Předchozí 156-2004 byla z Imofy za cca 900Kč a ještě předtím 156-2002 z Německa za 34.000 EUR (1,1 mil)
Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
btw: Původní majitel mého auta platil ve Vídeňském salonu 43.000 EUR což je v přepočtu nějakých 1,2 mil.
Předchozí 156-2004 byla z Imofy za cca 900Kč a ještě předtím 156-2002 z Německa za 34.000 EUR (1,1 mil)
Předchozí 156-2004 byla z Imofy za cca 900Kč a ještě předtím 156-2002 z Německa za 34.000 EUR (1,1 mil)
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Účetní avizoval, že až to dotáhne do konce, půjde do důchodu. Jelikož konec Lancie právě nastal, očekávám brzkou změnu ve vrcholovém managementu koncernu a pak se uvidí...
Technologie jsou. V dnešním globalizovaném světě je stejně vše jen obchodní politika a hra na značky. Bohužel půjde to směrem VW .. společné platformy, klonování modelů a polovina dílů Made in China.
Technologie jsou. V dnešním globalizovaném světě je stejně vše jen obchodní politika a hra na značky. Bohužel půjde to směrem VW .. společné platformy, klonování modelů a polovina dílů Made in China.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Nechápem tieto náreky. Alfa nikdy nebola lacnou značkou, ak chcete ľudový voz, viete kam zamieriť.
Ale pravda je, že vždy ma pobaví ako odborníci na fórach vedia manažovať nadnárodnú spoločnosť spoza monitora lepšie ako človek, ktorý to robí x rokov a veľmi úspešne. [-o<
Ale pravda je, že vždy ma pobaví ako odborníci na fórach vedia manažovať nadnárodnú spoločnosť spoza monitora lepšie ako človek, ktorý to robí x rokov a veľmi úspešne. [-o<
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Když Fiat rozjel výrobu Tipa, Tempry, Dedry, 155, 145, 146 tak VW o sdílení platformy netušil vůbec nic... Takže nemá smysl si stěžovat na sdílení platformy když s ním ve velkým začal právě Fiat.Honza R. píše:Bohužel půjde to směrem VW .. společné platformy, klonování modelů a polovina dílů Made in China.
Alfasud, 33, 145, 146, 147, MiTo, Giulietta. To jsou modely který maj k hranici 800 tKč dost daleko.Jakub_mt píše:Nechápem tieto náreky. Alfa nikdy nebola lacnou značkou, ak chcete ľudový voz, viete kam zamieriť.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Hele zas tak daleko k těm cenám nemají. Když Giullieta vylezla na trh, tak nebyl problém dostat se s nejlepší výbavou přes těch 800. 147 v době vyjití a plnou výbavou a lepším motorem to samé. Starší kousky když podělíš inflací taky většinou nebyli lidovými vozy.
Navíc nikdo zatím těch 800 K za nejlevnější Alfu v budoucnu nepotvrdil, jsou to zatím jen spekulace internetů.
A kdyby se fakt rozjela Alfa jen na drahých modelech nad Mega, tak co? Udělá si zase trochu jméno na vyšších modelech a 5 let na to začne zase dělat střední třídu kolem 500K. Důležitý teď je udržet funkční fabriku a zabezpečit ji po finanční stránce.
Navíc nikdo zatím těch 800 K za nejlevnější Alfu v budoucnu nepotvrdil, jsou to zatím jen spekulace internetů.
A kdyby se fakt rozjela Alfa jen na drahých modelech nad Mega, tak co? Udělá si zase trochu jméno na vyšších modelech a 5 let na to začne zase dělat střední třídu kolem 500K. Důležitý teď je udržet funkční fabriku a zabezpečit ji po finanční stránce.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Asi tak...Kubas píše:já si to neříkám.... Jestli chce někdo kupovat poladěné Golfy, má spoustu variant u Seatu....
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
asi tak, moje giulietta byla jako nová za 850tis. 156 2,5 V6 byla 1 200 000kč a 2,4 JTDm si myslím byla taky někde k 9stům takže okolo mega to bylo vždy.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
JJ. Upřesňuji - sdílení platforem Chrysler - Alfa, jelikož je jasné, že s Maserati Alfa nic sdílet nebude.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
159ka 2.4, rok 2007- 1 240 000,- , krom navi a el.sesli ma vse 
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Honza: no, to bych úplně netvrdil.... střední třída od Alfy by klidně mohla mít V6 Diesel a V6 beznín stejný nebo podobný jak Ghibli.... A vyšší střední může být klidně nějaké "odtuněné" Ghibli.... ale to jsou fakt spekulace.... snad se to teď už definitivně rozlouskne, když prý ty auta už jezdí po Itálii.... 
Z rozhovoru:
camouflaged around the 'Italy, our teams of men are preparing the new Alfa Romeo models which we will announce in April and will change the image of the brand, bringing absolute excellence.
Takže v dubnu bychom měli vědět. Nevěřím že by v lednu tvrdili něco, co v dubnu zas popřou. Teď už to je snad definitivní. Teď je otázka, co znamená "announce" - jestli představení modelu nebo jestli "oznámení", že budou v roce 2018....
Z rozhovoru:
camouflaged around the 'Italy, our teams of men are preparing the new Alfa Romeo models which we will announce in April and will change the image of the brand, bringing absolute excellence.
Takže v dubnu bychom měli vědět. Nevěřím že by v lednu tvrdili něco, co v dubnu zas popřou. Teď už to je snad definitivní. Teď je otázka, co znamená "announce" - jestli představení modelu nebo jestli "oznámení", že budou v roce 2018....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Franík a spol: Jenže nové auto co se prodávalo v roce 2000 za mega, se dneska prodává za 700 tisíc. Proč tomu tak je, je věc jiná.
Takhle se ale nevyhraňují ani značky, které si celou dnešní AR produkci mohou strčit do kapsy. Obsahově největší benzínový motor co dělaj je 1750, ale přitom chtějí jen do vyší třídy. Nemají na to motory. Jo, leda namontujou Pentastar, nebo rovnou budou lepit Scudeto na Chryslery. Tahle cesta už tu jednou byla. S Lancií....
Opravdu se těším na duben. Jsem si jist, že nám na apríla černosvetrník něco připraví. Ostatně jako každý rok.
Takhle se ale nevyhraňují ani značky, které si celou dnešní AR produkci mohou strčit do kapsy. Obsahově největší benzínový motor co dělaj je 1750, ale přitom chtějí jen do vyší třídy. Nemají na to motory. Jo, leda namontujou Pentastar, nebo rovnou budou lepit Scudeto na Chryslery. Tahle cesta už tu jednou byla. S Lancií....
Opravdu se těším na duben. Jsem si jist, že nám na apríla černosvetrník něco připraví. Ostatně jako každý rok.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4386
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Ale cajk je že jste s Harousem našli společnou řeč 
33
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
asi stárnu
Ale Alfa mi v nové produkci přestává nabízet to, na co jsem byl a na co jsme byli všichni zvyklí. Pro mě to splňovaly vozy 166, 156 a 147. Designově nádherné káry a motor, který je srdci blízký si v tom širokém spektru našel každý. U těchto modelů člověk nemusel ustupovat ve smyslu, jo předek je takovej hnusnej vykuk, ale za to prdel je sexy. Kára typu GTA to sice není, ale buďme rádi za osmnátcku Quadrifoglio Verde.
Exkluzivní modely typu 4C a 8C jistě vítám, ale musí to být podložené spektrem vozů od nižší střední třídy nahoru. Ale Alfa ustupuje ze všech pozic a najednou si pán v čreném svetru myslí, že začne prodávat auta pro horních 10 tisíc. Tam jsou už však zabydlené jiné značky.
Nejsem toho názoru jako Kubas, že alfu živí jen ti co si auto koupí jako nové. Ostatně, to po nás dnešní alfa ani nemůže chtít, bo v produkci nemá nic. Dle mého názoru, automobilku stejně živí ti, co si kupují dvouleté až tříleté ojetiny. Dávají tak možnost těm šťastnějším nakoupit další nový vůz. A jestli to bude od AR záleží také na tom, zda naleznou pro svou dvouletou ojetinu snadno dalšího kupce. Bohužel u AR to tak snadné není.
Za rok a půl doplatím bance rakouskej byt a budu chtít koupit nový auto, jako nástupce 156-ky. Spíš asi Jahreswagen, nebo dvouletku. Co mi Alfa nabídne? Giuliettu 1,8 anebo 4C. Chci lehký, mrštný, rodinný auto, s neokoukaným designem a na svojí třídu silným motorem. Nechci krabice typu SUV, obrovský kufr, raději si vždy rozmyslím, co v něm odvezu.
Bohužel jsem už tak daleko, že si nic jiného, než alfu koupit nemohu. Najdu v produkci AR takový vůz? Mám spíš strach, že si se Scudetem, ve kterém bude zasazen Vincontiův had s milánským křížem, že si s tím Scudetem koupím americkou plečku.
Jakuzb mt: To že FIAT dokurvil LANCII nepopírá snad nikdo. Raději se bude tvrdit, že Lancia byla tragická, neprodejná kára. Jakube, to je od tebe rouhání.
To že FIAT nedokázal navázat na veleúspěšné modely 156 a 147 je chyba koho. To, že odpískal 159-ku pro neschopnost dodat do parádního šaci stejně parádní motor. Od roku 2008 je 159-ka konkurenceschopná v té nejvyšší automobilové špičce. To že, FIAT nedokázal, spíše nepovolil dokončit vývoj ryze italské 3,2 a vzal za vděk opláckým Holdenem? To jsou ty geniální tahy Marchionneho?
FIAT? vyrábí de Facto jen 5-tikilo a jeho různé odnože
LANCIA? Dej jí Pane Bože věčnou slávu
ALFA ROMEO? umírající kráska
Ale Alfa mi v nové produkci přestává nabízet to, na co jsem byl a na co jsme byli všichni zvyklí. Pro mě to splňovaly vozy 166, 156 a 147. Designově nádherné káry a motor, který je srdci blízký si v tom širokém spektru našel každý. U těchto modelů člověk nemusel ustupovat ve smyslu, jo předek je takovej hnusnej vykuk, ale za to prdel je sexy. Kára typu GTA to sice není, ale buďme rádi za osmnátcku Quadrifoglio Verde.
Exkluzivní modely typu 4C a 8C jistě vítám, ale musí to být podložené spektrem vozů od nižší střední třídy nahoru. Ale Alfa ustupuje ze všech pozic a najednou si pán v čreném svetru myslí, že začne prodávat auta pro horních 10 tisíc. Tam jsou už však zabydlené jiné značky.
Nejsem toho názoru jako Kubas, že alfu živí jen ti co si auto koupí jako nové. Ostatně, to po nás dnešní alfa ani nemůže chtít, bo v produkci nemá nic. Dle mého názoru, automobilku stejně živí ti, co si kupují dvouleté až tříleté ojetiny. Dávají tak možnost těm šťastnějším nakoupit další nový vůz. A jestli to bude od AR záleží také na tom, zda naleznou pro svou dvouletou ojetinu snadno dalšího kupce. Bohužel u AR to tak snadné není.
Za rok a půl doplatím bance rakouskej byt a budu chtít koupit nový auto, jako nástupce 156-ky. Spíš asi Jahreswagen, nebo dvouletku. Co mi Alfa nabídne? Giuliettu 1,8 anebo 4C. Chci lehký, mrštný, rodinný auto, s neokoukaným designem a na svojí třídu silným motorem. Nechci krabice typu SUV, obrovský kufr, raději si vždy rozmyslím, co v něm odvezu.
Bohužel jsem už tak daleko, že si nic jiného, než alfu koupit nemohu. Najdu v produkci AR takový vůz? Mám spíš strach, že si se Scudetem, ve kterém bude zasazen Vincontiův had s milánským křížem, že si s tím Scudetem koupím americkou plečku.
Jakuzb mt: To že FIAT dokurvil LANCII nepopírá snad nikdo. Raději se bude tvrdit, že Lancia byla tragická, neprodejná kára. Jakube, to je od tebe rouhání.
To že FIAT nedokázal navázat na veleúspěšné modely 156 a 147 je chyba koho. To, že odpískal 159-ku pro neschopnost dodat do parádního šaci stejně parádní motor. Od roku 2008 je 159-ka konkurenceschopná v té nejvyšší automobilové špičce. To že, FIAT nedokázal, spíše nepovolil dokončit vývoj ryze italské 3,2 a vzal za vděk opláckým Holdenem? To jsou ty geniální tahy Marchionneho?
FIAT? vyrábí de Facto jen 5-tikilo a jeho různé odnože
LANCIA? Dej jí Pane Bože věčnou slávu
ALFA ROMEO? umírající kráska
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Roubrte jako dobrý, ale ty pláčeš po autech 147/156/166, které byly fajn, ale Alfa na nich nebyla schopná vydělat. PRODĚLÁVALA. Dokud Fiat dobře prodával jiné auta tak to jakžtakž šlo dotovat, ale poté co se v krizi sesypala Evropa a Itálie ještě víc, tak prostě jaksi už nebylo kde brát a muselo se to zarazit. Nebo jako měl celý koncern zkrachovat, protože si šolíchal ztrátouvou Alfu?
Do 159 tak jak to auto vyjelo by byl potřeba motor buď V6 s turbem, nebo nějaká V8, aby to těžké, pevné auto okořenil tak, aby bylo srovnatelné se staršíma Alfama s Bussem. Měl Fiat vyvíjet něco nového? Nebo tam dát motor z Maserati? A kolik by to auto pak stálo a kolik by se jich prodalo? Byl by to jen další finanční provar, nic víc.... Myslíš že by to zvedlo prodeje verzí s 1.9JTD? já si tím vůbec jistý nejsem....
Co se Lancie týče, podívej se na to takhle: koncern má tyto prémiové značky: Lancia, Alfa, Maserati (Ferrari nepočítám, to je ještě výš). Až donedávna všechny z nich žily skoro jen z prodejů v Itálii (Lancia nejvíc). Myslíš si, že bylo reálné tyto tři značky udržet, když se Itálie sesypala? OK, 159 potřebovala nové motory a Alfa nové modely modely, beru. Lancia to samé. A kdo na to měl vydělat? Samotný Fiat, který se sám tak tak držel? To je prostě absolutně nereálné....
No a nakonec co se amerických pleček týče, tak představ si, Quatroporte a Ghibli mají část podlah sdílených s Chryslerem 300 tuším.... a přesto se na tom základě daly udělat špičkové auta (samozřejmě, po mohutném investování). Kdyby ti tady někdo dal tabulku Pentastar vs. Busso, viděl by jsi, jak moc jsou si ty motory podobné. Jasně, Pentastar je amík, maximálně ho taloši vytuní rozvodem Multiair. Má tedy koncern vyvíjet podobný V6 kvůli pár tisícům prodaných aut v Evropě, jen aby si na něj mohl dát razítko "made in Italy"? Opět - ekonomicky zcela nereálné. Navíc nikde není napsané, že ty TOP verze Alfy nemůžou dostat přeplňované třílitry od Maserati (mimochodem nejsem si jistý, jestli to taky nejsou nějaké mutace Pentastarů).
Takže holt, nezbývá než se smířit s Alfou která bude sdílet věci s americkejma autama.... Pokud chceš originál, je jich plný mobile.de, zadej si rok výroby 1950-1990
Do 159 tak jak to auto vyjelo by byl potřeba motor buď V6 s turbem, nebo nějaká V8, aby to těžké, pevné auto okořenil tak, aby bylo srovnatelné se staršíma Alfama s Bussem. Měl Fiat vyvíjet něco nového? Nebo tam dát motor z Maserati? A kolik by to auto pak stálo a kolik by se jich prodalo? Byl by to jen další finanční provar, nic víc.... Myslíš že by to zvedlo prodeje verzí s 1.9JTD? já si tím vůbec jistý nejsem....
Co se Lancie týče, podívej se na to takhle: koncern má tyto prémiové značky: Lancia, Alfa, Maserati (Ferrari nepočítám, to je ještě výš). Až donedávna všechny z nich žily skoro jen z prodejů v Itálii (Lancia nejvíc). Myslíš si, že bylo reálné tyto tři značky udržet, když se Itálie sesypala? OK, 159 potřebovala nové motory a Alfa nové modely modely, beru. Lancia to samé. A kdo na to měl vydělat? Samotný Fiat, který se sám tak tak držel? To je prostě absolutně nereálné....
No a nakonec co se amerických pleček týče, tak představ si, Quatroporte a Ghibli mají část podlah sdílených s Chryslerem 300 tuším.... a přesto se na tom základě daly udělat špičkové auta (samozřejmě, po mohutném investování). Kdyby ti tady někdo dal tabulku Pentastar vs. Busso, viděl by jsi, jak moc jsou si ty motory podobné. Jasně, Pentastar je amík, maximálně ho taloši vytuní rozvodem Multiair. Má tedy koncern vyvíjet podobný V6 kvůli pár tisícům prodaných aut v Evropě, jen aby si na něj mohl dát razítko "made in Italy"? Opět - ekonomicky zcela nereálné. Navíc nikde není napsané, že ty TOP verze Alfy nemůžou dostat přeplňované třílitry od Maserati (mimochodem nejsem si jistý, jestli to taky nejsou nějaké mutace Pentastarů).
Takže holt, nezbývá než se smířit s Alfou která bude sdílet věci s americkejma autama.... Pokud chceš originál, je jich plný mobile.de, zadej si rok výroby 1950-1990
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Právě že za éry 156-147-166 byla Alfa pod Fiatem snad jedinkrát v černých číslech, od tý doby to jde od 10ti k 5ti, proč, jsi napsal dost přesně.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
možné to je.... ono se to moc nepublikuje a co jsem tak četl tak prý Alfa pod Fiatem nebyla v zisku nikdy.... Ale jo, ty prodeje při náběhu 156 byly parádní, tak tam si to třeba na sebe vydělalo.... Je samozřejmě otázka jak moc byli lidi s prvníma ročníkama výroby 156 spokojení a jak se to pak odrazilo na prodejích pozdějších modelů....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Souhlas s Kubasem. Roberte nenadávej pořád na černosvetrníka a bud rád že Alfu neprodal VW. Nebejt jeho kdoví jestli by došlo ke koupi Chrysleru a bez toho by to koncern Fiat těžko rozdýchával jestli by se nepoložil uplně....
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Zajímavá diskuze... každopádně je nutné si uvědomit že Evropa je úplně někde jinde než před 10 lety. A válčit na konzervativním, klesajícím a totálně přehlceným EU trhu se prostě Fiatu nechce, je prostě jednoduší a výhodnější investovat v USA, Číně a třeba v Jižní Americe. Ani těm číňanům se do Evropy nějak nechce..
A stejně jsme tu většinou bazarový kovbojové... Alfu vytrhnou jen lidi co si ji koupí jako novou.
A stejně jsme tu většinou bazarový kovbojové... Alfu vytrhnou jen lidi co si ji koupí jako novou.
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 Distinctive 2002
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Mazda RX-8 1.3 Kuro 2008
služ. Mazda CX-7 2.3 DISI 2008
ex. Tempra r.92, 146 r.96, Fabia r.02, Octavia r.12, Leon r.15
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
To střílíš od boku nebo to je někde černé na bílém. Nevím jak 166, ale nějak se mi nezdá že 147/156 neprodávanější (a že jich nebylo málo) a nejúspěšnější model značky v novodobé historii byl prodělečný a proto se prodával více než 10 resp. 8 let.Kubas píše:autech 147/156/166, které byly fajn, ale Alfa na nich nebyla schopná vydělat. PRODĚLÁVALA
Myslím, že nikdo si nestěžoval na to, že ty auta jsou pomalá problém je spíše projev motorů JTS/spotřeba/spolehlivost. V8 by byl IMHO nesmysl.Kubas píše:Do 159 tak jak to auto vyjelo by byl potřeba motor buď V6 s turbem, nebo nějaká V8, aby to těžké, pevné auto okořenil tak, aby bylo srovnatelné se staršíma Alfama s Bussem.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Tak jsem zvědav jak to dopadne.
http://www.novinky.cz/auto/324332-fiat- ... talii.html
http://www.novinky.cz/auto/324332-fiat- ... talii.html
Alfa Romeo 147 1.9 85kW r.v.2004
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Taky se připojuju k podivu nad uváděnou neprofitabilitou řady z přelomu tisíciletí. Chtělo by to podložený data, navíc je třeba soudit to v kontextu. Modely mohly být klidně ziskové, ale automobilka mohla odepisovat ztráty z minulých let za řadu 155, atd. Bez validních dat jsou to jen domněnky..
To, že choulostivost těch vozů přispěla k horším prodejům je dílčí pravda, ale takhle jednoduché to není. Těch faktorů bylo mnoho, vyjmenujeme například : nepovedený design původní 166, absence solidního výsledku z nárazových testů, které se od 2003 začaly silně marketingově prosazovat a byly poptávány u cílové skupiny, permanentní sestup v marketingových investicích a snižující se brand awareness, přesluhování 147, cenově a marketingově zabitá 159 atd atd.
Bavím se tu dejme tomu o dekádě 2000-2008, kdy byla konjunktura a kdo neprodával tehdy dobře, těžko bude dnes prodávat/přežívat dál.
Osobně beru návrat Alfy k prémiovým autům jako návrat ke kořenům, čímž neříkám že to je dobře nebo špatně. Low segment pokryje dobře Fiat, nižší třídy jsou vysoce konkurenční a málo ziskové, a tak zbývá sportovní a prémiová profilace. U Maserati s nebetyčně vyššími cenovkami to jde, Alfa má hodně pošramocenou pověst, ale proč by to nemohlo v ideálním případě 5-10 let fungovat… S blížícím se ropným zlomem jsou tyto debaty stejně zábavnými nekrology, pomřou i mnohem levnější a užitkovější automobilky, než Alfa..
To, že choulostivost těch vozů přispěla k horším prodejům je dílčí pravda, ale takhle jednoduché to není. Těch faktorů bylo mnoho, vyjmenujeme například : nepovedený design původní 166, absence solidního výsledku z nárazových testů, které se od 2003 začaly silně marketingově prosazovat a byly poptávány u cílové skupiny, permanentní sestup v marketingových investicích a snižující se brand awareness, přesluhování 147, cenově a marketingově zabitá 159 atd atd.
Bavím se tu dejme tomu o dekádě 2000-2008, kdy byla konjunktura a kdo neprodával tehdy dobře, těžko bude dnes prodávat/přežívat dál.
Osobně beru návrat Alfy k prémiovým autům jako návrat ke kořenům, čímž neříkám že to je dobře nebo špatně. Low segment pokryje dobře Fiat, nižší třídy jsou vysoce konkurenční a málo ziskové, a tak zbývá sportovní a prémiová profilace. U Maserati s nebetyčně vyššími cenovkami to jde, Alfa má hodně pošramocenou pověst, ale proč by to nemohlo v ideálním případě 5-10 let fungovat… S blížícím se ropným zlomem jsou tyto debaty stejně zábavnými nekrology, pomřou i mnohem levnější a užitkovější automobilky, než Alfa..
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
oil peak, proste ropa dojde a jde o to jak velky sesup za tim zlomem bude, zda postupny, nebo prudky. my jsme ropna civilizace, totalne zavisla na teto komodite a automobilovy prumysl je jednou z vykladni skrini.. light sweet ma zlom v techto letech bych rekl - seriozni info neni, protoze tu je spoustu zajmovych organizaci az na urovni narodnich statu, ta obtizneji vytezitelna bude jen za cenu zvysenych investic, ktere prodrazi i cenu pro koncove spotrebitele, a to nejen auta, ale samozrejme veskere oblasti zivota a cekat se daji i obrovske socialni a ekonomicke turbulence. tohle by myslim melo byt jasne kazdemu uvazujicimi jedinci.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4386
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Tak ono až bude docházet tak půjde cena nahoru a auta se spalovacím motorem se přestanou vyplácet a pak budou teprve mít smysl nějaké alternativní paliva, ne? Uhlí taky nedošlo ale parovozů už dneska člověk na silnici moc nepotká.
33
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
ropa bude, my nebudem
Alfa Romeo Perfection
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] a 1 host
