 
 Asi docela zajímavé téma je například jejich řešení otázky DPF, který z původních JTD udělal chcíplé a choulostivé chudáky....
 
 U JTDm2 by to snad už mělo být funkční....
 
  
  A co 2.4 ta je mrtvá?
 A co 2.4 ta je mrtvá? )
 ) Ale i tak jak to je teď snad všichni pochopí, že sem patří 1.6 a 2.0 a vše ostatní do té starší sekce....
  Ale i tak jak to je teď snad všichni pochopí, že sem patří 1.6 a 2.0 a vše ostatní do té starší sekce....Kubas píše:dvoulitrem končí čtyřválce.... 2.4 skončila a už se nevyrábí. Nový motor je 3.0 V6 od VM Motori, který je zatím v Lanciích a Jeepech a jednou, snad, za x let, se ho dočkáme.... (a pak dalších 8 let potrvá, než si ho koupí Milano75 a pak bude konec světa)

 
 Znamená to zriedenie mastných plynov vo výfuku, ktoré zanášajú dpf, ale výsledok ich činnosti vidno aj na egr. Mastnota sa najčastejšie dostáva z turba, aj nové prepustí stopové množstvo oleja. K znehodnocovaniu motorového oleja vplyvom dpf nedochádza, pretože DPF je až za turbom a nie je mazané. Nie je v kontakte s mazacím olejom.xjohny píše:Koukám na to a vidím u poslední generace 3x "DPF regeneration with reduced oil dilution". Co si pod tím představit? Pak je teda pravda, jak tady někdo psal, o znehodnocování oleje při odstranění DPF?

 
 

 
 
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti