/O2 M4,M5
10103/O3 M7,M9

Ojnice a písty
10105/02 M4,M5
10105/03 M7
10105/04 M9



GTV 916


Blok
10101/01 M3 = 2.0 TB V6
10101/02 M4 = 3.0 V6 24V
10101/03 M7 = 3.0 24V 6M CF3
M9 = 3.2 V6 24V
Klika

10103/01 M3
10103/02 M4,M7,M9

Ojnice a písty

10105/01 M3
10105/02 M4,M7
10105/03 M9


ALFA 164


Blok

10101/01 M2= 2.0 TB V6
10101/02 M3= 3.0 V6 24V
M6= 3.0 V6 24V (CEE-F2)
M7= 3.0 V6 24V BR
M8= 3.0 V6 24V 4x4 (CEE-F2)
10101/03 M4= 3.0 V6 12V
M5= 3.0 V6 12V (CEE-F2)

Klika

10103/01 M2= 2.0 TB V6
10103/02 M3,M6,M7,M8
10103/03 M4,M5


Ojnice-písty

10105/01 M2
10105/02 M3,M6,M7,M8
10105/03 M4,M5
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 9.7.2009, čtv 14:43, celkem upraveno 1 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od HonzaR » 9.7.2009, čtv 11:55

čili třeba blok 10101/03 --3.0 12V 164 je teda stejnej blok jako GTV 3.2 /samozřejmě jiný vrtání,hlava, no to už není problém :-), vrtání GTV 3.2 není vrtání GTA..

Třeba blok spideru 3.0 12V používá i 2,0 TB V6 ...
Klika všech 2.0 TB je 10103/01
Klika spideru916 3.0 V6 12V je 10103/02.......což je klika všech 3.0 24V od 164 a GTV včetně 3.2 V6 24V...

Je to stavebnice ,a poskládat se to dá lecjak.a je celkem snadná cesta k 3.2 bloku. :D

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od Ladin 164V6 » 9.7.2009, čtv 13:08

No parada takhle sepsany :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od HonzaR » 9.7.2009, čtv 15:19

Kardinální otázka je, jestli klika 10103/02 je kovaná, při výkonu 3.0 motoru by se to slušelo,
je nepsanej zvyk, používat zápustkově kovaný při 4 lágrech na V6, teda jeden lágr na dvě ojnice.Samozřejmě tahle konstrukce nemá únosnost řadovýho šestivalu s klikou uloženou na sedumkrát,možná proto nejdou sehnat výbrusový šály v eperu..:-( šály který jsou k dispozici jsou jen pro pokrytí tolerance 0,018, to je tak na opotřebení provozem s bídou,
na přidřenou to většinou nestačí.

Vybrus A (Red) - klika prumer 59.973-59.979 mm
sala 60568882 - Tloustka 1.833-1.839 mm


Vybrus B (Blue) - klika prumer 59.967-59.973 mm
sala 6058884 - tloustka 1.839-1.845 mm


Vybrus C (Green) - klika prumer 59.961-59.967 mm
sala 6056883 - tloustka 1.845-1.851 mm

Máte někdo typ na dílu-fachmana, kterej umí odlejt šály za snesitelnou cenu?

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od Richie » 10.7.2009, pát 07:15

nechci tady zbytecne psat Off topic, ale po precteni tvych prispevku si vzdycky pripadam jak motoristicky analfabet :) ja rozumim kazdemu tretimu slovu :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od Petan » 10.7.2009, pát 17:25

:smt023
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od Milano75 » 16.4.2012, pon 22:23

nevíte v čem je rozdíl u 164ky 12ti ventil QV 200hp a 75kou QV 12ti ventil 192 Hp??

motormanagment je jaký??



jen sání výfuk??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil

Příspěvek od Ladin 164V6 » 17.4.2012, úte 05:57

Neznam 75, ale u 164 ma oproti obyc. 12V jiny pisty (vyssi komprese), vacky, a uz ma ostriky pistu olejem. Co jsem cetl, tak je to mezikrok na 24V (ktery to maji vsechny), obycejny FL 12V uz pak od konce 92' maji taky ostrik pistu.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host