jak je to ze zadni napravou,,,pry je domr... vic jak u 156ky...
a vybava je celkem odlisna take...jak je to s tim presne.
?????????????????????????????

skoda ze n ejste nekdo z plzne...chtel bych nejakou zazivnou projizdku s 3.0Hansen píše:Na zadní nápravě u 166 mně vadí jedině cena dílů. Jinak je udělaná geniálně. Výměna všech ramen, stabilizátoru a tlumičů ale vyjde na zadku na 50 litrů. U multilinků a luxusních limuzín už to tak ale bejvá. Průjezd zatáčkou pokud je podvozek ještě o nějaké 4 centimetry snížený je ale opravdu zážitek. Podvozkovými vlastnostmi se Alfa 166 vyrovná špičkovým sportovním mercedesům.
jedna vec ja ta ze auta zhruba od roku 01 neni zase az takova sranda sehnat a cena je temer identicka jak v pripade nafty.Raddik píše:já bych do toho LPG šel. najezdíš hodně, takže při obecně nízkých pořizovacích cenách benzinového šestiválce to máš rychle zpátky. odpadá ti potenciální problematika turba nebo vstřikovačů nebo čerpadla a zážitek z V6 to je určitě lepší než sebelepší diesel, bez urážky. jediné co by mě odrazovalo je ta cena nápravy u 166, pouvažoval bych o 156 2.5 V6..
tocil sem to neboj..neprijde me na tom motoru vubec nic zajimaveho a uz vubec ne s takovou spotrebou.Raddik píše:njn, to bys musel o stupeň podřadit. nástup krouťáku určitě není okamžitý, ale V6 také točí o dobré 3000 ot více. a to není málo..
jenze ja abych udela 100 radim narozdil od tebe 3x a ty pouze 2x to je rozdil...a s cipem a dejlem se to priblizuje tvym hodnotamHansen píše:Divný je, že Alfa 156 2,4 JTD 110 kW zrychlí na stovku na 9,5 sekundy a Alfa 166 3.0 V6 to udělá za 7,9 sekundy. Občas si jezdím na nějaké letiště zablbnout a ještě se nestalo, aby mně to natřel nafťák ve srovnatelné kubatuře. A to ty nafťáci jsou většinou turba a já mám jenom atmosferickej motor.
jenze od naftaka uslysis...,,ale za jako cenu´´.myc155 píše:jj, naftaci se tech otacek nejak boji![]()
ja kdyz se chci ve meste nekam vecpat, nebo chytit semafor, tak tam jde z petky bezne rovnou dvojka. hned je tam to kilo o neco rychleji
radeji volnobeh .a vim ze ten motor vydrzi min.jednou tolik.me jako cloveku ktery jezdi devatym rokem s naftakem tezko nekdo presveci do benzinu...me 3.0 proste o vykonu nepresvecila a ani v 6000 to neni zadny zazrak...u me ma nasmazatalnou hodnotu kroutak s kterym ve 100 slapnu na 5ku a zastavy se na maximalce.myc155 píše:tak alternativa k nafte je samozrejme jen LPG k tomu trilitru. pak uz je to jen tvoje volba, jestli ten vykon chces v poklidu otacek blizkych volnobehu, nebo zvitezi radost z vytaceneho sestivalce.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti