nastavenie ventilov

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Petr147 » 21.5.2011, sob 18:25

můj bože... kolik myslíš, že mají výfukové plyny? i u TS máš po projižďce horkou i koncovku... svody jsou žhavé okamžitě

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 21.5.2011, sob 19:58

no asi sa na to cele vys..., som sa bol dneska previest, presiel som ani nie 10km, voda v chladici ci nadrzke mala 97C, rucicka na pristrojovke v strede :D, 97C na diag., ked som otvoril kapotu uplne salalo teplo, to urcite tak nema, ked sa to zohreje tak to znova klepe, ked som tomu stupil cez 3000 otacok tak strelilo spod kapoty cosi, asi striela do sania, neviem uz co s tym.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 22.5.2011, ned 09:43

este mam jednu otazku, tie hodnoty 0.5mm a 0.3mm su pri zohriatom alebo studenom motore? ma sa to nastavovat pri zohriatom alebo studenom ? nechapem tomu ked je to studene neklepe a ked sa zohreje tak zacne, skor naopak by to malo
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Petr147 » 22.5.2011, ned 10:30

chlape, když zahřeješ olej, tak je řidší...

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od alfi166silver » 22.5.2011, ned 17:46

epsile píše:este mam jednu otazku, tie hodnoty 0.5mm a 0.3mm su pri zohriatom alebo studenom motore? ma sa to nastavovat pri zohriatom alebo studenom ?
Hodnoty se uvádí vždy při studeném motoru a ventily se též seřizují při studeném motoru. Hlavně pozor !! spousta mechaniků neumí pochopit, že vůle na sacích ventilech je VĚTŠÍ než na výfukových. Takže pro zopakování :
Sací ventily = 0,5 mm
Výfukové ventily = 0,3 mm


K tomu "klepání"... V6TB je obecně hlučnější motor, můžeš zkusit olej 10W-60, mohlo by to být tišší......pokud ovšem není někde opravdu mechanická závada.....
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od cuhan » 22.5.2011, ned 17:51

Mě se zdá že si z vás dělá píču :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od alfi166silver » 22.5.2011, ned 17:56

cuhan píše:Mě se zdá že si z vás dělá píču :-D
Taky mi to tak přijde :-D
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Petr147 » 22.5.2011, ned 18:32

už jsem si taky říkal, že to musí být provokatér :D

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Yboris » 22.5.2011, ned 19:28

Tu fotku toho zberace benzinovych par lebo ako to nazvat tak presne tu som tu uz raz videl presne podla tych kvetiniek asi tak pred tristvrte rokom bolo o tom nejake tema ale nemozem to naist aby som si to porovnal suhlasim ze si z nas robi PI.. predsa namoze bit nekdo taky blb cikan by to vystihol slovom dylino gadzo

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 22.5.2011, ned 19:40

??? to akoze myslite ze si ja z vas robim picu ? a preco? ja sa len pytam, potrebujem poradit co s tym, ja sa do aut teda oprav motorov vobec nevyznam, ucim sa sam, tak laskavo nepiste ze si robim picu!, dneska som sa s tym este pobavil, ked je studeny neklepe, no ked sa zohreje zacne ale nie moc, skusim este vymenil olej, ono to klepanie mi az tak neprekaza skor to ci ten motor daco vydrzi este vobec
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 22.5.2011, ned 19:41

tie vole na ventily musia byt presne jak boh prikazal alebo sa mozu nastavit aj inak? kamos vravi ze ten motor ma uz cosi za sebou, zeby sa mohli skusit nastavit mensie miesto 0.3mm dat 0.2, co sme aj skusili, klepe to po zohriati menej no nereaguje na plyn, kym sa to rozvrci :D, asi nejde na vsetky valce, citit benzin z vyfuku a rychlo sa zohreje, cez 100c to ide, diagnostika nehlasi nic, len lambdu no tu som dal novu, nieje ale orig. na orig co tam bola bolo prepalene zhavenie. idem to dat vsetko na tych 0,3mm.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Yboris » 23.5.2011, pon 20:50

A nebuble ti len tak nahodu voda v expanznej nadrzke ked sa to zohreje a kolko to auto mas a co ta stalo

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 23.5.2011, pon 21:34

ono to na diagnostike ukazuje ked dam zobrazit teplotu vody tak 102C bolo najviac, ono to nieje teplota v nadrzke, v nadrzke ma cez 90, no urcite keby som na tom siel 50km tak by prebublala riadne :D, zaujimave ale ze som na tom dosiel z Detvy co je 130km a dupal som tomu tak ze 130-150 aj viac a zaujimave ze sa to neusmazilo, mam ho skoro mesiac, dal som zan 700e, urcite som ja nieco dobabral ked sa to teraz tak hreje, kua ze som si nevsimol vtedy kolko sa to hreje, inac kolko ma byt vody v tej nadrzke bo som tam vlial celu 5L bandasku a este z druhej bandasky 5L som vlial zo 2L, lebo ked som vlial tych 5L, tak sa hladina vody ustalila medzi EMPTY a FULL, no ked som prisiel z test. jazdy tak nadrzka bola prazdna, tak som troska dolial, no bol som sa previest a ked som pozrel tak zrazu bola plna, musel som odpustit, dal som na medzi E-F, a rano som sa bol znova previest a ked som prisiel bola prazdna skoro tak som znova dolial medzi E-F a uz som to tak nechal a odvtedy som na tom nebol, zaujimave, netecie nikde, nedymi biely dym, zo zaciatku dymil no prestalo, iba ak sa ta voda vypari abo co :smt102 dneska som dal setky ventily na 0,3-vyfukove, neviem ale ci to robim spravne ten postup, zdvihnem prave koleso, tocim s nim pokial vacka nesmeruje nahor, alebo piest kym nieje hore, povolim matku, pokrutim tou oskou, strcim tam sparomierku 0,3, dotiahnem oskou kym sparomierka ide tak tasie tam strcit, skusim ci nieje volny ventil-pokyvem s nim a dotiahnem matku, takto som spravil vsetky 3 ventily, ale co je zaujimave comu nechapem su dlasie 3 ventily vzadu pod sanim, tam je to akosi opacne, ked je piest hore tak vacka nieje hore ale dolu hmmm ??????, tak som to spravil tak isto ako tam, vacky nahor - teda postupne. zlozil som to a pustil, motor klepe viac, no reaguje lepsie na plyn co predtym vobec-na zoslapnutie, trvalo mu kym sa rozvrcal a strelilo to niekde pri 4000ot do sania abo kde, teraz je to lepsie ale nezda sa mi to, motor ide ako embecka na 3valce so zlym predzapalom no s predzapalom som nerobil nic a ani neviem akosa nastavuje, auto ked som kupil teda ked som siel z detvy tahalo vcelku slusne oproti mazde 1.5 co mam, ked som stupil na petke bolo citit zatah a ked som presiahol 5000ot, oprelo do sedacky a to iste aj na 6tke, to turbo dako neskoro zabera ci to tak ma ? uvidim teraz pojdem to zajtra skusit ako to pojde, len som urval jeden ventil co je vzadu na hadici, ide hnet jedna strana do sania cez hadicku a druha do takeho t-cka, a z t-cka do takej nadobky a z nej ide hadica do krytu motora-vrchneho asi podtlak abo co, je to tam vzadu za sanim, to je asi jednosmerny ventil neviem, dam foto zajtra, neviem kde ho zozenem, v mazde je podobny, skusim pobehat po servisoch ci nemaju, vo stvrtok som objednany s tym do servisu, pozrie sa mi na tie ventily, som zvedavy co povie, sice uz tusim co:D, odviest do srotu rovno, kua keby to slo aspon tak ako ked som to kupil, sice to klepalo jak kombajn ale slo.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 23.5.2011, pon 21:38

ono tam asi nieje ani original chladic, je tam ze saturn autochladice, ale pasuje tamdo osadenia cize asi bude orig, no ma odpilene cidlo teploty, ta teplota co mi ukazuje na notebooku v diag. je asi teplota vody v motore abo kde, diag. hlasi len chybu lambda sondy., vahou vzduchu to urcite nebude, skusal som odpojit, to slo este horsie, viem to tazko takto poradit, najlepsie je to vidiet a pocut jak ten motor ide.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Hampice » 24.5.2011, úte 11:03

Chlape, nahraj to na youtube, na tohle jsme myslim všichni zvědavý,,,
Zase je to hezkej test, co všechno tenhle motor vydrží :)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 24.5.2011, úte 21:35

kua tam, tie rury co som robil na turbo, teda je tam aj intercooler, dal som tam tie plastove odpadove rurky, zlepil som ich lepidlom a pospajal este srobkami, vsetko to vydrzalo az na spoje, ktore su zaistene tymi sponami na srobovanie, som to bol dnes preskusat, no slo to vcelku ok, az na to ze akosi nereaguje dobre na zoslapnutie plynu, tahat zacina niekde az pri 3500ot, do kopca az pri 4500, a najveci zatah ma pri 5000 vtedy asi zapne turbo a citit zatah, na trojke som siel do kopca cca 50, pedal skoro na podlahe a miesot aby pridavalo tak uberalo, tak som podradil do dvojky, hent bolo citit zatah, no zrazu taka supa z motora a zostal som stat, okrem toho vsetko zhaslo, otocim klucom a nic, ze idem pozret bateriu ci sa kontakt neodpojil, no kufor zavrety, klucik co mam nepasuje a elektricky tlacitkom samozrejme otvorit bez el. neslo, tak som sa polhodiny dobyjal do kufra :D, az som sa tan napokon dostal cez otvor medzi zadnymi sedackami, som sa tam skoro cely vtrepal cez ten maly otvor co je tam :D, a zistil som ze sa odpojil plus z baterie, tak som ho tam pripojil, otocil som klucom, setko sa rosvietilo, hnet sa mi ulavilo, no ked som to nastartoval motor siel akokeby na jeden valec a hnet zkapal, startol som znova, troska pridal plynu, motor sa rozvrcal no ked som pustil plyn zas zkapal, potom sa mi to podarilo nakopnut ze to akotak slo na volnobeh, no z vyfuku siel cierny kudol, hnet ma napadlo skontrolovat vodu, no ta nebola az taka horuca, cca 85C. Ledva som na tom dosel domov, doma pozeram ze co sa stalo a nasiel som vytrhnute rurky zo spojov co idu z IC do turba a sania. hnet sa mi znova ulavilo, myslem som ze motor je K.O. v sobotu to budem musiet spravit lepsie, len neviem ako.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Petr147 » 24.5.2011, úte 21:39

to je prasečina... to si děláš srandu nebo prdel? chudák auto...

ale když tak čtu, tak za 700€ to musí být slušný vrak...

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Liwika19 » 24.5.2011, úte 21:48

co si stym nesiel do servisu ked sa do toho nevyznas? takto si si to podla mna viac dosral...a lepit spoje nejakym lepidlo a srobovat ich nejakymi srobikmi tak to je uz dost...vies vobec ake teploty a tlaky tam mas? si si naozaj myslel ze ti to vydrzi? v dobrom ti radim uz sa do toho nemontuj a nechaj to na niekom co sa do toho vyzna lebo ten motor nakoniec fakt skonci v srote...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 25.5.2011, stř 07:19

uz sa do toho babrat nejdem, dam to do servisu
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od cuhan » 25.5.2011, stř 08:44

Tak si myslím že ty škody cos napáchal na autě,tě ten servis vycucne,nebude levnější se poohlídnout po jiném autě,Wartburg,Trabant,stará stovka a podobná havěť,tam se můžeš vynařádit habakuk,tam klidně můžeš využít ten instalatérský odpad :smt021
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Hampice » 25.5.2011, stř 10:31

Pat a Mat hadr :) A tady to asi opravdu skončí větou: A je to! :cry: [-o<
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Vlado » 25.5.2011, stř 11:59

ako to tu sledujem tuto si nechaj na nahradne diely lebo ten servis ta fakt zrujnuje a za tie prachy mozes inu a to v plnej kondicii alebo to predaj ako auto na nahradne diely a kup nieco ine....


OT: ale inac som strasne zvedavy na pokracovanie tejto story ....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 25.5.2011, stř 19:07

Zohnal som origos hadice na to turbo, vyzeraru vcelku zachovale, dal som za ne 10e, dneska som poriadne to este dotiaholsu tam tie sifony este a siel preskusat, no ist to ide, len neviem kedy ma zopinat turbo ci az pri 4000ot, az vtedy citit zatah, neda sa to nejak posunut nisie ?, no len co som prisiel domov, ttorsku som pridal tomu a drb :D, povolil spoj, zajtra to setko dam odtial do p a dam tam tie hadice.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od Liwika19 » 25.5.2011, stř 19:43

mozem sa ta spytat ze z kade si?
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: nastavenie ventilov

Příspěvek od epsile » 25.5.2011, stř 21:16

mozes, Liptovsky Mikulas
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti