Jaký nový podvozek pro GTV?

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od HonzaR » 26.4.2012, čtv 10:40

jaguar 4,2 kompresor== jsou třeba i v dostupných S-type R..
Ten motor v dobrým stavu seženeš s výkonovou hladinou 400 koní za cenu, za kterou nepostavíš žádnej 4-válec s tímhle výkonem aby za něco stál..pokud ho chceš v ostřejší homologovaný verzi prohánět na papírech-/než je filozofie usedlého poměrně těžkýho jaguaru/-na papíry ho dostaneš v různých lehkých stavebnicích--třeba právě cobra v replice je jako přestavba z jagoše homologovaná./520-.550koní z něj není nic mimořádnýho..a drahýho --+ CCA 30 PROCENT..k serii ŽIVOTNOST ok/

střeva z tohohle auta poscháníš výrazně levněji, než když ho koupíš .převodovka, slušný--dost slušný brzdy, těhlice, podvozek, zavěšení, motor, jednotka, zadní náhon s dost slušným výdržným diferákem.. ..--koupit rozstřelenej s ok motorem není nic drahýho--./vzhledem k tomu, co jednou ránou pořešíš v podstatě bez práce.. automat je ok i v svižným režimu, jinak manuálně není žádná práce pochovat spojku na pár přeřazeních--jede bez chyby..
http://www.sauto.cz/osobni/detail/jagua ... oFrom=list

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od Marcel Nera » 26.4.2012, čtv 19:56

dík za info
italofil

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od JendaV6 » 26.4.2012, čtv 23:56

Marcel Nera píše:alfy moc neznám tak nemůžu srovnávat. nám to padlo na ozubení středních převodů - největší průhyb a i satelit v diferáku jsme zažili. U těch fiatů coupe ty převodovky dostávaj děsnej petrák už při stage1 (300k), 6ti kvalty to nesnesou vůbec, 5ti kvalty ty podobný 6ti kvaltům jakš takš a nejlepší jsou starý 5ti kvalty s ložiskama mezi 4a5 přesně jak jsi psal. Stage2 (340k) to už je vůbec psina, to se jezdí jedině na starejch 5ti kvaltech a už docházej :-)
No to je pekny. Diky za info... :smt023 Atmosfery v Alfa sestivalcich jsou samozrejme k prevodovkach hodnejsi protoze tolik nekrouti, co vim tak odchazeji jen ty diferaky a to jen pri divokych rozjezdech. Ve snadnosti ladeni bylo Coupe bezkonkurencni a i v serii jelo jak z praku, vic nez trilitr GTV. Nez jsem GTV koupil, tak jsem shanel 20VT Plus nebo limitku, ale pak sem se svez v sestivalci a zvuk a podvozek vyhral... Ale i tak mam i dneska pro ten Bangluv tvar slabost...
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od JendaV6 » 27.4.2012, pát 00:05

HonzaR píše:jaguar 4,2 kompresor== jsou třeba i v dostupných S-type R..
Ten motor v dobrým stavu seženeš s výkonovou hladinou 400 koní za cenu, za kterou nepostavíš žádnej 4-válec s tímhle výkonem aby za něco stál..pokud ho chceš v ostřejší homologovaný verzi prohánět na papírech-/než je filozofie usedlého poměrně těžkýho jaguaru/-na papíry ho dostaneš v různých lehkých stavebnicích--třeba právě cobra v replice je jako přestavba z jagoše homologovaná./520-.550koní z něj není nic mimořádnýho..a drahýho --+ CCA 30 PROCENT..k serii ŽIVOTNOST ok/

střeva z tohohle auta poscháníš výrazně levněji, než když ho koupíš .převodovka, slušný--dost slušný brzdy, těhlice, podvozek, zavěšení, motor, jednotka, zadní náhon s dost slušným výdržným diferákem.. ..--koupit rozstřelenej s ok motorem není nic drahýho--./vzhledem k tomu, co jednou ránou pořešíš v podstatě bez práce.. automat je ok i v svižným režimu, jinak manuálně není žádná práce pochovat spojku na pár přeřazeních--jede bez chyby..
http://www.sauto.cz/osobni/detail/jagua ... oFrom=list
Honzo kdyz uz skaces k Jaguarum, co takhle Porsche 944 Turbo? Sezene se za par penez, vsechno je tam kde ma bejt, jedina chyba toho auta je ze nema ve znaku hada a kriz a ze v Milane ani zdaleka nedotahli transaxly v GTV a 75tce tam kam je dotahlo Porsche... :( Kolega ma 968 a jak germansky auta, vcetne ladenych brouku ze Stuttgartu, nemusim, tak to auto je pecka...
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od HonzaR » 27.4.2012, pát 07:27

Jendo čau--tak tyhle kupátka přímo svádí k tomu si pohrát ale mám představu, že co se týká dílů
vykrvácíš, a základna "dárců"" je minimální--v našich podmíkách--skoro bych si přál, abys mě vyvedl z omylu--a co se týká jaguaru--kladej vztah k tomuhle zadohrabu u mě vzbuzuje fakt, že jsem to viděl rozebraný na díly--včetně těhle V8-komp. a vzhledem k počtu kusů co tu lítaj je dílů dost, když mi dneska řekneš, že chceš tu přeplněnou V8, vím kdo jí sežene bez ojebávání--v tomhle s touhle generací porsche/944,968/nemám šajnu a přes síť dodavatelů dílů to bude palba jak prase--auto základní cena super ale dál je to vykrvácet--jak u trojzubce..docela si přeju,abys mi řekl že je to naprostej omyl--jak říká žena--aspoň mi lži,. :-D

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od Marcel Nera » 27.4.2012, pát 09:28

Jenda V6, já měl 2ks 20vt obyčejný a oba jezdili jako z praku,Bohužel ten podvozek je katastrofa a to auto je nebezpečný po jakémkoliv výkonovém zlepšení. Zvuk V6 je nádhernej to je jasný. Proto mě napadla varianta GTV s 5ti válem což je pro alfisty asi nepřijatelný,ale pro mě je to velmi snadno uskutečnitelný což je velkým motivátorem. Na obranu bych se přimluvil za to že je ten motor trochu podobnej twinsparku tak by to až takovej hřích nebyl :-)
italofil

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od HonzaR » 27.4.2012, pát 10:26

Hele po tom, co Alfa v posledních letech předvádí na žádný hříchy už nevěřím--někde jsem tu v diskuzi psal, že bych chtě přeplněný GTV 2,5 litru a těsně okolo 350 koníků klidně/Focus RS 500/--to je to, co měla udělat Alfa z Brery ve 4-kolce a bylo toho v "obrazu značky" o něco víc jinak..
Mě jde o to, že tohle ani vzdáleně nedostaneš bez kolečka přes Německo na papíry a je to jen taková
hračka na Kámen, protože až si v tom rozbiješ hubu, a projdou ti technickou stránku vozu, bude to drahý..

A když už něco stavět, mimo papíry, tak proč se diskvalifikovat váhou, kterou GTV logicky má --je to
proti coupé zas naprosto jinak ../taky ty trubkový výztuhy ve sloupcích , prahy jak prase ..vždycky je něco jako strategie provozu a GTV je grand turismo veloce..prostě rychlej cesťák, není to CRX.., proto mě u něj spíš zajímá atm. 300koníků na normální provoz, mám tam aktuálně +20, nebo +30?/
V Serii by Brera 4x4 s něčím podobným /ostrej 2,5 TB /byla sakra zajímavý auto s potenciálem radikálnější úpravy, kdyby ta váha nebyla v atm. 3,2 ty zoufalý skoro dvě tuny..a byla u 4x4 jako u 1750TB. předohrabu..


Všechno se bere--já to vidím jako dobrej počin kterej mě zajímá, v sousedním vlákně Venca cpe
16V z coupé do 146...ale prostě je to otázka provozu, protože limitku z GTV takhle neuděláš,
výkon kterej by potřebovalo při tý váze na limitku už na předohrabu je opravdu problém/nad 400koní/
a na pohodový blbnutí ti budou chybět ty noty kvůli bengům..

Proto jsem házel tu 155--turbomotor umíš jak svý boty, podvozek je oproti coupé z marzu protože podstaný části jsou v podstatě Integrála, papíry to má a investice do spodku nebudou taková hrůza..


- když třeba vemu Z3-2.8 kterou proháním, je to zadohrab, těžiště neskutečný, /to sezení u zadní nápravy je návykový, okolo toho šestivalu roztočíš zadek jak káču../..vypneš tomu stabilizaci a je srandy kopec i na skoro serii 200koní, když tomu chceš naložit, dáš tomu prostě kompresor a jedeš na výkonu M-ka , čili 350 koní, jen máš k tomu turbo motor kterej spolu s koncepcí bává "tahá to odspoda" udělá z toho doslova raketu..větší palba než M-ko váha v serii s těžkým šestivalem je 1250kg..
podvozek hravě unese výkon M-ka---nakonec , vždyť je to v podstatě vzadu stará E-30...
trochu vyztužit carbonem a při skoro 400konících se samosvorem je to mazec../klika 7 lágrů, řadovka si dá dost líbit a neslyšel jsem, že by přestavba nějak moc klekala..těch Z3-s kompresorem tu pár jezdí už nějakej čas../
Není co překopávat,podvozek zábava, dílů tři pr.dele kde se podíváš, na E-30 je toho pořád mraky..

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od Marcel Nera » 27.4.2012, pát 22:38

jasně že to chce neuspěchat,ona ta 155ka je i zajímavě hezký auto takže by to nebyla marná práce. Já řešíval spíš Lancii dedru 4x4 protože k alfám jsem měl vždy dál než k fiatům a lanciím, ale až se v nich zlepším a budu moudřejší tak třeba zrovna ta 155ka bude onen projektík. Je známo co ten podvozek ze 155 4x4 vydrží?
italofil

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od Marcel Nera » 27.4.2012, pát 22:57

tak jsem v eperu našel že podvozek 155ky je identickej s coupe a tipo a ve verzi 4x4 je to Lancia dedra. Tady bude pozitivem jen lepší rozložení hmotnosti. Budu pátrat dál, časuje dost :-)
italofil

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od HonzaR » 28.4.2012, sob 00:26

No lepší radši si to trochu projít,--to si to vzal na můj vkus trochu zbytečně moc hopem . tak to vemem hezky popořadě ...mě takovýhle šmahem hopsání nevyhovuje :smt044 :smt044

Kolik chceš vlastně utratit? to je asi první otázka :smt044 a co má být výsledek..
Prosím tě-- pořád přesně nechápu, k čemu má sloužit uvažovaný "projekt."--.pouze Kámen a spol?
nebo to má jít ve finále na silnici..co to má přesně spňovat za jízdní vlastnosti..jinak tu budeme plácat jeden o voze a druhej o koze--co pro jednoho na tomhle foru je nuda, druhej na to sbírá odvahu, pro někoho super jízdí vlastosti má EVO6--jinej se posměšně uculuje z okýnka 12-válečkovýho ferrari....když se věc nevymezí rámcově, je to jen plácání do vody...co teda od toho chceš?

Dohadovat se o podvozku konkrétně 155Q4 jestli je to dost nebo málo" je až na konci tohohle dotazníku.." :smt044
Jinak srovnávat reálný chování 155Q4 a Delty Integrále HF Evo II může asi jen někdo, kdo tyhle auta měl obě doma a dělal krom jinýho na nich..a to je pokud vím pouze nick "Integrale"--moc tu teď není.
Aktuálně tu 155 nemá , Itegrálu jo..mě teda cca víc než 500 koníků na živo z Integrály přišlo dost svižnejch ..Spousta lidí ohrne nos nad 400-koňovým jagošem, protože v něm shodou okolností nikdy nejela ale budou do nebe vynášet přemotorovaný coupé na podvozku ze 145..a taky můžou mít ze svýho pohledu pravdu..

A je další spousta lidí, co ti řeknou že je celá Integrala EVO II "sračka" a můžou mít opět ze svýho pohledu naprostou pravdu..Je to celé pořád dokola jen o úhlu pohledu, hladině výkonu, peněžence,cílech atd..

Prostě jako ve škole, někdo násobilku, jinej dvojný integrály nebo tenzory ale "prdel o přestávce",mezi dvěma "servisníma brigádama",-- když to zrova jezdí-- :smt044 si můžou užít naprosto všichni-to s "úrovní výuky" souvisí jen částečně-a vo vo tom to je..
..

jinak : 155Q4

Aby bylo možno značce zachovat atribut „sportovního srdce“ (Cuore Sportivo) a z důvodů homologace pro šampionát C.I.V.T., byla v rámci spolupráce s Lancií na základě agregátů Delty HF Integrale Evoluzione vytvořena Alfa 155 Q4. Na výrazně modifikované a zejména torzně vyztužené podlahové plošině byla postavena karoserie k nerozeznání podobná sedanům s předním pohonem. Byla však zcela přepracovaná, v prostoru pod zadními sedadly nebyla již nádrž, která se přestěhovala pod zavazadlový prostor (na místo rezervního kola), ale úchyty kardanu, zadního diferenciálu a torzní příčky.

Od Lancie byl převzat řadový, kapalinou chlazený čtyřválec DOHC 16v s litinovým blokem a hlavou válců z lehkých slitin; motor, který se dočkal mnoha vývojových úprav – zmizel rozdělovač, neboť byl použit poslední vývojový model sdruženého vstřikování a zapalování Weber-Magneti-Marelli IAW4W.P8, byla modifikována hlava válců, vačky dostaly větší zdvih (při zachování shodného časování), ventily byly shodné s Integrale vč. Sodíkem chlazených výfukových, písty prošly „odlehčovací kůrou“, klikový mchanismus jinak zůstal stejný včetně dvojice protiběžných vyvažovacích hřídelů. Motor dostal jiné turbodmychadlo – místo Garrett TB0385 se pod kapotou objevil Garrett TB0367 s větší komorou turbíny a menší komorou kompresoru pro zlepšení výkonové křivky v nízkém a středním pásmu otáček, k čemuž přispíval I sérově montovaný mezichladič stlačeného vzduchu s ostřikem vodní mlhou. Motor byl standardně vybaven dvojicí třícestných katalyzátorů výfukových plynů dle normy U.S. Federal 83.
Dále byla z Integrale převzata hydraulická spojka a převodovka, která měla však jiné odstupňování a kratší stálý převod (později použitý u Integrale v některých limitkách). Čelní mezinápravový diferenciálFergusson s trojicí dvojic planet a dvojitým průchozím hnacím hřídelem s uzávěrkou v podobě viskozní spojky byl I s blokem předního diferenciálu převzat z Integrale beze změny, včetně rozdění krouticího momentu na přední a zadní nápravu v poměru 47:53 %. Zadní šnekový diferenciál s omezenou svorností americké firmy Torque Sensiq (TorSen) byl rovněž převzat beze změny z Integrale.
Některé tyto vývojové odlišnosti se později uplatnily I v Integrale pod označením Integrale 16v Kat (EvoII).
Výsledkem snahy milánských konstruktérů byl prostorný čtyřdveřový sedan střední třídy, vybavený dvoulitrovým turbomotorem o výkonu 190 koní při 6000/min. a max. krouticím momentem 291 Nm při 2500/min a trvalým pohonem všech kol, který při pohotovostní hmotnosti 1465 kg zrychlil z 0 na 100 km za 7,0 s, 1000 m s pevným startem zvládl za 28 s a maximální rychlost byla 225 km/h. Prostě ideální homologační základ pro závodní okruhové auto.

Model Sportiva 92, určený mj. k homologaci vozu pro sk. N závodů na okruzích a od něhož byla odvozena verze GTA (viz. níže) byla v roce 1993 dále přepracována (geometrie, absence ostřiku intercooleru, přepracovaný systém EGR, změny na palivovém systému) na verzi 167A2B. Došlo k nepatrnému snížení výkonu na 186 koní, a k drobnému zásahu do průběhu momentové křivky v důsledku dalších ekologických změna na plnění norem (později označovaných jako Euro2). Ve výkonových parametrech se ekologické a ekonomické zásahy projevily mírným snížením dynamiky.
V roce 1994 byla předtsavena druhá generace Alfy 155 s rozšířenou a především zpevněnou karoserií dle modelu Q4, motory TwinSpark byly nahrazeny paletou TwinSpark 16v a změny se dotýkaly rovněž verze V6. Na Q4 se toho změnilo už jen velmi málo a to nejvíce v karosářské oblasti vnějšího vzhledu (167A2E). Naopak největší změnou 155 Q4 byla náprava zadní, která dostala jiné přední ukotvení ramen, v důsledku čehož se opět změnila geometrie nastavení podvozku


V roce 1992 na základě modelu 155 Q4 Sportiva 92 vznikla homologační série 711 kusů AR 155 GTA. Jendalo se o tzv. „evoluční sérii“ podle tehdejších pravidel FIA (10 % homologovaných vozů pro sk. N, přičemž tehdy bylo ještě homologační minimum 5.000 identických exemplářů). AR 155 GTA dostala karoserii s pohyblivými díly z hliníkového plechu, byla rozšířena na 1784 mm, dostala větší kola kvůli nové brzdové soustavě Brembo, vpředu se čtyřpístkovými a vzadu s dvoupístkovými pevnými třmeny, dostala zcela přepracovanou zadní nápravu s odlišnou kinematikou, motor dostal upravenou hlavu válců s ostřejším časováním, kompresní poměr 7,7:1, kované písty, odlehčený klikový mechanismus a turbodmychadlo řady T5 s větší komorou. Alfa Romeo GTA v sériovém provedení měla 286 koní a byla odlehčena na 1360 kg, dynamické hodnoty bohužel nejsou nikde oficiálně uváděny (podle měření zrychlení 0–100 km/h za 5,5 s, 0–1000 m za 24,6 s a max. rychlost 243 km/h). Plnokrevná závodní verze ale dostala navíc vertikální mezichladič stlačeného vzduchu s ostřikem vodou z Delty Integrale sk. A, šestistupňovou sekvenční převodovku (ano, stále hovoříme o autě sk. N4?!) s dvoukotoučovou suchou spojkou, přední diferenciál s 40% uzávěrkou a zadní se 70% uzávěrkou lamelové konstrukce. Mezinápravový diferenciál vycházel ze sériového provedení, tlak ve viskózní spoojce byl však regulován čerpadlem v závislosti na řídící jednotce Marelli IAW 90.
Alfa Romeo 155 GTA je pravým klenotem mezi sportovními sedany, bohužel tomu odpovídá též její cena na trhu ojetých vozidel


Obrovský technický náskok, který v seriálu C.I.V.T. Alfa Romeo modelem 155 GTA vb roce 1993 předvedla, vedl k okamžitému zákazu a změně předpisů šampionátu. Ostatně průměrná rychlost na jedno kolo v Imole vyšší téměř o 10 km/h oproti konkurenčnímu BMW M3 hovoří celkem jasně



.......................................................

Někomu tohle plní představu ideálního hobby- caru-včetně hraní si který tvoří 70% tý zábavy/ na dílně/- jinej si řekne STi nebo Evo6 stojí to a to, jde z něj vydolovat to a to, tak nebudu vyrábět trpaslíka, jinej je znuděnej a prostě koupí GT-R a nemá dál pro sebe co řešit .kde jsi ty?
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 28.4.2012, sob 10:52, celkem upraveno 3 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od HonzaR » 28.4.2012, sob 08:20

Mě třeba zajímal podvozek 164Q4-jak přesně v reálu opravdu fungoval ,keců "vo.le blbej jako-Haldex "slyšíš plno, a zas od lidí který v tom neseděli..anevěděj jak to funguje-.z hlediska reálných jízdních vlastností, hlavně ten "mezinápravák ",kterej některý lidi mylně považují za identickej typ s Haldexem co je v půlce třeba "předohrabů audin" a SUV --tohle ale bylo jinak-164Q4 je permanent, čili tahle Alfa měla "aktivní mezinápravák."..třeba 4x4 159 nebo Brera mě teda neláká- teď na nás jedna 164Q4 čeká už druhým rokem a jediný co chybí je čas..ale letos se zdá že už na to dojde ..motor je rozhozenej do šroubku, nový písty, vložky, ventily, atd.chceme i jí mít ve fiále asi na 300konících na papírech--což by podvozek mohl dát..ale není to na Kámen..a tak.jen pohodová svižná atmosféra.s bussem..na silnici.
Mně prostě jen hrubej motorovej výkon sám o sobě , abstrahovanej od podvozkový platformy na kterou je to nacpaný
nic neříká, :-D

Opravdová surovost by pro někoho byla--teda v kabátě Alfy, pokud je tohle cílem -- kompaktní 33 4x4 s turbo motorem na blbnutí--taková "školicí kára".. malé a úderné---co přesně hledáš teda u Alfy ty--a u Alfy nebo tak vůbec..? :smt044

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od Marcel Nera » 28.4.2012, sob 16:19

zatim se fakt jen rozhlížim co by se dalo kutit. buď nějakou předohrabovou malorážku a nebo něco většího s třeba i s 4x4. Alfa v tom původně vůbec nefigurovala. Co se mi vždy líbilo byl Fiat Coupe a líbí se mi dodnes,jenže ten podvozek je tak špatnej že se tomu autu radši vyhejbam. Proto ta prvotní myšlenka že GTV + 5ti válec = slušné jízdní vlastnosti a výkon 300-340k a za relativně směšnou cenu. Pak jsme odbočili do vyšších sfér.
italofil

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od HonzaR » 28.4.2012, sob 16:58

Jo to mi dává smysl GTV 300-350, jen v tý podobě 20VT to neumím dostat rozumně na papíry..
Ale třeba se najde někdo, kdo se pokusí tu alfáckou 2.0 TB V6 v GTV vyždímat co se dá.., zvětšit objem není pro někoho až takovej problém--vždyť základ bloku je v podstatě skoro stejnej jako u 3.0 12V V6..Bloků všude tři por.ele..hlav taky, vačky se sháněj trochu hůř., kliky od alf ojnice a písty jsou taky taková skládačka napříč V6 -kama na skoro stejným bloku, tak to ponížení komprese by nemuselo být vůbec takovej problém--pokud máš TB v malíku, bylo by zajímavý to třeba zkusit, základ potenciálu přeplněný V6 celkem za pár kaček v autě s papírama --viz JendaV6 -- SZ..

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od Marcel Nera » 28.4.2012, sob 21:01

na to jsem taky pomýšlel, vyloženě okrajově a pak jsem zjistil že rozdíly kubatur u V6 jsou na vrtání i zdvihu takže čachry s pístama jsou téměř nemožné. navíc 2 řady válců budou složitější pro turbo a nebo biturbo, v tom mi ten 5ti hrnec přecijen vychází lepší a navíc 2,4JTD kterej bych použil jako dárce bloku má vyztužené válce vůči bloku takže by při větším přeplnění neměly v HÚ praskat - tohle by se u alfy asi stávat mohlo a další věc co by dělaly délky vložek vůči hliněnému bloku při vyšších spalovacích teplotách. to je pro mě tolik neznámých že se mi do V6 nějak nechce.
Přílohy
30062010474.jpg
italofil

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Jaký nový podvozek pro GTV?

Příspěvek od HonzaR » 28.4.2012, sob 21:15

Návrh přeplnění, kterej zmiňoval JendaV6 není úplně nesmyslnej--z bloku 3,0 prostě to poskládat /jinak./čísla by ti řekl, mám to od něj v poště- bude lepší když to třeba probereš s ním...jiný zdvih a ojnice není zas taková věda..
JInak 300 kompresoruje na busso se zárukou i Delta..

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host