Kupujeme AR 159...
Re: koupě AR 159
ale jo
ma to ale namotany jak psal cuhan a rozvody nebyly delany tak musim
a olej naposled v 90.000
AR 159 1.9 JTDm 110kW SW , černá metla, červená kůže
Re: koupě AR 159
JO takhle
tak aspon budes mit ty pocatecni investice hned z krku 
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: koupě AR 159
no jo
este marus jednou vytahnu 
AR 159 1.9 JTDm 110kW SW , černá metla, červená kůže
Re: koupě AR 159
no tak a alfuse uz ma po servise a je doma
rozvody,olej,filtry remenice cca 15.000 i s praci na kolik te to vyslo FANO ??
AR 159 1.9 JTDm 110kW SW , černá metla, červená kůže
Re: koupě AR 159
rozvody me cekaji za 9 tisic km ... cena kolem 7,5 tis, za olej a filtry jsem platil 2500,- s praci i dph 
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
- TMiky
- Nováček
- Příspěvky: 114
- Registrován: 2.7.2011, sob 21:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
Proc maji vsichni 159ku jen v cerny, stribrny nebo sedivy barvicce?
Hledam cervenou (ne metalizu) a je jich proklate malo...
Premejslim nad 1.9JTDm 110kW nebo 2.4JTDm...
Ve 2.4JTDm jsem se ted v sobotu s manzelkou svezl
a musim rict, ze to pro me bylo dost presvedcivy sportovni svezeni... ;). Auto jsem vracel s bananem na obliceji...
.
Dosud jsem se pohyboval jen v koncernovych vozech VW a Audi (Passat, A4 a apod.)... ale Alfa 159 me cim dal tim vic pritahuje a ted po tom svezenim je to pro me prakticky magnet...
Jak je velkej rozdil ze zazitku z jizdy mezi 2,4JTDm a 1.9JTDm 110kW krome vykonu?
Mohl to nekdo z Vas Alfistu porovnat?
Dikes.
Zdravi
Hledam cervenou (ne metalizu) a je jich proklate malo...
Premejslim nad 1.9JTDm 110kW nebo 2.4JTDm...
Ve 2.4JTDm jsem se ted v sobotu s manzelkou svezl
Dosud jsem se pohyboval jen v koncernovych vozech VW a Audi (Passat, A4 a apod.)... ale Alfa 159 me cim dal tim vic pritahuje a ted po tom svezenim je to pro me prakticky magnet...
Jak je velkej rozdil ze zazitku z jizdy mezi 2,4JTDm a 1.9JTDm 110kW krome vykonu?
Mohl to nekdo z Vas Alfistu porovnat?
Dikes.
Zdravi
TMiky
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
hledám AR 159 SW 2,4JTDm (nebo 1.9JTDm 110kW) ;-)
Volkswagen Corrado G60 - 1.8G60 118kW + cca. 29kW (1991)
Ex. Honda CRX ED9 - 1.6 16V 96kW (1989)
Ex. Peugeot 205 1.9GTi - 1.9 88kW (1988)
Ex. Skoda Favorit 135 LS - 1.3 málo kW (1990)
Re: koupě AR 159
no vzhledem k tomu, ze 2,4 jtdm ma sice o 50 koni vic, ale taky o 300 kg vic, tak timto se ty rozdily temer mazou ... temer, 2,4 bude samozrejme vetsi dravec vzdyky
ale jako kazdy bude branit to svoje a kazdej rekne, ze to ci to je lepsi na tom (to mas jako cena nahradnich dilu versus spolehlivost a vydrz motoru...) a to nemluvim o tom, ze jsou tu i taci co maji spotrebu s 2,4 mensi nez jini s 1,9
... byt tebou, koukal bych spis po konkretnim kuse, v jakym je stavu, historie atd atd
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: koupě AR 159
2.4 JTDm 1755kg
1.9 JTDm 1660kg
rozdíl pouhých 95kg
1.9 JTDm 1660kg
rozdíl pouhých 95kg
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: koupě AR 159
kroutak... ten tam hraje roli....
jezdil jsem chipovanou 1.9 a kroutak byl skoro stejny.... jelo to stejne
jezdil jsem chipovanou 1.9 a kroutak byl skoro stejny.... jelo to stejne
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
Re: koupě AR 159
Nemáš tam někde porovnání váhy u SW?cuhan píše:2.4 JTDm 1755kg
1.9 JTDm 1660kg
rozdíl pouhých 95kg
Alfa Romeo Crosswagon
Alfa Romeo 146 1.6TS 88Kw
Alfa Romeo GT 1.9JTD 110Kw ex
Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85Kw ex
Alfa Romeo 146 1.6TS 88Kw
Alfa Romeo GT 1.9JTD 110Kw ex
Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85Kw ex
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
Proc si spousta lidi furt mysli, ze "kroutak" je dulezitejsi nez vykon? 
Naposledy upravil(a) Kolbik dne 5.7.2011, úte 13:27, celkem upraveno 1 x.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: koupě AR 159
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: koupě AR 159
kroutak do provozu a na vyjezd ze zatacek, výkon na okruh... simply
Nechci poucovat... ale kdo jezdi s osobnim autem a kor s naftou v cervenych otackach? Jestli nekdo naftu drzi v cerveným... zaslouží si
Nechci poucovat... ale kdo jezdi s osobnim autem a kor s naftou v cervenych otackach? Jestli nekdo naftu drzi v cerveným... zaslouží si
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
Re: koupě AR 159
Myslím že jsi ještě neřídil v6ku,měl bys to někdy zkusit 
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: koupě AR 159
Myslím že Kudrt mluvil o dieslu. 
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: koupě AR 159
V6 alfu jsem nejel ale rád bych... zkoušel jsem ZX350 a to jezdilo eroticky
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
Re: koupě AR 159
Myslím že Kudrt mluvil o dieslu
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
Ja taky nechci poucovat, ale to jak auto lidove "tahne" v ruznych otackach zalezi na prubehu vykonu. Nemam moc rad tyhlety myty. Jednoduse pro ukazku:jedes 70km/h na 4ku,rekneme 2000rpm a mas motor v bode maximalniho toc.momentu....A lup, ja te predjedu,protoze dam za 3, motor mi bude tocit treba 3500 (beru to pro naftu), moment uz je davno za svym maximem a ja ti presto ujedu...protoze budu mit motor bliz oblasti maximalniho vykonu. A to proto, ze moment sice klesa,ale otacky porad rostou rychleji nez ten moment pada =>roste vykon.
Ono neni dulezity kolik Nm kde na motoru mas, dulezita je hnaci sila na kole....a ta je pro jakejkoli motor nejvetsi v oblasti nejvetsiho vykonu motoru. Jasne, nekdo bude argumentovat ze prave ten moment a otacky delaj vykon, ale pro maximalni dynamiku je dulezitej prave ten prubeh produkt momentu a otacek. Muzes mit auto naftu co ma 1500Nm a 250kW a benzin co ma 400Nm a 280kW a ten benzin bude vzdycky rychlejsi. Typicky F1, ty motory maj moment na urovni 1,9JTD. Uz koncim, ale bejva z toho zajimava diskuze vzdycky.
Ono neni dulezity kolik Nm kde na motoru mas, dulezita je hnaci sila na kole....a ta je pro jakejkoli motor nejvetsi v oblasti nejvetsiho vykonu motoru. Jasne, nekdo bude argumentovat ze prave ten moment a otacky delaj vykon, ale pro maximalni dynamiku je dulezitej prave ten prubeh produkt momentu a otacek. Muzes mit auto naftu co ma 1500Nm a 250kW a benzin co ma 400Nm a 280kW a ten benzin bude vzdycky rychlejsi. Typicky F1, ty motory maj moment na urovni 1,9JTD. Uz koncim, ale bejva z toho zajimava diskuze vzdycky.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: koupě AR 159
Asi na tom něco bude,ale to předjetí při podřazení na 3 bych spíš připsal lehčímu převodu,který s ním bude motor mět míň práce, než se čvercem 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: koupě AR 159
ten poměr bude patrně podobný, jen budou obě auta asi o 60kg těžší....martinez píše:Nemáš tam někde porovnání váhy u SW?cuhan píše:2.4 JTDm 1755kg
1.9 JTDm 1660kg
rozdíl pouhých 95kg
Jinak zkus použít server http://www.carfolio.com - tam si můžeš váhy porovnávat do aleluja
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
A to je prave ono (teda min prace s nim mit nebude), na 3 budes mit lehci/kratsi prevod, a i presto ze moment motoru je v tomhle rezimu nizsi, tak soucin momentu a prevodu(prevodovka a stalej) bude (za predpokladu ze vykon stale roste nebo je konstatni) vetsi. A tenhle soucin je z hlediska podelny dynamiky auta nejdulezitejsi a je vzdy nejvetsi v oblasti maximalniho vykonu. Proto vzdycky strasne moc zalezi na tom, jak je poskladana prevodovka. Ono tohle plati i u naprosto debilne poskladany prevodovky, ale da se tim strasne moc ziskat. Je i spousta lidi, ktery si daj nechat postavit custom prevodovku treba na rally a reknou, ze chtej aby jim po prerazeni na vyssi kvalt spadly otacky do oblasti max.momentu - uplne spatne. Otacky musi padat pokud mozno co nejmin - cim vic padaj,tim je auto pomalejsi,ale kvalty jsou delsi. Treba v Monte Carlu nepadaj tocky ani o 1000rpm (17-18trpm a pritom max.moment je kolem 14trpm). Proste z toho motoru se musi furt zdimat maximum.Ladis píše:Asi na tom něco bude,ale to předjetí při podřazení na 3 bych spíš připsal lehčímu převodu,který s ním bude motor mět míň práce, než se čvercem
Ale uz fakt koncim, sem jiste silne OT a ocekavam pohlavek.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: koupě AR 159
SW je o 50kg těžší jak v 1.9 tak v 2.4Nemáš tam někde porovnání váhy u SW?
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: koupě AR 159
aha, omlouvam se za skreslene udaje, zaokrouhloval jsem hodnoty a hlavne jsem rekl hmotnost 8V u te 1,9 ( ta ma 1575kg no)...Kubas píše:ten poměr bude patrně podobný, jen budou obě auta asi o 60kg těžší....martinez píše:Nemáš tam někde porovnání váhy u SW?cuhan píše:2.4 JTDm 1755kg
1.9 JTDm 1660kg
rozdíl pouhých 95kg
Jinak zkus použít server http://www.carfolio.com - tam si můžeš váhy porovnávat do aleluja
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: koupě AR 159
Kolbik píše:A to je prave ono (teda min prace s nim mit nebude), na 3 budes mit lehci/kratsi prevod, a i presto ze moment motoru je v tomhle rezimu nizsi, tak soucin momentu a prevodu(prevodovka a stalej) bude (za predpokladu ze vykon stale roste nebo je konstatni) vetsi. A tenhle soucin je z hlediska podelny dynamiky auta nejdulezitejsi a je vzdy nejvetsi v oblasti maximalniho vykonu. Proto vzdycky strasne moc zalezi na tom, jak je poskladana prevodovka. Ono tohle plati i u naprosto debilne poskladany prevodovky, ale da se tim strasne moc ziskat. Je i spousta lidi, ktery si daj nechat postavit custom prevodovku treba na rally a reknou, ze chtej aby jim po prerazeni na vyssi kvalt spadly otacky do oblasti max.momentu - uplne spatne. Otacky musi padat pokud mozno co nejmin - cim vic padaj,tim je auto pomalejsi,ale kvalty jsou delsi. Treba v Monte Carlu nepadaj tocky ani o 1000rpm (17-18trpm a pritom max.moment je kolem 14trpm). Proste z toho motoru se musi furt zdimat maximum.Ladis píše:Asi na tom něco bude,ale to předjetí při podřazení na 3 bych spíš připsal lehčímu převodu,který s ním bude motor mět míň práce, než se čvercem![]()
Ale uz fakt koncim, sem jiste silne OT a ocekavam pohlavek.
hmm ale je to nuda. Pozitek z jizdy je prave ten nabeh kroutaku, nez linearni tah...
treba u 2.2JTS jsem se nudil nehorazne a pritom je papirove rychlejsi nez zabavna 1.9 110
jinak neni snad výkon pocitan z max.kroutaku a otacek????
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě AR 159
Pocita, ale ne z maximalniho momentu, pocita se z momentu pri maximalnim vykonu, proto je to maximalni vykon.
Kdyby se to pocitalo z maximalniho momentu, tak mas vykon v otackach max.momentu...a to by moc nebylo. Proto nafty zadnej extra vykon nemaj (proti benzinu), protoze nemaj otacky. Ale to je furt to samy dokola. 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
