
- ze startu mě sere spojka, která zabíra v hrozně krátkém úseku a furt si nemůžu zvyknout na ten ideální plyn, který mi přijde pokaždé někde jinde, takže se mi to někdy přetočí jak v autoškole...
- po výměně rozvorů začal vždycky při přidání a puštění plynu házet nějaký řemen takový chrastivý zvuk nebo vrz, jak když zatřepete peněženkou s drobnýma - je to normální?
- pak je tu zahřívání motoru, hlavně to nehonit aspoň do 80° mi říkali...je nějaký ofiko vzorec, jak ten motor nezničit? do kolika to ideálně točit při zahřívání atd...
- a nakonec mě trochu straší ta rychlost plynu, kdykoliv se toho dotknu, tak to s autem škubne dopředu, cítím jak to vyvažuje setrvačník a mám o něj strach...takže otázka - na jakých rychlostech ideálně řadit a jestli se něco pokazí, když se řadí či podřazuje ve vyšších (někde jsem čet, že u diesela by se nemělo moc podřazovat...)
díkes moc, pročet jsem to tu skoro všecko, ale tyhle věci jsem nenašel...
jo a dík všem, co na mě na cestě blikají ! Ostrava je plná Alf :-)
