Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Kůrkyn - Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB (1996)

Příspěvek od Richie » 10.7.2008, čtv 21:13

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 10.7.2008, čtv 21:18

Gratulace :smt023 taky si časem musím pořídit něco novějšího od alfy :D
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 10.7.2008, čtv 21:49

Kurkyne...kolik si tak veme ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aleš » 10.7.2008, čtv 21:58

Jak píšeš v těch upravách,že ji chceš vrátit do původního stavu,tak proč? Ty kola nejsou nic moc.Originály by byli lepší,ale proč ji zvyšovat?
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Příspěvek od migo » 10.7.2008, čtv 22:44

Obrázek

tak na tejto fotke to GTV veľmi pristane ... =D>
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8583
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 11.7.2008, pát 00:16

Aleš píše:Jak píšeš v těch upravách,že ji chceš vrátit do původního stavu,tak proč? Ty kola nejsou nic moc.Originály by byli lepší,ale proč ji zvyšovat?
Jestli tam Kurkyn ma neco podobnyho jako jsem mel na Escortu RS2000, tak se mu nedivim. V extremu sice super, ale pri prejeti kazdyho vajglu si vedel jestli byl s filtrem nebo bez... :wink:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 11.7.2008, pát 08:16

pěkná, pěkná.. :wink:
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

matelko
Uživatelský avatar

Příspěvky: 39
Registrován: 2.6.2008, pon 21:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od matelko » 11.7.2008, pát 10:34

mam taky dojem, ze som to tvoje auto uz niekde videl... :-D

Obrázek
GTV 3.0 V6 24V

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 11.7.2008, pát 10:52

Je pěkná..a taky bych tam dal orig, kola.. Motorů TB tady moc není. Vím, že jsem jen jednou četl v nějakých recenzích..že to byla záležitost hlavně jen v Italii..a dokonce psaly, že tenhle motor nebrat-buhužel už nevím konkrétně proč. Tak snad to nebude tak horký..a nebude na tom hůře než TS. Osobně by mě zajímalo jak se s tímhle motorem frčí :smt023
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 11.7.2008, pát 11:02

jede to líp než 3.0
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

matelko
Uživatelský avatar

Příspěvky: 39
Registrován: 2.6.2008, pon 21:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od matelko » 11.7.2008, pát 11:35

Raddik píše:jede to líp než 3.0
preco si to myslis?
GTV 3.0 V6 24V

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 11.7.2008, pát 11:55

já si nemyslím nic, já to vím od Integraleho, který prováděl měření mezi těmito dvěma motorizacemi (je to bývalý motoristický novinář). papírově má mít 3.0 trochu navrch, ale realita je opačná. rozdíl je minimální, ale ve prospěch V6 TB.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 11.7.2008, pát 19:12

A jak je to se spotrebou? 3.0 bere vic nez 2.0 TB?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 13.7.2008, ned 11:37

Raddik píše:jede to líp než 3.0
dokud neuvidím na vlastní oči, neuvěřím :D i když určitá garance pravdivosti tady může být když vím, kdo tohle pronesl
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8583
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 13.7.2008, ned 12:46

U Kappy je to stejne, motor 2.0 Turbo jede lip nez 3.0 V6. Dokonce to bylo prezentovany tak, ze Turbo je vrchol rady.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 13.7.2008, ned 20:15

S třílitrem jsem nejel, takže nemůžu porovnat. Toto je do 2,5 tis. otáček taková 1.8 a pak tu udělá vúúúú a táhne do 4000, pak začne táhnout znovu (už ne tolik) až do 6 tis. otáček. Ten zvuk je nepopsatelný. Nejvíc se mi líbí jezdit v obci 50, protože ten další ví, že bych mohl jet rychleji, ale nechci :-D
Podvozek je tvrdý a nízký. Tady u nás jsu nic moc silnice, takže je cítit každá záplata a celé šasi vysloveně trpí. Olejová vana a svody jsou asi 7 cm na d zemí a to je opravdu málo. Nedá se s tím zajet ani ke kraji silnice nebo si zastavit na odbočce na lesní cestu. Orval jsem to i na vyklenuté dlážděné silnici a v kolejích od kamionu :(

Spotřeba zatím minimum 9,5 a max 11,5. Na jeden dílek na palivoměru 200 km, akorát ta nádrž má 70 litrů :smt089 Ale na šetření mám Fiorino :-({|=

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chevron » 14.7.2008, pon 13:09

To auto mi je nejake povedome :-D


Ale sem rad ze porad dobre slouzi :D :smt023
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 15.7.2008, úte 12:24

Petan píše:
Raddik píše:jede to líp než 3.0
dokud neuvidím na vlastní oči, neuvěřím :D i když určitá garance pravdivosti tady může být když vím, kdo tohle pronesl
TB: 149 kW @ 6000 rpm
Maximum torque 280.0 Nm@ 2400 rpm
0-100 km/h 7.40 s
Power-to-weight 139.86 bhp/ton
1430 kg
--------------
3.0: 164.1 kW@ 6300 rpm
Maximum torque 270.0 @ 5000 rpm
0-100 km/h 6.70 s
Power-to-weight 155.48 bhp/ton
1415 kg

třílitr je silnější, točivější, lehčí a pravděpodobně i rychlejší. ty měření dělal Roman s AR 164 a tam je to trochu jinak - turbo je lehčí,výkonově skoro stejné a díky přeplňování dynamičtější. těm, které jsem uvedl v omyl se omlouvám
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8583
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 15.7.2008, úte 14:48

Ve finale to u takhle starych aut stejne bude kus od kusu... :wink:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 15.7.2008, úte 18:15

Harous píše:Ve finale to u takhle starych aut stejne bude kus od kusu... :wink:
Naprostý souhlas, zrovna jsem to chtěl psát ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 16.7.2008, stř 07:52

Včera mě příjemně překvapila spotřeba po okreskách 8,6. ten šestivál je labuž, dá se jet na 2000 otáček na čtyřku přes obec a žádné násilí :smt015

PS: Cayene turbo je silnější auto :smt033

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 16.7.2008, stř 07:58

ty tam máš palubák nebo to pořád dotankováváš? :D kdybych nebyl línej tak to zkusím změřit u maseratky, ale zatím se mi nechtělo. nebo jsem se té cifry bál.. :D ale odhad je dle stylu jízdy mezi 10-18, nejčastěji mezi 12-14 litry.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 16.7.2008, stř 08:07

Má to takový palubák :-D
Vedle přístrojů je tlačítko na otvírání nádrže a hned vedle na nulování tachometru :D takže to stačí zmáčknout obojí najednou, je to promyšlené.
Už jsem najezdil 3 tis km... Včera 800 km a už mě začíná točit ten sportovní podvozek, to je kostitřas. Kdyby aspoň ty silnice byly trochu kloudné, je to bída. Ale zase se hodně opravuje, tak se to snad brzy dostane do normálního stavu. Ale do té doby bude nutné implantovat originální pružiny.

Dedra byla kočárek pro miminka proti tomuhle "stroji" (smajlík, který drží znak lancia a odhání znak alfa romeo)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 16.7.2008, stř 08:17

jo, to znám, člověk by se rád projel ale ty silnice mu dokonale zkazí zážitek ze sportovnější jízdy během pár kilometrů..
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 16.7.2008, stř 08:21

pak jen sleduješ, kde je jaká díra....

Loni měl kámoš návštěvu z Holandska. Chlapíci tu byli natuněným nízkým golfem a když jeli po silnici č. 19 Pelhřimov- Tábor tak čučeli na vyjeté koleje, protože je viděli poprvé v životě :hotovej

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host