Při koupi chodilo vše jak má. Ze 103kW sem si zvykal na 110kW a když sem si zvykl, tak sem ji začal šlapat na krk. Jen 3x sem překročil 4000 otáček (na semaforech).
 Někdy v říjnu se mi poprvé rozsvítila "kontrolka morotu". Od té doby je to stále častější.
  Někdy v říjnu se mi poprvé rozsvítila "kontrolka morotu". Od té doby je to stále častější.   ... na diagnostice to píše "vysoký tlak turba". Turbo se vypíná kolem 3200-3600 otáček, podle toho jaká je tam rychlost. Po znovunastartování je turbo opět fuknční
 ... na diagnostice to píše "vysoký tlak turba". Turbo se vypíná kolem 3200-3600 otáček, podle toho jaká je tam rychlost. Po znovunastartování je turbo opět fuknční   .. vždy nechávám motor řádně zahřát a po příjezdu nechám vydechnout turbo. Předchozí majitel tam dal chip, snížit podvozek a laděný výfuk s fakturou od Alfy. Budu vděčný za každou radu, je to moje první Alfinka
 .. vždy nechávám motor řádně zahřát a po příjezdu nechám vydechnout turbo. Předchozí majitel tam dal chip, snížit podvozek a laděný výfuk s fakturou od Alfy. Budu vděčný za každou radu, je to moje první Alfinka  Omlouvám se pokud to tu již bylo, ale asi sem to přehlédl
 Omlouvám se pokud to tu již bylo, ale asi sem to přehlédl 










