Příspěvek
od Hrabosh » 24.5.2013, pát 16:29
Dá se o tom, jak ten motormanagement u JTS pracuje přečíst někde víc?
Jinak se musím přiznat, že mi nějak nejde do hlavy, proč by zpětnovazební regulace pracovala tak, že coby vstup skutečné hodnoty bude brát výstup lambda sondy metr od motoru za katem, když má k dispozici širokopásmovou lambdu rovnou na svodech. To mi fakt přijde logický, že tam ta lambda je jen kvůli přiškrcení kvůli emisím ...
Jinak ten test s plamenem beru spíš tak, že když ta sonda nefunguje ani tak, tak je mrtvá, zatímco když funguje v plameni, nemusí to znamenat, že je dobrá i v motoru (právě kvůli té dynamice).
Ted jsem ve stavu, kdy mám na ten simulátor všechno objednané, plošnák navrženej .. tak to asi zkusím. Kdyby se mi to nezdálo, tak NTKčko za 1100,- je jasná volba....
BTW - začal jsem to řešit právě kvůli chybám, co reportovala jednotka.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F