Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Já bych taky rád viděl. Vizuálně na těch vačkách moc nepoznáš, vždycky to vypadá hladký bez vrypů. Chce to dát mezi hroty a změřit zdvihy popř. průběh. Olej 10W-60 OK značku řešit nebudu. O vačkách píšu i proto, že jestli na nich někdo kutil a dělal jen klasickej přebrus (ne nový jiný vačky), tak je otázka jestli tu vačku znova tepelně upravil, protože tvrdá vrstva u nich je hodně slabá. Jestli to dělal Krejbich apod. nemám strach, ale u Karla bych to tipoval na kluky z BMW power a jestli na to koukají optikou BMW kde jsou vačky většinou prokalený skrz tak jsou měkký a orvou se záhy. Krejbicjh je obrousí nahrubo,nechá zacementovat a zakalit a pak jen zlehka lízne.
Když přijedeš na sraz a otevřeš motor, nebude myslím problém. Akorát je potřeba vybrat sraz kde bude někdo, kdo ten motor vůbec pozná. Jenom poznámka, ten motor jsem chtěl taky původně koupit a Karel mi nebyl schopnej říct co se vlastně upravovalo. Asi jediný, že ŘJ a slíznutá hlava. O vačkách něco taky,ale neřekl kdo je dělal ani co je na nich je za časování..Nic dalšího s motorem asi dělaný není. Jinak mám ofocenou knížku která se zabývá úpravou těhle motorů, kdybys to chtěl.
Když přijedeš na sraz a otevřeš motor, nebude myslím problém. Akorát je potřeba vybrat sraz kde bude někdo, kdo ten motor vůbec pozná. Jenom poznámka, ten motor jsem chtěl taky původně koupit a Karel mi nebyl schopnej říct co se vlastně upravovalo. Asi jediný, že ŘJ a slíznutá hlava. O vačkách něco taky,ale neřekl kdo je dělal ani co je na nich je za časování..Nic dalšího s motorem asi dělaný není. Jinak mám ofocenou knížku která se zabývá úpravou těhle motorů, kdybys to chtěl.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Záhada hlavolamu, bohužel, pokračuje. Nevím, jak je to možný, když vše ukazovalo na variátor, ale příčina to není. Když už to bylo teplý, vyndal jsem svíce a změřil kompresi. Budík mám jen do 16 barů a po dvou otáčkách motoru byl vždy na dorazu kolem 17.
Tak jsem shodil ventildekl a změřil ventilový vůle. Sací 2x0,40 a 2x0,45, výfukový 1x0,45 a 3x0,50. Jako podle knížky.
Napadá někoho něco?
Tak jsem shodil ventildekl a změřil ventilový vůle. Sací 2x0,40 a 2x0,45, výfukový 1x0,45 a 3x0,50. Jako podle knížky.
Napadá někoho něco?
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
co bota v elektrický části? Koukal jsem že jste si hráli s řj, neměl jsem čas teda louskat co jste s tím dělali. Není tam nějakej fail palivová mapa vs teplota vody pro řj? Můžu ti půjčit sérii jednotku, popř švába.
Jinak mě nenapadá nic- tlaky evidentně máš, pumpa by dělala bordel i za studena, se svíčkama (+kabely) jsi laboroval asi hodně. Servaný vačice, odkleplý zdvihátko taky vylučuju ( alespoň v kontextu s mrtvicí za tepla). Dle mě by se to projevovalo i za studena, viz někde pár let zpět moje laborace na téma motor nejede. Rozhozený časování a rozvody- evidentně nejsi začátník co neumí utáhnout šroub, takže taky vylučuju. Navíc by to dělalo bordel i za studena.
Pokus s wb lambdou a budík AF? Není to chudý, bohatý? Ale to už střílím slepejma
Jinak mě nenapadá nic- tlaky evidentně máš, pumpa by dělala bordel i za studena, se svíčkama (+kabely) jsi laboroval asi hodně. Servaný vačice, odkleplý zdvihátko taky vylučuju ( alespoň v kontextu s mrtvicí za tepla). Dle mě by se to projevovalo i za studena, viz někde pár let zpět moje laborace na téma motor nejede. Rozhozený časování a rozvody- evidentně nejsi začátník co neumí utáhnout šroub, takže taky vylučuju. Navíc by to dělalo bordel i za studena.
Pokus s wb lambdou a budík AF? Není to chudý, bohatý? Ale to už střílím slepejma
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ty tlaky se mi nezdaj. 17 barů
Jako ne že by to nemohlo tolik tlačit, ale můj motor tlačí 7,5-8, pár jetejch TS co jsem viděl tak měli 8-9. Dle anglickejch fór je motor po GO se sériovou kompresí kolem 12-ti a vysokokompresníma pístama (borgo apod) tak max. 14. Ale 17 ?? No nic to je jenom závist, ale takovýhle tlaky udrží normální těsnění ? Vím že u žigula co tlačil 16 barů už se dělaly takový ty měděný kroužky. Co svíce ? Já vyházel postupně všech 8 brisků DR 12TXS (ten jejich zázračnej patent, na DR 12YC nebo DR12YS to jezdí celekm normálně. Teď jezdím NGK BCP 6ES a jsou asi nejlepší i když Champion 6YYC taky byly slušný, ale už starý. Někdo jezdí Beru, někdo Bosch. Při týhle kompresi to určitě bude chtít svíčky studenější. Už taky moc nevím, jestě mě napadá ten bastl s tím vyřazením tý váhy. Můžu přijet vzít váhu, svoji jednotku od toho řeka, sériovou ale dobrou, čidla, cívky, moduly, pumpu. Pořád to vidím na problém s palivem. Mám i vstřiky rezervní a dobrý. Já loni řešil to samý, vyměnil kde co a nakonec to byla přicpaná nádrž, kdy ten motor vynechával na prvním válci (nejblíž k rozdělovači), protože se mu prostě nedostával benzín. Ale za studena i za tepla. Jestli nechceš psát veřejně adresu, tak SZ. Jo a samo nic za to nechci, rád se podívám popř. pomůžu. Štve mě, že si Alfa takhle kazí pověst...


Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Já mám tlaky všechny 12-13barů, 1.8TS 240tkm
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
to jsem nějak přehlídnul, pokud ti to fakt rve 17 barů... Jak píše Radim, byl jsem pyšnej když jsem nedávno protočil motor co jsem stavěl a zkončil okolo 11...
Vstřiky, pokud jsou původní taky můžu půjčit
Vstřiky, pokud jsou původní taky můžu půjčit
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
17 mám na dieslu 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Svíce jsou zkoušel Bosche FR5DP, FR6DP, FR56 a teď NGK BCP6ES. Kdybych chtěl studenější, tak už asi jedině závodní.
Vstřiků mám 2 sady. Samo, že všechny jetý. Přehazoval jsem je a bez odezvy.
Mě to přijde taky jako palivovej problém, ale to jsem předělával tolikrát od nádrže k motoru, že tam už není co vyzkoušet. Možná vynechává i zapalování. Ale zkoušel jsem další 2 jednotky a nebyl mezi tím rozdíl. Zkoušel jsem vyměnit na teplém motoru ŘJ za jinou. Bez úspěchu. Při vyblikávání závad to nic nehlásí. Jen 4444 jakože všechno OK.
Regulátory paliva jsem zkoušel další 3. Měnil jsem i čerpadlo, hadice i tlumič kmitů. Jen palivovou lištu jsem neměnil, ale ta byla venku. Nechával jsem ji zinkovat. Pak jsem ji propláchnul a profouknul. Neměřil jsem tlak paliva za jízdy, na to nemám výbavu.
Divný je, že dvakrát mi ten motor jel i teplej. Ale proč?
Průtok paliva jsem měřil a před lištou, za lištou, za regulátorem i na vratce do nádrže to dává cca 170l/h. To je víc než dost.
Musím to nechat připojit na osciloskop a najít to spolehlivě. Tyhle pokusy a omyly provádím už od března.
Jo a díky za vaší ochotu. Na to, že jsem tu chvíli mi nabízíte dost pomoci. Díkes.
Vstřiků mám 2 sady. Samo, že všechny jetý. Přehazoval jsem je a bez odezvy.
Mě to přijde taky jako palivovej problém, ale to jsem předělával tolikrát od nádrže k motoru, že tam už není co vyzkoušet. Možná vynechává i zapalování. Ale zkoušel jsem další 2 jednotky a nebyl mezi tím rozdíl. Zkoušel jsem vyměnit na teplém motoru ŘJ za jinou. Bez úspěchu. Při vyblikávání závad to nic nehlásí. Jen 4444 jakože všechno OK.
Regulátory paliva jsem zkoušel další 3. Měnil jsem i čerpadlo, hadice i tlumič kmitů. Jen palivovou lištu jsem neměnil, ale ta byla venku. Nechával jsem ji zinkovat. Pak jsem ji propláchnul a profouknul. Neměřil jsem tlak paliva za jízdy, na to nemám výbavu.
Divný je, že dvakrát mi ten motor jel i teplej. Ale proč?
Průtok paliva jsem měřil a před lištou, za lištou, za regulátorem i na vratce do nádrže to dává cca 170l/h. To je víc než dost.
Musím to nechat připojit na osciloskop a najít to spolehlivě. Tyhle pokusy a omyly provádím už od března.
Jo a díky za vaší ochotu. Na to, že jsem tu chvíli mi nabízíte dost pomoci. Díkes.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
nooo, dochází mě písmenka. Lépe řečeno už mě nenapadá nic co by dělalo bordel za tepla a za studena ok.
Když to vezmu souhrnem:
Klikový mechanismus- ok
Komprese- ok
Vačky, zdvihátka, vůle, rozvod -ok
žadný netěsnosti, nepřisává vzduch atd- ok
vstřiky, zapalování -ok
pumpa evidentně tlačí -ok Palivovou lištu ti taky klidně půjčím...
Co ta náhražka váhy vzduchu? Můžu taktéž půjčit, pár jich doma mám...
Nějaká chybějící kostra, překlesanej kabel v kabeláži, vadnej štekr u řj? Můžu taky poskytnou celej svazek...
Odkud jsi? O víkendu ti to můžu zabalit do krabice, pošlu ?
Přece ten zakopanej čoklík musí jít najít...
Když to vezmu souhrnem:
Klikový mechanismus- ok
Komprese- ok
Vačky, zdvihátka, vůle, rozvod -ok
žadný netěsnosti, nepřisává vzduch atd- ok
vstřiky, zapalování -ok
pumpa evidentně tlačí -ok Palivovou lištu ti taky klidně půjčím...
Co ta náhražka váhy vzduchu? Můžu taktéž půjčit, pár jich doma mám...
Nějaká chybějící kostra, překlesanej kabel v kabeláži, vadnej štekr u řj? Můžu taky poskytnou celej svazek...
Odkud jsi? O víkendu ti to můžu zabalit do krabice, pošlu ?
Přece ten zakopanej čoklík musí jít najít...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Palivovou lištu mám taky náhradní. Ale co by s ní mohlo bejt?
Váhu vzduchu nepotřebuju. Beztak bych ji kvůli prostoru nepřipojil. A taky mám předělaný konektory na svazku. A ze stejného důvodu si nemůžu půjčit ani svazek. Leda by měl někdo funkční nepotřebný, aby ho mohl upravit dle potřeb. Současný svazek jsem měl venku. kontroloval a proměřil jsem každý kabel. Všechno bez odporu a v pořádku. Pár kabelů bylo na pár místech poškozených, ale žádnej nebyl přeseklej. Signálovej kabel od snímače klikovky měl poškozený stínění, tak jsem ho zkrátil. To taky nepomohlo. Ačkoliv osobně sázím na nějakej problém právě v elektrice. A třeba to proto nevstřikuje palivo.
Teď odbočím. Kudy se z hlavy (prostor kolem zdvihátek) dostává pryč olej? Kolem sacích ventilů jsou v hlavě jen malá jezírka, ale na straně výfukovývh ventilů je olej až k dělící rovině hlava-víko vetilů. Jako kdyby byly ucpaný kanálky nebo co.
Váhu vzduchu nepotřebuju. Beztak bych ji kvůli prostoru nepřipojil. A taky mám předělaný konektory na svazku. A ze stejného důvodu si nemůžu půjčit ani svazek. Leda by měl někdo funkční nepotřebný, aby ho mohl upravit dle potřeb. Současný svazek jsem měl venku. kontroloval a proměřil jsem každý kabel. Všechno bez odporu a v pořádku. Pár kabelů bylo na pár místech poškozených, ale žádnej nebyl přeseklej. Signálovej kabel od snímače klikovky měl poškozený stínění, tak jsem ho zkrátil. To taky nepomohlo. Ačkoliv osobně sázím na nějakej problém právě v elektrice. A třeba to proto nevstřikuje palivo.
Teď odbočím. Kudy se z hlavy (prostor kolem zdvihátek) dostává pryč olej? Kolem sacích ventilů jsou v hlavě jen malá jezírka, ale na straně výfukovývh ventilů je olej až k dělící rovině hlava-víko vetilů. Jako kdyby byly ucpaný kanálky nebo co.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Tak s osciloskopem narábat neumím, pokus-omyl vždycky zafungoval. Palivový liště nic bejt nemůže, to je trubka s dírama. Já bych se držel toho, že fikslovat může to co je zbastelný a to potom každá rada drahá. Jednotka nevím, na některou by to přeci jelo. Čidlo na klice by to teoreticky dělat mohlo, určuje první válec a spouští čerpadlo a jednotku. Že by ale vynechávalo magnetický čidlo za tepla ?
Každopádně jsi psal, že jsi ho měnil. Ty tyristory na zapalování teda fisklujou rády. Pak už mě napadá jenom pomocí nějakýho odporu "šulit" teplotní čidlo, ale to by byla jenom bohatší/chudší směs, ale tohle by to dělat nemělo.. To stím olejem je divný, to je někde ucpaný, normálně jsou ty louže stejný. Výtokový otvory pro obě vačky ustí do tunelu kudy vede rozvoďák, cca 12-ka díra.

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Teplotní čidlo jsem simulovat zkoušel. Nejdřív jsem ho prostě odpojil a když to nepomohlo, tak jsem ho nahradil odporem 2500Ohm, což je hodnota studeného čidla. Opět bez kladného výsledku.
Čidla na klikovce jsem měnil. Mám starej Siemens, starej Bosch a teď jsem koupil novej EPS.
Na odtok oleje se podívám. Je mi to divný. Jak je to řešený s olejem co se dostane pod zvihátko? Musí tam bejt taky díra na odtok ne? Mám 2 další hlavy, ale nejsem doma. Už vymejšlím kraviny jako že co kdyby třeba nějak zůstávaly otevřený ventily.
Má někdo případně k půjčení 2 vyzkoušený cívky i s modulem? Nový to stojí děsnej ranec. Jo a asi jsem zapomněl zmínit jednu věc. Když je motor teplej a už to cuká, tak po odložení (třeba jízda z kopce atd.) to chvilku jede. Třebas jen pár vteřin, ale nechá se dostat do vyšších otáček a pak to zase spadne. Občas je to vidět i na videu. Jako kdyby si něco odpočinulo a pak se to zase "rozbilo".
Nicméně ŘJ chlazená ledem ani sundaná kapota problém nevyřešily.
Čidla na klikovce jsem měnil. Mám starej Siemens, starej Bosch a teď jsem koupil novej EPS.
Na odtok oleje se podívám. Je mi to divný. Jak je to řešený s olejem co se dostane pod zvihátko? Musí tam bejt taky díra na odtok ne? Mám 2 další hlavy, ale nejsem doma. Už vymejšlím kraviny jako že co kdyby třeba nějak zůstávaly otevřený ventily.

Má někdo případně k půjčení 2 vyzkoušený cívky i s modulem? Nový to stojí děsnej ranec. Jo a asi jsem zapomněl zmínit jednu věc. Když je motor teplej a už to cuká, tak po odložení (třeba jízda z kopce atd.) to chvilku jede. Třebas jen pár vteřin, ale nechá se dostat do vyšších otáček a pak to zase spadne. Občas je to vidět i na videu. Jako kdyby si něco odpočinulo a pak se to zase "rozbilo".
Nicméně ŘJ chlazená ledem ani sundaná kapota problém nevyřešily.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Cívky s modulama mám. To, že to jede po odpočinutí mi přijde zase jako problém s benzínem. Pod zdvihátkama jsou zase díry na odtok oleje a ústí to myslím do tý díry co vede do tunelu pro řetěz. Otevřený ventily to je otázka, měla by bejt nějaká minimální vůle mezi pístem a otevřeným ventilem. V tom manuálu píšou tuším 1.5mm, zkouší se to plastelínou. Co to dělá když je menší ale nepíšou, kolize mezi ventilem a pístem snad ani tak nehrozí, to by už nejezdilo..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
RV 147:
Já jsem na palivo vsázel od začátku, ale po dalších pokusech jsem tuto myšlenku opustil.
Procházel jsem diskuzi na virtu, kam jsem zapisoval neúspěchy a druhý moment, kdy ten motor jel dlouho i za tepla, bylo po výměně jedné z cívek. Měnil jsem čidlo na klice a jednu cívku. Obojí teda za starší. No a motor jel poté i za tepla. Pravdou je, že pak zničehonic "umřel". Jel jsem na vytočenou čtyřku, motor dávno na provozní teplotě a pořád bylo vše ok. Pak najednou šlus a sotva to udrželo volnoběh. Po chvíli se to vrátilo k cukajícímu normálu.
Vypadá to problém s palivem, ale zase když zvedám tlak paliva, tak to cuká pořád ve stejných otáčkách. Ačkoliv... Jednou jsem zvednul tlak paliva na 3,5 baru a jelo to líp. Jednou. Pak jsem zvedal ještě víc a zase bez efektu. Fakt se nedá vysledovat souvislost.
Funkční cívky bych si s dovolením půjčil. Třeba za zálohu. Koukám, že jsi od Pardubic. Já od Kladna. Jsem na služebce a zítra se budu vracet. Večer bych se pro ně mohl stavit, pokud to teda nevadí.
Já jsem na palivo vsázel od začátku, ale po dalších pokusech jsem tuto myšlenku opustil.
Procházel jsem diskuzi na virtu, kam jsem zapisoval neúspěchy a druhý moment, kdy ten motor jel dlouho i za tepla, bylo po výměně jedné z cívek. Měnil jsem čidlo na klice a jednu cívku. Obojí teda za starší. No a motor jel poté i za tepla. Pravdou je, že pak zničehonic "umřel". Jel jsem na vytočenou čtyřku, motor dávno na provozní teplotě a pořád bylo vše ok. Pak najednou šlus a sotva to udrželo volnoběh. Po chvíli se to vrátilo k cukajícímu normálu.
Vypadá to problém s palivem, ale zase když zvedám tlak paliva, tak to cuká pořád ve stejných otáčkách. Ačkoliv... Jednou jsem zvednul tlak paliva na 3,5 baru a jelo to líp. Jednou. Pak jsem zvedal ještě víc a zase bez efektu. Fakt se nedá vysledovat souvislost.
Funkční cívky bych si s dovolením půjčil. Třeba za zálohu. Koukám, že jsi od Pardubic. Já od Kladna. Jsem na služebce a zítra se budu vracet. Večer bych se pro ně mohl stavit, pokud to teda nevadí.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
OK, v SZ máš na mě kontakt. Cívek mám dost, zkoušel jsem je všechny, když jsem blbnul loni já a jednu jsem vyřadil, sice pálila, ale vynechávala. Jinak od 14:00 Ti asi nezvednu telefon, máme představenstvo, obvykle to končí ta ve tři nebo čtyři. Pak už doma budu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Dneska jsem se stavil u RV147, který mi ochotně zapůjčil 2 cívky se spínačem. Děkuju.
Ještě dotaz, k čemu jsou na cívkách bílé kabílky od svorky 1? Já tam mám k jedné cívce napojený otáčkoměr, ale k čemu jsou původně u Alfy?
Jo a koukal jsem ještě na svoje vačky - sací vypadá ok, ale výfuková už má na vrcholu hranu
Asi už to není co by to mělo být a v budoucnu budu muset zainvestovat. Nicméně to určitě není příčina cukání.
Ještě dotaz, k čemu jsou na cívkách bílé kabílky od svorky 1? Já tam mám k jedné cívce napojený otáčkoměr, ale k čemu jsou původně u Alfy?
Jo a koukal jsem ještě na svoje vačky - sací vypadá ok, ale výfuková už má na vrcholu hranu

Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
mě tak napadlo - ten problém s tím cukáním jsem zažil na své 75 tce.
zkus jen cvičně sundat/vyměnit řemenici z které bere signál čidlo otáček motoru na klikovce - a změř velikost aretačního trnu na klice a místa v řemenici kam ten trn zachází.
Mě se totiž stalo to, že jsem hledal závadu všude možně jen né na řemenici - byla dotáhlá - ale v tahu motoru se prostě o dva milimetříky posunula proti chodu motoru a víc jak 3800 - 4200 to netáhlo, a zničehonic třeba na dálnici to zas chvíli jelo.
Výměna řemenice vyřešila tento problém.
zkus jen cvičně sundat/vyměnit řemenici z které bere signál čidlo otáček motoru na klikovce - a změř velikost aretačního trnu na klice a místa v řemenici kam ten trn zachází.
Mě se totiž stalo to, že jsem hledal závadu všude možně jen né na řemenici - byla dotáhlá - ale v tahu motoru se prostě o dva milimetříky posunula proti chodu motoru a víc jak 3800 - 4200 to netáhlo, a zničehonic třeba na dálnici to zas chvíli jelo.
Výměna řemenice vyřešila tento problém.
Naposledy upravil(a) had&kříž dne 30.8.2012, čtv 23:42, celkem upraveno 1 x.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
jsem koukal na to tvé video z Mostu.... fakt koukni na tu řemenici :-) :-) :-) jak kdybych viděl tu svou bestii... cuk cuk cuk




Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Nejdřív vyměním obě cívky. To je totiž o dost jednodušší
A když to nepomůže, tak pak holt sundám nárazník a zadní čelo a mrknu na tu řemenici. Sice je určitě v pořádku, ale pro jistotu to prověřím.

Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ten bílej kablík na cívkách je tam právě pro otáčkoměr. Sice ho mají obě cívky a otáčkoměr je jeden, ale italové to holt nehrotí.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Sundal jsem řemenici na klice a zkoušel vůli na klínku. Je tak malá, že zoubky pro snímač se pohybují jen o pár desetin mm. Je to festový. Řemenice je mimo hru.
A taky jsem zkusil cívky od RV147 a taky to nepomohlo.
Nedá se nic dělat, budu muset k někomu do dílny. Zatím můžete uzavírat sázky čím to je.
A taky jsem zkusil cívky od RV147 a taky to nepomohlo.
Nedá se nic dělat, budu muset k někomu do dílny. Zatím můžete uzavírat sázky čím to je.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Fakt už nevím, napadá mě už jenom ten bastl místo klapky a nebo něco s benzínem, ale nevím co. Rád bych to auto viděl, ale fakt už nevím co.
OT: Včera jsem byl měřit komprese bratrancům na jejich Škodárnách 130 Rapid (10,10,8.5,9), 125ka (8.5,8,7.5,7.5). Moc jsem je nepotěšil, Rapid navíc pálí olej.
OT: Včera jsem byl měřit komprese bratrancům na jejich Škodárnách 130 Rapid (10,10,8.5,9), 125ka (8.5,8,7.5,7.5). Moc jsem je nepotěšil, Rapid navíc pálí olej.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ten bastl se mi nelíbil taky, ale když to jede za studena? A dvakrát to jelo za tepla a jednotka nehlásí žádnou chybu? Já už fakt nevím. Dá se jednotka vyčíst jinak než vyblikáním? Jde připojit nějak jako OBD?
Za týden v neděli by to šlo. Mám čas od rána do tak do 15:00. Přijeď a pokecáme. Třeba už to bude opravený, jestli se v týdnu dostanu do vybavený dílny.
Za týden v neděli by to šlo. Mám čas od rána do tak do 15:00. Přijeď a pokecáme. Třeba už to bude opravený, jestli se v týdnu dostanu do vybavený dílny.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Za týden nevím, v sobotu je Kámen, ale ještě když tak dám vědět. Program z jednotky se dá vyčíst tak, že se ten šváb vyloupne a přes čtečku přečte, dokáže to každej lepší chipař. To vyblikání pozná snad jenom vadný solenoidy ve vstřikách, jinak mi to 4444 blikalo i bez lambdy, s nefunkční pumpou atd.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Takhle mám připojenej ten bastl. Jeden kábl chybí. K čemu je?
Kdyby to bylo ono (jako že to apriori nevylučuju, ačkoliv to takhle Karlovi jezdilo a mě 2x taky) tak je divný, že to za studena jede. A kdyby třeba jednotce chvíli trvalo, než jí dojde, že je něco špatně, tak by to mělo zase chvíli jet, když za tepla přepojím na jinou jednotku, která leží měsíc v polici. Taky by to mělo zase jet aspoň pár minut, nebo se pletu?
A může mi někdo prosím změřit hodnoty, který jsou na výstupu váhy vzduchu? A pak ještě prosím o výstupy 2, 3 a 4 při zavřené a zcela otevřené klapce. Díky
Edit: Ten bastl je kontakt 6,7,9.
Kdyby to bylo ono (jako že to apriori nevylučuju, ačkoliv to takhle Karlovi jezdilo a mě 2x taky) tak je divný, že to za studena jede. A kdyby třeba jednotce chvíli trvalo, než jí dojde, že je něco špatně, tak by to mělo zase chvíli jet, když za tepla přepojím na jinou jednotku, která leží měsíc v polici. Taky by to mělo zase jet aspoň pár minut, nebo se pletu?
A může mi někdo prosím změřit hodnoty, který jsou na výstupu váhy vzduchu? A pak ještě prosím o výstupy 2, 3 a 4 při zavřené a zcela otevřené klapce. Díky
Edit: Ten bastl je kontakt 6,7,9.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host