Alfa Romeo GTV
Re: Alfa Romeo GTV
Jj--ty se vytrhnou dost často..buď ho přitmelíš karosářským pružným tmelem v tý lištičce tak, abys to moc neupatlala okolo 
  , za druhý je možný ,že se mi jedno rezervní k řidiči někde ještě válí--mrknu,nechal bych ti ho /jasně že grátis/,celkově se tyhle věci docela blbě shání..to máš pravdu 
 , nebo zkus zavolat na číslo který tí házím do SZ., je možný, že ho bude mít....HonzaR
			
									
									
						- dolphin7
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 1114
 - Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
Děkuji, zkusím to ještě nějak provizorně přidělat aspon na rychlo aby to bylo do Milána. O tmelu nechci momentálně ani slyšet, za posledních 14dní ho mám nad hlavu  
 přidělala sem to už jednou vteřinákem a drželo to fest, ale ted se to vytrhlo komplet i s těma "šroubkama" nevim co s tim chlápek dělal  
			
									
									Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
						Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Alfa Romeo GTV
Ten karosářskej polyuretan  by nepovolil,to by musel vytrhnout z plechu...celej ten bazmek..drží jak čert..Honza...
			
									
									
						- cooper.mb
 - Nováček
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
 - Bydliště: Jihlava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
Taky se mi to ve vrchní části vytrhává. taky jsem poslepoval tu lištičku sekundovim lepidlem ale až se to zase utrhne zkusim ten tmel 
 Takže Dolphin tys lakovala ty zadní blatníky?
			
									
									
						- dolphin7
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 1114
 - Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
Honza: ted jak o tom mluvíš, tak ono to možná bude vytrhlý úplně celý, já včera čapla auto a jela, takže sem to tak dopodrobna nezkoumala..večer na to juknu
cooper: jojo, sešlo se mi víc věcí najednou tak sem to nestíhala, tak to bylo až ted přes víkend u lakýrníka, a jelikož to bylo na rychlo, tak to dopadlo celkem katastrofálně
 nevim jestli vina lakýrníka či krátkýho termínu..je to provizorně, po Miláně s tím musim něco udělat 
			
									
									cooper: jojo, sešlo se mi víc věcí najednou tak sem to nestíhala, tak to bylo až ted přes víkend u lakýrníka, a jelikož to bylo na rychlo, tak to dopadlo celkem katastrofálně
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
						Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- cooper.mb
 - Nováček
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
 - Bydliště: Jihlava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
Dopadlo jak katastrofálně? Je jiná barva? Vždycky záleží na tom kdo to dělá barvu musí srovnávat na denim světle nelze jí jen namíchat podle čísla barvy, ale musí to doladit podle oka a navíc pak vzít další části do přístřiku a lakem aby se to sjednotilo. takže to neni jednoduché a záleží kdo jak to umí a jak to zrovna trefí. Co všechno ti stříkal?
			
									
									
						- dolphin7
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 1114
 - Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
Růžový blatníky naštěstí nemám  
  barvu asi trefil, ale zřejmě jak na to chvátal tak to nechal málo zaschnout a ted se prodírá ta podkladová barva (nebo tmel?-nevim přesně co že to bylo) nahoru, takže to v určitým úhlu prosvítá..takový flíčky..nebo spíš fleky  
 to mi bylo dnes  řečeno od odborníků co dodávají věci do autolakoven, když jsem si u nich naivně chtěla koupit leštěnku, že to ještě "rozleštim".
Dělaly se všechny 4strany, jak sem měla ty plasty, zbyly tam dirky po šroubkách. A jedna strana byl pod plastem úplně uřízlý kus plechu, tak to se svařovalo.
			
									
									Dělaly se všechny 4strany, jak sem měla ty plasty, zbyly tam dirky po šroubkách. A jedna strana byl pod plastem úplně uřízlý kus plechu, tak to se svařovalo.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
						Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- cooper.mb
 - Nováček
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
 - Bydliště: Jihlava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
to už si mohla vzít rovnou celé auto 
 mělo se to stříkat ještě plničem ale to asi dělali. no tak ti to bzplatně přestříkne ne? to muselo být docela drahý
			
									
									
						Re: Alfa Romeo GTV
Dolphin7:  upřímnou soustrast..lak to je velká bolest a loterka..  
  taky svádím boj...
dát tomu celolak.. no v Praze při denním ježdění ...asi ještě počkám..není to pořád ještě žádná akutka..
			
									
									
						dát tomu celolak.. no v Praze při denním ježdění ...asi ještě počkám..není to pořád ještě žádná akutka..
- dolphin7
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 1114
 - Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
cooper: plnič tam taky byl, drahý to právě tak nebylo, možná proto to tak dopadlo..nemám tucha, po Miláně k němu zkusim zajet a domluvit se..ale nějak nedoufám
Honza: mý by to potřebovalo jako sůl...popravdě mě celolak taky napadl..nejdřív první impuls byl že to prostě prodám a koupim něco v perfektním stavu, pak sem vychladla a zjistila že tohohle brouka prostě prodat asi nedokážu
   
			
									
									Honza: mý by to potřebovalo jako sůl...popravdě mě celolak taky napadl..nejdřív první impuls byl že to prostě prodám a koupim něco v perfektním stavu, pak sem vychladla a zjistila že tohohle brouka prostě prodat asi nedokážu
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
						Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Alfa Romeo GTV
Jj--no ono koupit "něco OK" je ošemetný,často iluze a rána mimo terč, radší do toho "nacpu" a vím na čem opravdu jsem..a stáhnu cenu při koupi..GTV jsem řešil stejně..
ze dvou jsem si vybral to, do kterýho jsem opravdu nacpal a neposlouchal ty kecy že je komplet "udělaný"při koupi..nikdo neprodává "udělaný auto" vyjma mimořádek..
 
Každej logicky prodává před rozvodama a repasem podvozku, váha, lambda většinou KO , občas se ozve hydro..atd..
Nikdo přece neveme 50-100táců a nevrazí to do auta před prodejem, vyjma srdcařů, který ale zase chtějí odpovídající cenu a maj doklady..
			
									
									
						ze dvou jsem si vybral to, do kterýho jsem opravdu nacpal a neposlouchal ty kecy že je komplet "udělaný"při koupi..nikdo neprodává "udělaný auto" vyjma mimořádek..
Každej logicky prodává před rozvodama a repasem podvozku, váha, lambda většinou KO , občas se ozve hydro..atd..
Nikdo přece neveme 50-100táců a nevrazí to do auta před prodejem, vyjma srdcařů, který ale zase chtějí odpovídající cenu a maj doklady..
- cooper.mb
 - Nováček
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
 - Bydliště: Jihlava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
JOJO je to tak taky moc nevěřim tomu že někdo prodává gtv v top stavu když jse to 12 let starý auto a navíc ho většina řidičů dost huntuje tuningem a nedostatečnou údržbou. Taky už jsem do mého gtv nasypal dost peněz a pořád je kam ty peíze dávat dál:) Celolak by byl pěknej ale můj lak je ještě docela dobrej jen nad dveřma řidiče někdo něco neodborně opravoval a je tam stříklej jinej odstín barvy. Ale to musí počkat
			
									
									
						- dolphin7
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 1114
 - Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
Tak je mi jasný, že v top stavu to asi žádný auto nebude...jde o to že já tohle koupila dost na rychlo, kdy jsem se v Alfách ještě nevyznala vůbec, takže mi nedošlo že koupit to po tuningáři s podložkama, snížený apod. je sebevražda  
 půlku věcí už je sundaných ale pořád práce jak na kostele. Do toho mi to ještě chytlo na kufru trochu kroupy, když to stálo na place než se to přihlásilo  
 ..ted to začínám nějak vše vnímat a hledat i maličkosti  
 Chce to jen čas a peníze, srdce mám hodně velký  
  
			
									
									Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
						Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- Michal_Plzen
 - Pozorovatel
 - Příspěvky: 403
 - Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
 
Re: Alfa Romeo GTV
jj souhlasim s vami... Kdyz jsem porizoval svoje GTV tak jsem resil proc je cca. o 40tis. drazsi nez co bylo mozne momentalne sehnat jinde.... ale prodano v Cechach jako nove, relativne malo najeto (poctive) v dobrem stavu, motorizace ktera je idealni ale spatne se shani  
   ...
Jinak mne stejne potkaly opravy
 , ktere predchudce jiz neresil pred prodejem ... rozvody, svicky, spojka ... no a vycet jeste nekonci. Uz se tesim az budu resit veci, ktere nebudou nutne ale pro poteseni ... kola, orig. dily od Zender apod. 
			
									
									Jinak mne stejne potkaly opravy
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
						ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
Re: Alfa Romeo GTV
Michal:
Jasně ..volba motoru je vždycky závislá na tom, jak to auto bude provozovaný..
taky jsem pás po původním nízkozdvihovým třílitru..protože neřeším speciálně u tohohle auta spotřebu a ekonomii provozu.. a ten netlumenej busso prostě k tomuhle autu sedí,..takže taky jsem dal asi o dost víc než bych měl, ale zase ten germán si docela hrál..a upravil hlavu, a tak a motor jsou pořád varhyny..a to to nejede na origo softu a žere to jen 100+ osobně jsem teda najel pouhých 50tisíc, no rozhodně to nešetřím a motor OK../
Dolphin7:
--proč myslíš že podložky na GTV s vcelku lehkým T.S. jsou zas tak ukrutná blbost..pokud to nejsou bochníky sejra a řekněme max 25, žádnej velkej problém--když jsou jak říkám decentní a zavěšení v powerflexu.... a pustit to dolů o -40 to rozhodně souhlasím.. ono auto širší o 50mm a nižší o 40mm je docela znát.. / Třeba ty centimetry rozdílu v podvozku Z350 a Z370 jsou zatraceně znát.../
kde vidíš dramatickou záludnost, pokud tam k tomu z estetickejch důvodů necpeš kola třeba 19 , to už bude v kombinaci s podložkama fakt problém, no na 205/16/50 -což osobně nebudu měnit--není co řešit/teda tužší podvozek -40, podložky na GTV nemám, nemám k tomu nějak důvod je tam vehementně cpát,sedí s powerflexem perfektně, u 145 je naopak dost znát celková šíře s podložkama +50mm /podložky 25/krom toho jí celkem sluší ale především sedí rozhodně líp..teda určitě posun k lepšímu.-..můžu porovnat se sérií chování zavěšení, jednu 145 T.S mám v seriovým stavu, jednu na extratvrdým podvozku -40, 25 podložkya k tomu 1.9TD přitažený dost nahoru na krouťák na čerpadle a to je jinčí zátěž s ohledem na to, kde všude to musí taky jezdit/najel jsem na -40 bez sebemenších degradací na podvozku GTV 50tis a nemám problém jak se silenblokama-jsou tam zdůrazňuju po koupi powerflex- tak s tlumičema ,.a proti 145 je to celkem i na tužším podvozku ještě máslo..čili ta 145dostává na tvrdým podvozku s litinovým 1.9TD na předním zavěšení čočku a drží...ono to zavěšení GTV vepředu je lautr to samý
  co má -145..a tam mám podložky už přev 200tis tak vím zhruba, jak se to při tvrdým řežimu projevuje..váha toho litinovýho dieselu není rozhodně nijak  malá, není to motůrek jak T.S. a problémy v podstatě reálně žádný..jak zdůrazňuju-teda s podložkama 25 - jezdím s tím fakt poloviční terén , šoupu to občas po břiše na polních cestách 
 -tohle převlečený Tipo fakt trápím a drží a drží..Radek Domin na v podstatě seriovým podvozku jezdil občas amatéry závody a docela držel..předek cca 100tis na ramenou je normál., zadní vlečený u 145 jsou nesmrtelný a dělal jsem je jen jednou, to když jsem dozadu hodil 4,5 metráku mezníků a ty áčka se teda staly následně už výrazný 
 --,
jenomže já mám tlumiče a pružiny na 145 jak šutr, tak zase 5 táců do "zadku"jednou za 5 let je sranda...zadek v powerflexu v multilinku na GTV s podložkama do 25 není sebemenší problém s životností řekněme 100táců a víc..
Pokud to někdo koupí s vymláceným zavěšením a bez repasu frkne na to 18 nebo 19 s podložkama40 a víc jak magor..pak z toho jsou po netu histerický fobie.o citlivosti.ale co si budem povídat, tyhle lidi to nezrepasujou, protože to maj s 19 vcelku na kavárenský blbnutí a na tom autě najedou stejně do 5 táců ročně ., jejich řeči nejsou teda směrodatný..
....teda ...ty podložky na předním zavěšení do 25 není žádnej průser, zvlášť když většinou je to auto v podstatě pro jednoho a zátěž žádná..Ale kdo ví, kolik toho většina GTV reálně na podvozku do repasu fakt najelo..a z toho jsou všechny ty řeči..
.Podle mojí reálný zkušenosti--
205-50-16 , dost tuhý pružiny a tlumiče -40 =není problém a životnost po 50tis není proč řešit...:-)
			
									
									
						Jasně ..volba motoru je vždycky závislá na tom, jak to auto bude provozovaný..
taky jsem pás po původním nízkozdvihovým třílitru..protože neřeším speciálně u tohohle auta spotřebu a ekonomii provozu.. a ten netlumenej busso prostě k tomuhle autu sedí,..takže taky jsem dal asi o dost víc než bych měl, ale zase ten germán si docela hrál..a upravil hlavu, a tak a motor jsou pořád varhyny..a to to nejede na origo softu a žere to jen 100+ osobně jsem teda najel pouhých 50tisíc, no rozhodně to nešetřím a motor OK../
Dolphin7:
--proč myslíš že podložky na GTV s vcelku lehkým T.S. jsou zas tak ukrutná blbost..pokud to nejsou bochníky sejra a řekněme max 25, žádnej velkej problém--když jsou jak říkám decentní a zavěšení v powerflexu.... a pustit to dolů o -40 to rozhodně souhlasím.. ono auto širší o 50mm a nižší o 40mm je docela znát.. / Třeba ty centimetry rozdílu v podvozku Z350 a Z370 jsou zatraceně znát.../
kde vidíš dramatickou záludnost, pokud tam k tomu z estetickejch důvodů necpeš kola třeba 19 , to už bude v kombinaci s podložkama fakt problém, no na 205/16/50 -což osobně nebudu měnit--není co řešit/teda tužší podvozek -40, podložky na GTV nemám, nemám k tomu nějak důvod je tam vehementně cpát,sedí s powerflexem perfektně, u 145 je naopak dost znát celková šíře s podložkama +50mm /podložky 25/krom toho jí celkem sluší ale především sedí rozhodně líp..teda určitě posun k lepšímu.-..můžu porovnat se sérií chování zavěšení, jednu 145 T.S mám v seriovým stavu, jednu na extratvrdým podvozku -40, 25 podložkya k tomu 1.9TD přitažený dost nahoru na krouťák na čerpadle a to je jinčí zátěž s ohledem na to, kde všude to musí taky jezdit/najel jsem na -40 bez sebemenších degradací na podvozku GTV 50tis a nemám problém jak se silenblokama-jsou tam zdůrazňuju po koupi powerflex- tak s tlumičema ,.a proti 145 je to celkem i na tužším podvozku ještě máslo..čili ta 145dostává na tvrdým podvozku s litinovým 1.9TD na předním zavěšení čočku a drží...ono to zavěšení GTV vepředu je lautr to samý
jenomže já mám tlumiče a pružiny na 145 jak šutr, tak zase 5 táců do "zadku"jednou za 5 let je sranda...zadek v powerflexu v multilinku na GTV s podložkama do 25 není sebemenší problém s životností řekněme 100táců a víc..
Pokud to někdo koupí s vymláceným zavěšením a bez repasu frkne na to 18 nebo 19 s podložkama40 a víc jak magor..pak z toho jsou po netu histerický fobie.o citlivosti.ale co si budem povídat, tyhle lidi to nezrepasujou, protože to maj s 19 vcelku na kavárenský blbnutí a na tom autě najedou stejně do 5 táců ročně ., jejich řeči nejsou teda směrodatný..
....teda ...ty podložky na předním zavěšení do 25 není žádnej průser, zvlášť když většinou je to auto v podstatě pro jednoho a zátěž žádná..Ale kdo ví, kolik toho většina GTV reálně na podvozku do repasu fakt najelo..a z toho jsou všechny ty řeči..
.Podle mojí reálný zkušenosti--
205-50-16 , dost tuhý pružiny a tlumiče -40 =není problém a životnost po 50tis není proč řešit...:-)
- cooper.mb
 - Nováček
 - Příspěvky: 234
 - Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
 - Bydliště: Jihlava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
jenže ono už gtv je dost nízký a když se to ještě sníží tak pak docela může být problém někam zajet nebo neštrejchat podvozkem. Myslím že snížení je na našich silnicích silně nepraktický ale záleží jak kdo auto používá
			
									
									
						Re: Alfa Romeo GTV
Jj--no na mizerný silnice trhám jiný auta a GTV používám většinou na dlouhý cesty
nebo občas se jedu projet za Mělník na Českou Lípu a tak..jak říkám-najedu max 15táců
ročně na GTV, na ostatních Alfách ty zbylý ošklivý kilometry-do těch cca 70tis..
Ale mezi svodama a silnicí teda moc nezbejvá a vozím nájezdový bazmek pod kolo, nedostanu tam samozřejmě hever , to je jasný.. no ano, 16 /50 a -40 je celkem nízký a to mi právě vyhovuje
 ..
			
									
									
						nebo občas se jedu projet za Mělník na Českou Lípu a tak..jak říkám-najedu max 15táců
ročně na GTV, na ostatních Alfách ty zbylý ošklivý kilometry-do těch cca 70tis..
Ale mezi svodama a silnicí teda moc nezbejvá a vozím nájezdový bazmek pod kolo, nedostanu tam samozřejmě hever , to je jasný.. no ano, 16 /50 a -40 je celkem nízký a to mi právě vyhovuje
- roberto37
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 3367
 - Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
 - Bydliště: Zeltweg, AT
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
Michal-Plzeň: Jestli je to auto co máš v avataru tvoje, tak máš na něm kola parádní.... ty bych vůbec neřešil  
			
									
									 AR Giula  2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
						EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Alfa Romeo GTV
dělat GTV tužší a hlavně nižší ...... no nevim, já mám to svoje jako hračku, mám tam powerflexy jinak serie (ale zato v TOP stavu) a 225/45/17 ET 32 - to auto sedí skvěle, je čitelný a dobře stáčivý i v utaženejch zatáčkách, sem tam odskočí a sem tam mám problém přejet retardér nebo mezi vratama. Neodvedu si představit že by bylo tužší a nižší - tvrdost už by byla na naše silnice moc a byl oby to kontraproduktivní - auto by odskakoval oa ztratilo by přesnost a jistotu. Světlá výška o nějakých - 40mm je smrtelný nebezpečí pro vanu. Za sebe řikám podvozek na GTV moc neladit.
			
									
									Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
						Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Kůrkyn
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 4916
 - Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
 - Bydliště: Pacov
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
však jo, se sériovým podvozkem se dají zatáčk yprojíždět smykem a auto se chová naprosto neutrálně. Snížené sedělo jak motokára, pak to vzalo díru a letělo na švestku.
			
									
									
						- Michal_Plzen
 - Pozorovatel
 - Příspěvky: 403
 - Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
 
Re: Alfa Romeo GTV
jj...avatar je muj ... s nahledem na kola nema uplne vyhraneny nazorroubrt37 píše:Michal-Plzeň: Jestli je to auto co máš v avataru tvoje, tak máš na něm kola parádní.... ty bych vůbec neřešil
... nejsou uplne spatne (225x45 17") ale preci jenom me to tahne trosicku jinam
uvidime, zatim resim repasi naprav... origo nebo powerflex
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
						ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
- dolphin7
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 1114
 - Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
Honza: vzadu byly dvě podložky na každém kole - 4,5 cm, vepředu na každém 3cm, to auto už bylo rozplesklý jak žába, těžce se s tím jezdilo, do zatáček namáha, jakmile jsem něco přejela, tak mě to vyhodilo pryč, a o nějakém štrejchání ani nemluvim, a to jsem jela na horší silnici třeba 30 s 3 lidma, myslela sem že někoho pošlu pěšky, protože to se nedalo, čekala sem kdy něco urvu.
A ani nemluvim jak jsem byla rozlámaná a unavená po ujetí 80km...jak kdybych složila kamion uhlí. Pak jsem podložky sundala, Kůrkyn udělal nápravu a 100% rozdíl...lehce se jelo, do zatáček úplná nádhera, sedělo to jak přibitý, je to svižnější, "lehčí", prostě ted si tu jízdu fakt užívám
  
btw.kolečka trochu do A..viz foto
							
			
									
									A ani nemluvim jak jsem byla rozlámaná a unavená po ujetí 80km...jak kdybych složila kamion uhlí. Pak jsem podložky sundala, Kůrkyn udělal nápravu a 100% rozdíl...lehce se jelo, do zatáček úplná nádhera, sedělo to jak přibitý, je to svižnější, "lehčí", prostě ted si tu jízdu fakt užívám
btw.kolečka trochu do A..viz foto
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
						Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Alfa Romeo GTV
Jj--rozumím ..víš ono jde v základě taky o rozměr pneumatik, protože podložka je především změna ET..nechci gumy 225,240.. mám 240/40/17vzadu na Z3 a 225/45/17 vepředu  a nic moc a to je zadohrab, no na dálnici už to kope do volantu a tahá to za něj..slušně..malá podložka na rozměru 205 je něco jinýho než rapidní změna ET na 240 tam už je to otravně neohrabaný-ať si říká kdo chce co chce :-)
Na jakým rozměru gum teda byla ta podložka 4,5 --- což je na GTV naprostej mazec a ..přednost vzhledu před rozumnou jízdní vlastností podvozku...
Osobně přesně pro jízdní komfort na našich silnicích zůstávám na GTV u rozměru
205/50/16 klasický ET.. kašlu na vzhled na úkor jistoty stopy..
chci auto ovladatelný okolo 200 s cigárem v ruce.. Z3 od 170 kope..a ve 200 je
v podstatě mizerně ovladatelná na těch zmíněnejch 17..kluci co maj na Z3 18/260 vzadu doslova brečej
 .
.Dobrej vtip......Jedu v Z3 po dálnici asi pouhejch +170 a žena ...proč jedeš jak pubertální blázen.šlapeš na to jak o život... říkám tak to je fakt dobrý...tady v Z3 držím oběma rukama volant ve 170 jak po autoškole první tejden, a přitom po týhle cestě jezdím 170 na 145 s gumama 14/185/60 s podložkou 25 z nákupu a čteš si noviny... :-)
.GTV musí být břitva..co se řídí prstem..okolo 200..jinak je to šměšný auto když jí dává čočku dvoulitrová 145 se zadní vlečenou na 14 a lehčí o dva metráky...ty 18/bačkory jsou na GTV fakt zábavný a nezbývá než potrestat majitele třeba tou 145. a nebo ještě líp 33 .. taky jsem s s jednou proháněl v GTV a jela jak z praku i po těch letech 1.7 4x4 .určitě si to řidič GTV náležitě užívá, když třeba vedle v mondeu nebo volvu někdo řídí jednou rukou ve 200 a kouří..
...no lidi co tyhle gumy 18-19 na GTV dávaj najezděj většinou max 5tisíc ročně a občas někdo možná i okruh--to se dá ještě na nápravě ze 145
snad přečkat ale jinak už je to auto na našich mizernejch silnicích vcelku otravně nemotorný pokud je tam 240 guma..
			
													Na jakým rozměru gum teda byla ta podložka 4,5 --- což je na GTV naprostej mazec a ..přednost vzhledu před rozumnou jízdní vlastností podvozku...
Osobně přesně pro jízdní komfort na našich silnicích zůstávám na GTV u rozměru
205/50/16 klasický ET.. kašlu na vzhled na úkor jistoty stopy..
chci auto ovladatelný okolo 200 s cigárem v ruce.. Z3 od 170 kope..a ve 200 je
v podstatě mizerně ovladatelná na těch zmíněnejch 17..kluci co maj na Z3 18/260 vzadu doslova brečej
.Dobrej vtip......Jedu v Z3 po dálnici asi pouhejch +170 a žena ...proč jedeš jak pubertální blázen.šlapeš na to jak o život... říkám tak to je fakt dobrý...tady v Z3 držím oběma rukama volant ve 170 jak po autoškole první tejden, a přitom po týhle cestě jezdím 170 na 145 s gumama 14/185/60 s podložkou 25 z nákupu a čteš si noviny... :-)
.GTV musí být břitva..co se řídí prstem..okolo 200..jinak je to šměšný auto když jí dává čočku dvoulitrová 145 se zadní vlečenou na 14 a lehčí o dva metráky...ty 18/bačkory jsou na GTV fakt zábavný a nezbývá než potrestat majitele třeba tou 145. a nebo ještě líp 33 .. taky jsem s s jednou proháněl v GTV a jela jak z praku i po těch letech 1.7 4x4 .určitě si to řidič GTV náležitě užívá, když třeba vedle v mondeu nebo volvu někdo řídí jednou rukou ve 200 a kouří..
...no lidi co tyhle gumy 18-19 na GTV dávaj najezděj většinou max 5tisíc ročně a občas někdo možná i okruh--to se dá ještě na nápravě ze 145
snad přečkat ale jinak už je to auto na našich mizernejch silnicích vcelku otravně nemotorný pokud je tam 240 guma..
					Naposledy upravil(a) HonzaR dne 23.6.2010, stř 23:38, celkem upraveno 7 x.
									
			
									
						Re: Alfa Romeo GTV
Ty áčka tam trochu budou samozřejmě vždycky i na novejch silenblokách, 3-litr má jiný rameno a ty áčka jsou větší, s vyžvejkanejma silenblokama brutální..
No po Powerflexu jsem je měl taky docela slušný, no rektifikace příklonu nen í na zadku
bohužel, tak když to pustíš -40 tak se ještě zvýrazněj--no na gumách po 20tis normálního ježdění žádnej problém, nesjížděj se nepravidelně, sedí to jak přibitý..není co řešit..
Určitě by GTV zasloužilo plně rektifikovatelný zavěšení, na bávo koupíš spoustu udělátek třeba na rektifikaci zadku klasický E30, tam si koupíš klidně i šestiklapku i na starou E20
bez problému,včetně softu, no u Alfy holt je to jak to je..
Pokud máš OK silenbloky bez vůle vzadu a neplave to a drží stopu--neřešil bych to.a jezdil. mám taky- díky jinýmu rameni a snížení na 3.0 --A jak prase..
			
									
									
						No po Powerflexu jsem je měl taky docela slušný, no rektifikace příklonu nen í na zadku
bohužel, tak když to pustíš -40 tak se ještě zvýrazněj--no na gumách po 20tis normálního ježdění žádnej problém, nesjížděj se nepravidelně, sedí to jak přibitý..není co řešit..
Určitě by GTV zasloužilo plně rektifikovatelný zavěšení, na bávo koupíš spoustu udělátek třeba na rektifikaci zadku klasický E30, tam si koupíš klidně i šestiklapku i na starou E20
bez problému,včetně softu, no u Alfy holt je to jak to je..
Pokud máš OK silenbloky bez vůle vzadu a neplave to a drží stopu--neřešil bych to.a jezdil. mám taky- díky jinýmu rameni a snížení na 3.0 --A jak prase..
- dolphin7
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 1114
 - Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Alfa Romeo GTV
Gumy tam jsou 225/45/17. Taky toho tolik nenajezdim, ale chci jezdit pro radost ne za trest.
			
									
									Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
						Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
