
Jak se v nich sedí ale netušim ...


 
   
  
R32 IV řada má kotouče 334mm jednopístkový brzdič. Až od V řady je kotouč 345mm, ale furt jen jednopístkový brzdič.alfantastisch píše:Takové kotouče má. Souhlas, nato, že to byl jejich top sport model to tam mohlo být. Ale i tak tam ty dvoupístky fungujou dobře.George.KHE píše:takový brzdy ale IV golf neměl. to až tuším V a VI, stejně k tomu, ale chybí aspoň čtyřpístkovej brzdič
Nevím, kde jsi na tom byl, že GTA nemá navigaci. Ve 147 normálně je.alfantastisch píše:Někde na začátku jsem psal, že to má o deset koníků méně a že kolega tam má motor z TT a tam už je ten výkon stejný 250cv. Hezčí je stopro GTA. Zvuk je tak nastejno (opět věc vkusu). O německé strohosti se snad asi nemusíme bavit, ne?enzo156 píše:U GTA mě napadá jen tak namátkou oproti golfu, výkonější motor, určitě i hezčí na oko s krásným zvukem. Hezčí interiér (věc vkusu, ale německá strohost se v golfu přenáší i do sport verzí). GTA má lepší řízení, podvozek nemá cenu rozebírat, ve svý době nepřekoantelná předokolka, což je R32 v normálu taky
Jinak navigace s velkým displejem a loga na sedáku jsou ti k prdu, jen to poukazuje, kam se "sportovní" auta za poslední dobu posunula.Řízení je stejně dobré jak v GTA.
Ano navigace je Ti k prdu ale GTA jí nemá. Čili výbavou je na tom eRko o něco lépe. A to logo na sedačkách a volantu je už jen maličkost ale je to hezký.
Volant mi seděl v Golfu taky líp
 
  . Že Petře :-)
. Že Petře :-)Stále tu píšu o 156 ale už mě to popravdě přestává bavit. O technice se tu dá bavit tak možná se třemi z vás a to je smutné.George.KHE píše:Nevím, kde jsi na tom byl, že GTA nemá navigaci. Ve 147 normálně je.alfantastisch píše:Někde na začátku jsem psal, že to má o deset koníků méně a že kolega tam má motor z TT a tam už je ten výkon stejný 250cv. Hezčí je stopro GTA. Zvuk je tak nastejno (opět věc vkusu). O německé strohosti se snad asi nemusíme bavit, ne?enzo156 píše:U GTA mě napadá jen tak namátkou oproti golfu, výkonější motor, určitě i hezčí na oko s krásným zvukem. Hezčí interiér (věc vkusu, ale německá strohost se v golfu přenáší i do sport verzí). GTA má lepší řízení, podvozek nemá cenu rozebírat, ve svý době nepřekoantelná předokolka, což je R32 v normálu taky
Jinak navigace s velkým displejem a loga na sedáku jsou ti k prdu, jen to poukazuje, kam se "sportovní" auta za poslední dobu posunula.Řízení je stejně dobré jak v GTA.
Ano navigace je Ti k prdu ale GTA jí nemá. Čili výbavou je na tom eRko o něco lépe. A to logo na sedačkách a volantu je už jen maličkost ale je to hezký.
Volant mi seděl v Golfu taky líp
Já už to tady fakt nedávám, točíte se všichni na píčovinách, viz sedák - opěradlo, to mi fakt hlava nebere. Bral jsem sedačku jako celek a to jen ještě jako hezký detail, nic víc. Hampice přečti si prosím pozorně všechny mé články k tomuto tématu a dojdeš k tomu.Hampice píše:Já bych se i té technice bavil, ale zatím jsi nám stále neprozradil, čímže je ten wolgsburgskej etalon technicky vyspělejší než AR 156 (a myslím, že v přímém srovnání nemusíme brát v potaz jen vrcholné verze R32/GTA)

Stááále se tu bavím o 156 GTA...George.KHE píše:Nevím, kde jsi na tom byl, že GTA nemá navigaci. Ve 147 normálně je.alfantastisch píše:Někde na začátku jsem psal, že to má o deset koníků méně a že kolega tam má motor z TT a tam už je ten výkon stejný 250cv. Hezčí je stopro GTA. Zvuk je tak nastejno (opět věc vkusu). O německé strohosti se snad asi nemusíme bavit, ne?enzo156 píše:U GTA mě napadá jen tak namátkou oproti golfu, výkonější motor, určitě i hezčí na oko s krásným zvukem. Hezčí interiér (věc vkusu, ale německá strohost se v golfu přenáší i do sport verzí). GTA má lepší řízení, podvozek nemá cenu rozebírat, ve svý době nepřekoantelná předokolka, což je R32 v normálu taky
Jinak navigace s velkým displejem a loga na sedáku jsou ti k prdu, jen to poukazuje, kam se "sportovní" auta za poslední dobu posunula.Řízení je stejně dobré jak v GTA.
Ano navigace je Ti k prdu ale GTA jí nemá. Čili výbavou je na tom eRko o něco lépe. A to logo na sedačkách a volantu je už jen maličkost ale je to hezký.
Volant mi seděl v Golfu taky líp
 pokud se ve Wolfsburku ovšem řekne sedačka "das Sedakk", pak se omlouvám .....
 pokud se ve Wolfsburku ovšem řekne sedačka "das Sedakk", pak se omlouvám .....Nepřekrucuj to prosím, od začátku až sem porovnávám G4 R32 s 156GTA protože jsem se v nich svezl.Hampice píše:Ehm, tak po technický stránce moc rozdílů mezi 156 a 147 nevidim. 147 bude mít možná díky jiným proporcím lepší jízdní vlastnosti, ale budiž. A tvrdit, že je Bora lepší než 156 bych si teda netroufl (pokud srovnáme stejné modelové roky, zejména pak kolem roku 2000).
Držme se tedy srovnání 147 a Golfu IV. Nějaký ten technický prvek, který posouvá motyky dál???
Hampi jsem to asi trochu blbě napsal. Myslel jsem to tak, že je jinde, jako, že daleko horší.Hampice píše:Ehm, tak po technický stránce moc rozdílů mezi 156 a 147 nevidim. 147 bude mít možná díky jiným proporcím lepší jízdní vlastnosti, ale budiž. A tvrdit, že je Bora lepší než 156 bych si teda netroufl (pokud srovnáme stejné modelové roky, zejména pak kolem roku 2000).
Držme se tedy srovnání 147 a Golfu IV. Nějaký ten technický prvek, který posouvá motyky dál???
 .
 .  .
 . 
   .
 .Zato s GTA by si se tam stopro vyhrabal, viď?Hampice píše:Sleduji to od začátku a zatím jediný relevantní příspěvek se týkal využití pohonu všech kol u Golfu. Nicméně se jedná o Haldex, takže ač poslední generace možná už i nějak funguje (i když mám čerstvou zkušenost s Yetim a tahal nás ven traktor), odmítám ho u "hot hatche" brát jako přínos...


Sorry ale píšeš tu hovna, o výšivce jsem psal jako o hezkém detailu, navigaci jako výbavě kterou 156 GTA nemá, 18 kola v základu si myslím taky nejsou k zahození. Co třeba proměnlivá délka sání, přední kovaná hliníková ramena s výměnným čepem, větší průměr kotoučů, výfuk, pohon všech kol. Vyděl jsi to auto vůbec někdy trochu podrobněji?enzo156 píše:Mě stále utíká pointa technickýho náskoku v podobě výšivky na sedačce, navigace v palubce a 18" kolech... Asi si techniku každej představuje jinak.
Proboha proč si tohle vlákno nepřečteš celé. Nečti jen poslední stránku...PetrGTV píše:seru na Alfy, prodám Americu a jdu do Golfa, že já blázen na to nepřišel sám, že se s těma italskema plečkama jen zahrabávám, America má trapný 16tky, žádný výšivky a místo kosmickýho Haldexu jen středověkej transaxle, Díky, tohle vlákno mi změnilo život - prozřel jsem !!!!

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host