Chrání součásti palivového systému dieselových motorů, zvláště pak systémy s vysokotlakou akumulační vstřikovací soustavou „Common rail“ před opotřebením, korozí a zanášením usazeninami, pro CR systém má velmi důležitou vlastnost – zvyšuje mazací schopnost nafty. Protože výrobce automobilů v dnešní době nemá zájem na tom, aby jeho automobily byly v době po záruce bezporuchové, postupně na systém CR přechází i koncern VW, který tak nahrazuje extrémně spolehlivé a bezproblémové, nižší emise CO2 produkující, údajně hlučné systémy vstřikování TDI.
Protože systém CR ve všech automobilech má díky nekvalitním palivům u nás životnost max. 80 – 100 000 km a v případě poruchy byť jen jediného elementu je potřeba vyměnit celý systém, je oprava takto porouchaného motoru velmi drahá. Proto doporučujeme každých 2 000 km použít obsah 250 ml na plnou nádrž paliva.
http://www.cimbu.cz/index.php?page=liqui&lng=cze&item=6
Moje AR159 má na tachometru 153kkm, tak to už je moje 1.9JTDM vlastně po smrti!!

