 
 Ale jinak teda klobouk dolů před tvojí odvahou píchnout do auta 40voltů..

 
 
 ale dolezity je tam ten startovaci impulz ci ako sa to vala.
 ale dolezity je tam ten startovaci impulz ci ako sa to vala.
Myslim ze nie-pre 110kw su ine..BOSCH 0250203001,,BERU 0100276015,,FEBI 24483..akurat som to riesil aj ja..na 110kw aj zhavice aj baterku..vaclav píše:Díky za odpověď. Ještě tyhle má 8V a 16V stejný žhavičky? To znamená třeba tyhle http://www.mdily.cz/alfa-romeo/bosch-02 ... ily_pohled
Diky moc strasne si mi pomoholcendler píše:je hned vedle nádoby na vodu, taková černá krabyčka, co drží 10matka
http://www.zbozi.cz/?typ=bazary&q=zhaveni+alfa+159
 
   
  

jurki888 píše:mne blikal stav km a podotahoval som plusaky na pojistkach okolo baterky boli volne a pomohlo skus to aj ty inac sem tam mi tiez blikalo zhavenie ale od ftedy ako som to dotiahol to uz neblika

No nevím... zkoušel jsi třeba zkontrolovat ty svíčky? Mě se to v zimě taky neprojevovalo a jak začalo být tepleji, hláška naskočila, pak byl ještě tak měsíc chvílemi klid a nakonec to svítilo při každým startu. Odpoj kabely od těch svíček a jednoduše je změř ohmmetrem (je součástí sebelevnějšího čínského multimetru) proti kostře. Správná hodnota je cca 1,5 ohm, u mě jedna svíčka měla 55 ohm a proto to řvalo, taková svíčka je nefunkční, má velký odpor -> nenažhaví. Stačí pak vyměnit vadnou svíčku (nebo dvě...), což není složité, stačí trubkový klíč (tušim 9mm) a pokud hláška nezmizí, tak ještě vymazat paměť závad a mělo by to být OK.ssvd píše:Už se někomu podařilo zjistit co způsobuje ten problém s občasným blikáním kontrolky žhavení a hláškou na displeji že je problém se žhavícíma svíčkama? Mě to v zimě uplně přestalo dělat, něco vic než měsic to nedělalo vubec a teď jak bylo vedro to zablikalo a od ty doby to zas bliká častějc. Je to zvláštní "závada" občas se to samo vylečí, dobu je klid a pak jak to zablika jednou tak to zas dela casteji dokud to jednoho dne samo neprestane a je zase klid a porad dokola.
 první věc co jsem udělal bylo zakoupení všech čytřech nových svíček BOSCH, blikalo dál, objednal jsem u známeho v servisu novou jednotku žhavení s tím že když problém nezmizí, že ji může vrátit dal jsem novou smazal závady a blikalo to dál takže i jednotku žhavení jsem vyloučil. Teď si jen nejsem jistej jestli jsme kontrolovali i ty nové svíčky protože asi i nová může bejt špatná. Takže už fakt nevím, jestli je problém někde v kabeláži nebo jestli se to nějak hádá s řídící jednotkou nebo jestli na to může mít vliv i nějaké čidlo...
 první věc co jsem udělal bylo zakoupení všech čytřech nových svíček BOSCH, blikalo dál, objednal jsem u známeho v servisu novou jednotku žhavení s tím že když problém nezmizí, že ji může vrátit dal jsem novou smazal závady a blikalo to dál takže i jednotku žhavení jsem vyloučil. Teď si jen nejsem jistej jestli jsme kontrolovali i ty nové svíčky protože asi i nová může bejt špatná. Takže už fakt nevím, jestli je problém někde v kabeláži nebo jestli se to nějak hádá s řídící jednotkou nebo jestli na to může mít vliv i nějaké čidlo...   Jednou se mi stalo že při startu studeného motoru mi ručička teploty vylítla někam ke 130° a pocitac napsal hlasku ze sem to uvaril
  Jednou se mi stalo že při startu studeného motoru mi ručička teploty vylítla někam ke 130° a pocitac napsal hlasku ze sem to uvaril   během par vteřin to zmizelo teplota se vratila na 50° a od ty doby to už nikdy neudělalo a vše funguje normalně, ale ziskal sem tim padem podezreni na nejaky cidlo. To hlavni cidlo teploty uz jsem ale taky dal novy, ale asi jich bude vic? Tak nevim ted jak je teplo tak to blika castejc vzdy jen prvni start za ten den nebo start jeste ne uplne ohratyho motoru, jak se to dostane na 90° tak už to ten den neudělá, zase až ráno.
  během par vteřin to zmizelo teplota se vratila na 50° a od ty doby to už nikdy neudělalo a vše funguje normalně, ale ziskal sem tim padem podezreni na nejaky cidlo. To hlavni cidlo teploty uz jsem ale taky dal novy, ale asi jich bude vic? Tak nevim ted jak je teplo tak to blika castejc vzdy jen prvni start za ten den nebo start jeste ne uplne ohratyho motoru, jak se to dostane na 90° tak už to ten den neudělá, zase až ráno.  Je to divna zavada nekdy v prostred zimy to uplně přestalo dělat měsic to neudělalo ani jednou a ted zas skoro každej den...
 Je to divna zavada nekdy v prostred zimy to uplně přestalo dělat měsic to neudělalo ani jednou a ted zas skoro každej den...
 
 
 a dá to zabrat. Doporučuju projít si elearn, tam je to vpodstatě skoro všechno popsané docela přehledně a srozumitelně, jen to chce umět anglicky (italsky, německy...).
 a dá to zabrat. Doporučuju projít si elearn, tam je to vpodstatě skoro všechno popsané docela přehledně a srozumitelně, jen to chce umět anglicky (italsky, německy...).Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Google [Bot] a 1 host