Nyní po týdnu provozu ani jednou nezaškubalo, po startu nekouří ani nemá neklidný chod. Vše ok
 
 Ten motor je mi záhadou

 
 
 )
 ) 
 
 Jediná změna, že to v kopci neškubalo, jen to prostě nechtělo jet... Škubání se mi asi přesunulo do pásma "volnoběh - 1500 ot."
 Jediná změna, že to v kopci neškubalo, jen to prostě nechtělo jet... Škubání se mi asi přesunulo do pásma "volnoběh - 1500 ot."

 
  
  Jen turbo dle budíku různě tlačí.
 Jen turbo dle budíku různě tlačí. 
 
DPF... Takhle mi taky umřela v Praze.Milis159 píše:Tak přesně toto mi auto dělalo taky, mírné škubání při cca 2000ot, bez ohledu na kvalt, jen občas tak 5 krát za 1000km. Ted už nejede vůbec, pouze nastartuju a motor nejde vytočit, jen tak 1200-1500ot, bílej kouř a chcípne. Docela závidim všem kolem mě co maji na octaviích nalítáno přes 400000 a bez zásahu do motoru
 . Kolik tak stojí vyčištění nebo vypálení toho filtru v autorizovaném servise?
 . Kolik tak stojí vyčištění nebo vypálení toho filtru v autorizovaném servise?
 , takže já bych to udělal jednoduše, nechal bych někde vyndat DPF a dát místo něho trubku, pak ti to sice bude psát chyba motoru, ale jezdit se stím dá, buď by jsi přijel a já ti přeprogramuji RJ aby ti už nedělala regeneraci, protože když to vezmu odvezeš to do autorizovaného servisu, máš min 1000kč odtah, min 2000kč že se tím budou zabívat a pak ti stejně řeknou že musíš dát nové DPF a to je cca 30-60t, nevím co to stojí nové. No a když to necháš v nějakém servisy vyndat, tak dáš do 1500kč a pak přijedeš ke mě, já to ti přeprogramuji a jsi někde na 6000kč, a u autorizáku budeš na 3000kč a akorát se dozvíš to že je to v háji.
 , takže já bych to udělal jednoduše, nechal bych někde vyndat DPF a dát místo něho trubku, pak ti to sice bude psát chyba motoru, ale jezdit se stím dá, buď by jsi přijel a já ti přeprogramuji RJ aby ti už nedělala regeneraci, protože když to vezmu odvezeš to do autorizovaného servisu, máš min 1000kč odtah, min 2000kč že se tím budou zabívat a pak ti stejně řeknou že musíš dát nové DPF a to je cca 30-60t, nevím co to stojí nové. No a když to necháš v nějakém servisy vyndat, tak dáš do 1500kč a pak přijedeš ke mě, já to ti přeprogramuji a jsi někde na 6000kč, a u autorizáku budeš na 3000kč a akorát se dozvíš to že je to v háji.Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti