Jaké brzdové kotouče/desky?
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Ok díky za radu...dam se do schaneni potřebných dílů. Nevíte nekdo o nečem?
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Simtě, dej na to zpátky 16" kola, pořádný kotóče a desky a brzdí to jak víno, jen nesmí mít člověk nohy jak párátka
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
tak asi. jinak brzdy z maseratti 3200 GT dozadu i dopředu s kotoučema OK
má kolega bratru za 20t..je to už nějakej čásek, můžu se pozeptat..- levný opravdu jedovky..ale zase to adaptovat .. . .kdyby jako z 3.0 se to zdálo nakonec málo/taky to není totiž nic dramatickýho , možná bys je měl nejdřív zkusit při jízdě na 3.0 a porovnat reálnou účinnost abys viděl ten faktickej rozdíl a nebyl případně zklamanej..
Kompletní zavěšení 3.0 se mi sice do rezery válí garáži, -právě proto, že se trochu hůř schání a neshoduje se s 2.0-- nechci se těch rezervních těhlic zbavovat..
Ale pokud bys je chtěl prohodit, můžu se zkusit pozeptat po známých..
má kolega bratru za 20t..je to už nějakej čásek, můžu se pozeptat..- levný opravdu jedovky..ale zase to adaptovat .. . .kdyby jako z 3.0 se to zdálo nakonec málo/taky to není totiž nic dramatickýho , možná bys je měl nejdřív zkusit při jízdě na 3.0 a porovnat reálnou účinnost abys viděl ten faktickej rozdíl a nebyl případně zklamanej..
Kompletní zavěšení 3.0 se mi sice do rezery válí garáži, -právě proto, že se trochu hůř schání a neshoduje se s 2.0-- nechci se těch rezervních těhlic zbavovat..
Ale pokud bys je chtěl prohodit, můžu se zkusit pozeptat po známých..
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Byl bych rád....díky moc.
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
jo a další věc...kde se zobrazuje opotřebení brzdových destiček? Mám totiš na pravém předním kole přetrhlý modrý kablík k senzoru opotřebení...ten kablik asi neseženu co?
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
pokud je pouze přetrhnutý tak ho zarovnej, svlíkni a spoj, to ničemu neublíží.D@ndy píše:jo a další věc...kde se zobrazuje opotřebení brzdových destiček? Mám totiš na pravém předním kole přetrhlý modrý kablík k senzoru opotřebení...ten kablik asi neseženu co?
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
bych rád,ale to neni klasický kablik,je to takovej modrej drolicí se kablik(drolí se jako křída)...sam jsem cumel co to je... mozna jsem se špatně podíval
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Abys po výměně brzdičů za větší nenarazil taky na nutnost výměny brzdového válce a posilovače. Kamarád na to na jiným autě narazil, pedál šel neustále sešlápnout až na podlahu. Nevím ale jak to u GTV je, třeba jsou tam všude válce a posilovače stejný.
ex. Gtv 3.0 V6 24v, r.v. 99
Mondeo 2.0 16v (Lpg), kombi, Ghia, r.v. 1998 - to musí ven i když prší
Nově: Volvo XC70 Ocean race D5, Geartronic, r.v. 2012
Mondeo 2.0 16v (Lpg), kombi, Ghia, r.v. 1998 - to musí ven i když prší
Nově: Volvo XC70 Ocean race D5, Geartronic, r.v. 2012
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Jj--pokud ze stávajících brzd nemačkáš max, určitě bych nejdřív zkusil panceřový hadičky,
kapalinu určitě vyměnit/možná tam máš už víc než 4%vody a tím pádem to okamžitě vadne /,šoupnul bych tam DOT 5.1 --kompatibilní s DOT-4 co tam běžně je, ta DOT 5.1 má teplotu suchýho varu přes 300 stC za rozumný peníze--třeba tady
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
ona i běžná DOT 4 dneska když je z diethylenglykolu vaří až při 260stC, což dělávaly dřív jen silikonový DOT 5 a není problém s glykolovejma DOT 4 který tam normálně bejvaj..
Rozdíl je dramatickej..zavodněná DOT 4 vaří klidně při 150stc..pak to samozřejmě okamžitě chcípe .po pár pořádných sešlápnutí pedálu.
a hlavně taky pořádný kotouče a destičky s koeficientem klidně nad 0,5 -- racing typu
/bacha hlavně aby nepotřebovaly pořádně ohřát , -většina tvrdejch-před reálnou účinností..třeba ti Chevron udělá cenu..:-)/
a dával bych potom v běžným provozu pozor..než si zvykneš..a tý změně se podivíš..:-)pokud nejezdíš v kuse po okruhu brzda plyn, tu výměnu železa asi neoceníš.. a to co říkám udělá slušný brzdy i na klasický 145 ze seriových..až potom bych šel do ev.výměny,kdyby to nestačilo, protože je to o něco nákladnější než to co píšu a chce to přece jen adaptaci..
kapalinu určitě vyměnit/možná tam máš už víc než 4%vody a tím pádem to okamžitě vadne /,šoupnul bych tam DOT 5.1 --kompatibilní s DOT-4 co tam běžně je, ta DOT 5.1 má teplotu suchýho varu přes 300 stC za rozumný peníze--třeba tady
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
ona i běžná DOT 4 dneska když je z diethylenglykolu vaří až při 260stC, což dělávaly dřív jen silikonový DOT 5 a není problém s glykolovejma DOT 4 který tam normálně bejvaj..
Rozdíl je dramatickej..zavodněná DOT 4 vaří klidně při 150stc..pak to samozřejmě okamžitě chcípe .po pár pořádných sešlápnutí pedálu.
a hlavně taky pořádný kotouče a destičky s koeficientem klidně nad 0,5 -- racing typu
/bacha hlavně aby nepotřebovaly pořádně ohřát , -většina tvrdejch-před reálnou účinností..třeba ti Chevron udělá cenu..:-)/
a dával bych potom v běžným provozu pozor..než si zvykneš..a tý změně se podivíš..:-)pokud nejezdíš v kuse po okruhu brzda plyn, tu výměnu železa asi neoceníš.. a to co říkám udělá slušný brzdy i na klasický 145 ze seriových..až potom bych šel do ev.výměny,kdyby to nestačilo, protože je to o něco nákladnější než to co píšu a chce to přece jen adaptaci..
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
DOT-4 a DOT-5 kapaliny pokud vim tak kompatibilni nejsou
//prevzato z oficialnich materialu EBC Brakes//
DOT-4 - brzdová kapalina na bázi glykolu s bodem varu 260°C/500°F pro vetšinu brzdových systemů moderních automobilů a motocyklů. NESMÍ být míchána (ředěna) s DOT-5 kapalinami na bázi silikonu.
DOT-5 - brzdová kapalina na bázi silikonu. NESMÍ být míchána (ředěna) s kapalinami na bázi glykolu, jinak hrozí poškození hydraulických čelistí a celého brzdového systému.
Osobne bych doporucil tady tohle...Je to Racing DOT-4 s bodem varu 307°C
BF-307 – vysoce rafinovaná DOT-4 kapalina na bázi glykolu je vhodná pro všechny brzdové systémy s DOT-3 a DOT-4 brzdovou kapalinou. Její bod varu, který je 307°C, redukuje pocit plavání brzdového systému, zlepšuje pocit v pedálech a únavu brzd. Speciální složení redukuje dodatečně korozi uvnitř brzdového systému. NESMÍ být míchána (ředěna) s DOT-5 kapalinami na bázi silikonu.
http://www.chevron-racing.com/bf307-brz ... -7226.html
//prevzato z oficialnich materialu EBC Brakes//
DOT-4 - brzdová kapalina na bázi glykolu s bodem varu 260°C/500°F pro vetšinu brzdových systemů moderních automobilů a motocyklů. NESMÍ být míchána (ředěna) s DOT-5 kapalinami na bázi silikonu.
DOT-5 - brzdová kapalina na bázi silikonu. NESMÍ být míchána (ředěna) s kapalinami na bázi glykolu, jinak hrozí poškození hydraulických čelistí a celého brzdového systému.
Osobne bych doporucil tady tohle...Je to Racing DOT-4 s bodem varu 307°C
BF-307 – vysoce rafinovaná DOT-4 kapalina na bázi glykolu je vhodná pro všechny brzdové systémy s DOT-3 a DOT-4 brzdovou kapalinou. Její bod varu, který je 307°C, redukuje pocit plavání brzdového systému, zlepšuje pocit v pedálech a únavu brzd. Speciální složení redukuje dodatečně korozi uvnitř brzdového systému. NESMÍ být míchána (ředěna) s DOT-5 kapalinami na bázi silikonu.
http://www.chevron-racing.com/bf307-brz ... -7226.html
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Chevrone, přehled složení a kompatibility jsem házel v sousedním vlákně..včetně čísel norem..právě kapaliny DOT 5.1 o kterých jsem psal a na který jsem házel odkaz
jsou kompatibilní s většinou DOT 4..glykolová báze pokud tedy jsou jasně jmenovitě označený jako glykolová báze.. tedy nikoli kapalina standartu DOT 5 která je jasně dle normy z principu silikonová.báze a nelze je obecně s ničím mísit.
Tohle je ze sousedního vlákna z diskuze s Dolphin7......:-)
Je naprosto klíčové vědět druh použité náplně aktuálně v systému..
Podle toho se pak zařídit...
KAPALINY NEJSOU OBECNĚ MÍSITELNÉ LIBOVOLNĚ
Třídění brzdovek
Kapaliny dle americké normy FMVSS CFR 571.116
DOT 3
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1500
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : poly- alkylenglykol/ glykoleter
DOT4
Suchý bod varu (°C) 230
Mokrý bod varu (°C) 155
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1800
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : ester kyseliny borité glykoleter
DOT5.1
Suchý bod varu (°C) 260
Mokrý bod varu (°C) 180
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 900
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : ester kyseliny borité glykoleter
DOT5
Suchý bod varu (°C) 260
Mokrý bod varu (°C) 180
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 900
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : silikonový olej
norma SAE J 1703f
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1800
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : glykoleter
norma ISO 4925
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1500
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : poly- alkylenglykol/ glykoleter
Poznámky
--Chemické složení tří základních druhů brzdových kapalin je většinou zcela rozdílné /i když glykoleter může být DOT3 i DOT4 i DOT 5.1 podle aditivace/a z tohoto důvodu je jakékoliv nahodilé vzájemné míchání bez znalosti báze nepřípustné. Mohou se mísit pouze kapaliny stejné specifikace, vyrobené na stejné bázi. S ohledem na rozdílné vlastnosti může být např. záměna některých brzdových kapalin DOT3 a DOT4 fatální. ´Čtyřka´ má lepší vlastnosti, ale zároveň je výrazně agresivnější vůči pryžovým dílům.
--V minulosti se používala jako náplň brzdových soustav kapalina červené barvy označovaná jako Syntol č. 1. Jedná se o kapalinu na bázi butylalkoholu a ricinového oleje, která byla použitelná u brzdových systémů, v nichž teplota nepřesáhla 100°C. Tato kapalina je naprosto nemísitelná s dnes používanými brzdovými kapalinami. Přesto se ale jedná o artikl vyhledávaný veteránisty pro potřeby svých miláčků. Někteří opraváři s oblibou používají tuto kapalinu rovněž k povolování zakorodovaných šroubových spojů. Do současných vozidel je ale naprosto nevhodná.
--Důležité --množství vody vzrůstá v čase a odolnost na přehřátí rapidně klesá..
Množství přijaté vody je základním hlediskem degradace náplně. největší koncentrace vody je u pístků brzdiče--zde se také měří
.čím nižší bod varu, tím menší odolnost na zátěž sistému...
--Suchý bod varu - je definován při 0% obsahu vody v brzdové kapalině
Mokrý bod varu - je definován při 3,5% obsahu vody v brzdové kapalině
--Brzdová kapalina není přátelská k autolakům. Při práci s ní by se tedy mechanik měl vyvarovat potřísnění laku. Pokud k němu přesto dojde, je třeba potřísněnou část ihned důkladně očistit. V opačném případě může kapalina lak poškodit - některé kapaliny dokáží ´prožrat´ lak až na plech.
Přílohy:
Brzdovka vlastně neobíhá a voda se má tendenci tlačit dolů..
Kolik přesně je náplň v GTV bude vědět možná Kurkyn :-)--osobně jsem výměnu neřešil kvůlivá odvzdušnění, škodovky mívaly cca 0,5 litrů .. nebude to teda kanystr..ale mělo by stačit litrový balení , Fiat coupé měl cca 0,8 litru :-) myslím že bys tam mohla mít nejspíš DOT4 a ta je mísitelná podle báze i s DOT 5.1, často se to píše i na nálepkách, určitě je důkladně pročti, je v tom dost binec a výrobci na značení trochu kašlou--důležitá je prostě báze , zbytek jsou aditiva a na ty to v běžným provozu nechcípne, chcípe to v brzdovým okruhu na vodu---pokud bys jen dolévala..výměna z DOT 4 na DOT 5.1 není problém, báze je stejná..odolnost DOT 5.1 je už excelentní pro běžný použití..
Spíš je to opruz pořádně odvzdušnit a druhák dát opravdu bacha na to, co tam je teď
velký servisy maj analýzu k dispozici..
Pokud je to do provozu, DOT 4 nejde přehřát,a taky není totální krize trocha vody/-1% v okruhu /na "okruh" to je něco jinýho, tam není dobrý nic co není DOT 5 -5.1 čili suchý var 260 stC , no dneska se aditivujou i některý DOT 4 na teploty suchýho varu kolem 260 nebo jsou i různý "speciály", no materiálový listy se sehnat nepodaří tak otázka agresivity
není úplně jasná..
....podstatný je vždycky --složení báze a agresivita k pryži a plastům..
třeba tady je jeden Motul s teplotou suchýho varu přes 310stC ,DOT 5.1,kompatibilní s některými DOT 4..je třeba znát bázi ev.aktuální DOT 4
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
obr.=pokles teploty varu brzdové kapaliny standartu DOT 4 v závislosti na množství obsažené
vody...
jsou kompatibilní s většinou DOT 4..glykolová báze pokud tedy jsou jasně jmenovitě označený jako glykolová báze.. tedy nikoli kapalina standartu DOT 5 která je jasně dle normy z principu silikonová.báze a nelze je obecně s ničím mísit.
Tohle je ze sousedního vlákna z diskuze s Dolphin7......:-)
Je naprosto klíčové vědět druh použité náplně aktuálně v systému..
Podle toho se pak zařídit...
KAPALINY NEJSOU OBECNĚ MÍSITELNÉ LIBOVOLNĚ
Třídění brzdovek
Kapaliny dle americké normy FMVSS CFR 571.116
DOT 3
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1500
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : poly- alkylenglykol/ glykoleter
DOT4
Suchý bod varu (°C) 230
Mokrý bod varu (°C) 155
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1800
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : ester kyseliny borité glykoleter
DOT5.1
Suchý bod varu (°C) 260
Mokrý bod varu (°C) 180
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 900
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : ester kyseliny borité glykoleter
DOT5
Suchý bod varu (°C) 260
Mokrý bod varu (°C) 180
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 900
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : silikonový olej
norma SAE J 1703f
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1800
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : glykoleter
norma ISO 4925
Suchý bod varu (°C) 205
Mokrý bod varu (°C) 140
Kinematická viskozita při -40°C (mm²/s) max. 1500
Kinematická viskozita při +100°C (mm²/s) min. 1,5 min.
Báze : poly- alkylenglykol/ glykoleter
Poznámky
--Chemické složení tří základních druhů brzdových kapalin je většinou zcela rozdílné /i když glykoleter může být DOT3 i DOT4 i DOT 5.1 podle aditivace/a z tohoto důvodu je jakékoliv nahodilé vzájemné míchání bez znalosti báze nepřípustné. Mohou se mísit pouze kapaliny stejné specifikace, vyrobené na stejné bázi. S ohledem na rozdílné vlastnosti může být např. záměna některých brzdových kapalin DOT3 a DOT4 fatální. ´Čtyřka´ má lepší vlastnosti, ale zároveň je výrazně agresivnější vůči pryžovým dílům.
--V minulosti se používala jako náplň brzdových soustav kapalina červené barvy označovaná jako Syntol č. 1. Jedná se o kapalinu na bázi butylalkoholu a ricinového oleje, která byla použitelná u brzdových systémů, v nichž teplota nepřesáhla 100°C. Tato kapalina je naprosto nemísitelná s dnes používanými brzdovými kapalinami. Přesto se ale jedná o artikl vyhledávaný veteránisty pro potřeby svých miláčků. Někteří opraváři s oblibou používají tuto kapalinu rovněž k povolování zakorodovaných šroubových spojů. Do současných vozidel je ale naprosto nevhodná.
--Důležité --množství vody vzrůstá v čase a odolnost na přehřátí rapidně klesá..
Množství přijaté vody je základním hlediskem degradace náplně. největší koncentrace vody je u pístků brzdiče--zde se také měří
.čím nižší bod varu, tím menší odolnost na zátěž sistému...
--Suchý bod varu - je definován při 0% obsahu vody v brzdové kapalině
Mokrý bod varu - je definován při 3,5% obsahu vody v brzdové kapalině
--Brzdová kapalina není přátelská k autolakům. Při práci s ní by se tedy mechanik měl vyvarovat potřísnění laku. Pokud k němu přesto dojde, je třeba potřísněnou část ihned důkladně očistit. V opačném případě může kapalina lak poškodit - některé kapaliny dokáží ´prožrat´ lak až na plech.
Přílohy:
Brzdovka vlastně neobíhá a voda se má tendenci tlačit dolů..
Kolik přesně je náplň v GTV bude vědět možná Kurkyn :-)--osobně jsem výměnu neřešil kvůlivá odvzdušnění, škodovky mívaly cca 0,5 litrů .. nebude to teda kanystr..ale mělo by stačit litrový balení , Fiat coupé měl cca 0,8 litru :-) myslím že bys tam mohla mít nejspíš DOT4 a ta je mísitelná podle báze i s DOT 5.1, často se to píše i na nálepkách, určitě je důkladně pročti, je v tom dost binec a výrobci na značení trochu kašlou--důležitá je prostě báze , zbytek jsou aditiva a na ty to v běžným provozu nechcípne, chcípe to v brzdovým okruhu na vodu---pokud bys jen dolévala..výměna z DOT 4 na DOT 5.1 není problém, báze je stejná..odolnost DOT 5.1 je už excelentní pro běžný použití..
Spíš je to opruz pořádně odvzdušnit a druhák dát opravdu bacha na to, co tam je teď
velký servisy maj analýzu k dispozici..
Pokud je to do provozu, DOT 4 nejde přehřát,a taky není totální krize trocha vody/-1% v okruhu /na "okruh" to je něco jinýho, tam není dobrý nic co není DOT 5 -5.1 čili suchý var 260 stC , no dneska se aditivujou i některý DOT 4 na teploty suchýho varu kolem 260 nebo jsou i různý "speciály", no materiálový listy se sehnat nepodaří tak otázka agresivity
není úplně jasná..
....podstatný je vždycky --složení báze a agresivita k pryži a plastům..
třeba tady je jeden Motul s teplotou suchýho varu přes 310stC ,DOT 5.1,kompatibilní s některými DOT 4..je třeba znát bázi ev.aktuální DOT 4
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
obr.=pokles teploty varu brzdové kapaliny standartu DOT 4 v závislosti na množství obsažené
vody...
- Michal_Plzen
- Pozorovatel
- Příspěvky: 403
- Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
HonzaR píše:Jj--pokud ze stávajících brzd nemačkáš max, určitě bych nejdřív zkusil panceřový hadičky,
kapalinu určitě vyměnit/možná tam máš už víc než 4%vody a tím pádem to okamžitě vadne /,šoupnul bych tam DOT 5.1 --kompatibilní s DOT-4 co tam běžně je, ta DOT 5.1 má teplotu suchýho varu přes 300 stC za rozumný peníze--třeba tady
http://www.motoquadshop.cz/brzdova-kapa ... d-600/1144
ona i běžná DOT 4 dneska když je z diethylenglykolu vaří až při 260stC, což dělávaly dřív jen silikonový DOT 5 a není problém s glykolovejma DOT 4 který tam normálně bejvaj..
Rozdíl je dramatickej..zavodněná DOT 4 vaří klidně při 150stc..pak to samozřejmě okamžitě chcípe .po pár pořádných sešlápnutí pedálu.
a hlavně taky pořádný kotouče a destičky s koeficientem klidně nad 0,5 -- racing typu
/bacha hlavně aby nepotřebovaly pořádně ohřát , -většina tvrdejch-před reálnou účinností..třeba ti Chevron udělá cenu..:-)/
a dával bych potom v běžným provozu pozor..než si zvykneš..a tý změně se podivíš..:-)pokud nejezdíš v kuse po okruhu brzda plyn, tu výměnu železa asi neoceníš.. a to co říkám udělá slušný brzdy i na klasický 145 ze seriových..až potom bych šel do ev.výměny,kdyby to nestačilo, protože je to o něco nákladnější než to co píšu a chce to přece jen adaptaci..
Prosim help... zacal jsem se koukat po zminenych pancerovych hadickach, ale nejak se mi nedari ... delka na moje GTV by mela byt 435mm Zavit F 10x1 a M 10x1
Nema prosim nekdo nejaky typ???
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Tady je metráž hadic,některý typy koncovek..
http://speedpro.cz/brzdy-pancerove-hadi ... 5_339.html
tady jsou ochotný udělat pancéřový hadičky na objednávku na jakýkoli auto/pro toho, kdo nechce řešit koncovky :-)/....
http://www.demon-kolin.cz/view.php?naze ... 2007060017
http://speedpro.cz/brzdy-pancerove-hadi ... 5_339.html
tady jsou ochotný udělat pancéřový hadičky na objednávku na jakýkoli auto/pro toho, kdo nechce řešit koncovky :-)/....
http://www.demon-kolin.cz/view.php?naze ... 2007060017
- Michal_Plzen
- Pozorovatel
- Příspěvky: 403
- Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Deeekuji mnohokrat ....
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Goodridge v Anglii dela typ primo pro GTV (viz foto). Za necelych 60 liber za vsechny ctyri neni co resit.
http://www.goodridge.co.uk/car-brake-li ... -romeo.htm
http://www.goodridge.co.uk/car-brake-li ... -romeo.htm
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
..Jendo ahoj
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
to je dobrá cena a je to na vsechny typy GTV brzd?
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Honzo cauHonzaR píše: ..Jendo ahoj
Je to na trilitr s Brembo brzdicema vpredu. Ale na dvoulitry a turba delaj taky. U nas to dealuje MK racing ale ceny jsou trosku jinde. http://www.mk-racing.cz/ceniky.htm
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Jaký je rozdíl mezi brzd. hadicema na 2.0TS a 3.0V6??? Dali by se ty z 3.0 použít do TS při předpokladu že by se měnili komplet přední brzdy z 3.0 do TS??? Díky za rady
Dodge Neon SRT-4
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm
ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm
ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
No hadice dáš snad nový, to je korunová položka...
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
Hadice ještě jednou..
Tady jsou Goodridge panceřovky pro GTV ./.i ostatní Alfy /v nabídce za celkem slušnou
cenu..
http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... v-98-.html
Tady jsou Goodridge panceřovky pro GTV ./.i ostatní Alfy /v nabídce za celkem slušnou
cenu..
http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... v-98-.html
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
čaute, nechci zakládat nový vlákno...přece jenom se můj dotaz týká brzd.
Neřešil někdo rozměry desek jaký mají být do 2,0 V6 TB a podle čeho je výrobě dělili?
Na GTV rv.96 se totiž dělají na předek jak v rozměrejch 156x58x19mm tak i 130x58x19mm.
Na autokelly, na e-cat, i u chevrona v katalogu jsou v nabídce oboje.
Bylo by sice asi nejlepší vytáhnout z brzdiče desku a změřit, ale chci to rozdělat až budu mít desky koupený a nachystaný na výměnu.
U zadních je to jakžtakž v pohodě, akorát jelikož uvažuju o EBC deskách a v katalogu jsou jak DP596 tak i DP1214...dle rozměrů jsou oboje úplně stejný, ale co když ne..a bude tam nějakej rozdíl....řešil tohle už někdo?
Díky za radu....
Neřešil někdo rozměry desek jaký mají být do 2,0 V6 TB a podle čeho je výrobě dělili?
Na GTV rv.96 se totiž dělají na předek jak v rozměrejch 156x58x19mm tak i 130x58x19mm.
Na autokelly, na e-cat, i u chevrona v katalogu jsou v nabídce oboje.
Bylo by sice asi nejlepší vytáhnout z brzdiče desku a změřit, ale chci to rozdělat až budu mít desky koupený a nachystaný na výměnu.
U zadních je to jakžtakž v pohodě, akorát jelikož uvažuju o EBC deskách a v katalogu jsou jak DP596 tak i DP1214...dle rozměrů jsou oboje úplně stejný, ale co když ne..a bude tam nějakej rozdíl....řešil tohle už někdo?
Díky za radu....
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
Re: Jaké brzdové kotouče/desky?
debata o brzdách a kotoučích přesunuta do příslušného vlákna (tady tohle je pro GTV, tady http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 6&start=60 je to pro všechny auta, tedy i to, co jste řešili....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host