Spotřeba s LPG
Re: Spotřeba s LPG
Co máš za popis v techničáku?--je to celkem "divočárna---ani ryba ani rak a drátů a hadic jak
do mateřský školky..:-)
příklad klasické montáže /a sdružené lišty/--"na prase".., vstřiky "pohozený přes víka "...
Tohle/ Neptun montáž AGC -patrně systém 01-14?/ považují za "standart.montáž "lišty" u firmy Neptun-Harfa .--hrůůůůza.,
tohle při otevření na dílně vyvolá oprávněnou nevoli, nehledě na to, že je to esteticky zmrskaný--nechce se jim to upravit a mrskaj to jak Baťa...
Ono přímo ve Strakonickém AGC to není vůbec jiné a i když se jedná o velmi slušnou firmu,která ví co dělá, nechtějí vůbec slyšet, že by to trochu poklidili...--co byste za cca 32 táců prej chtěli, přímaz ventilů jen pod pohrůžkou. :-) + další cca 2-3 táci
čili ...u těhle klasik. sdružených lišt jde udělat kalibrace, aby se nemusela měnit celá,u jednotlvých vstřiků, pro montáž na busso z hlediska umístění jednodušší a estetičtější, je jednodušší "unavenej vstřik" vyměnit--nestojí to zase žádnou ránu..velmi slušnej singl /MaGIC singl 2.generace viz obr. / s výborným poměrem cena/výkon s hodně slušnou odezvou 1,8 ms jde sehnat už za necelých 700,- /životnost 100tis km/
Ta hodnota 1.8 ms u vysokootáčkového bussa není bezvýznamný údaj --u Feldy a užitečného otáčkového rozsahu podobných nákupek je to celkem šumák..
Koho tlačí prachy, jde třeba tady sehnat repásnutý MAGIC singl 1.generace za pakatel
250,-/při časech 2.2 ms je to pořád hodně slušná koupě--/
http://www.fedorauto.cz/index.php?fn=&t ... id=2450207
Samozřejmě --jdou koupit třeba o stránku dřív singl vstřiky v úplně jiný relaci/o víc než řád dražší/ ale oproti MAGICu singl 2.generace už je přínos spíš blíž placebo efektu--hra ""na značku" pochopitelně do toho kolotoče patří --ale možná je lepší občas vadnej vstřik po 100tis jednoduše vyhodit..:-)
do mateřský školky..:-)
příklad klasické montáže /a sdružené lišty/--"na prase".., vstřiky "pohozený přes víka "...
Tohle/ Neptun montáž AGC -patrně systém 01-14?/ považují za "standart.montáž "lišty" u firmy Neptun-Harfa .--hrůůůůza.,
tohle při otevření na dílně vyvolá oprávněnou nevoli, nehledě na to, že je to esteticky zmrskaný--nechce se jim to upravit a mrskaj to jak Baťa...
Ono přímo ve Strakonickém AGC to není vůbec jiné a i když se jedná o velmi slušnou firmu,která ví co dělá, nechtějí vůbec slyšet, že by to trochu poklidili...--co byste za cca 32 táců prej chtěli, přímaz ventilů jen pod pohrůžkou. :-) + další cca 2-3 táci
čili ...u těhle klasik. sdružených lišt jde udělat kalibrace, aby se nemusela měnit celá,u jednotlvých vstřiků, pro montáž na busso z hlediska umístění jednodušší a estetičtější, je jednodušší "unavenej vstřik" vyměnit--nestojí to zase žádnou ránu..velmi slušnej singl /MaGIC singl 2.generace viz obr. / s výborným poměrem cena/výkon s hodně slušnou odezvou 1,8 ms jde sehnat už za necelých 700,- /životnost 100tis km/
Ta hodnota 1.8 ms u vysokootáčkového bussa není bezvýznamný údaj --u Feldy a užitečného otáčkového rozsahu podobných nákupek je to celkem šumák..
Koho tlačí prachy, jde třeba tady sehnat repásnutý MAGIC singl 1.generace za pakatel
250,-/při časech 2.2 ms je to pořád hodně slušná koupě--/
http://www.fedorauto.cz/index.php?fn=&t ... id=2450207
Samozřejmě --jdou koupit třeba o stránku dřív singl vstřiky v úplně jiný relaci/o víc než řád dražší/ ale oproti MAGICu singl 2.generace už je přínos spíš blíž placebo efektu--hra ""na značku" pochopitelně do toho kolotoče patří --ale možná je lepší občas vadnej vstřik po 100tis jednoduše vyhodit..:-)
Re: Spotřeba s LPG
ta druha fotka to je muj motor :-)
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Spotřeba s LPG
No to jsi je měl vzít přes ruce nějakou latí, když ti tohle s pýchou představili jako know-how Harfa Neptun...katastrofa tohle otevřít na dílně.., hadic a kabelů jak do elektrárny přes víka ..přitom ..všechno jde sklidit, když je zájem..úplná libovka je to jejich plnění v nárazníku v oblasti spodního okraje..v zimě při námraze pravdu chuťovka...ruce furt od bláta při každým tankování...přitom tankování přes redukci z prostoru běžného uzávěru benálu je z hlediska bezpečnosti i komfortu úplně jiná píseň...ale to se jim prostě logicky jen nechce odstrojovat podběhy a hrát si s protahováním ---mazání ventilů? nic..přitom v horní úvrati při jízdě na "suchý palivo" kroužky brečí, i když je tam ester báze olej..,/ když pominu ty poměry ve vysokootáčkovém motoru při spalování LPG pod "palbou"..ta teplota je úplně jinde než na benál, a pokud není stažená teplota chladicího okruhu aspoň o 10 stupňů, je v hlavě docela solidní "peklo"../
Ale samozřejmě uslyšíš--je to zbytečné dělat..jasně, prostě by jim o dva táci vylezly náklady na instalaci a hlavně je to další protahování..v motoru kde je minimum místa..do toho se nikomu moc nechce..
Ale samozřejmě uslyšíš--je to zbytečné dělat..jasně, prostě by jim o dva táci vylezly náklady na instalaci a hlavně je to další protahování..v motoru kde je minimum místa..do toho se nikomu moc nechce..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 18.9.2012, úte 22:46, celkem upraveno 3 x.
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Spotřeba s LPG
je to otázka ceny, mě to před pár měsíci stálo 26 a proto to holt vypadá jak to vypadá. slíbili že vstřiky dají do hliníkových mezikusů až dolů ku hlavě a pak jen vrtnuli ty krásný kolena :-(
italofil
Re: Spotřeba s LPG
Jen se zeptám--jaká je reálná spotřeba..po městě, pokud je to nad 13 tak si opravdu nedali žádnou práci... Za ty kolena bych je teda opravdu něčím přetáhnul a dal jim to snad k náhradě...barbaři..
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Spotřeba s LPG
já to nemám jak změřit. když jezdim tady po okolí tak kombinovaná vychází kolem 13 a na dálnici při vyšší než povolená 15. mám v plánu to předělat a pak až budu mít i správný svíčky a zavařený zadní svody tak si pohraju s nastavením. připojim AF metr a budu se pokoušet tam dostat nějaký slušný parametry.
italofil
Re: Spotřeba s LPG
Klíč k LPG je trochu někde jinde.. dá se s tím slušně vyblbnout..
Re: Spotřeba s LPG
po meste to je tak na 12-20..zalezi kolikrat se rozjizdis a jestli mas na ceste nejake rovinky a obchvaty...HonzaR píše:Jen se zeptám--jaká je reálná spotřeba..po městě, pokud je to nad 13 tak si opravdu nedali žádnou práci... Za ty kolena bych je teda opravdu něčím přetáhnul a dal jim to snad k náhradě...barbaři..
ja byl vcera na servisu LPG (filtry) a servisman rikal ze mam nastavene nejake "kratke" vstriky ci co....takze zatim jsem to nechal , pac jsem uz nemel cas, ale casem se u nej objednam aby to sesteloval..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Spotřeba s LPG
než se v tom začnu vrtat tak se pokusim něco zjistit abych aspoň tušil co mám hledat a ladit. ti hoši co mi to montovali se s tim vůbec nepárali, jen tam něco naklofal a bylo vyřízeno
italofil
Re: Spotřeba s LPG
Taky mě malem kleplo když to otevřely takovou přectavu jsem neměl ,ale co jsem mohl dělat jinak ja jsem na tom odjezdil už 50 tis. a spokojenost bez jedineho problemu a se spotřebou okolo 11 litru co mě přineslo tak velkou usporu že jsem si mohl pořidit 2 Alfičku .HonzaR píše:No to jsi je měl vzít přes ruce nějakou latí, když ti tohle s pýchou představili jako know-how Harfa Neptun...katastrofa tohle otevřít na dílně.., hadic a kabelů jak do elektrárny přes víka ..přitom ..všechno jde sklidit, když je zájem..úplná libovka je to jejich plnění v nárazníku v oblasti spodního okraje..v zimě při námraze pravdu chuťovka...ruce furt od bláta při každým tankování...přitom tankování přes redukci z prostoru běžného uzávěru benálu je z hlediska bezpečnosti i komfortu úplně jiná píseň...ale to se jim prostě logicky jen nechce odstrojovat podběhy a hrát si s protahováním ---mazání ventilů? nic..přitom v horní úvrati při jízdě na "suchý palivo" kroužky brečí, i když je tam ester báze olej..,/ když pominu ty poměry ve vysokootáčkovém motoru při spalování LPG pod "palbou"..ta teplota je úplně jinde než na benál, a pokud není stažená teplota chladicího okruhu aspoň o 10 stupňů, je v hlavě docela solidní "peklo"../
Ale samozřejmě uslyšíš--je to zbytečné dělat..jasně, prostě by jim o dva táci vylezly náklady na instalaci a hlavně je to další protahování..v motoru kde je minimum místa..do toho se nikomu moc nechce..
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Spotřeba s LPG
Jasně--AGC je slušně vychytaný--mám ho ve FRontře /AGC-01-12/a ani o něm nevím--bez sebemenšího problému--ale ve Fronteře je v motorovým prostoru místa , jak ve stěhovacím voze, před motor si pomalu stoupneš dovnitř jak v americe..no do Alfy by to chtělo trochu dochytat, ty sdružený vstřikovače na víku jsou fakt mazec..těch 11 spotřeba slušný -je vidět, že si dali práci..,
Takže já nemám naprosto nic proti systému AGC--jen to v Alfě V6 "ve standartu" viz foto vypadá na můj vkus až moc "drsně"..
Takže já nemám naprosto nic proti systému AGC--jen to v Alfě V6 "ve standartu" viz foto vypadá na můj vkus až moc "drsně"..
Re: Spotřeba s LPG
no kurna..na posledni nadrz jsem ujel 235 km to je peknych 20 l/100 a to jsem nejezdil nikde pilu
ale je zajimave, ze se mi do nadrze veslo pres 47 kg LPG i kdyz nebyla jeste uplne na suchu ...
ale je zajimave, ze se mi do nadrze veslo pres 47 kg LPG i kdyz nebyla jeste uplne na suchu ...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Spotřeba s LPG
Richie jde příkladem jako správný admin, že spotřeba není to hlavní
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Spotřeba s LPG
Ta spotreba sa my zda trochu hore, bud to palivo pomerove plynari spatne mamiesaly alebo si to sadlo a treba to znava seridit kolko to mas nemas pred garancku po montazi .
Re: Spotřeba s LPG
To máš dojezd +/- jako Vespa....Richie píše:no kurna..na posledni nadrz jsem ujel 235 km
Jinak musíš taky říct, jakým stylem jsi těch 200km najel.... Jestli to byly obligátní couračky po městě, kdy se to ani pořádně nestihne zahřát, tak se není moc čemu divit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Spotřeba s LPG
Neskoro sa pripajam tak skusim od zaciatku. Spotrebu musi palubny ukazovat presne taku istu ako ked ides na benzin, ak ukazuje inu, je to ukazka zle nastavenej RJ. Najnovsie generacie uz citaju data okrem benzinovych vstrekovacov aj priamo z lambda sondy a dokonca aj korekcie vstrekov cez obd, takze riesenie chudobnej zmesy je tu bezpredmetne. Ak to niekomu robi problem na volnobeh to je uz o niecom inom. Volnobeh sa kalibruje. Od tejto kalibracie sa potom odvija aj hlavny nasobitel pri vytvarani mapy. Niekto este spominal casy vstrekov a tlak. Reduktor ma byt co najvykonnejsi, aj preto som v pripade svojho bussa volil 2x380koni. Tlak ma byt tesne nad atmosferickym tlakom. Z toho maju byt vstrekovace s presne vypocitanymi prierezmi, aby pri spravnom tlaku boli casy vstrekov len o nieco vacsie ako benzinove. Akonahle ma niekto vstrekovace na raily, tak o presnosti davkovania tu nemoze byt rec. Preto to ja vzdy montujem takto:
http://lanciathesis.eu/pictures/lpg/IMAG0529.jpg
Vstrekovace treba vybrat pravdaze kvalitne, ci uz z dovodu presnosti davkovania tak aj z dovodu zivotnosti, urcite sa neoplati investovat do tych, ktore davaju skoro vsetky firmy, Valtek 30ky.
Rj motora dokaze ukolisat aj fusersku robotu, takze auto zvycajne jazdi a clovek nevidi problem. Ak je nie lacna rj plynu tak spotreba je vzdy priblizne rovnaka, pretoze vstreky idu podla spalovania. Kvalitnou montazou a nastavenim sa docieli teda nie spotreba, ale hlavne pruznost v celom spektre otacok (da sa docielit minimalne taka ako na benzin), kultura chodu a urcite v neposlednom rade aj nezmagorenie rj motora ktora sa chuda uci a ked je plyn na ho...o spraveny tak po jazde na nom problem s benzinom.
Na dialnici prejdem s 3,2 thesisom s automatom pri 130ke cez 420km, do nadrze mi vojde nieco tesne cez 55l.
Mesto strasne zalezi od premavky.
Kvalita tankovaneho plynu je tiez velmi dolezita. Naj odporucam tomegas, nosia ho priamo s ingolstadtu, nan sa da aj najviac prejst, najhorsie co sa da natankovat je eco plus od slovnaftu, ja tomu hovorim radsej ist na benzine ako s tym kentusom v nadrzi. Druhy naj musim odporucit probugas, okrem kvalitnej zmesy ma velmi bohatu prisadu siry co zabezpecuje ze plyn nie je suchy a premazava.
Este tu bolo spomenute flashlube. Treba si uvedomit, ze vysoke teploty sa nedosahuju na sacich ventiloch ale vyfukovych a tym urcite nepomoze miesanie nejakej vodicky do sania, ked na vyfuk sa po spaleni uz nedostane.
http://lanciathesis.eu/pictures/lpg/IMAG0529.jpg
Vstrekovace treba vybrat pravdaze kvalitne, ci uz z dovodu presnosti davkovania tak aj z dovodu zivotnosti, urcite sa neoplati investovat do tych, ktore davaju skoro vsetky firmy, Valtek 30ky.
Rj motora dokaze ukolisat aj fusersku robotu, takze auto zvycajne jazdi a clovek nevidi problem. Ak je nie lacna rj plynu tak spotreba je vzdy priblizne rovnaka, pretoze vstreky idu podla spalovania. Kvalitnou montazou a nastavenim sa docieli teda nie spotreba, ale hlavne pruznost v celom spektre otacok (da sa docielit minimalne taka ako na benzin), kultura chodu a urcite v neposlednom rade aj nezmagorenie rj motora ktora sa chuda uci a ked je plyn na ho...o spraveny tak po jazde na nom problem s benzinom.
Na dialnici prejdem s 3,2 thesisom s automatom pri 130ke cez 420km, do nadrze mi vojde nieco tesne cez 55l.
Mesto strasne zalezi od premavky.
Kvalita tankovaneho plynu je tiez velmi dolezita. Naj odporucam tomegas, nosia ho priamo s ingolstadtu, nan sa da aj najviac prejst, najhorsie co sa da natankovat je eco plus od slovnaftu, ja tomu hovorim radsej ist na benzine ako s tym kentusom v nadrzi. Druhy naj musim odporucit probugas, okrem kvalitnej zmesy ma velmi bohatu prisadu siry co zabezpecuje ze plyn nie je suchy a premazava.
Este tu bolo spomenute flashlube. Treba si uvedomit, ze vysoke teploty sa nedosahuju na sacich ventiloch ale vyfukovych a tym urcite nepomoze miesanie nejakej vodicky do sania, ked na vyfuk sa po spaleni uz nedostane.
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba s LPG
nazdar vlad, ty s tym aj pracujes ? odkial si ?
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
Re: Spotřeba s LPG
Caves, ano venujem sa tomu nieco cez pol roka a momentalne sa snazim vydobit vyhradne zastupenie pre Slovensky trh poslednej piatej generacie vstrekovania kvapalneho plynu, takze dufam ze to vyjde a potom sa bude jazdit . Je to zatial na dobrej ceste, uz bude treba asi absolvovat len navstevu holandska hh. Origos som z RS ale inak prebyvam v BA. Ako tak vidim, ty si z nitry, hhhhh tam tiez montuju plyn, ale jedine co vedia spravit dobre je zvolit spravny priemer medenej trubky z nadrze do reduktora . Hmm zratal som si to znova a zistil som ze ten cas ale leti , venujem sa tomu uz nieco cez rok .
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba s LPG
hehe , a kde mas vybavicko ? Ba? radsej by som zaplatil tebe ako niekomu inemu :
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
Re: Spotřeba s LPG
Dielnu akurat stahujeme, bola resp sersami su v RS a ide to do BA, o co konkretne by si mal zaujem? Ak je to nieco co sa da na mieste, tak cez nitru chodievam asi tak kazdy druhy tyzden.
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba s LPG
ja si myslim ze bude celkovo zle nastaveny potreboval by som ho preladit lebo as mi nepaci jeho chod + vymena filtrov ....
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
Re: Spotřeba s LPG
Doladenie sa da aj na mieste, len ta upozornujem ze na uuuuplne vyladenie treba minimalne den. Dovod je jednoduchy, chod za studena sa da ladit len za studena a ono to pak dlho chladne. Ale ako nie je problem to nastavit, tie ostatne doladovacky su uz fakt drobnosti. To mam len ja tak ze na plyn mi to prepina hned po vypnuti sytica Filtre sa daju tiez na mieste sak to je otazka par minut, teda podla pristupu. Akurat treba vediet aku mas RJ, reduktor a aky filter na plynnu fazu (tam sa berie pocet rur a ich priemer).
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba s LPG
napisem ti spravu nech tu neotravujeme, dik
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
Re: Spotřeba s LPG
tak jsem se tedka jezdil trosku delsi trasy a spotreba se pohybovala kolem 9ti litru plynu, což je myslim pohoda
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti