Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6982
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
jj, repas dvojhmota se bude týkat i mě, každopádně spojka bude nová to je jasný, ať už Luk nebo Sachs (nebo obojí dohromady ), to už by člověk neměl šlápnout vedle
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
S dvouhmoto ještě nejsem rozhodnutej,to uvidim až to rozeberu
AR 156 SW,2,4 MJet
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6982
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
tak já její zvukové projevy slyším, takže já mám rozhodnuto , po Pálavě se na to vrhnu
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Na nechtěné pazvuky mám takový speciální kolečko na palubce.Je na něm napsáno volume Jinak teda mi setrvák zatim nic nedělá,ani zvuky ani vibrace,tak ho tam asi ještě nechám.Na tu spojku se chystám až o dovolený,což bude v červenci.Zatim musí ještě vydržet.
AR 156 SW,2,4 MJet
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
ja zas rozmýšľam že keď to bude rozobraté tak dám spraviť aj spojku aj dvojhmotu. sám si tieto veci neviem spraviť, tak keď už to bude rozobraté už by som to dal vymeniť všetko.
inak ani ja zatiaľ z dvojhmoty nepočujem žiadne čudné zvuky, ale tak keď povolila spojka tak tipujem že dvojhmota pôjde o chvíľu za ňou, ešte keď som dal trochu zvýšiť krúťak a kone, to jej určite nepomôže tak ako spojke
inak ani ja zatiaľ z dvojhmoty nepočujem žiadne čudné zvuky, ale tak keď povolila spojka tak tipujem že dvojhmota pôjde o chvíľu za ňou, ešte keď som dal trochu zvýšiť krúťak a kone, to jej určite nepomôže tak ako spojke
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Určitě vyměň i ložisko.
A ten origo repas setrváku vydrží velký ho**o. Jestli nevibruje ten co tam máš, tak ho tam nech :-)
A ten origo repas setrváku vydrží velký ho**o. Jestli nevibruje ten co tam máš, tak ho tam nech :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Me klekla spojka pred mesicem nahle pri cca 200 000 na tacho a to prave na lozisku, takze doporucuju menit komplet spojkovou sadu. Me v mem pripade Valeo Premium asi za 6000, to se da prezit. Setrvak ale zadne problemy nedelal, tak zustal puvodni. On ten setrvacnik na JTD asi moc casto neodchazi.wejwy píše:Určitě vyměň i ložisko.
A ten origo repas setrváku vydrží velký ho**o. Jestli nevibruje ten co tam máš, tak ho tam nech :-)
Na forech v CR i v zahranici jsou velmi casto videt dotazy podle schematu:
Problem: Vibrace od motoru
Odpoved: Setrvacnik
Problem: Setrvacnik vymenen, vibruje dal
Servisy musi mit z diskuznich for radost
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
mne práveže pri vyšších kvaltoch prešmykuje tak to tipujem na lamelu, ja mám teraz 165 000km... a inak na 159 1,9 JTDm viem dostať aj nejakú silnejšiu spojku čo znesie trošku viac alebo iba klasickú, lebo na eshopoch to neviem nejako rozoznať že by nejaká mala zniesť napr. väčší moment a výkon.
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Dá se koupit i na +600Nm , když tě neodradí cena....
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Zdravím,
chystám se na výměnu setrvačníku, který je asi už k.o :-) Chtěl jsem jen popsat mé problémy co si o tom myslíte?
- zachrastí mi to při lehkém přidání plynu+když otáčky padají zpátky na volnoběh (sešlápnutá spojka nemá na to vliv)
- někdy při rozjezdu to nepřijemně cuká
- když jsem vyměnit silentblok převodovky tak mi vibrovalo celé auto :-)
Jinak mám cca 1,5 roku zpátky měněnou spojkovou sadu, takže ložisko spojky by mi chrastit nemělo :-)
chystám se na výměnu setrvačníku, který je asi už k.o :-) Chtěl jsem jen popsat mé problémy co si o tom myslíte?
- zachrastí mi to při lehkém přidání plynu+když otáčky padají zpátky na volnoběh (sešlápnutá spojka nemá na to vliv)
- někdy při rozjezdu to nepřijemně cuká
- když jsem vyměnit silentblok převodovky tak mi vibrovalo celé auto :-)
Jinak mám cca 1,5 roku zpátky měněnou spojkovou sadu, takže ložisko spojky by mi chrastit nemělo :-)
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v 103kw
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
je to možné že by ma odradila, ale keď rozmýšľam tak na moje "presúvanie sa" a občasné šantenie mi musí stačiť normálna spojka.Radek156 píše:Dá se koupit i na +600Nm , když tě neodradí cena....
Pozerám že tebe o chvíľu bude aj +600 málo
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Jo s tim silentblokem prevodovky jsem ti taky uzil.carlos66 píše:Zdravím,
chystám se na výměnu setrvačníku, který je asi už k.o :-) Chtěl jsem jen popsat mé problémy co si o tom myslíte?
- zachrastí mi to při lehkém přidání plynu+když otáčky padají zpátky na volnoběh (sešlápnutá spojka nemá na to vliv)
- někdy při rozjezdu to nepřijemně cuká
- když jsem vyměnit silentblok převodovky tak mi vibrovalo celé auto :-)
Jinak mám cca 1,5 roku zpátky měněnou spojkovou sadu, takže ložisko spojky by mi chrastit nemělo :-)
Jeden skoro novej mi ted vali doma. S tim se nedalo jezdit.
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
No taky mi leží doma, ted ho tady prodávám.
Jsem s tím jezdil cca tři měsíce a fakt se to nedalo :-)
Jinak špatně jsem to napsal, silentblok převodovky jsem měnil a v poho, ale zadní silentblok jsem vyměnil a měl jsem masáž
Řešil jsi to nějak ještě??
Jestli to není tím setrvačníkem :-)
Jsem s tím jezdil cca tři měsíce a fakt se to nedalo :-)
Jinak špatně jsem to napsal, silentblok převodovky jsem měnil a v poho, ale zadní silentblok jsem vyměnil a měl jsem masáž
Řešil jsi to nějak ještě??
Jestli to není tím setrvačníkem :-)
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v 103kw
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Ano, mam na mysli ten zadni.carlos66 píše:No taky mi leží doma, ted ho tady prodávám.
Jsem s tím jezdil cca tři měsíce a fakt se to nedalo :-)
Jinak špatně jsem to napsal, silentblok převodovky jsem měnil a v poho, ale zadní silentblok jsem vyměnil a měl jsem masáž
Řešil jsi to nějak ještě??
Jestli to není tím setrvačníkem :-)
1) vymenil jsem silenblok, protoze starej byl napul urvanej a prisly takove vibrace, ze se to nedalo.
2) vymenil jsem vsechny ostatni siletbloky a znacne zlepseni, jezdit se s tim dalo ale furt to nebylo ono.
3) hledal a nasel jsem jinej zadni silentblok. Bohuzel se jiz nevyrabi a blbe se shani. Cislo 46758638
Ja ho sehnal a jeste maji 4 kusy skladem http://www.pop-art.cz/Old/AhxPagPrdDet.aspx?PrdRc=35339
4) po vymene jsem mel pocit, ze mam benzinovy sestival
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Hm, tak to je zajímavé, to mě nenapadlo :-)
Já ho teda urvaný ještě nemám, ale je samozřejmě o dost měkčí a poddanější než ten nový.
Měnil jsem ho kvůli rázům a cukání při řazení, taky se mi řadička hýbe, když přidám plyn :-)
Ale ikdyž jsem dal ten nový, tak mi to vibrovalo, ale cukání a rázy pořad stejné, možná trošku lepší.
Takže já asi půjdu do toho setrvačníku :-)
Já ho teda urvaný ještě nemám, ale je samozřejmě o dost měkčí a poddanější než ten nový.
Měnil jsem ho kvůli rázům a cukání při řazení, taky se mi řadička hýbe, když přidám plyn :-)
Ale ikdyž jsem dal ten nový, tak mi to vibrovalo, ale cukání a rázy pořad stejné, možná trošku lepší.
Takže já asi půjdu do toho setrvačníku :-)
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v 103kw
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
14 dní zpátky jsem si nechal za nekřesťanský peníz vyměnit spojku na 1,9 JTDm 16v AR147.
Po ujetí asi 600 km mi dnes v Českých Budějovicích cestou do Brna změknul spojkový pedál a spojka zabírá až těsně u podlahy a to tam ještě kvalty nejdou pořádně dostat (zpátečka nemožná, jednička dost na slovo). Dorazil jsem do servisu, kde mi dělali tu spojku.
Kapaliny je dost, nikde neutíká. Vypadá jako nová.
Po odvzdušnění všechno v pohodě, ale po dvou kilometrech cestou domů úplně to samé. Pedál jak bláto a nejde skoro zařadit (vyřadit v pohodě).
Mechanik hned začal o tom, že odešlo těsnění a spojka nasává bokem vzduch. Prý bude potřeba asi vyměnit a cena za tu součástku 2700,- + práce.
Předpokládám, že to bude spojkový válec. Lze jej nechat jen přetěsnit. Případně zvládne to člověk doma v garáži vyměnit sám? Za spojku si řekl 15 tyček bez papírů, tak nemám chuť zase na podobný kšeft.
Myslíte, že to dělá spíš hlavní, nebo pomocný spojkový válec?
Po ujetí asi 600 km mi dnes v Českých Budějovicích cestou do Brna změknul spojkový pedál a spojka zabírá až těsně u podlahy a to tam ještě kvalty nejdou pořádně dostat (zpátečka nemožná, jednička dost na slovo). Dorazil jsem do servisu, kde mi dělali tu spojku.
Kapaliny je dost, nikde neutíká. Vypadá jako nová.
Po odvzdušnění všechno v pohodě, ale po dvou kilometrech cestou domů úplně to samé. Pedál jak bláto a nejde skoro zařadit (vyřadit v pohodě).
Mechanik hned začal o tom, že odešlo těsnění a spojka nasává bokem vzduch. Prý bude potřeba asi vyměnit a cena za tu součástku 2700,- + práce.
Předpokládám, že to bude spojkový válec. Lze jej nechat jen přetěsnit. Případně zvládne to člověk doma v garáži vyměnit sám? Za spojku si řekl 15 tyček bez papírů, tak nemám chuť zase na podobný kšeft.
Myslíte, že to dělá spíš hlavní, nebo pomocný spojkový válec?
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Asi změň servis. Jestli to byla spojka bez setrváku, tak si řekl za práci 10tis. Kč To mi přijde dost.. Já tu spojku bez vybevení doma v garáži i se setrvákem měnil 8 hodin. V servisu se zvedákem to musí jít o 2 hoďky rychleji.
Gumičky se koupit dají a vyměnit se to doma dá, stejně jako ta spojka, všechno jde udělat doma.
Gumičky se koupit dají a vyměnit se to doma dá, stejně jako ta spojka, všechno jde udělat doma.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Zdravím, pánové, nevíte kde by se dala sehnat spojka na 166 2.4JTD 100kw za přijatelnou cenu? Volal jsem známemů, kde vždy beru díly a má je za přijatelnou cenu vůči konkurenci. Teď mi řekl za Valeo 6500 Kč
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
To neni zadna premrstena castka, ja daval v autoscanu za Sachs to same
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
spojka smyka pri miernom poladeni auta, staci vymenit preoblozenu lamelu a lozisko (co mam doma) alebo menit celu sadu.? ako je na tom pritlacak po 200 tis.? vyslahany.?
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Pri tech nalitanych kilometrech vem celou sadu.
Alfa Romeo Perfection
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
oukej dik
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
čus, už jsem to psal do tematu na svoji alfu, ale žádná reakce tak píšu ještě sem.
Jak se vám projevoval ten setrvák?
Mně to řadí krásně, necuká, zabírá vše OK.
ALE...když startuju nebo chcípám motor, ozve se takový zapískání, jako když se něco točí a jak se dotáčí, tak to zapíská ři zaskřípe.
Byl jsem na tom, že to je nějakej řemen, zvlášt, když před 30tkm byl setrvák repasnutej. Ale mechanik mi řekl, že to je tím setrvákem, že jde pomalu do věčných lovišt. Je to možný? Měl by vydržet víc než 30 tisíc, ne?
Jak se vám projevoval ten setrvák?
Mně to řadí krásně, necuká, zabírá vše OK.
ALE...když startuju nebo chcípám motor, ozve se takový zapískání, jako když se něco točí a jak se dotáčí, tak to zapíská ři zaskřípe.
Byl jsem na tom, že to je nějakej řemen, zvlášt, když před 30tkm byl setrvák repasnutej. Ale mechanik mi řekl, že to je tím setrvákem, že jde pomalu do věčných lovišt. Je to možný? Měl by vydržet víc než 30 tisíc, ne?
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Zkoušel jsi to startovat ( chcípat ) se spojkou a pak bez, vždy se to chovalo stejně? Pískat setrvák jsem ještě neslyšel, zkoušeli jste pro jistotu sundat řemen a natočit ( chcípnout ) to bez něho?
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Vše o spojce a setrvačníku (JTD a JTDm)
Myslím, že jo. Bez spojky, se spojkou, vždycky to pískne. Byl jsem přesvědčenej, že to je řemen, na E36 mi to pískalo podobně a byl to on, ale opravář mi řekl, že to celý prolezl a podle něj to je stoprocentně právě setrvák. Zdůvodňoval to vůlí v něm. Ale jestli to testoval se sundaným řemenem, to opravdu netuším.
Jak říkám, auto řadí perfektně, necuká, jede, startuje, jen ten zvuk.
Případně můžu nahrát přesně jakej zvuk to vydává
Jak říkám, auto řadí perfektně, necuká, jede, startuje, jen ten zvuk.
Případně můžu nahrát přesně jakej zvuk to vydává
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host