A što Ty taváryšč, Ty panimáješ pa Ruski?
Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ne, já měl ještě Ruštinu... psal jsem že anglinu mají Francouzi na základce jako my - jako my tady v ČR...
A što Ty taváryšč, Ty panimáješ pa Ruski?
A što Ty taváryšč, Ty panimáješ pa Ruski?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
[-o< chlapi je vam 40 a hadate se tu jak male deti
mely by jste si zajit na
nebo
a pak by to skoncilo mozna
nebo

Jinak VW je cajk značka
mely by jste si zajit na
a pak by to skoncilo mozna
Jinak VW je cajk značka
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Michal: no prostě jsem kápl na negramota který fakt neuměl....
14 dní v Bretani a Normandii jsem se taky defacto domlouval rukama a nohama, protože s angličtinou ani němčinou se tam prostě nedomluvíš.... Korsika to samé....
Ale to je jedno, já proti nim nic nemám, jen ti ukazuju nesmyslnost té generalizace že nějaký národ je takový a makový.... to je celé....
14 dní v Bretani a Normandii jsem se taky defacto domlouval rukama a nohama, protože s angličtinou ani němčinou se tam prostě nedomluvíš.... Korsika to samé....
Ale to je jedno, já proti nim nic nemám, jen ti ukazuju nesmyslnost té generalizace že nějaký národ je takový a makový.... to je celé....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
jeee, to je pekny téma. Urcite vytvorim tlupu*, kterym se to libi.
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Správně, za mě souhlasA.J.Michal píše:[-o< chlapi je vam 40 a hadate se tu jak male deti meli byste si zajit na![]()
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kubas: já jsem to napsal možná trochu příkře, psal jsem o konkrétním typu českýho člověka, možná to vyznělo trochu generelně a totálně se to zvrhlo jinam tím, že si to někteří berou zbytečně příliš osobně. Nemyslím si o všech Češích to nejhorší, chtěl jsem poukázat na lidi, který mají vlastnosti, který jsem zmínil a těch je tady v ČR hodně a s výběrem značky auta to často souvisí, podobně jako už dlouho říkám, že každej řídí zhruba tak jak žije, je na tom dost pravdy, ale nedá se to brát doslovně.
Jinak Harousi, mám pro Tebe ještě jednu hádanku na dobrou noc
která automobilka, případně jakej model, měl poprvé přední pohon vyřešenej tak jak ho známe ze všech dnešních aut týhle koncepce, tedy motor s převodovkou napříč v jedný ose a diferák pod spojkovou skříní?
Jinak Harousi, mám pro Tebe ještě jednu hádanku na dobrou noc
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Promiň, ale nehodlám s Tebou dál ztrácet čas. Zkus dávat hádanky někomu jinýmu...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Michaltalbot, tohle je asi ta nejvíc masturbace, co jsem si tu za těch pár let přečetl. 
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak ted jsi to dnesni diskusni okenko fantasticky uzavrel 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Děcka, utnem hádku, ne?
Jeden ugrilovaný koncern. Pasažéři naštěstí OK http://www.novinky.cz/krimi/319470-auto ... nenim.html
(jeden z důvodů, proč má u mě diesel středně velké plus)
Jeden ugrilovaný koncern. Pasažéři naštěstí OK http://www.novinky.cz/krimi/319470-auto ... nenim.html
(jeden z důvodů, proč má u mě diesel středně velké plus)
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak historickou souvislost proč frantíci nemají rádi němčinu a angličtinu asi chápeš, ne? Kór někde na vsích, kde nejsou nucení mluvit pracovní angličtinou. Sedláci tady ve Štýrsku taky anglicky nemluví a mě to žíly netrhá....Kubas píše: 14 dní v Bretani a Normandii jsem se taky defacto domlouval rukama a nohama, protože s angličtinou ani němčinou se tam prostě nedomluvíš.... Korsika to samé....
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kdybychom vsichni zili v historickych souvislostech tak je evropa porad zadratovana..... nemusi cizi rec umet kazdy vesan, ale aspon v kempech a restauracich by zaklady mit mohli...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No pánové, klobouk dolů, pěkně jste si tu téměř na třech stránkách, s prominutím o h....ě, poměřili pindíky 
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4386
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Každopádně jak mě trochu točilo Michalovo elitářství* tak jsem teď přijel z Kauflandu a jako je to síla občas 
33
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kaufland je holt ukazka toho horsiho z nas ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To jsem se zas někam podíval
Taky ho nesnáším... možná by si to zasloužilo i vlastní vlákno ve stylu "Alfisti si povídají o Kauflandu" 
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
no tak to mám z první ruky. Přes silnici rovně mám Tesco a přes silnici šikmo rozestavěný Kaufland otevírá se 12tého příští měsíc.

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
lidi to chtěj, no....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Bohužel u nás, to pomalu nikdo nechtěl. Na onom místě by lidi radši viděly nějakej market typu OBI, Hornbach, Baumax potravin je u nás už hodně ale pokud ti něco chybí a potřebuješ o víkendu něco udělat musíš 50km do krajskýho města. Ale co se dá dělat už to stoji. Firma co tam dělala krachla, budova zbourána, a zaměstnanci většinou ženský, bez práce včetně mojí polovičky.
Jednalo se o It. oděvní firmu která šila hadry pro tamní trh třeba Pietro Filippi atd. 
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Hoši, třeba mi jednou, alespoň částečně, nakonec dáte za pravdu, někdo dřív někdo později
Když jsem v polovině 90.let říkal lidem kolem sebe, že 17.listopad 89 bylo jen kontrolovaný předání moci (protože mě bylo divný, že se v podstatě žádnejm komunistům nic nestalo, nikdo jim ani nesebral majetek), tak mi všichni nadávali do bláznů, kolem roku 2000 už o tom začali mluvit někteří tehdejší aktéři, dneska o tom pochybuje málokdo. O tom, že některý nový auta (právě mnou nenáviděnej koncern) jsou záměrně šizený mluvím cca od roku 2003, kdy jsem pracoval v prodejně Ferrari/Maserati sousedící se servisem Seat/VW/Škoda, stále je to ještě hodně kontroverzní tvrzení, ale někteří motorističtí novináři, servisáci, všichni mí známý pracující v automotive a další lidi z oboru, už o tom pomalu začínají mluvit taky, bude ale ještě trvat než to pochopí tolik lidí, aby s tím začaly konkrétní automobilky něco dělat.
Jinak k tomu dotazu, škoda Harousi, že jsi neudržel tu úroveň se kterou jsi začal, já tady slušně odpovídám na všechny dotazy a Ty, když nevíš tak se snížíš k "nehodlám s Tebou ztrácet čas"... Bylo to v roce 1967, Simca 1100, do tý doby se pohon přední nápravy řešil podélným umístěním s různými variantami přenosu síly a nebo jiný slepý uličky jako třeba Mini kterej měl převodovku s diferákem za motorem. Píšu to proto, že už tenkrát logicky položili motor dozadu po směru jízdy, protože je to lepší pro rozložení hmotnosti a taky sání je zepředu, zatímco výfuk je přirozeně za/pod motorem. Otázka bezpečnosti byla pak vyřešena příčkou umístěnou za motorem tak, aby se při nárazu motor i s almarou překlopil a posunul pod auto. A co udělali konstruktéři ve VW, když tuto koncepci o dost později převzali? Na nějaký jízdní vlastnosti hodili bobek a sklonili motor dopředu, kvůli lepšímu přístupu při montáži a servisu, těžkej čumák měl pak větší sklony k nedotáčivosti a výfuk vedli zepředu pod olejovou vanou... Pokud se nepletu, tak správně to otočili u novejch modelů až v letošním roce, bravo - po 46ti letech!
Když jsem v polovině 90.let říkal lidem kolem sebe, že 17.listopad 89 bylo jen kontrolovaný předání moci (protože mě bylo divný, že se v podstatě žádnejm komunistům nic nestalo, nikdo jim ani nesebral majetek), tak mi všichni nadávali do bláznů, kolem roku 2000 už o tom začali mluvit někteří tehdejší aktéři, dneska o tom pochybuje málokdo. O tom, že některý nový auta (právě mnou nenáviděnej koncern) jsou záměrně šizený mluvím cca od roku 2003, kdy jsem pracoval v prodejně Ferrari/Maserati sousedící se servisem Seat/VW/Škoda, stále je to ještě hodně kontroverzní tvrzení, ale někteří motorističtí novináři, servisáci, všichni mí známý pracující v automotive a další lidi z oboru, už o tom pomalu začínají mluvit taky, bude ale ještě trvat než to pochopí tolik lidí, aby s tím začaly konkrétní automobilky něco dělat.
Jinak k tomu dotazu, škoda Harousi, že jsi neudržel tu úroveň se kterou jsi začal, já tady slušně odpovídám na všechny dotazy a Ty, když nevíš tak se snížíš k "nehodlám s Tebou ztrácet čas"... Bylo to v roce 1967, Simca 1100, do tý doby se pohon přední nápravy řešil podélným umístěním s různými variantami přenosu síly a nebo jiný slepý uličky jako třeba Mini kterej měl převodovku s diferákem za motorem. Píšu to proto, že už tenkrát logicky položili motor dozadu po směru jízdy, protože je to lepší pro rozložení hmotnosti a taky sání je zepředu, zatímco výfuk je přirozeně za/pod motorem. Otázka bezpečnosti byla pak vyřešena příčkou umístěnou za motorem tak, aby se při nárazu motor i s almarou překlopil a posunul pod auto. A co udělali konstruktéři ve VW, když tuto koncepci o dost později převzali? Na nějaký jízdní vlastnosti hodili bobek a sklonili motor dopředu, kvůli lepšímu přístupu při montáži a servisu, těžkej čumák měl pak větší sklony k nedotáčivosti a výfuk vedli zepředu pod olejovou vanou... Pokud se nepletu, tak správně to otočili u novejch modelů až v letošním roce, bravo - po 46ti letech!
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Pokud považuješ za slušnost to co si tu předváděl tak budiž. Já na to mám názor jiný a další diskuze s Tebou je pro mě opravdu jen ztráta času...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Minimálně za slušnost považuju odpovědět na otázku...Harous píše:Pokud považuješ za slušnost to co si tu předváděl tak budiž. Já na to mám názor jiný a další diskuze s Tebou je pro mě opravdu jen ztráta času...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
v sobotním autosalonu si pochvaloval expert, že A8 má kůží potažený tunel mezi sedadly....166ka to měla v roce ´98 a to je o třídu níž...
a když vyjmenovávali konkurenci oné A8, tak vzpoměli Jaguar XJ, BMW 7er a třetí už nevim, ale naštvalo mě, že Quattroporte ani nevzpomněli...
experti oslavujícií VW grupe..... 
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V Sportronic ´03
VAZ 2103 ´80
ex. Alfa Romeo 166 2,5V6 24V ´99
VAZ 2103 ´80
ex. Alfa Romeo 166 2,5V6 24V ´99
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
j pravda, za tam z potravin sezenes vse (lidl, tesco a ted i kaufland), ale pro něco na praci abys jel bůhvíkam (cti do hradce)...Franik píše:...
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak tam je to úplně typický, Škoda über allesmaara77 píše:v sobotním autosalonu...experti oslavujícií VW grupe.....
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
