Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
jasný, na auta od roku cca 94 nahoru jsou zatím k dostání. Akorát se musí kupovat po 10 kusech a jeden kus stojí cca 15 Kč.
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
si klidně jednu koupím 

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
Dneska dostala nové zadní tlumiče a prvních 100 km na tradičním okruhu. Nastartovala poslušně, mám jí rád 

Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
vidím správně, že kotouče už mají nějaký km za sebou, ale přesto nejsou plné rzi a rezavých šupin? je to tím, že to je garážovaný hobbycar? nebo jsi se tomu přičinil ty? 

Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
rez je jen povrchová, je to tím, že nejezdí v zimě a zmokne jen v létě na cestě domu z výletu. Kotouče jsou možná ještě origo. Kromě tohoto je ještě pár puchýřů na posledním tlumiči výfuku. 

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
Tak dneska konečně nuove amortizatori anteriore i s uložením. Pera nová předloni. Labuž, na testovací jízdě jsem si dělal hén hén, blll blll, můůůů, hén 

- petr164
- Pozorovatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
- Bydliště: Praha 8 Březiněves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
Moc pěkné kupátko! K těm Busso turbomotorům: Existují v podstatě jen díky daňovému zvýhodnění v Itálii, které se časově shodovalo s vývojem nových motorů (Fiat a Lancia řadové čtyřvály, díky Bussovi u Alfy šestivál). Jde o dvanáctivenily, které se kupodivu liší zastavovacími rozměry u 164 V6 TB a u GTV V6 TB. O špatné pověsti nic nevím, asi v tom byl osten díky obrazu daňových šetřílků. Motor má menší vrtání než třílitr, což znamená silnější stěny a větší stabilitu bloku při zátěži (ty motory vydrží i víc než třílitry, když je má v ruce znalý člověk). Nejen kvůli turbodmychadlu je ale nutné respektovat nutný čas na zahřátí před náběhem turba a čas na zchlazení po zastavení turba (teploty a tlaky v motoru). Já na svůj motor nedám dopustit. TB 166 už měly jinak řešené mazaní turba, což se technikům moc nepovedlo. Nejsem si jist detaily u GTV. Takže bych rozhodně považoval Busso V6 TB za minimálně srovnatelnou variantu k 3.0 12V i 24V (3.2 je už trochu jinde).
Nějak ses už neozval - jaké jsou jízdní dojmy po půl roce?
Nějak ses už neozval - jaké jsou jízdní dojmy po půl roce?
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
už nevím, o čem jsme se bavili, každopádně naposledy byla venku z garáže na srazu na Pastvinách:)
Re:
Jůůů to jsou číče....matelko píše:mam taky dojem, ze som to tvoje auto uz niekde videl...

AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
jj, přijel s velkou slávou, za ním kolona že i traktoristé nadávali kdo že to brzdí..Kůrkyn píše:už nevím, o čem jsme se bavili, každopádně naposledy byla venku z garáže na srazu na Pastvinách:)
a měl klobouk na hlavě,.. takovej řidič to je..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
chci léto:)
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
tobě to netopí?
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
ani nevim:)
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
Ahoj,Kůrkyn píše:Tak vzadu opraveno a odtuněno. Nové unibally, na pravé straně silentbloky ve spodních ramenech, origo pružiny a nové gumy pod pružiny, spokojenost. Jen jsem jí otočil v garáži a vrhnul se na motor. Po asi čtvrt hodině na volnoběh teče benzín ze všech spojů hadic na motoru (už kdysi opravováno). Rozvodový řemen originál Alfa Romeo, volný jak kšanda, divím se, že ještě něpřeskočil. Tak mám aspoň pocit, že to nedělám zbytečně
alfinka moc pěkná =D> . Podle toho co píšeš, mne čeká asi stejná geneze u té mé, taky snížené.
Koukám, že nejsem jediný, komu teče benzín ze spojů hadic. Jsem málem včera dostal infarkt. Kůrkyne jak si to řešil? Výměnou sponek, nebo i nový hadice? Jinak je to trochu OT, takže budu vděčen za každé info třeba do SZ.
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
hadice jsem dal nové, kromě těch mezi motorem a karoserií a na ně tyhle spony


- petr164
- Pozorovatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
- Bydliště: Praha 8 Březiněves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
Jaké máš časování vačky? Je to 28/59 a 65/38? Jde mi o to, zda to, co máš nastavené, se shoduje s manuálem výrobce. Díkes.
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997
ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
tak to nevim...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti