155ku můžu jen doporučit, obrovskej vnitřní prostor, na svojí třídu (kam se hrabe třeba ochcávka a spo), solidní spotřeba, dlouhodobej průměr tak mezi 7-7,5 litry na stovku, a že si rád zařádím a nejsem brzda provozu, ono jak jednou alfě trošku šlápneš na krk, blbě se potom zpomaluje

. Náhradní díly jsou většinou za hubičku, ovladatelnost parádní, zvlášť se sportovním podvozkem a vhodným obutím je to motokára, ale kdo si kupuje alfu kvůli komfortnímu svezení, že jo?
Co se týká koroze, tak nevím, já mám chycenej jen levej zadní lem, ale jen trochu, a s tím už jsem to skoro před šesti rokama koupil

(nějak není čas na opravu

- radši jezdím, než aby stála). Jasně, občas se něco pos..e, ale jako u každýho auta, ale to ti alfa vždycky vynahradí na silnici. Co se týká motoru, jediná údržba je svíčky a olej, jinak nic, mám nalítáno 70000km, celkově má alfina tacho skoro 213000. A u barev nekoukej na tu červenou, která jde do růžova, není to o špatný péči předchozího majitele, to je chyba soudruhů z Itálie, barva prostě růžoví a lak se odlupuje, ale je to jen kosmetická vada, s funkčností auta to nemá nic společnýho, na barvu auto nejezdí, jen to blbě vypadá, ale o to lepší máš pocit, když taková oprejskaná krabice na silnici vytrestá slavný koncernový jednaosmičky s jejich 20 ventilama, a nejen je. Já na ní nedám dopustit a roznodně jí nehodlám měnit, sice bych si dokázal představit pod kapotou V6, ale tohle je takovej kompromis, ale rozhodně to není žádnej slimák a na silnici si dokáže vybudovat respekt, a to nejen vzhledem. Ještě je dobrý, že jich na silnicích jezdí jak šafránu, není to žádná tuctovka. Jako každá alfa potřebuje správnou péči, ale za rozumný peníze a za to se odvděčí dobrou službou.
