stěrače a vše kolem
Re: stěrače a vše kolem
Hoši, dotaz.. Přední stěrače příšerně skáčou po okně.
Stěrače skoro nový (aerotwin), sklo vyčištěný isopropylem.
Chová se to zvláštně - začne pršet, zapnu stěrače, první minutu jednou plynule, neskáčou.
Pak se to začne zhoršovat a začnou na skle jakoby zadrhávat a skákat.
Napadá mě jedině přidřený mechanizmus co to pohání. Vrtal se v tom někdy někdo? Dá se to nějak rozumně promazat?
Díky.
Stěrače skoro nový (aerotwin), sklo vyčištěný isopropylem.
Chová se to zvláštně - začne pršet, zapnu stěrače, první minutu jednou plynule, neskáčou.
Pak se to začne zhoršovat a začnou na skle jakoby zadrhávat a skákat.
Napadá mě jedině přidřený mechanizmus co to pohání. Vrtal se v tom někdy někdo? Dá se to nějak rozumně promazat?
Díky.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6978
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: stěrače a vše kolem
Zkusil bych je přihnout podle toho, jestli zadrhávají směrem nahoru nebo dolu, jestli to alespon jeden pohyb dělá plynule, tak to přidřený nebude
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: stěrače a vše kolem
Právě že to skáče na obě strany. Díky za tip, ale to už jsem zkoušel, stejně jako změnit přítlak ohnutím ramínka.
Re: stěrače a vše kolem
Na 159 jsem do toho nelezl. Ale vyndaval jsem to na 147, protože to tam začlo nelidsky vrzat a chodit ztuha a trhavě. Je tam jen kluzný uložení a to bylo na suchu a ještě v tom špína. Po vyčištění a namazání je to už asi dva roky. OK.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: stěrače a vše kolem
Ahoj, pojistka na zadní sterac je prosím pod volantem na levo?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: stěrače a vše kolem
Díky, už jsem to našel. On ten dekl u kolene pod volantem po povolení šroubů docela držel. Tak jsem měl napoprvé strach za to vzít :-)
Nicméně pojistka na zadní stěrače je ok, projistotu jsem dal jinou a zadní stěrač stejně nejde. Ostřikovač ano. Vidím to na oddeklování zadních dveří a kontrola zapojeni moturku.
Případně nějaký typ?
A ještě otázka. Diagnostika zásuvka je tam u kolene v pojistkách?
Nicméně pojistka na zadní stěrače je ok, projistotu jsem dal jinou a zadní stěrač stejně nejde. Ostřikovač ano. Vidím to na oddeklování zadních dveří a kontrola zapojeni moturku.
Případně nějaký typ?
A ještě otázka. Diagnostika zásuvka je tam u kolene v pojistkách?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: stěrače a vše kolem
Ano, konektor na diagnostiku je ten na fotce.
Motor stěrače může mít zarezlou osičku. Občas se to stává.
Motor stěrače může mít zarezlou osičku. Občas se to stává.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: stěrače a vše kolem
přesně.. WDčkoa cajk protoho radeji často používám
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: stěrače a vše kolem
Takže prostříkání motorku nepomohlo, je to hodně zalisováno. Dal jsem nový moturek a stěrač funguje. Pak odešel alternator a začlo tect turbo ..... :-)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: stěrače a vše kolem
Zdravím, mám takovou záhadnou vadu když jedu do cca 80 km rychlostí tak se stěrače po vypnutí zastaví, ale pokud jedu rychleji, tak stále stírají jako by je bral vítr. Vždy dokončí cyklus vypadá to že by mohli zůstat zastavěné a cca za 3 vteřiny zase udělají stěr. Bohužel zůstanou stírat i pokud použiji ostřik okna, dokud nesnížím rychlost tak budou stírat. Nesetkal se nikdo? Jak řešit, na dálnici je to otravné.
Re: stěrače a vše kolem
Nezůstává ta páka "zaseknutá" v první poloze?
Co se stane když dáš páku úplně nahoru, pro jedno manuální setření? Jedou i potom dál samy?
Co se stane když dáš páku úplně nahoru, pro jedno manuální setření? Jedou i potom dál samy?
Re: stěrače a vše kolem
Ne Paka nezůstává v první poloze, ono stačí jen když v té rychlosti dám nahoru pro jedno šetření nebo použiji ostřikovače, tak dokud nezpomalilo tak to štíra.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: stěrače a vše kolem
Nesetkal jsem se s tím, ale u sebe bych to řešil vyzkoušení jiného Lucase z jiného auta
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: stěrače a vše kolem
Zdravím,
obracím se na vás znovu s prosbou o radu.. mám problém s předními stěrači.
Zůstali mi viset nahoře a od té doby nic.. Pojistky jsou ok, čtyři kabely co vedou od páčky k motoru stěračů jsou taky ok (nepřerušené), když proměřím napětí tak na jednom kabelu je 12V ale na ostatních třech je 0 a nic se nemění ani při změně polohy páčky... Co se týká ostatních funkcí páčky, tak vše funguje.. Ostřikovače, zadní stěrač, sledování spotřeby... Mám pocit že ještě chvíli mě to bude srát tak to rozmlátím ... Díky za rady.
obracím se na vás znovu s prosbou o radu.. mám problém s předními stěrači.
Zůstali mi viset nahoře a od té doby nic.. Pojistky jsou ok, čtyři kabely co vedou od páčky k motoru stěračů jsou taky ok (nepřerušené), když proměřím napětí tak na jednom kabelu je 12V ale na ostatních třech je 0 a nic se nemění ani při změně polohy páčky... Co se týká ostatních funkcí páčky, tak vše funguje.. Ostřikovače, zadní stěrač, sledování spotřeby... Mám pocit že ještě chvíli mě to bude srát tak to rozmlátím ... Díky za rady.
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
Re: stěrače a vše kolem
Nemáš zaseknutý pantograf? Ak im pomôžeš ručne, nejde to náhodou?
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
Re: stěrače a vše kolem
Již vyřešeno, musel jsem vyměnit páčky a už to štíra.. Jen mi zase nejde senzor deště
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti