Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-krteczek
http://alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-krteczek
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
jo jo, pěkný
Dneska samé lepší kusy.... 


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
jak kubík
s pěknýma alfama se tu roztrhl pytel 


Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)




Alfa Stelvio 2.0 Veloce '21
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa Giulietta 1.6 JTDm '12 v rodině
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa Giulietta 1.6 JTDm '12 v rodině
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Paráda!
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Zdarec! A gratuluji ke koupi! Nakonec sis svou metu posunul ještě výš. Super. Je to krasavec, úplně Bondcar, kdykoliv tyto vidím, představuji si intro z Quantum of solace. Paráda, tak jen ať jezdí a bez poruch. Tak někdy na živo.
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7248
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
nádherný kousek, gratuluji
golem je dobrá přezdívka

golem je dobrá přezdívka
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Balanta
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
- Bydliště: Prostřední Bečva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
pěkná alfice 

Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV
www.cyklobarbecva.cz
www.cyklobarbecva.cz
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Blahopřeji k této krásce a vítej mezi 159 

Alfuška 159 2,4 JTDm černá metla, červená kůže, plná nálož.
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Zdar Alfisti!
Dík za přívítání!
Golem proto, že všechna auta, která jsem řídil před 159 se startovala klíčem, ale na šém jezdí až tohle.
Jinak postřehy po prvních pár tisících km - vpodstatě všechno, co jsem si o tomhle autě myslel / přečetl / vyslechl se potvrzuje - luxusní dělo, se kterým se dá jezdit dost rychle a zároveň pohodlně a (někdy) i úsporně.
zpracování - perfektní;
spotřeba - jezdit pod 7 by snad někdo mohl, ale není to hřích?
koberečky (ani už nevím kde jsem to četl) - vážně blbě řešeno - pořád se to roluje pod pedály - a to nejsem až takový závodník;
umístění tempomatu - nemám problém (výška cca 175) - rád sedím co nejníž;
ostřikovače skla - nechápu, co s tím má kdo za problém
blikače a dálkové - pomalu si zvykám
problém na zadní nápravě nebyl doraz ani stabilizátor ale puklá pružina - únava materiálu - to je život.
Tak ať nám to drandí!
Dík za přívítání!

Golem proto, že všechna auta, která jsem řídil před 159 se startovala klíčem, ale na šém jezdí až tohle.

Jinak postřehy po prvních pár tisících km - vpodstatě všechno, co jsem si o tomhle autě myslel / přečetl / vyslechl se potvrzuje - luxusní dělo, se kterým se dá jezdit dost rychle a zároveň pohodlně a (někdy) i úsporně.
zpracování - perfektní;
spotřeba - jezdit pod 7 by snad někdo mohl, ale není to hřích?

koberečky (ani už nevím kde jsem to četl) - vážně blbě řešeno - pořád se to roluje pod pedály - a to nejsem až takový závodník;
umístění tempomatu - nemám problém (výška cca 175) - rád sedím co nejníž;
ostřikovače skla - nechápu, co s tím má kdo za problém
blikače a dálkové - pomalu si zvykám

problém na zadní nápravě nebyl doraz ani stabilizátor ale puklá pružina - únava materiálu - to je život.
Tak ať nám to drandí!
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Tak oslava 200 tkm bude asi se stínem krupobití z nedělní noci
bo v sevisu, kam mě nadirigovali z pojišťovny budou mít na nás čas až nejdřív za 14 dní... Zkusim ten zdývající 1,5 tkm dojezdit až potom ale nevím nevím. Přikládám pár smutných obrázků s pojišťováckým zkrášlením. 27 děr ve střeše, 7 v kapotě, 2 ve víku od kufru, 2 LZ blatníku a díra v čelním skle - na tu jsem tedy čuměl v pondělí ráno jak zjara - myslel jsem, že tohle umí jen šutr na dálnici...





Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Tak včera konečně odstraněn DPF a upraven soft (chip) na (údajně) 235 hp + 500 Nm. V AZ-Racing v Praze Malešicích - sympatický přístup; rychlá akce - auto bylo za pár hodin k dispozici. Údajně německý auta dělaj na počkání, ale alfáckej soft posílají do Itálie k úpravě a odezva bývá trošku časově "italská".
- Odstranění DPF - softwarově i fyzicky. Domlouvali jsme se, že demontáž proběhne "bez použití flexy" - pěkně se vyrobí náhradní kus s přírubou a prostě se to zamění... Nějak se to úplně "nepodařilo" dodržet - hoši to pěkně uřízli a navařili tam trubku, no aspoň tam nechali tu přírubu z filtru a nenavařili to přímo na výfuk. Filtr jsem obdržel, takže tam stejně někdy může třeba přijít zpět až by se třeba auto prodávalo a kupující na tom trval. Mechanickou část pro AZ-Racing dělají ve http://www.vyfuky.cz - hádám, že k nim ten požadavek "jak na to" prostě nedotekl, no nic.
- Chip - údajně na 173 kW (cca 235 hp), krouťák 500 Nm (no, na brzdě jsem nebyl protože mě konkrétní čísla netrápí tolik jako dojem z jízdy). Trochu mám strach abych neposlal do kopru některé díly (spojka, setrvák, palivový čerpadlo, turbo...) a to hlavně s ohledem na najeté km (207tkm) - no, snad ne - hoši se holedbají, že mají zkušenosti s úpravou aut, která mají i přes 400 tkm. Těžko říct - uvidíme. Auto je subjektivně živější - hlavně odspodu - taková ta pruda/nuda do skoro 2000 ot/min už se nekoná. Stejně tak turbodíra a následný fakt výrazný kopanec je pryč - už je to spíš takový decentnější, což dává subjektivní pocit, že se nic neděje když tam kolem 2000 ot/min není ten brutální nástup a je ten průběh lineárnější. Ale asi si zvyknu celkem lehce. Dalším pocitem je "plynulejší nástup zátahu při řazení" (možná se tomu nějak odborně říká - nevím) - prostě když se před úpravou chytla po zařazení jiného rychlostního stupně spojka, tak to víc cuklo (možná je na odchodu setrvák?) ale teď tam tenhle efekt není... Spotřeba je o 0,5-1 litr dole - zejména při rozjíždění je to fakt markantní - cesty Prahou očekávám levnější, cesty po okreskách na tom budou asi podobně jako před zásahem; zatím teda poměrně krátký nájezd, tak uvidíme časem.
Celková cena za oba zásahy 10.
Dojem zatím dobrý.
- Odstranění DPF - softwarově i fyzicky. Domlouvali jsme se, že demontáž proběhne "bez použití flexy" - pěkně se vyrobí náhradní kus s přírubou a prostě se to zamění... Nějak se to úplně "nepodařilo" dodržet - hoši to pěkně uřízli a navařili tam trubku, no aspoň tam nechali tu přírubu z filtru a nenavařili to přímo na výfuk. Filtr jsem obdržel, takže tam stejně někdy může třeba přijít zpět až by se třeba auto prodávalo a kupující na tom trval. Mechanickou část pro AZ-Racing dělají ve http://www.vyfuky.cz - hádám, že k nim ten požadavek "jak na to" prostě nedotekl, no nic.
- Chip - údajně na 173 kW (cca 235 hp), krouťák 500 Nm (no, na brzdě jsem nebyl protože mě konkrétní čísla netrápí tolik jako dojem z jízdy). Trochu mám strach abych neposlal do kopru některé díly (spojka, setrvák, palivový čerpadlo, turbo...) a to hlavně s ohledem na najeté km (207tkm) - no, snad ne - hoši se holedbají, že mají zkušenosti s úpravou aut, která mají i přes 400 tkm. Těžko říct - uvidíme. Auto je subjektivně živější - hlavně odspodu - taková ta pruda/nuda do skoro 2000 ot/min už se nekoná. Stejně tak turbodíra a následný fakt výrazný kopanec je pryč - už je to spíš takový decentnější, což dává subjektivní pocit, že se nic neděje když tam kolem 2000 ot/min není ten brutální nástup a je ten průběh lineárnější. Ale asi si zvyknu celkem lehce. Dalším pocitem je "plynulejší nástup zátahu při řazení" (možná se tomu nějak odborně říká - nevím) - prostě když se před úpravou chytla po zařazení jiného rychlostního stupně spojka, tak to víc cuklo (možná je na odchodu setrvák?) ale teď tam tenhle efekt není... Spotřeba je o 0,5-1 litr dole - zejména při rozjíždění je to fakt markantní - cesty Prahou očekávám levnější, cesty po okreskách na tom budou asi podobně jako před zásahem; zatím teda poměrně krátký nájezd, tak uvidíme časem.
Celková cena za oba zásahy 10.
Dojem zatím dobrý.
Naposledy upravil(a) krteczek dne 29.6.2011, stř 14:19, celkem upraveno 1 x.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
tak jsem zvědavej jaká bude spokojenost do budoucna (třeba těch 400tkm
) . .mám ten Power rail od Novitecu a je to zajímavé . .klidnější a živější jízda . .zrychlení je lineárnější . .taky na to mohli přijít v Alfě
. .jenže to bychom teď koumali jak zvýšit výkon na 300Koní 




Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
U "cestovního auta" je 300 hp už celkem dost... na předku to má jeden známej v saabu 9-5 2,3t (úprava Hirsch + chip) a je cítit, že to je hodně na 1 nápravu. Na všech 4 je to klidnější - saab 9-3 2,8t V6 (+chip) ale je fakt, že ta 9-5 i s tim malym motůrkem (4 válce!) je zábavná raketa - je cítit, jak ten předek moc chce z toho auta odjet pryč
když dostane plnej kotel. Ten 6vál v nový 9-3 od Holdenu je nuda nuda nuda, která se nedá vůbec vytočit - proti tomu je naše ropa zábavně nadržená po plynu.
Vysloveně "sportovní auta" neřešim - tam neni koní nikdy asi dost...

Vysloveně "sportovní auta" neřešim - tam neni koní nikdy asi dost...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Tak mame za sebou akci vstriky...4 repas, 1 fungl novej, dale vymena oleje a olejovyho filtru + vzduchovyho filtru; mame emise a technickou, takze dalsi 2 roky pohoda.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
kolik stojí repas za kus? dík
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Jaká byla cena za repas/nový vstřik a kde ti to dělali? ten špatný vstřik se nějak projevoval?
Radim - byl jsi rychlejší
Radim - byl jsi rychlejší

AR 159 SW 1,9JTDm
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
V nedeli rano jsem vymetl pp kolem diru jako prase na Zelivskyho pred vjezdem do nakladovyho nadrazi Zizkov - smer Ohrada...prselo, takze byla plna vody a nevidel jsem ji. A pritom vim, ze tam v pravym pruhu nesmim jezdit - to je tankodrom a ja vul jsem na to zapomnel...no jo nedele rano.
Resume ze vcerejska a dneska - rafek do sberu, guma KO, samozrejme geometrie, rameno a tlumic uvidime po nasazeni novyho kola. Uvidime, jak se pochlapi pojistovna (Koo...) a kdy se bude jezdit. Taky jsem zvedavej, kde koupej frajeri to 1 kolo...
Krome allegra ho vidim akorat tady:
http://shop.cerchi-inlega.com/?p=produc ... Product=43
Jen doufam, ze nebudu bez auta mesic.
Resume ze vcerejska a dneska - rafek do sberu, guma KO, samozrejme geometrie, rameno a tlumic uvidime po nasazeni novyho kola. Uvidime, jak se pochlapi pojistovna (Koo...) a kdy se bude jezdit. Taky jsem zvedavej, kde koupej frajeri to 1 kolo...
Krome allegra ho vidim akorat tady:
http://shop.cerchi-inlega.com/?p=produc ... Product=43
Jen doufam, ze nebudu bez auta mesic.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Vstriky uz cvakaly - takovej ten jakoby kovovej cvakot po startu - zastudena - kratky vysoky cvakani, nic zvlast hlucnyho ze zaklopenou kapotou, v interieru prakticky neslysitelny - docela vysoka kadence
po kratkym zahrati klid. Dal po studenym startu zacouzeni z kominu a nijak tragicka nepravidelnost chodu - vsechno se po zahrati zklidni. Ted vyleceno.
Cena (vc DPH) - mel jsem nabidku na repas vsech 5-ti za necelych 14t, z cehoz mi hosi 1/5 odecetli ale zase mi pricetli asi 10t za ten jeden novej. Pritom se svezla vymena oleje, olejovyho filtru, vzduchovyho filtru, zarizeni technicky a emisi. Celkem 32t... zivot je boj
Jezdim do Troje - http://www.autopavelka.com - Lada Pavelka mi prijde v pohode a zatim za ty 2 roky, co jsme si rekli, tak bylo. Obcas se sice neco terminove protahne, coz neni moc dobry, ale zkusenosti s autorizakama jsou nekdy i horsi a to treba nejan s terminama. Ceny me prijdou v mezich.

Cena (vc DPH) - mel jsem nabidku na repas vsech 5-ti za necelych 14t, z cehoz mi hosi 1/5 odecetli ale zase mi pricetli asi 10t za ten jeden novej. Pritom se svezla vymena oleje, olejovyho filtru, vzduchovyho filtru, zarizeni technicky a emisi. Celkem 32t... zivot je boj

Jezdim do Troje - http://www.autopavelka.com - Lada Pavelka mi prijde v pohode a zatim za ty 2 roky, co jsme si rekli, tak bylo. Obcas se sice neco terminove protahne, coz neni moc dobry, ale zkusenosti s autorizakama jsou nekdy i horsi a to treba nejan s terminama. Ceny me prijdou v mezich.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Krtku vím o dvou ks tech tvych kol v Norimberku za 150 eur, psal jsem si s tou holkou, mela je na ebay..mam na ni i telefon kdyby jsis pro ne chtel zajet?
Naposledy upravil(a) tyvado dne 28.2.2012, úte 11:01, celkem upraveno 1 x.
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Dik! Pockam napred, jak se s tim popasuje pojistovna a pak bych se kdyztak ozval. Svyho casu to byly nejbeznejsi kola na 159, ale k posledku 159tek se uz myslim nedavaly, takze sehnat je novy neni pr...el :-) navic 1 kus...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Zeptám se asi hloupě, ale takže ten repas vstřiků byla spíš prevence?
AR 159 SW 1,9JTDm
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
No, mozna by se s tim jeste chvili jezdit dalo, ale uz asi 10-15tkm se to projevovalo + jsem zapomnel na zhorsujici se zimni starty... s novou baterkou v Krkonosich rano skoro -20 to bylo pred 3 tydny taktak. Myslim, ze uz bych to prevenci nenazyval...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Teda, to si mi zase dal brouka do hlavy. Ted nad tim budu porad premyslet, protoze pri nastartovani ma auto taky hlubsi a "rachtavejsi" zvuk, po chvilce jizdy se vse sklidni. Starty jsou po vymene zhavicek OK. A kolik mas najeto?
AR 159 SW 1,9JTDm
Re: Krteczek - Alfa Romeo 159 2,4 jtdm (2005)
Vidím že na kartě měl před dvěma lety 184 tisic km, tak asi už dost...
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti