Moje 155 V6 Zender
Re: Moje 155 V6 Zender
Pokud by si chtěl rozšiřovat i zadek tak Tě toho bude čekat trochu víc včetně dveří.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Moje 155 V6 Zender
Za co bych se měl kát? však jsem měl defacto rechtzde. píše:Nechci bonzovat nebo nedej bože být rýpavý, ale hlásit se to musí. Měl by ses kát , aspoň že jsi popletl ty jména.Kubas 10.4.2012 píše:.... apropó, ten člověk tady snad od prodeje GT nebyl....
Nabízí se dvě teorie: Touareg ho nechal někde na dálnici a chudák Hory tam trčí dodnes. Nebo je Hory nadšen novým vozem a každou volnou chvilku věnuje tomu, aby si šuplerou přeměřoval rovnoměrné slícování plastů v interiéru....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Moje 155 V6 Zender
JJ, daleko od pravdy jsi nebyl, ale Horyho nechá viset Fiat, až teda všechno přeměří
Jinak vím o tom, že je potřeba víc věcí na wide body u zadku. Dovařit širší podběh, dveře i zadní blatníky. No s klempírou to nějak probereme co a jak. Ale chci ho Navíc si Alfa tu kůru ode mě zaslouží
Jinak vím o tom, že je potřeba víc věcí na wide body u zadku. Dovařit širší podběh, dveře i zadní blatníky. No s klempírou to nějak probereme co a jak. Ale chci ho Navíc si Alfa tu kůru ode mě zaslouží
Re: Moje 155 V6 Zender
No čeká tě asi toto:
Já jsem při vyvařování už dokonce chvíli uvažoval o přestavbě na úzkou - plechařina se daleko snadněji shání. Nakonec zůstala wide a chybí mi vyměnit už jen oba přední blatníky.
Edit: Při sundávání zadních blatníků byl největší problém ve šroubech ode dveří, ostatní ok. Na pravé straně se všechny protočily. A bez poškození blatníku fakt problém - neodvrtáš, neodřežeš.
[attachment=3]155_v612.jpg
Já jsem při vyvařování už dokonce chvíli uvažoval o přestavbě na úzkou - plechařina se daleko snadněji shání. Nakonec zůstala wide a chybí mi vyměnit už jen oba přední blatníky.
Edit: Při sundávání zadních blatníků byl největší problém ve šroubech ode dveří, ostatní ok. Na pravé straně se všechny protočily. A bez poškození blatníku fakt problém - neodvrtáš, neodřežeš.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Re: Moje 155 V6 Zender
Hezký Ale čekal jsem že to bude trochu horší. Potěšil jsi mě, že to tam není nikde přivařené, ale vše je na šroubech, i když je strhám..
No já už svůj Wide zadek našel Našel jsem 155 dokonce i v mé barvě, širokou verzi bouchlou na čumák. Teď už třetí den přehazuju díly z tamté na moji Zaplať panbůh je Coyote takový nadšenec, že mi po práci pomáhá
Takže jsou nové tapece včetně střechy - černá, klimatronik s hodinami, nepopraskaná palubka, kaslík, výplně dveří, plasty v interiéru, plasty v kufru i s koberci, vzpěry, podběhy vepředu, pp světlo, chladič klimatizace a zapojení, pár čidel na klimě a i tlaku oleje, nová zapalovací cívka i s kabely, pár hadiček, stěrače včetně motorku a mechanismu atd. No prostě přestavujeme skoro celé auto. Zítra pokračování a v pátek budou konečně díly, tak se nahází na auto ty ramena, gufero, čepy řízení, manžety, lambdasonda, těsnění pod sání, lanovody, seřídí ventily a domluví lakýrník
No já už svůj Wide zadek našel Našel jsem 155 dokonce i v mé barvě, širokou verzi bouchlou na čumák. Teď už třetí den přehazuju díly z tamté na moji Zaplať panbůh je Coyote takový nadšenec, že mi po práci pomáhá
Takže jsou nové tapece včetně střechy - černá, klimatronik s hodinami, nepopraskaná palubka, kaslík, výplně dveří, plasty v interiéru, plasty v kufru i s koberci, vzpěry, podběhy vepředu, pp světlo, chladič klimatizace a zapojení, pár čidel na klimě a i tlaku oleje, nová zapalovací cívka i s kabely, pár hadiček, stěrače včetně motorku a mechanismu atd. No prostě přestavujeme skoro celé auto. Zítra pokračování a v pátek budou konečně díly, tak se nahází na auto ty ramena, gufero, čepy řízení, manžety, lambdasonda, těsnění pod sání, lanovody, seřídí ventily a domluví lakýrník
Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 28.6.2012, čtv 17:32, celkem upraveno 1 x.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Moje 155 V6 Zender
Klobouk dolu
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Moje 155 V6 Zender
ty jsi Stachanovec! co jinejm trvá roky, ty dáváš za pár dní
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje 155 V6 Zender
taky civím. Pokud jde o váhy vzduchu, zkus si to zkouknout dle Eperu a srovnat s 8v 2,0TSkem Pokud sedí, mám jich asi 6.... Tvar je stejnej, možná někdo bude vědět z hlavy. 22t bych za ní nechtěl, ale 6ks za 100t bych bral ( Dělám si prdelky, půjčím, vyzkoušíš a na nějaký kačce se pak domluvíme... )
Jinak sleduju, pracujete pane jak ďas
Jinak sleduju, pracujete pane jak ďas
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Moje 155 V6 Zender
Hele, já to původně dělal taky tak. Takhle jsem 5 let stavěl 130 RS a nakonec jsem ji prodal a stejně nebyla hotová. Kdybych si na ni býval vzal 14 dní dovolené a pak třeba ještě pár dní na dodělání, byla za čtvrt roku komplet. Od té doby jsem se poučil, že když to budu mít v teple v garáži, nikdy se k tomu nedostanu. Nejlepší je, začít hned co to pořídíš, dokud tě žene to počáteční nadšení a adrenalin. A až ji doděláš, tak teprve pak do tepla do garáže
Re: Moje 155 V6 Zender
Hlavně jí to holce dlužím, zatímco předražený motykářský Turek opět stávkoval, ona mě vozila každý den, i když nebyla vůbec v dobré kondici chudinka
Re: Moje 155 V6 Zender
Ten chladič jsi vyřešil ???
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Re: Moje 155 V6 Zender
JJ, sehnal jsem jiný. Ten tvůj měl jiné výstupy - nahoru a doleva a já potřeboval dolů a šikmo nahoru. Už mám vše zapojené a vyměněné. Teď už jen zítra zkusit naplnit Jinak díky za dnešní skoro 2 hodinový pokec na Šafránce, bylo to super
Re: Moje 155 V6 Zender
No celkem se to protáhlo
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Re: Moje 155 V6 Zender
Přivařené to není nikde, jen na šroubech a tmelu. A nejvíc je ho nahoře ve špičce sloupku, tam to dobře drží... Nebudeš muset rozšířit aj vnitřní podběh?il ciuffo píše:... to tam není nikde přivařené, ale vše je na šroubech, i když je strhám..
Tempo jsi nabral parádní , co tak průběžná fotodokumentace?
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
- vavrusam
- Pozorovatel
- Příspěvky: 282
- Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
- Bydliště: Pariz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje 155 V6 Zender
Ciuffo, co dělá náš pes u tvojeho auta? Jinak fajn projekt, budu to sledovat. Akorát teda chybí fotodokumentace [-o<
pamětníci jistě vědi ODKUD pocházel Tuareg, že by náhoda?
pamětníci jistě vědi ODKUD pocházel Tuareg, že by náhoda?
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Moje 155 V6 Zender
Až Ti ten strop spadne na hlavu, tak budeš mluvit jinak . Stejně mě ta Tvoje V6 neskutečně chytla za srdce. To auto má duši . Teším se, až si na něm zase máknu.il ciuffo píše:...Zaplať panbůh je Coyote takový nadšenec, že mi po práci pomáhá ...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Moje 155 V6 Zender
Díky všem za reakce a za nabídky pomoci, určitě využiji
Jinak novinky. Už je hotová generálka přední nápravy, jediné co ještě chybí je spojovačka u řízení, protože jsme zjistili, že ji někdo ohnul Na výměnu se teda vážně těším. Jinak komplet nová ramena, čepy řízení, stabíky, horní uložení, ložiska a konečně nikde nic nemlátí, auto neplave a já se poprvé pořádně svezl
Ještě mě čeká ten simering na převodovce, protože přišel z Něměcka jiný, lanovody, přetěsnění sání a seřízení ventilů. Lambda už je nová a je to teda velký rozdíl, v tom jak auto jede. Ale ještě by to chtělo nastavit Boschem klapku, což nemám a na stk se na mě Interiér už je skoro hotový, po laku půjde jen na čištění.
Problém ale mám s klimatizací, nikdo nemá tyhle staré koncovky na naplnění, všichni už mají jen ty nacvakávací Euro Prý mám zkusit někoho kdo plní lednice, tak uvidíme
Jinak novinky. Už je hotová generálka přední nápravy, jediné co ještě chybí je spojovačka u řízení, protože jsme zjistili, že ji někdo ohnul Na výměnu se teda vážně těším. Jinak komplet nová ramena, čepy řízení, stabíky, horní uložení, ložiska a konečně nikde nic nemlátí, auto neplave a já se poprvé pořádně svezl
Ještě mě čeká ten simering na převodovce, protože přišel z Něměcka jiný, lanovody, přetěsnění sání a seřízení ventilů. Lambda už je nová a je to teda velký rozdíl, v tom jak auto jede. Ale ještě by to chtělo nastavit Boschem klapku, což nemám a na stk se na mě Interiér už je skoro hotový, po laku půjde jen na čištění.
Problém ale mám s klimatizací, nikdo nemá tyhle staré koncovky na naplnění, všichni už mají jen ty nacvakávací Euro Prý mám zkusit někoho kdo plní lednice, tak uvidíme
Re: Moje 155 V6 Zender
hezké, jen tak dál :-)
Mám i nějaké starší fotky pro inspiraci, jak vypadala dřív... např. http://www.squadramoravia.com/diskuze/v ... 9&start=75
Mám i nějaké starší fotky pro inspiraci, jak vypadala dřív... např. http://www.squadramoravia.com/diskuze/v ... 9&start=75
Re: Moje 155 V6 Zender
Boomer: Díky za info
Jinak novinky, teď mě Alfa po delším pokuckávání nechala viset na křižovatce a vždy po zahřátí nechtěla startovat. Ani jiskra ani palivo. Jediné co jsem zjistil, bylo, že jsou na čidle otáček na klice utržené oba šrouby a čidlo tam jen plandá. Takže výměna, závitníky, sehnat větší šrouby - 7 a už to jelo. Zatím to vypadá ok, ale uvidíme po delší době.
Jinak novinky, teď mě Alfa po delším pokuckávání nechala viset na křižovatce a vždy po zahřátí nechtěla startovat. Ani jiskra ani palivo. Jediné co jsem zjistil, bylo, že jsou na čidle otáček na klice utržené oba šrouby a čidlo tam jen plandá. Takže výměna, závitníky, sehnat větší šrouby - 7 a už to jelo. Zatím to vypadá ok, ale uvidíme po delší době.
Re: Moje 155 V6 Zender
To auto je samý překvápko
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Moje 155 V6 Zender
Takže po problémech se saharou, kdy neustále běžela, jsme se konečně dostali k odstrojeni druhé 155 a široký zadek je pripraven pro lakyrnika, se kterým se už dohodne termín..
Re: Moje 155 V6 Zender
Tak Alfice už je komplet Wide body Ovšem problém je, že pod blatníky to je na jedné straně trochu shnilé. Takže je sice teď nastrojená, ale na lak půjde až po vyvaření Ten kdo to vařil před tím by zasloužil Nicméně chci poděkovat Coyotovi a Jardovi s HGTčkem za 25h šichtu přes jeden celý den a dvě noci až do rána, abychom stihli lakýru se slevou, ale bohužel se celolak odkládá
Fotky sem pak nahodím.
Fotky sem pak nahodím.
Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 21.8.2012, úte 18:44, celkem upraveno 2 x.
Re: Moje 155 V6 Zender
.... to už je takové pravidlo, že Alfa je vždycky víc shnilá než se na první pohled zdá....
Každopádně bojuj, výsledek bude určo stát za to....
Každopádně bojuj, výsledek bude určo stát za to....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Moje 155 V6 Zender
Něco takovýho ?
Už to mám za sebou . Kolikrát jsem si říkal, jestli mi to za to stojí. Ale stojí ! Těším se na fotky .Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host