Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Zdravím, potřeboval bych od Vás poradit, jak mám postupovat při opravě. Dneska jsem ujel cca 15 km, zastavil jsem , vypnul světla, chcípnul motor. Šel jsem do krámu, když jsem přišel, normálně jsem to natočil a chci rozsvítit. A jako na potvoru se mi nic nerozsvítilo . prohlédával jsem pojistky, jestli nějaká nepraskla, ale nic. Musel jsem odject domu a chtěl jsem si pustit topení, displej běží, ale větrák nežene vzduch. ještě jsem potřeboval stírat a to taky bez odezvy. Nereaguje to na nic , hledal jsem pojistky a nenašel jsem žádnou vadnou, ješzě mě napadlo, že by to mohlo být nějaký relé, protože se mi zdá že nefunguje nějakej vnitřní okruh. Předem Vám všem velké díky za rady a tipy
Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 95´
Alfa Romeo 164 TD SUPER 92´
Alfa Romeo 164 TD SUPER 92´
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Na velky pojistky na protipozarni prepazce (nad nadobkou brzdovky a na druhy strane prepazky) jsi koukal?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
TAm jsem nekoukal, já to auto ještě ani pořádně prolezlý nemám. Tam jsem nekoukal, ale nějaký pojistky jsem hledal. Každopádně díky za tip Dám vědět jak to dopadlo
Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 95´
Alfa Romeo 164 TD SUPER 92´
Alfa Romeo 164 TD SUPER 92´
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Je to zhruba v mistech jako D a B1.
Ted taky z hlavy nevim kolik, ale cca 4 velky pojistky tam budou...
Ted taky z hlavy nevim kolik, ale cca 4 velky pojistky tam budou...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Tak problém už je konečně vyřešen, ty pojistky, který jsi mi poradil tak to nebyly. Dal jsem to k jednomu elektrikáři na Libuši, a ten mi problém vyřešil do druhého dne. Vyhořela nějaká píčovinka ve spínačce. Dal to do kupy a ještě se s ním dalo kecat, řikal že pracoval kdysi v alfě a že hodně zná a má rád 164ky. Vychvaloval hodně 3.0 V6. Takže s jakýmkoliv problémem co se týče elektriky poradí či vyřeší. Když někdo budete něco potřebovat, dám kdyžtak kontakt
Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 95´
Alfa Romeo 164 TD SUPER 92´
Alfa Romeo 164 TD SUPER 92´
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
mam problem nesvietiamy parkovacky prehladal som poisky a podla dievierok na poistovke to mamat aj relatko ktoretam ale neni v.prosbaje ci viemy niekto vyfotit alebo cislo dat toho relatkajedna sa o auto AR164 3,0 12v v6 1995.dakujem auto je premna nove a davam ho dokopy .
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Tady je funkce jednotlivých relé přímo v ePERu. Muže bý takto?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
v daka moze byt
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
tal rele som zohnal ale jedno nechapem ked som ho tam dal a zapal kluci tak hned my svietia parkovacky a nedaju sa vypat ani packamy a ani na strednom panely ?viemy stim niekto poradit?za vsetky radi budem v dacny
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
A máš správný typ relé? Jinak těžko říct, bude třeba stáhnout schéma, vzít multimetr a hledat. Ten obvod není nějak slozitej. Zaměřil bych se na páčku, jestli vůbec funguje spínač v ní a není pořád sepnutá a občas se vidí poškozené pojistkovky, mohla by být slusla. Samozřejmě projít vodiče, jestli nejsou někde spečené, případně jestli se v tom někdo už nevrtal a něco nepřepojil. To podle schématu celkem snadno odhalíš.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Tak tak, Rado musis zobrat el. schema a ist podla neho, tak na dialku ti nikto neporadi. Schema mam, len to treba naskenovat.
2 ks AR 164 2.0 TS /1991/
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
to je to ze ci to rele je spravne nikde neviem vyguglit ake tam ma byt lebo superka ma viac vecnych tak isto ma napadli aj packy
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
230 stran, takmer vsetky el. Schemy a ine navody na opravy
2 ks AR 164 2.0 TS /1991/
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Taky bych takovou knížku chtěl (do zásoby, člověk nikdy neví ) - jenže v angličtině. A co je na eBayi je všechno pro před-Superkové verze do roku výroby 93
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Mikec ja mam ties superku ale pomoze aj ta to kniha a nemcina neni taka tazka da sa to zvladnut.budem ju mat pozicanu tak uvidime co jej v nej a samozrejme ju budem zhanat.
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Tak já mám aspoň Superkový eLearn v angličtině, kde nějaké wiring diagramy jsou, ale není to tak příjemné jako kniha
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
popravde preto hladam knizku lebo pocitac neni moj kamarat .to co ti mas ani neviem co to je a este ani by som nevedel kde hladat
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Tzv. Cardisk je ke stažení i tady na webu.. To co dával mato158 je úplně k ničemu. To je na starej model, kterej tady ani nikdo nemá...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Jak říká Hampi... cardisk je k dispozici jak pro předface, tak pro poface a podle něj se dají vyřešit všechny problémy, protože narozdíl od předchozích typů je 164 fakt hodně dobře zdokumentovaná. Auta se dají rozdělit do tří skupin: 87-90, 90-92/10 a 92/10-97. Každá ta skupina má několik podskupin menších či větších změn, některé zachycené nejsou, ale nebývá to problém. Mezi sebou jsou tyto skupiny ale odlišné fakt hodně. Mezi verzema do 92/10 a po není shodné skoro vůbec nic a už vůbec ne elektrická schémata - auto je naprosto a úplně jiné totálně vším. Cardisk pro pofacelifty tu Ládin někde sdílel, takže hledej.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
No mezi 92 a 92+ bych řekl, že právě moc rozdílů zádadních není. Úplně jinak je to mezi MY87 a MY90
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
Právě mezi MY90 a MY92+ je mrtě rozdíl. Jinak je úplně všechno...
Z toho co jsem za ta léta s AR164 pochytil:
- Výroba AR164 začala v roce 1987
- ke konci 1989 proběhla modernizace palubní elektroniky, změnily se ovladače, přesunulo se ovládání otevírání nádrže, ovládání varovek a tak, ale elektrické zapojení se změnilo jen minimálně. Dále proběhla změna v přední části mechaniky - trochu jiné řízení, twin dostává zesílenou přední nápravu jako má zbytek motorizací, mění se uložení motoru a převodovky u V6, kdy je motor posunutej trochu níž pro zlepšení jízdních vlastností. Zlepšuje se taky antikorozní ochrana karoserií - víc pozink plechu. Na přání se taky dodává regulace výšky sklonu světel z kabiny a nějaké další prvky výbavy přibily. Protipožárka se mění z tmavé látkové na novější alobalovou.
- duben 1990 se objevuje poprvé výbava QV, proti obyč autům má el. podvozek a motor s výkonem zvýšeným na 145kW CEE (tak říká dobový manuál), taky se přestává vyrábět verze s motorem AR06410 141kW, který měl proti klasice ostřejší vačky a neměl katalyzátor
- 1991 v průběhu roku drobné modifikace motoru (přesun víčka oleje, změna komory sání a jejího uchycení, přidán tlumič na palivové lišty), model QV dostává do nárazníku vedle mlhovek "žábry" a 147kW. Také proběhla změna v palubní elektronice - zmizel problematický konektor na protipožárce a byl nahrazen modernějším pod stěrači, stejně tak zmizel problematický konektor motormanagementu mezi palubní deskou a motorovým svazkem. Přesunulo se čidlo vnější teploty do zpětného zrcátka řidiče, změnily se některé konektory ve dveřích a nějaké další drobnosti. Taky přibývá verze 2.0 V6 TB s turbem Mitsubishi. Karoserie nově dostávají nástřik dutin už z výroby.
- 1992 říjen - velká modernizace, palubní elektronika včetně zapojení, konektorů atp se mění, použit kompletně nový motormanagement u všech motorizací, 12V například přichází o rozdělovač atd. Možnost příplatku za airbag řidiče. V interiéru nezůstal kámen na kameni, všechny, ale opravdu úplně všechny součásti byly vyměněny a použity kvalitnější materiály (ani ofuky z palubky nebo páčky pod volantem se neshodují), nová a modernější klimatizace která komunikuje i s jednotkou motoru, za příplatek taky nabízen imobilizér a alarm. Mění se taky zadní sklo - dostává separátní vinutí antény rádia a modernější zesilovač. Přibývá do nabídky motor 24V, mění se mechanismus řazení. Změny na podvozku - všechny motorizace dostávají větší brzdové třmeny, tlustší kotouče, nové horní uložení předních tlumičů "uniball", modifikace horní reakční vzpěry motoru - změna úhlu, aby se silentblok tak nenamáhal. Model QV dostal posílený 24V na 171kW a přitvrzený elektronický podvozek. Auto po tomhle faceliftu zůstává stejné vlastně jen po stránce karoserie - tam se mění jen přední blatníky, všechny dveře a kufr dostává místo pružin hydropneumatické vzpěry. Taky evropské modely dostávají automaticky projektorové světlomety Bosch a pozměněna byla grafika zadních světel. Změněn byl taky systém odvětrání nádrže. Zbrusu nové je i ABS, nově má diagnostiku. Taky je tu jiný brzdový válec a posílené brzdové servo. Přibývá za příplatek verze Super s lakovanými nárazníky, standartní verze "stradale" stále ponechána. Taky diesel dostává nové vstřikování s elektronickým plynem a posílil na 92kW. Úplně jiný je i alfacontrol a skoro všechny ovládací prvky. Seřozování výšky světlometů z kabiny je taky nově standard a za příplatek se nabízí dálkové ovládání centrálu. Změněno je i zadní uchycení rámu pod motorem - přidány vyztužovací plechy pro zvýšení torzní tuhosti. U všech motorizací jsou taky nově drážkované řemeny, dřív byly jen klíňáky. Změnil se i mechanismus stěračů - pohon je téměř stejný, ale raménka jsou jiná, zejména dvojté raménko řidičova stěrače je dost problematické a po letech se deformuje a naráží do kapoty. Zkrátka opravdu nezůstal kámen na kameni a to auto není skoro vůbec stejné.
-1993 z immobilizéru se stává standard, verze stradale se přestává nabízet a standardem je odteď "Super". Přichází verze Q4 s šestikvaltem Getrag a systémem Viscomatic. Verze QV zůstává nadále v nabídce jen pro některé trhy, zejména RHD, kde se Q4 nenabízí.
-1996 airbag spolujezdce se stává standardem pro všechny auta, nové sedačky v interiéru, drobné změny v elektrickém systému, stříbrné lišty se mění na zlaté
-1997 výroba se postupně omezuje jen na modely TS a TD a pomalu končí, pak už probíhá jen doprodej skladovek a přichází 166.
Asi jsem nepodchytil úplně všechno, zejména pofacelifty mám najetý jen ty první a ke konci už se v tom ztrácím, těch aut mi rukama zase tolik neprošlo. Postupem času třeba doplním na co si ještě vzpomenu.
Z toho co jsem za ta léta s AR164 pochytil:
- Výroba AR164 začala v roce 1987
- ke konci 1989 proběhla modernizace palubní elektroniky, změnily se ovladače, přesunulo se ovládání otevírání nádrže, ovládání varovek a tak, ale elektrické zapojení se změnilo jen minimálně. Dále proběhla změna v přední části mechaniky - trochu jiné řízení, twin dostává zesílenou přední nápravu jako má zbytek motorizací, mění se uložení motoru a převodovky u V6, kdy je motor posunutej trochu níž pro zlepšení jízdních vlastností. Zlepšuje se taky antikorozní ochrana karoserií - víc pozink plechu. Na přání se taky dodává regulace výšky sklonu světel z kabiny a nějaké další prvky výbavy přibily. Protipožárka se mění z tmavé látkové na novější alobalovou.
- duben 1990 se objevuje poprvé výbava QV, proti obyč autům má el. podvozek a motor s výkonem zvýšeným na 145kW CEE (tak říká dobový manuál), taky se přestává vyrábět verze s motorem AR06410 141kW, který měl proti klasice ostřejší vačky a neměl katalyzátor
- 1991 v průběhu roku drobné modifikace motoru (přesun víčka oleje, změna komory sání a jejího uchycení, přidán tlumič na palivové lišty), model QV dostává do nárazníku vedle mlhovek "žábry" a 147kW. Také proběhla změna v palubní elektronice - zmizel problematický konektor na protipožárce a byl nahrazen modernějším pod stěrači, stejně tak zmizel problematický konektor motormanagementu mezi palubní deskou a motorovým svazkem. Přesunulo se čidlo vnější teploty do zpětného zrcátka řidiče, změnily se některé konektory ve dveřích a nějaké další drobnosti. Taky přibývá verze 2.0 V6 TB s turbem Mitsubishi. Karoserie nově dostávají nástřik dutin už z výroby.
- 1992 říjen - velká modernizace, palubní elektronika včetně zapojení, konektorů atp se mění, použit kompletně nový motormanagement u všech motorizací, 12V například přichází o rozdělovač atd. Možnost příplatku za airbag řidiče. V interiéru nezůstal kámen na kameni, všechny, ale opravdu úplně všechny součásti byly vyměněny a použity kvalitnější materiály (ani ofuky z palubky nebo páčky pod volantem se neshodují), nová a modernější klimatizace která komunikuje i s jednotkou motoru, za příplatek taky nabízen imobilizér a alarm. Mění se taky zadní sklo - dostává separátní vinutí antény rádia a modernější zesilovač. Přibývá do nabídky motor 24V, mění se mechanismus řazení. Změny na podvozku - všechny motorizace dostávají větší brzdové třmeny, tlustší kotouče, nové horní uložení předních tlumičů "uniball", modifikace horní reakční vzpěry motoru - změna úhlu, aby se silentblok tak nenamáhal. Model QV dostal posílený 24V na 171kW a přitvrzený elektronický podvozek. Auto po tomhle faceliftu zůstává stejné vlastně jen po stránce karoserie - tam se mění jen přední blatníky, všechny dveře a kufr dostává místo pružin hydropneumatické vzpěry. Taky evropské modely dostávají automaticky projektorové světlomety Bosch a pozměněna byla grafika zadních světel. Změněn byl taky systém odvětrání nádrže. Zbrusu nové je i ABS, nově má diagnostiku. Taky je tu jiný brzdový válec a posílené brzdové servo. Přibývá za příplatek verze Super s lakovanými nárazníky, standartní verze "stradale" stále ponechána. Taky diesel dostává nové vstřikování s elektronickým plynem a posílil na 92kW. Úplně jiný je i alfacontrol a skoro všechny ovládací prvky. Seřozování výšky světlometů z kabiny je taky nově standard a za příplatek se nabízí dálkové ovládání centrálu. Změněno je i zadní uchycení rámu pod motorem - přidány vyztužovací plechy pro zvýšení torzní tuhosti. U všech motorizací jsou taky nově drážkované řemeny, dřív byly jen klíňáky. Změnil se i mechanismus stěračů - pohon je téměř stejný, ale raménka jsou jiná, zejména dvojté raménko řidičova stěrače je dost problematické a po letech se deformuje a naráží do kapoty. Zkrátka opravdu nezůstal kámen na kameni a to auto není skoro vůbec stejné.
-1993 z immobilizéru se stává standard, verze stradale se přestává nabízet a standardem je odteď "Super". Přichází verze Q4 s šestikvaltem Getrag a systémem Viscomatic. Verze QV zůstává nadále v nabídce jen pro některé trhy, zejména RHD, kde se Q4 nenabízí.
-1996 airbag spolujezdce se stává standardem pro všechny auta, nové sedačky v interiéru, drobné změny v elektrickém systému, stříbrné lišty se mění na zlaté
-1997 výroba se postupně omezuje jen na modely TS a TD a pomalu končí, pak už probíhá jen doprodej skladovek a přichází 166.
Asi jsem nepodchytil úplně všechno, zejména pofacelifty mám najetý jen ty první a ke konci už se v tom ztrácím, těch aut mi rukama zase tolik neprošlo. Postupem času třeba doplním na co si ještě vzpomenu.
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
opet proble ale teraz z stropnim svetlom .ako nahle otvorim dvere tak my nesvieti interier chcem za spytat ake rele tam ma byt a preco ked dam poistku na stropne svetlo svietia na budikoch kontrolky cervene svetla co sa tika prehriatia oleja a benzinu rezervy ale svetlo nie?
Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje
este jedna sa superku R.V1995 3,0 12v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host