

Nemáš tam někde porovnání váhy u SW?cuhan píše:2.4 JTDm 1755kg
1.9 JTDm 1660kg
rozdíl pouhých 95kg
Myslím že Kudrt mluvil o dieslu
ten poměr bude patrně podobný, jen budou obě auta asi o 60kg těžší....martinez píše:Nemáš tam někde porovnání váhy u SW?cuhan píše:2.4 JTDm 1755kg
1.9 JTDm 1660kg
rozdíl pouhých 95kg
A to je prave ono (teda min prace s nim mit nebude), na 3 budes mit lehci/kratsi prevod, a i presto ze moment motoru je v tomhle rezimu nizsi, tak soucin momentu a prevodu(prevodovka a stalej) bude (za predpokladu ze vykon stale roste nebo je konstatni) vetsi. A tenhle soucin je z hlediska podelny dynamiky auta nejdulezitejsi a je vzdy nejvetsi v oblasti maximalniho vykonu. Proto vzdycky strasne moc zalezi na tom, jak je poskladana prevodovka. Ono tohle plati i u naprosto debilne poskladany prevodovky, ale da se tim strasne moc ziskat. Je i spousta lidi, ktery si daj nechat postavit custom prevodovku treba na rally a reknou, ze chtej aby jim po prerazeni na vyssi kvalt spadly otacky do oblasti max.momentu - uplne spatne. Otacky musi padat pokud mozno co nejmin - cim vic padaj,tim je auto pomalejsi,ale kvalty jsou delsi. Treba v Monte Carlu nepadaj tocky ani o 1000rpm (17-18trpm a pritom max.moment je kolem 14trpm). Proste z toho motoru se musi furt zdimat maximum.Ladis píše:Asi na tom něco bude,ale to předjetí při podřazení na 3 bych spíš připsal lehčímu převodu,který s ním bude motor mět míň práce, než se čvercem
SW je o 50kg těžší jak v 1.9 tak v 2.4Nemáš tam někde porovnání váhy u SW?
aha, omlouvam se za skreslene udaje, zaokrouhloval jsem hodnoty a hlavne jsem rekl hmotnost 8V u te 1,9 ( ta ma 1575kg no)...Kubas píše:ten poměr bude patrně podobný, jen budou obě auta asi o 60kg těžší....martinez píše:Nemáš tam někde porovnání váhy u SW?cuhan píše:2.4 JTDm 1755kg
1.9 JTDm 1660kg
rozdíl pouhých 95kg
Jinak zkus použít server http://www.carfolio.com - tam si můžeš váhy porovnávat do aleluja
Kolbik píše:A to je prave ono (teda min prace s nim mit nebude), na 3 budes mit lehci/kratsi prevod, a i presto ze moment motoru je v tomhle rezimu nizsi, tak soucin momentu a prevodu(prevodovka a stalej) bude (za predpokladu ze vykon stale roste nebo je konstatni) vetsi. A tenhle soucin je z hlediska podelny dynamiky auta nejdulezitejsi a je vzdy nejvetsi v oblasti maximalniho vykonu. Proto vzdycky strasne moc zalezi na tom, jak je poskladana prevodovka. Ono tohle plati i u naprosto debilne poskladany prevodovky, ale da se tim strasne moc ziskat. Je i spousta lidi, ktery si daj nechat postavit custom prevodovku treba na rally a reknou, ze chtej aby jim po prerazeni na vyssi kvalt spadly otacky do oblasti max.momentu - uplne spatne. Otacky musi padat pokud mozno co nejmin - cim vic padaj,tim je auto pomalejsi,ale kvalty jsou delsi. Treba v Monte Carlu nepadaj tocky ani o 1000rpm (17-18trpm a pritom max.moment je kolem 14trpm). Proste z toho motoru se musi furt zdimat maximum.Ladis píše:Asi na tom něco bude,ale to předjetí při podřazení na 3 bych spíš připsal lehčímu převodu,který s ním bude motor mět míň práce, než se čvercem![]()
Ale uz fakt koncim, sem jiste silne OT a ocekavam pohlavek.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti