Příspěvek
od HonzaR » 9.3.2011, stř 08:09
Jak tohle rozumně uregulovat fakt nevím..u vojenskýho speciálu mi to jasný je,tam se žádný
excelentní vlastnosti nečekaj, ale sladit okamžitej výkon obou agregátů není v detailu v lidských silách,druhák mít v kufru dalších 300kg je pitomost, protože rozložení hmotnosti
z konstrukce původního vozu dělá nějaké jízdní vlastnosti..přidat 200+ koní za cenu nárůstu
váhy 300kg na zadku je ztráta dynamickejch vlastností...sice to váží jako nissan GT-R,výkon to má jako nissan GT-R no určitě to nepojede jako nissan GT-R...:-).lokomotiva pro přímou jízdu..
/pokud nemají oba motory okamžitej výkon stejnej a podvozek memá mezinápravový
řešení rozdělení výkonu s inteligentním přenosem na kola, tak se vlastně nápravy" podivný 4x4 "částečně přetlačujou..
což není totéž, jako když je jedna náprava nehnaná a jen se odvaluje..na takovýhle
4-kolce bych teda v mokru jet nechtěl ani náhodou..myslím, že koupit starou Breru 4x4 a zastavět do GTV její podvozek, překopat motor na 450 koní bude celkově jednodušší a výsledek se bude aspon blížit pojmu silný auto.
Prostě motor 3.2 JTS s klikou z GM osolit aspoň na těch 400, přenést komplet podvozkovou platformu , a není co vyvíjet., váha by byla nižší než u Brery 4x4 3.2 V6 /i tak cca 1600kg+/ a.rychlá lokomotiva na úrovni doby bude na světe.. tohle je ve výsledku něco na ten způsob, no jízdně si tenhle "mazec" z hlediska rozložení hmotnosti a hnacích sil představit neumím....drahá pitomost a recese.--.co všechno se dá uplácat...GTV v základu, odlehčený o metrák ,případně 300cvalíků.na základní váze.dál bych to moc neřešil a koupil případně radši koníka.z Maranella.