Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... kurkyn-gtv
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... kurkyn-gtv
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Jestli tam Kurkyn ma neco podobnyho jako jsem mel na Escortu RS2000, tak se mu nedivim. V extremu sice super, ale pri prejeti kazdyho vajglu si vedel jestli byl s filtrem nebo bez...Aleš píše:Jak píšeš v těch upravách,že ji chceš vrátit do původního stavu,tak proč? Ty kola nejsou nic moc.Originály by byli lepší,ale proč ji zvyšovat?

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Je pěkná..a taky bych tam dal orig, kola.. Motorů TB tady moc není. Vím, že jsem jen jednou četl v nějakých recenzích..že to byla záležitost hlavně jen v Italii..a dokonce psaly, že tenhle motor nebrat-buhužel už nevím konkrétně proč. Tak snad to nebude tak horký..a nebude na tom hůře než TS. Osobně by mě zajímalo jak se s tímhle motorem frčí 

Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
dokud neuvidím na vlastní oči, neuvěřímRaddik píše:jede to líp než 3.0

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
U Kappy je to stejne, motor 2.0 Turbo jede lip nez 3.0 V6. Dokonce to bylo prezentovany tak, ze Turbo je vrchol rady.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
S třílitrem jsem nejel, takže nemůžu porovnat. Toto je do 2,5 tis. otáček taková 1.8 a pak tu udělá vúúúú a táhne do 4000, pak začne táhnout znovu (už ne tolik) až do 6 tis. otáček. Ten zvuk je nepopsatelný. Nejvíc se mi líbí jezdit v obci 50, protože ten další ví, že bych mohl jet rychleji, ale nechci
Podvozek je tvrdý a nízký. Tady u nás jsu nic moc silnice, takže je cítit každá záplata a celé šasi vysloveně trpí. Olejová vana a svody jsou asi 7 cm na d zemí a to je opravdu málo. Nedá se s tím zajet ani ke kraji silnice nebo si zastavit na odbočce na lesní cestu. Orval jsem to i na vyklenuté dlážděné silnici a v kolejích od kamionu
Spotřeba zatím minimum 9,5 a max 11,5. Na jeden dílek na palivoměru 200 km, akorát ta nádrž má 70 litrů
Ale na šetření mám Fiorino 

Podvozek je tvrdý a nízký. Tady u nás jsu nic moc silnice, takže je cítit každá záplata a celé šasi vysloveně trpí. Olejová vana a svody jsou asi 7 cm na d zemí a to je opravdu málo. Nedá se s tím zajet ani ke kraji silnice nebo si zastavit na odbočce na lesní cestu. Orval jsem to i na vyklenuté dlážděné silnici a v kolejích od kamionu

Spotřeba zatím minimum 9,5 a max 11,5. Na jeden dílek na palivoměru 200 km, akorát ta nádrž má 70 litrů


TB: 149 kW @ 6000 rpmPetan píše:dokud neuvidím na vlastní oči, neuvěřímRaddik píše:jede to líp než 3.0i když určitá garance pravdivosti tady může být když vím, kdo tohle pronesl
Maximum torque 280.0 Nm@ 2400 rpm
0-100 km/h 7.40 s
Power-to-weight 139.86 bhp/ton
1430 kg
--------------
3.0: 164.1 kW@ 6300 rpm
Maximum torque 270.0 @ 5000 rpm
0-100 km/h 6.70 s
Power-to-weight 155.48 bhp/ton
1415 kg
třílitr je silnější, točivější, lehčí a pravděpodobně i rychlejší. ty měření dělal Roman s AR 164 a tam je to trochu jinak - turbo je lehčí,výkonově skoro stejné a díky přeplňování dynamičtější. těm, které jsem uvedl v omyl se omlouvám
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Naprostý souhlas, zrovna jsem to chtěl psát ...Harous píše:Ve finale to u takhle starych aut stejne bude kus od kusu...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Má to takový palubák
Vedle přístrojů je tlačítko na otvírání nádrže a hned vedle na nulování tachometru
takže to stačí zmáčknout obojí najednou, je to promyšlené.
Už jsem najezdil 3 tis km... Včera 800 km a už mě začíná točit ten sportovní podvozek, to je kostitřas. Kdyby aspoň ty silnice byly trochu kloudné, je to bída. Ale zase se hodně opravuje, tak se to snad brzy dostane do normálního stavu. Ale do té doby bude nutné implantovat originální pružiny.
Dedra byla kočárek pro miminka proti tomuhle "stroji" (smajlík, který drží znak lancia a odhání znak alfa romeo)

Vedle přístrojů je tlačítko na otvírání nádrže a hned vedle na nulování tachometru

Už jsem najezdil 3 tis km... Včera 800 km a už mě začíná točit ten sportovní podvozek, to je kostitřas. Kdyby aspoň ty silnice byly trochu kloudné, je to bída. Ale zase se hodně opravuje, tak se to snad brzy dostane do normálního stavu. Ale do té doby bude nutné implantovat originální pružiny.
Dedra byla kočárek pro miminka proti tomuhle "stroji" (smajlík, který drží znak lancia a odhání znak alfa romeo)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host