Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
Vite nekdo, jakej je rozdil v motorech 3.0 V6 12-ti ventil? 164ka mela 132kW (myslim), ja mam na spideru 141kW. 24 ventily ma nezajimaj. Jeste jestli se daj ty motory prehodit, atd...
1° Coppa Alfa Romeo
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
Rekl bych na 99% ze ty motory jsou stejny, 132kW ma ve 164 od rv. 93 tzn. je to uz bez rozdelovace, ma ostrik pistu olejem atd... Myslim ze ve spiderech to bude jen jinym vyfukem a mozna sanim, motor fyzicky bude stejnej, ve 164 ma mensi vykon ale vyssi kroutak kvuli vaze. Jen ma prehozenej termostat na stranu prevodovky kvuli mistu, to se bude muset prendatcrashta píše:Vite nekdo, jakej je rozdil v motorech 3.0 V6 12-ti ventil? 164ka mela 132kW (myslim), ja mam na spideru 141kW. 24 ventily ma nezajimaj. Jeste jestli se daj ty motory prehodit, atd...
U 24V je udelanej rozdil (QV vs normal 24V) 20PS jen jinym prumerem tech chromovych kolen
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
Stejně tam jednou dáme 24V, viď , Crashto :-))
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
bohuzel ja ne-e, chci to nechat v originalu... Ale reseni by bylo koupit este jeden spider... 24V ...Boomer píše:Stejně tam jednou dáme 24V, viď , Crashto :-))
1° Coppa Alfa Romeo
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
Když se proběhnou Bloky, kliky, ojnice a písty , objevuje se celá řada překvapivejch faktů, a zaměnitelnost i případně snadná cesta k úpravě a zároveň "končí dohady o kompatibilitě" :
upozorňuju na blok 10101/01 kterej používá 2.0TB V6/GTV,164/ a 3.0 V12 spider..
není blok 10101/03 ----používá 3.0 V6 12V i verze CEE_F2 164
PŘEHLED:
Spider916
Blok
10101/01 M4 = 3.0 12V V6
M5 = 3.0 12V V6 BR
10101/05 M9 = 3.2 24V
10101/03 M7 = 3.0 24V 6M CF3
Klika
10103/O2 M4,M5
10103/O3 M7,M9
Ojnice a písty
10105/02 M4,M5
10105/03 M7
10105/04 M9
GTV 916
Blok
10101/01 M3 = 2.0 TB V6
10101/02 M4 = 3.0 V6 24V
10101/03 M7 = 3.0 24V 6M CF3
M9 = 3.2 V6 24V
Klika
10103/01 M3
10103/02 M4,M7,M9
Ojnice a písty
10105/01 M3
10105/02 M4,M7
10105/03 M9
ALFA 164
Blok
10101/01 M2= 2.0 TB V6
10101/02 M3= 3.0 V6 24V
M6= 3.0 V6 24V (CEE-F2)
M7= 3.0 V6 24V BR
M8= 3.0 V6 24V 4x4 (CEE-F2)
10101/03 M4= 3.0 V6 12V
M5= 3.0 V6 12V (CEE-F2)
Klika
10103/01 M2= 2.0 TB V6
10103/02 M3,M6,M7,M8
10103/03 M4,M5
Ojnice-písty
10105/01 M2
10105/02 M3,M6,M7,M8
10105/03 M4,M5
upozorňuju na blok 10101/01 kterej používá 2.0TB V6/GTV,164/ a 3.0 V12 spider..
není blok 10101/03 ----používá 3.0 V6 12V i verze CEE_F2 164
PŘEHLED:
Spider916
Blok
10101/01 M4 = 3.0 12V V6
M5 = 3.0 12V V6 BR
10101/05 M9 = 3.2 24V
10101/03 M7 = 3.0 24V 6M CF3
Klika
10103/O2 M4,M5
10103/O3 M7,M9
Ojnice a písty
10105/02 M4,M5
10105/03 M7
10105/04 M9
GTV 916
Blok
10101/01 M3 = 2.0 TB V6
10101/02 M4 = 3.0 V6 24V
10101/03 M7 = 3.0 24V 6M CF3
M9 = 3.2 V6 24V
Klika
10103/01 M3
10103/02 M4,M7,M9
Ojnice a písty
10105/01 M3
10105/02 M4,M7
10105/03 M9
ALFA 164
Blok
10101/01 M2= 2.0 TB V6
10101/02 M3= 3.0 V6 24V
M6= 3.0 V6 24V (CEE-F2)
M7= 3.0 V6 24V BR
M8= 3.0 V6 24V 4x4 (CEE-F2)
10101/03 M4= 3.0 V6 12V
M5= 3.0 V6 12V (CEE-F2)
Klika
10103/01 M2= 2.0 TB V6
10103/02 M3,M6,M7,M8
10103/03 M4,M5
Ojnice-písty
10105/01 M2
10105/02 M3,M6,M7,M8
10105/03 M4,M5
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 9.7.2009, čtv 14:43, celkem upraveno 1 x.
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
čili třeba blok 10101/03 --3.0 12V 164 je teda stejnej blok jako GTV 3.2 /samozřejmě jiný vrtání,hlava, no to už není problém :-), vrtání GTV 3.2 není vrtání GTA..
Třeba blok spideru 3.0 12V používá i 2,0 TB V6 ...
Klika všech 2.0 TB je 10103/01
Klika spideru916 3.0 V6 12V je 10103/02.......což je klika všech 3.0 24V od 164 a GTV včetně 3.2 V6 24V...
Je to stavebnice ,a poskládat se to dá lecjak.a je celkem snadná cesta k 3.2 bloku.
Třeba blok spideru 3.0 12V používá i 2,0 TB V6 ...
Klika všech 2.0 TB je 10103/01
Klika spideru916 3.0 V6 12V je 10103/02.......což je klika všech 3.0 24V od 164 a GTV včetně 3.2 V6 24V...
Je to stavebnice ,a poskládat se to dá lecjak.a je celkem snadná cesta k 3.2 bloku.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
No parada takhle sepsany
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
Kardinální otázka je, jestli klika 10103/02 je kovaná, při výkonu 3.0 motoru by se to slušelo,
je nepsanej zvyk, používat zápustkově kovaný při 4 lágrech na V6, teda jeden lágr na dvě ojnice.Samozřejmě tahle konstrukce nemá únosnost řadovýho šestivalu s klikou uloženou na sedumkrát,možná proto nejdou sehnat výbrusový šály v eperu..:-( šály který jsou k dispozici jsou jen pro pokrytí tolerance 0,018, to je tak na opotřebení provozem s bídou,
na přidřenou to většinou nestačí.
Vybrus A (Red) - klika prumer 59.973-59.979 mm
sala 60568882 - Tloustka 1.833-1.839 mm
Vybrus B (Blue) - klika prumer 59.967-59.973 mm
sala 6058884 - tloustka 1.839-1.845 mm
Vybrus C (Green) - klika prumer 59.961-59.967 mm
sala 6056883 - tloustka 1.845-1.851 mm
Máte někdo typ na dílu-fachmana, kterej umí odlejt šály za snesitelnou cenu?
je nepsanej zvyk, používat zápustkově kovaný při 4 lágrech na V6, teda jeden lágr na dvě ojnice.Samozřejmě tahle konstrukce nemá únosnost řadovýho šestivalu s klikou uloženou na sedumkrát,možná proto nejdou sehnat výbrusový šály v eperu..:-( šály který jsou k dispozici jsou jen pro pokrytí tolerance 0,018, to je tak na opotřebení provozem s bídou,
na přidřenou to většinou nestačí.
Vybrus A (Red) - klika prumer 59.973-59.979 mm
sala 60568882 - Tloustka 1.833-1.839 mm
Vybrus B (Blue) - klika prumer 59.967-59.973 mm
sala 6058884 - tloustka 1.839-1.845 mm
Vybrus C (Green) - klika prumer 59.961-59.967 mm
sala 6056883 - tloustka 1.845-1.851 mm
Máte někdo typ na dílu-fachmana, kterej umí odlejt šály za snesitelnou cenu?
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
nechci tady zbytecne psat Off topic, ale po precteni tvych prispevku si vzdycky pripadam jak motoristicky analfabet ja rozumim kazdemu tretimu slovu
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
nevíte v čem je rozdíl u 164ky 12ti ventil QV 200hp a 75kou QV 12ti ventil 192 Hp??
motormanagment je jaký??
jen sání výfuk??
motormanagment je jaký??
jen sání výfuk??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Vykon motoru 3.0V6 12-ti ventil
Neznam 75, ale u 164 ma oproti obyc. 12V jiny pisty (vyssi komprese), vacky, a uz ma ostriky pistu olejem. Co jsem cetl, tak je to mezikrok na 24V (ktery to maji vsechny), obycejny FL 12V uz pak od konce 92' maji taky ostrik pistu.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host