A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 - černá vdova

Odpovědět
rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od rossogtv » 8.7.2014, úte 11:47

Obrázek
screen shot on pc

tady uz je namontovan 30mm stabi, jeste bez tech bocnich unibalu, ty tady jeste jednu sadu mam, nemusis kupovat u RSR, ma je drahe, ale ty predni tlumice ti doporucuji, oproti Bilstein/Koni je to o 10levelu vyse, jsou fakt fantasticke.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od rossogtv » 8.7.2014, úte 12:02

Obrázek
free image host
Obrázek
free image uploading
Obrázek
pictures upload

protoze jeste nemas predek hotovy, zde nejaka inspirace na predni brzdu, ale pouze pri minimalnich 16", lepe 17", majitel tohoto 3.0GTVcka na tom ma 18", prase jedno....
brzdice jsou z Porsche 928 GTS a Kotouce jsou z BMW M3, velikost 315x28 a hlavne smerove nasavani vzduchu, takze privod vzduchu neni nutny hadicemi, kotouce si nasavaji sami
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 8.7.2014, úte 14:02

je mi celkem jasne ze na predni stabi 30 mm to musim vystuzit... na TDcku jsem to mel po Kameni i se seriovym stabikem na prave strane poprskane a vytrzeny ten stabik... jak jsem psal, predek se bude delat na podzim a to budu delat i lyziny pod vanu a svody. Nad vetsima prednima kotoucema a aspo 4 pistkovyma kotoucema jsem uvazoval, ale bojim se, ze mi to uz seriovy brzovy valec nebude stihat a to by byla dalsi prace na vic shanet a dopasovavat neco vetsiho a nebo tam rovnou napasovat na kazdou napravu solo. zatim tam mam kotouce tarox a desticky noname.... ( mozna Feroda D2500 )

Pro zacatek chci aspon ten 30mm predni stabik koupit aby se to v tech zatackach tak nebortilo... znam to tak nejak z TDcka, kde je ten motor jeste o hodne vetsi kovadlina nez V6.

predni RSR tlumice s pruzinama budou asi aaaz nekdy..... dozadu mam uz pripravene pruziny z felicie pickup TD a B6, coz si myslim ze by mohlo dostacovat i bez toho zadniho RSR stabiku.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 8.7.2014, úte 14:12

na predku jsem delal jedine a to tazne oko

Obrázek

jen je to jeste ve vyvoji... takze musim zevnitr az sundam chladic hodit jeste nejakou vytuhu a cele to zpevnit..... po navareji a pak naslednem hybani rukou jsem byl mile prekvapen, jak moc se to krouti ( no to bude asi tim, ze na predek ta alfa dostala ranu a nejaky ten bodovy svar uletel...
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od Eidy » 8.7.2014, úte 14:41

A.J.Michal: Kvůli brzdám mít strach nemusíš. Já Dával dopředu 4p místo 2p a dozadu velký plovoucí 1p místo bubnu a origo HBV (hlavní brzdový válec) to zvládá bez problému. Znám spousty kluků, co dávají třeba na všechna kola 4P na origo HBV a taky v pohodě na Š1000-130. Stejně tak kluci dávají velký třmeny ze Sierry dopředu na Felicie a HBV taky nemění. Musíš sice přečerpat víc kapaliny, ale není to nic dramatickýho navrch a původní válec to zvládne a nebrzdíš u podlahy. Spíš se pak objeví problém třeba se starýma trubkama, hadicema nebo HBV vypoví službu komplet, protože po vypuštění a znovunapuštění brzdovkou odmítne pracovat dál. Pak se musí vyměnit nebo opravit. Nicméně objemově není problém. :wink:
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 8.7.2014, úte 15:11

ja si vzdy myslel ze bude problem v objemu :roll: i kdyz je pravda ze ty dva pistky co jsou na 75 jsou dost velke... takze v objemu bude asi se ctyrpistkama rozdim nekolika procent.....uvidim asi nekomu dam predni naboje at mi na to napasuje kotouce a trmeny a jen bych to pak doma hodil na auto .....

Ale to vidim take jako otazku budoucnosti. myslim si ze taroxy s FERODO DS2500 a bzdovkou pres 300 stupnu to musi nyni stacit.....
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od hadXR » 8.7.2014, úte 15:31

Eidy píše:...... . Stejně tak kluci dávají velký třmeny ze Sierry dopředu na Felicie a HBV taky nemění. ......
Sakra a já loni ty třmeny na 260 mm kotouče vyhodil do železa, sem mohl ještě vydělat :)
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od rossogtv » 8.7.2014, úte 20:42

v konkretnim pripade byl pouzit hbz hlinikovy dvouprumerovy, porsche 944, predni okruh 25,4mm, zadni 20mm. Zadni seriove trmeny maji velmi male pistky a potrebuji upravit tlak, aby se vyrovnal pomer predek/zadek. Se seriovym 22mm by sice predek jeste brzdil ( konkretne by prebrzdoval ), ale jelikoz je to tandem, nepomer a nedostatek kapaliny se projevuje fatalne. Prvni moje prestavba mela 22mm vpredu i vzadu, ale k prednim 4pistkum byly vzadu outboard predni trmeny Alfa 75 TS Brembo, aby byla vyrovnana balance, i tak to bylo na hrane kapacity. Musel se upravit chod pedalu na max. zmenil se pomer paky pedalu a jezdilo se bez posilovace brzd.
4pistky se delaji v obrovskem rozsahu prumeru, rozmezi 4 x 18mm ( male zadni ) do 4x 24mm ( velke zadni ) a predni male ca. 4x 28mm az do 4x44mm, navic vetsinou asymetricky kvuli nabehu, konkretni Porsche maji predni 2x40mm + 2x 44mm, stejny typ brzdice se dela 38/44 a 40/42.
takze jestli to nekomu funguje jentak, je to spise haluz, ale urcite ne optimalne vyladena uprava.
Prestavby jsem delal nekolikrat, nezbytnou soucasti je prepocitani hydraulickych pomeru + zohledneni noveho prumeru kotouce ( jina paka ) + koeficient treni pouzitych desticek ( proto se u zavodnich udavaji ) , vse se meni pouzitim sliku/semisliku a jestli se menil pomer vahy vpredu/vzadu.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 8.7.2014, úte 21:26

takze zatim zustanu u tech taroxu, kdyz te tak ctu :-D .... jinak omezovac na zadek mam vyndany... tak jsem sam zvedav jak tu zadni napravu budu mit nyni prebrzdenou ..... uz to tak mel predesly majitel me 75ky
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od Hampice » 9.7.2014, stř 06:25

Po repasy jsem blbě nastavil regulátor a zadek brzdil při prázdným autě jako při plně naloženém. Bylo to trochu cítit, pokud člověk brzdil v zatáčce, ale nejhorší bylo, že to bez abs šlo při prudkým brzdění hned do skluzu. Navíc se ty zadní brzdy i v normálním provozu přehřívaly...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 9.7.2014, stř 07:22

cajk.... origo regulator se mi tam davat nechce, tak asi pujdu do rucne regulovatelneho a dam ho zatim k brzdovemu valci. Pokud by se delala hydraulicka brzda tak ho premistim do interieru... prehrivani zadnich brzd kord u 75 je hodne nemila vec :D



Jinak pokracujem, vcera jsem se zase v te dilne nudil :-D

ObrázekObrázekObrázek

Nyní řeším další problem velkých vůli v kloubkách na opičím převodu a tím nepřesné řazení a tím odchazení synchronu. V praci jsem to studoval a zaklepal ty kloubky a dobry, myslim si ze par let to zase vydrzi a vule je nulova. Kloubek s cervenou sipkou je asi jeden z nejhlavnejsich a vule byla skoro milimetrova ve smeru sipek. problem je ze nahradit neni tak jednoduche protoze po vylisovani je ulozen v tisicihranu... nestihl jsem vyfotit..... premyslel jsem, ze by se misto neho nalisovalo unibalove lozisko, jen ten tisicihran me zaskocil, pak je dalsi moznost ten kus udelat novy na CNC a udelat ho tak aby sly pouzit sehnatelne kloubky :roll: ale to bude cenove a casove zase nekde jinde, takze zatim zaklepani bude stacit.

ObrázekObrázek
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 9.7.2014, stř 11:45

Takže zaklepání pomohlo ( vnitrni ulozeni je z plastu, takze se to za tech 25 let proste vydre ) zjistilo se to tak ze pri zaklepavani jsem urazil ten mensi kloubek a pri zavarovani se zacal ten plast nejak tavit :-D ale uz mam vymyslenou nahradu ... takze no stress. Horsi je ten vetsi kloubek.... uvdime co u meho specializovaneho dodavatele vymyslime :)

Obrázek
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od rossogtv » 9.7.2014, stř 12:19

Hampice píše:Po repasy jsem blbě nastavil regulátor a zadek brzdil při prázdným autě jako při plně naloženém. Bylo to trochu cítit, pokud člověk brzdil v zatáčce, ale nejhorší bylo, že to bez abs šlo při prudkým brzdění hned do skluzu. Navíc se ty zadní brzdy i v normálním provozu přehřívaly...
vo cem to tady pises, regulator na 75ce neni zatezovy jako treba u 164Q4ky ( snad i 155ka to mela ? )
je namontovany u HBZ vpredu a omezuje pouze max. tlak. Akorat Alfetty ho maj vzadu pod autem, ale taky je pevny, ne zatezovy...
kazdopadne u Alfett je ve 100% pripadech zarezly a bez funkce, u 75tek je taky casto nefunkcni. Proto se taky hodne sundava a nepouziva. Je tam spis na krasu, hydraulicky pomer predek/zadek je takovy, ze zadek temer nebrzdi. Pokud chybi , tak bych ho tam nedaval. Prebrzdeni zadku hrozi jen v pripade extremnich podminek: jizdy z kopce s velkym klesanim, totalne prazdnym autem, prazdnou nadrzi a velmi sirokymi pneu na zadni naprave.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 9.7.2014, stř 12:36

diky za nazor a zkusenosti :-) ... uvidim, jak se to bude chovat v praxi.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 11.7.2014, pát 07:12

dneska jde náprava UP

ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od DavidGL » 11.7.2014, pát 08:40

Barvičky pěkný :weedman: . Ale taky jsi tu převodovku mohl vzít aspoň stříbřenkou. Když už to teda má trochu vypadat :smt064 .
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 11.7.2014, pát 15:30

:-D na to uz :butthead:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od Flp » 12.7.2014, sob 11:30

A.J.Michal píše: silentbloky prošroubovány a vytvrzeny.

Obrázek
Čím si vyplnoval ty silentbloky?
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 12.7.2014, sob 14:22

tmel na lepeni celniho skla na aute :) , kdyztak ti muzu lepe vyfotit tu tubu.....

jinak vcera a dneska nejake to pokracovani.

naprava nahore, na vyfuk navareny vlnovce, zbyva udelat jeste drzak na vyfuk na zvonu at to nedrzi jen svody. No a z prevodovky trochu kape olej, uvidise co to bude delat za jizdy. Nejspise netesni gufero za spojkou nebo na radicce..... takze to je na rozpuleni prevodovky :-D

ObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2596
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od George.KHE » 12.7.2014, sob 19:36

použil jsi i ten aktivátor pro to lepidlo? Co mám zkušenost, tak když se nedal, tak to nedrželo, ale možná záleží na lepidlu.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od A.J.Michal » 12.7.2014, sob 20:23

primer jsem nedaval .... uvidime :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

bkralik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Registrován: 26.1.2014, ned 10:31

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od bkralik » 12.7.2014, sob 20:40

Co mám zkušenost od nás, tak to drží "jak kráva" i bez toho primeru - tak 20 cm housenka mezi dvouma plechama bez hnutí udržela stokilovýho chlapa. Plus po lepení jsem to nemohl dostat týden z ruky.
Akorát nevím co jsme to měli za značku...
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť

Autovrakoviště riprex & bkralik

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od riprex » 12.7.2014, sob 21:05

Ono finta byla ta, že to bylo bezprimerové lepidlo z autokelly... nějaký nejlevnější co bylo. Samotnýho mě překvapilo jak dobře to funguje. Vědět to dřív, tak by se tím daly bez vaření opravit skoro všechny díry, ne jen ty kusy podlahy :-D

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od Flp » 12.7.2014, sob 21:22

Dík za info. Koukal jsem po tom v Obi a neúspěšně. Hlavně že tam mají tisíc druhů silikonů :) . Vezmu to od starline v AK.
Jinak pěkný barvičky :smt023 .
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

d.k76
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Registrován: 19.3.2009, čtv 23:13
Bydliště: Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - Alfa 75 3.0 V6 America Potenziata Alleggeri

Příspěvek od d.k76 » 12.7.2014, sob 22:27

V OBI toho mame hodne, ale tohle asi fakt ne.Kouknu se po tom schvalne v utery az pujdu do roboty :-D
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.2000
Alfa Romeo 145 1.4 TS 76 kw r.v.1998 EX
Yamaha MBK 50 s italskym srdcem motorem Minareli

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti