
KLIMA
KLIMA
166 3.0 24v jsem z ní nadšenej !!!
Ke klimě asi každý napíše své vč. mě a tak tedy. Mám své auto 2 roky a každý rok v létě plním chladivo, poněvadž mi vydrží na chladící úrovni tak chorvatsko a zpět, tedy necelý měsíc. Z toho i laik usoudí, že mám únik někde v systému a to je problém u většiny starších aut a nebo i nových, u kterých byl rozdělán systém klimy z nějakého důvodu, tohle ale nemusí být pravidlem.
Měl jsem Mondeo MKI s klimou. Klima snad druhé generace
, když sepnul kompresor auto se skoro zastavilo jaký měl K. odběr. Problém byl v tom, že někde byla díra jako prase, takže klima byla funkční jen dva dny, naopak moje 156 drží skoro měsíc. Z toho vyplývá, že únik může být větší nebo menší v návaznosti na tom je pak doba funkčnosti delší nebo menší.
Teď k servisu. Jsou klimaři a klimaři, to je důležité. Moje závada na 156ce se při plnění neobjevila, klimařovi ukazovali budíky, že únik není i když někde byl i když nepatrný. Jenže jsem nevěděl, že jsou klimaři, kteří mají úplně jiné vybavení a jsou schopni pomocí UV světla zjistit i ten sebemenší únik. A k takovému borcovi, když pán bůh dá, se chystám příští léto
Taky se může stát, že někdo bude chtít ušetřit a místo 650 g ti dá 500 g a to už půjde znát. Vše je o lidech.
Nutno říci, že mě každoroční plnění nestálo nic proto jsem neřešil závadu.
Měl jsem Mondeo MKI s klimou. Klima snad druhé generace

Teď k servisu. Jsou klimaři a klimaři, to je důležité. Moje závada na 156ce se při plnění neobjevila, klimařovi ukazovali budíky, že únik není i když někde byl i když nepatrný. Jenže jsem nevěděl, že jsou klimaři, kteří mají úplně jiné vybavení a jsou schopni pomocí UV světla zjistit i ten sebemenší únik. A k takovému borcovi, když pán bůh dá, se chystám příští léto

Nutno říci, že mě každoroční plnění nestálo nic proto jsem neřešil závadu.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Tak me to teda vzdycky bral nejakym pristrojem citlivym na ten plyn a projel to pocely dylce potrubi a vsech spojich. Melo to takovy dlouhy ohebny cidlo, tak se s tim dostal ke vsemu. Pri uniku to zacalo hulakat...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Harous: tak to mal celkom dobre vybavenie.
Inac nieje potrebne pridavat do chladiva farbivo, ktore bude signalizovat unik. Ja mam chladivo "134", ktore sa standarne pouziva do naplni v autach. Rozdiel je ale v tom, ze jedno je s UV zlozkou, ktore je uz v tom chladive a druhe je bez UV zlozky. Chladivo s UV zlozkou u nas stoji 360 Sk a bez UV zlozky 260 Sk. Ja pouzivam chladivo s UV zlozkou a hned po naplneni si mozem skontrolovat unik. Kontrolujem to obycajnou UV lampou, ktorou sa kontroluju peniaze v banke a ta lampa stala 200 Sk.Samozrejme kdesi v garazi kde je tma.
Ono taky unik na chladiacom systeme pri motore vobec nemusi byt. Moze byt aj na vymeniku vo vnutri auta, kde je vacsi problem ho zistit. Sam od seba by sa vymenik nemal poskodit, ale ked ho niekto menil....
Inac nieje potrebne pridavat do chladiva farbivo, ktore bude signalizovat unik. Ja mam chladivo "134", ktore sa standarne pouziva do naplni v autach. Rozdiel je ale v tom, ze jedno je s UV zlozkou, ktore je uz v tom chladive a druhe je bez UV zlozky. Chladivo s UV zlozkou u nas stoji 360 Sk a bez UV zlozky 260 Sk. Ja pouzivam chladivo s UV zlozkou a hned po naplneni si mozem skontrolovat unik. Kontrolujem to obycajnou UV lampou, ktorou sa kontroluju peniaze v banke a ta lampa stala 200 Sk.Samozrejme kdesi v garazi kde je tma.
Ono taky unik na chladiacom systeme pri motore vobec nemusi byt. Moze byt aj na vymeniku vo vnutri auta, kde je vacsi problem ho zistit. Sam od seba by sa vymenik nemal poskodit, ale ked ho niekto menil....
155 2,0 16V Super
Když mně u nějakého auta odešla klima, tak jsem měl vždycky díru v chladiči. Podle servisáků je to solením v zimě. Přes chladič jde slaná mlha a ta sežere hliník. Na alfě nemám nikde korozi. Celý spodek je jako nový. Jediné co jsem měnil byl nosník chladiče, který byl tak rezavej, že se z něj loupaly šupiny.
Alfa Romeo 159 SW - 2,4 JTDm
MB CLK 55 AMG
BMW 760 Li
BMW M3 Cabrio
MB ML 55 AMG
MB CLK 55 AMG
BMW 760 Li
BMW M3 Cabrio
MB ML 55 AMG
Je to normalni. Na Full AUTO jede kompresor klimy porad pokud ma tlak v systemu a je vic nez tusim 4 stupne. Ona klimatizace taky vzduch vysousi, takze kdyz mas zamlzeny okna, je lepsi aby jela klima...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Přesně tak a navíc klima taky hřeje když máš v zimě námrazu na předním skle a máš zaplou klimu tak ti jde z klimy teplý vzduch je to tak aspoň u 166ky,přes zimu klimu vůbec nevypínám mám to stále na pozici AUTO a jenom si koriguju stupněHarous píše:Je to normalni. Na Full AUTO jede kompresor klimy porad pokud ma tlak v systemu a je vic nez tusim 4 stupne. Ona klimatizace taky vzduch vysousi, takze kdyz mas zamlzeny okna, je lepsi aby jela klima...

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Když budež dobře používat klimu tak se ti to nestanekesáč píše:To se taky stává docela častoAle co mě vadí je, že když někam jedu mam normálně puštěný ECON na topení a zastavim, vylezu a přijdu za 20 min celý okno je zamlžený a jsem v ř... Pak zase celou cestu koukám skrz dirky odmlžené a když se to konečně odmlží tak jsem doma
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Jestli pak zere o litr vic, tak za tu pohodu tech 30Kc na 100km rad zaplatim...Richie píše:tak to u me klima bezi za cely rok tak mozna mesic.....auto pak nejede a zere....

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
hmm hmm tak ok díky. Mě to tak trochu napadlo že to vysušuje vzduch a proto ten kompresor asi jede schválně ale přece jenom je to klima a venku je dost zima na to aby jela ne :-) .Já většinou jezdím v zimě sám nebo ve dvou tak že tyhle problémy se zamlženýma oknama jsem u svojí alfi nikdy neměl to třeba v Mondeu jsem mohl pěstovat v zimě žampioony jak tam bylo zapaříno 

No,mne plnenie prebiehalo asi tak,ze mi klimu na 40 minut napojil na take zariadenie,ktore vycuclo staru napln aj s olejom,spravilo podtlak -999 mbar a ten tam musel zostat 20 minut.keby to kleslo o 1 mbar,tak sa stroj vypne a napise zavadu na zariadeni.Ja som to mal OK,takze to pokracovalo tym,ze tam vstrieklo olej a nakoniec 650 g chladiva...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host