Jaaaaara - Alfa Romeo 156 2.4 JTD (1998)
Jaaaaara - Alfa Romeo 156 2.4 JTD (1998)
// zalozeno jako diskuse ke karte http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-jaaara
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
no ted mi tam zacalo neco delat takovej divnej zvuk...oziva se piskani (coz by melo byt kladkou od rozvodu) a takovy pazvuk ktery jsem opravdu jeste nikde u niceho neslysel (neprijde mi, ze by mel cokoliv spolecnyho s rozvodama).... pocitam, ze se pristi tyden stavim za znamym aby motor poradne zkouknul a poslechnul
Mimochodem, taky ti Alfa tak kouri? Muze to byt vahou vzduchu (podle me uz neslouzi tak jak by mela), jeste chci zkusit vycistit ten ERG, ale nevim jestli to nejak pomuze
Mimochodem, taky ti Alfa tak kouri? Muze to byt vahou vzduchu (podle me uz neslouzi tak jak by mela), jeste chci zkusit vycistit ten ERG, ale nevim jestli to nejak pomuze
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD
presne ty diry obcas auto ma, tj. tahne a najednou prestana (tak vterina) a pak zase dobry..
Koukam, ze obema slusne kouri. Ale porad to na soutezici ve sprintech v kategorii diesel nema
Vcera me ale Alfice docela slusne vylekala, zniceho nic mi do kopce pod plnym plynem chcipla..ale jakmile jsem zastavil a zkusil ji znova natocit, zase slapala v pohode...doufam, ze to nebylo / neni nic vaznyho.
kazdopadne ji tento tyden ceka dukladna prohlidna motoru
Koukam, ze obema slusne kouri. Ale porad to na soutezici ve sprintech v kategorii diesel nema

Vcera me ale Alfice docela slusne vylekala, zniceho nic mi do kopce pod plnym plynem chcipla..ale jakmile jsem zastavil a zkusil ji znova natocit, zase slapala v pohode...doufam, ze to nebylo / neni nic vaznyho.

kazdopadne ji tento tyden ceka dukladna prohlidna motoru
Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD
jo tak to mas jistou vahu..chce to novou a nebo ji zkus vycistit....
viz: http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... y-debimetr
viz: http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... y-debimetr
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Diky za radu, zkusim ji nejprve vycistit a uvidim, zda se neco zmeni.
To chcipani tim ale nebude,co? koukal jsem, ze par lidi to tak nejak resilo na alfa156.cz a pricinou by podle nich vetsinou mel byt spatny DRV ventil. Ale byli tam i taci, kteri ho vymenili a zmena zadna
To chcipani tim ale nebude,co? koukal jsem, ze par lidi to tak nejak resilo na alfa156.cz a pricinou by podle nich vetsinou mel byt spatny DRV ventil. Ale byli tam i taci, kteri ho vymenili a zmena zadna

Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD
Nooo taký nejaký zvuk mám aj ja , ako keby som mal deravú hadicu od turba, a tiež som niekde čítal že to môže byť rozvodmiJaaaaara píše:no ted mi tam zacalo neco delat takovej divnej zvuk...oziva se piskani (coz by melo byt kladkou od rozvodu) a takovy pazvuk ktery jsem opravdu jeste nikde u niceho neslysel (neprijde mi, ze by mel cokoliv spolecnyho s rozvodama).... pocitam, ze se pristi tyden stavim za znamym aby motor poradne zkouknul a poslechnul
Mimochodem, taky ti Alfa tak kouri? Muze to byt vahou vzduchu (podle me uz neslouzi tak jak by mela), jeste chci zkusit vycistit ten ERG, ale nevim jestli to nejak pomuze

Alfa Romeo Stelvio 2,2 JTD Q4
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Vypada to, ze si na myslenku malo kouriciho auta po cipu muzu nechat zajit chut.. Na druhou stranu jsem se s nekourici nachipovanou naftou jeste nesetkalLaco 910 píše: Nooo taký nejaký zvuk mám aj ja , ako keby som mal deravú hadicu od turba, a tiež som niekde čítal že to môže byť rozvodmiA dymí mi to riadne, keď na to dupnem,ale to je po chipe, EGR som čistil a váhu mám druhú(nie novú, s tou predtým mi to išlo len 150km/h)
Bylo to vycisteni EGR nejak znat? tj. ptam se proto jestli se mam do toho vubec poustet.. Na druhou stranu, kdyz uz budu cistit vahu vzduchu tak to muzu sfouknout najednou

Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD
no cisteni egr ventilu je znat v tom pripade ze se ti zasekava a nejede..ale pokud ti slape tak to ze se bude blyskat jak psi kulky nicemu nepomuze
je to jen ventil ktery prepousti spaliny znovu do sani ....vetsina servisaku se kterymi jsem mluvil tak jednoznacne rikaji "zaslepit"...jinak ja teda na obranu meho auti a sarkanova chipu musim rict ze to kouri jen kdyz dam pedal opravdu na podlahu..jinak je to pohoda..i na emisich jsem prosel v pohode...

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Jasny, tak se zeptam jinak: jak se projevuje to, ze EGR neni OK a potrebuje min. vycistit, zaslepit? nejak se v tom nevyznam a do nedavna jsem ani slovo EGR neznalRichie píše:no cisteni egr ventilu je znat v tom pripade ze se ti zasekava a nejede..ale pokud ti slape tak to ze se bude blyskat jak psi kulky nicemu nepomuzeje to jen ventil ktery prepousti spaliny znovu do sani ....vetsina servisaku se kterymi jsem mluvil tak jednoznacne rikaji "zaslepit"...jinak ja teda na obranu meho auti a sarkanova chipu musim rict ze to kouri jen kdyz dam pedal opravdu na podlahu..jinak je to pohoda..i na emisich jsem prosel v pohode...

k cipu - dle toho, jak casto musim myt zadni naraznik to kouri znamenite

Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD
no ja mam teda zadni naraznik stale cisty....ale mozna je to tim ze mam jinej vyfuk..mam tam imasaf...jinak ten EGR ventil..muzes si vyzkouset jestli ti funguje..vede do nej hadicka ktera vede pres hlavu do takoveho cerneho valecku ktery pod steracema...tak zkus jestli kdyz tu hadicku sundas z egr ventilu jestli kdyz ji ucpes rukou tak je v ni podtlak..pokud ne tak bude zrejme nekde ucpana nebo ti nejde ten elektromagnet v tom valecku....pokud tam podtlak budes mit tak sleduj jestli pri sundavani hadicky z egr ventilu cvakne...v egr je takova membranka ktera se tim podtlakem z te hadicky zdviha a otevira ventil....cvakani vyzkousej nejlepe pri studenem motoru a nebo pri lehce vytocenem motoru....pripadne muzes vyzkouset funkci pusou...odpoj hadicku od toho valecku a nasavej....
jinak ventil nemusi cvakat pokud je motor ohraty....zavisi to na hodne vecech ..jako na teplote motru a tak....tak preju hodne stesti
..jo a bacha ..kdyz by jsi to sundaval tak se nepovoluji matky ale povoluje se ten imbus z leve strany (kdyz stojis pred autem)...pokud nebude egr ventil makat tak ho zkus rozhybat..parkarat na nej zatlac....pokud bude podtlak v poradku a egr ventil bude fungovat ,tak urcite nekupuj novej...je to palba...nejlepsi co pak udelat je ho zaslepit...to si vyriznes z plechu takovej oval ...stejnej tvar jako ma to hlinikove tesneni co tam je...akorat ze uprostred nebudes mit diru 



Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Těch příčin může být v tomto případě poměrně dost. Řekl bych až příliš. Ale než bych to odvezl do servisu, tak bych se podíval alespoň na palivový filtr a zkusil ho vyčistit. Vypadá to možná triviálně, ale často to pomáhá.Jaaaaara píše:Tak jsem dneska minimalne na vikend dojezdiljel jsem a zniceho nic auto chciplo, ale tentokrat uz ani nechytlo...koukal na to znamej a absolutne netusi proc to tak je..V pondeli by mela jit na diagnostiku, tak snad to dobre dopadne, ach jo


- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
co to presne udelalo....chciplo to kdyz to bylo studeny ci teply...pokud teply odpovidalo to na cidlo polohy klikove hridele...je na bloku u starteru....Jaaaaara píše:Tak jsem dneska minimalne na vikend dojezdiljel jsem a zniceho nic auto chciplo, ale tentokrat uz ani nechytlo...koukal na to znamej a absolutne netusi proc to tak je..V pondeli by mela jit na diagnostiku, tak snad to dobre dopadne, ach jo
sviti kontrolka vstriku???
pokud to chytne rano je to to cidlo..
alespon bych to na to videl
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
kdyz to bylo teply, normalne jsem jel (cca 45minut) a najednou zniceho nic chcipla. Svitej vsechny kontrolky, tj i vstriku. Za chvili tam zajedu a vyzkousim, jestli nahodou nechytne.. Znamej taky rikal ze to nejspis bude nejaky cidlo, neco s elektrikou - diky ale za tip, koukneme na to 

Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD
Do servisu zatim nepujde, to az v opravdu krajnim pripade. Na ten filtr kouknu, dikyTěch příčin může být v tomto případě poměrně dost. Řekl bych až příliš. Ale než bych to odvezl do servisu, tak bych se podíval alespoň na palivový filtr a zkusil ho vyčistit. Vypadá to možná triviálně, ale často to pomáhá.Ovšem podle toho cos napsal se přesnější diagnóza určit nedá.
![]()

No, nevim co o tom vic napsat. Byla tepla, najednou chcipla a uz nechce naskocit. Kontrolka vstriku sviti porad (nezhasne), ale to ani dalsi 2 co tam jsou - olej a neco (ted si nevybavuju)

Ex: bílá Alfa Romeo 156 2,4JTD
Ja kdyz mel slabou baterku, tak sem se nestacil divit co to delalo. Jednou to nastartovat slo, jednou ne protoze neodblokoval imobilizer...
Nicmene jako prvni bych vzal kontaktol a vycistil poradne vsechny konektory v motorovym prostoru...
Nicmene jako prvni bych vzal kontaktol a vycistil poradne vsechny konektory v motorovym prostoru...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti