Zrovna agregát 2.0 TS --nejcitlivější agregát celé produkce--bych moc nezkoušel
upravit "čipováním"..záleží jaký hodnoty máš na mysli--něco tam je, ale zrovna u TS moc čipováním nenajdeš..není to motor pro cestáka a firma už z tý konstrukce docela dost vydolovala, moc "levných koní" se u TS v palivový mapě neválí...ono to zasahování do mapy moc možností celkem nemá./množství nasátýho vzduchu atmosfericky plněnýho válce nezměníš mapováním .a jízda na "chudou směs" v určitém režimu sice rychle přidá výkon, stejně jako tvrdá "úprava předstihu", ale je to problematické řešení, s životností na seriových pístech je to ve vězdách a 100ocbenál, který by si tyhle pokusy zasloužily, stojí dle trhu občas přes 40Kč-- úpravcům je to šumák...když to lidé chtějí, tak to nabízí..
Jinak korektnější způsob úpravy atmošky by byl šáhnout do hlavy, jiný kompresní poměr, předstih ,předělat ventily,jinej vejfuk spolu s úpravou na sání a pochopitelně i jiný vačky., odlehčit setrvačník..pak tam něco okolo 180 bude , když budeš "tvrdej" i víc,palivo 95 nebude stačit a spotřeba bude o dost jiná, než u serie --ale tohle ferový řešení za cenu "čipu" rozhodně nebude..
Jink nikdo tu není proti, abys sis to zkusil,nejsi asi první koho to napadlo, ale určitě budeš jeden z prvních, kdo to udělá...

napiš sem určitě svoje zkušenosti, a stav tachometru kdy to tam šoupneš a kdy to doklepe

--zajímalo by to určitě víc lidí, než si myslíš--jenže většina si přeje, aby ty agregáty, který maj už hodně přes kilo za sebou radši v klidu točily klikou dál,a nechtěj ze svýho motoru udělat pokusnýho králíka. Protože není poučnějšího materiálu,/a levnějšího/ než cizí nehoda-

--pozn...

nečekej odolnost motoru Opela Omegy 3.0, nebo 2.0 starý Vectry--TS je trochu jinak pojatá konstrukce..