
Předchozí 156-2004 byla z Imofy za cca 900Kč a ještě předtím 156-2002 z Německa za 34.000 EUR (1,1 mil)
Když Fiat rozjel výrobu Tipa, Tempry, Dedry, 155, 145, 146 tak VW o sdílení platformy netušil vůbec nic... Takže nemá smysl si stěžovat na sdílení platformy když s ním ve velkým začal právě Fiat.Honza R. píše:Bohužel půjde to směrem VW .. společné platformy, klonování modelů a polovina dílů Made in China.
Alfasud, 33, 145, 146, 147, MiTo, Giulietta. To jsou modely který maj k hranici 800 tKč dost daleko.Jakub_mt píše:Nechápem tieto náreky. Alfa nikdy nebola lacnou značkou, ak chcete ľudový voz, viete kam zamieriť.
Asi tak...Kubas píše:já si to neříkám.... Jestli chce někdo kupovat poladěné Golfy, má spoustu variant u Seatu....
To střílíš od boku nebo to je někde černé na bílém. Nevím jak 166, ale nějak se mi nezdá že 147/156 neprodávanější (a že jich nebylo málo) a nejúspěšnější model značky v novodobé historii byl prodělečný a proto se prodával více než 10 resp. 8 let.Kubas píše:autech 147/156/166, které byly fajn, ale Alfa na nich nebyla schopná vydělat. PRODĚLÁVALA
Myslím, že nikdo si nestěžoval na to, že ty auta jsou pomalá problém je spíše projev motorů JTS/spotřeba/spolehlivost. V8 by byl IMHO nesmysl.Kubas píše:Do 159 tak jak to auto vyjelo by byl potřeba motor buď V6 s turbem, nebo nějaká V8, aby to těžké, pevné auto okořenil tak, aby bylo srovnatelné se staršíma Alfama s Bussem.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti