Jinak návod na sundání sání zde: http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... tuator_out_
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Kolezi, chystám se na vyndání klapek z mý 159 1,9... Vím, že už se to tu řešilo, ale odpověďi na otázky, které mě tíží, jsem nenašel.
Postupně studuju návod na vyndání sání. Vše je mi celkem jasné až na jednu věc - vysokotlaké čerpadlo. Z toho mám celkem respekt. Otázka č.1 - je u něj něco, na co si dát pozor? Musí se např. po namontování zpět odvzdušňovat? Popř. jak? Otázka č.2 - jak sundat hadici č.3 na přiloženém obrázku? Je tam šroubení - takže jen vyšroubovat? Nikdy jsem se do podobných "větších akcí" nepouštěl, tak nechci nic podcenit/posr... Předem díky za připomínky.
Jinak návod na sundání sání zde: http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... tuator_out_
Jinak návod na sundání sání zde: http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... tuator_out_
Naposledy upravil(a) Jarda N. dne 30.11.2015, pon 14:01, celkem upraveno 1 x.
159 1.9 JTDM 110 kW 2008
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahoj, já mám tu svojí "novou" měsíc a jako první jsem dělal taky termostat a jako druhý taky řeším převodovku.fofrer píše:což originál ano, ale co jsem tak četl na ty M32 převodovky trpí na nedomazávání horního ložiska a několikrát jsem viděl doporučeno nalít o 1 - 2 dl oleje navíc.
159 1.9 JTDM 110 kW 2008
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Lanci Delta HPE 1.6 16v
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
psal jsem ti už na Fc
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Díky moc, tak snad to nepodělám.cendler píše:psal jsem ti už na Fc
159 1.9 JTDM 110 kW 2008
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Řešili jste už někdo lepení dešťového senzoru? V novém skle je jen rámeček, takže jak s tím silikonem mezi? Co jsem našel, prodávají se buďto podložky nebo gel, ale nějak si nejsem jistej co u 159 zvolit... Díky.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
tak pak dej vědět jak si dopadlJarda N. píše: Ahoj, já mám tu svojí "novou" měsíc a jako první jsem dělal taky termostat a jako druhý taky řeším převodovku.Příští týden jdu na repasi. U mě se to projevuje takhle: pětka + šestka rachtavý zvuk v nižších otáčkách, jednička + dvojka jsou trošku hlučnější. + bzučiví zvuk na neutrál závislý na rychlosti auta (ne otáčkách). Takže asi i ložiska diferenciálu. Celá převodovka je "voblitá" olejem, takže už tam možná ani žádnej nejni.
Bude to celkem darda, takže se modlím, aby to přestalo.
Alfa Romeo 159 Berlina - 1,9JTDm 16V rv. 11/2006
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex : já to měním ze starého a funguje to
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jakože jenom vycvakneš ze starého, vezmeš tu silikonovou podložku a i s tím to dáš do nového jo?
Já se na to zatím jen připravuju... mám sklo bez senzoru úplně.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
>Jarda N.:
ot.c1: Ani ne, jen dobre zaaretove remenici, pro jistotu si cmrknout carku. Jediny problem s kterym jsme se setkal tak bylo vyrazeni cerpadla z remenice. U 2.4 prisernej pristup, ale podarilo se mi ho dostat ven pres drevene topurko
. Nijak extra jsem ho neodvzdusnoval. Nechal jsem 4x - 5x prohonit naftu okruhem pres podavaci cerpadlo (mozna jsme ze zvedavosti povolil na chvili hadici, ale uz si nepametuji).
ot.c2: Podavaci hadice je tusim jen gumova a zasponkovana, staci odsponkovat a vytahnout (bacha, vytece trochu nafty). Vysokotlaka hadice je kovova, ma sroubeni a konus, staci odsroubovat, povytahnout a oddelat.
Co byl muj nejvetsi problem tak asi matice, kterymi je saci koleno pripevneno. Blbej pristup, dorvany jak krava. Kupoval jsem si na to zahnutou racnu a prodlouzenou dvanactku (nejsem si ted jistej velikosti) orech abych se tam nejak vmestnal a povolil to.
GL.
ot.c1: Ani ne, jen dobre zaaretove remenici, pro jistotu si cmrknout carku. Jediny problem s kterym jsme se setkal tak bylo vyrazeni cerpadla z remenice. U 2.4 prisernej pristup, ale podarilo se mi ho dostat ven pres drevene topurko
ot.c2: Podavaci hadice je tusim jen gumova a zasponkovana, staci odsponkovat a vytahnout (bacha, vytece trochu nafty). Vysokotlaka hadice je kovova, ma sroubeni a konus, staci odsroubovat, povytahnout a oddelat.
Co byl muj nejvetsi problem tak asi matice, kterymi je saci koleno pripevneno. Blbej pristup, dorvany jak krava. Kupoval jsem si na to zahnutou racnu a prodlouzenou dvanactku (nejsem si ted jistej velikosti) orech abych se tam nejak vmestnal a povolil to.
GL.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Díky díky, pomalu se toho po vašich radách přestávám bát.
Na to stažení čerpadla z řemenice si udělám jednoduchý stahovák-viz ten manuál.
Tahle malá hadičky (3) vede z vrchu vstřiků zpět do "tlumiče". U něj není žádná sponka ani šoubení, tak bych to nerad rozebral nějak nepatřičně...
Snad poslední otázka - až si budu řemenici u čerpadla natáčet do optimální pozice, můžu to vzít za jakou koliv řemenici (třeba u vačky), nebo musím točit jen od kliky? Jde mi o to, aby mi nepřeskočil řemen. Díky.
EDIT
Foto stahováku (ne moje)
Tahle malá hadičky (3) vede z vrchu vstřiků zpět do "tlumiče". U něj není žádná sponka ani šoubení, tak bych to nerad rozebral nějak nepatřičně...
Snad poslední otázka - až si budu řemenici u čerpadla natáčet do optimální pozice, můžu to vzít za jakou koliv řemenici (třeba u vačky), nebo musím točit jen od kliky? Jde mi o to, aby mi nepřeskočil řemen. Díky.
EDIT
Foto stahováku (ne moje)
Naposledy upravil(a) Jarda N. dne 2.12.2015, stř 15:53, celkem upraveno 1 x.
159 1.9 JTDM 110 kW 2008
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ja na tom byl uplne stejne, 1+2 strasny zvuk od diferencualu, 5+6 od lozisek na prevodovce a po celou dobu bzucivi/cvakaci zvuk jak popisujes ty. Nechal jsem udelat repas pevodovky (veskery loziska + gufery) a vsechny popisovane zvuky jsou pryc. K tomu jsem vymenil jeste spojku (byla uplne vypalena) a nechal jsem v tom 35-40tis.Jarda N. píše:Ahoj, já mám tu svojí "novou" měsíc a jako první jsem dělal taky termostat a jako druhý taky řeším převodovku.Příští týden jdu na repasi. U mě se to projevuje takhle: pětka + šestka rachtavý zvuk v nižších otáčkách, jednička + dvojka jsou trošku hlučnější. + bzučiví zvuk na neutrál závislý na rychlosti auta (ne otáčkách). Takže asi i ložiska diferenciálu. Celá převodovka je "voblitá" olejem, takže už tam možná ani žádnej nejni.
Bude to celkem darda, takže se modlím, aby to přestalo.
Kdyz si najdes moje prvni prispevky na foru, tak nekde bude i video s temi zvuky.
Ted uz me jen "trapi" tichy zvuk pri nizky rychlosti auta. Takovy cvakani ale neni nejak ostry, kdyz se na nej nesoustredim tak ani neni slyset. (ja si myslim ze by to mohl byt naboj kola, ale nepodarilo se nam ten zvuk lokalizovat.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Mám termín na pondělí. Repas převodovky by měl být 18 tisíc (ložiska+gufera), vyndání a zandání snad do 5 tisíc. Jen se modlím, aby nebyly ohoblovaný zuby na kolech... Ty se ale při nejhorším dají vyměnit taky.romanc píše:Ted uz me jen "trapi" tichy zvuk pri nizky rychlosti auta. Takovy cvakani ale neni nejak ostry, kdyz se na nej nesoustredim tak ani neni slyset. (ja si myslim ze by to mohl byt naboj kola, ale nepodarilo se nam ten zvuk lokalizovat.
Jestli se vše povede, tak to vezmu do šumavských serpentýn a konečně si užiju to Cuore Sportivo naplno!
159 1.9 JTDM 110 kW 2008
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nemel bys mit, ta moje prevodovka vypadala zvukove hodne spatna (tady mi i radili at s tim uz radsi nejezdim (najel jsem s tim asi 2-3tis km + neznamo predchozi majtel)), kdyz jsem se pak koukal na loziska tak oproti ukazkam na internetu byly skoro jako novy a zuby naprosto bez poskozeni.
ja dal za prevodovku 18/19tis (ted uz nevim), 1tis za olej, za spojku nejakych 8-10tis, a naklady na dopravu (dohromady nejakych +-350km) a celkem dost za praci. Je to strasna pakarna protoze vyndat prevodovku jde dvema zpusoby: Vyndat motor a nebo sundat napravy a ani jedno neni takova sranda.
ja dal za prevodovku 18/19tis (ted uz nevim), 1tis za olej, za spojku nejakych 8-10tis, a naklady na dopravu (dohromady nejakych +-350km) a celkem dost za praci. Je to strasna pakarna protoze vyndat prevodovku jde dvema zpusoby: Vyndat motor a nebo sundat napravy a ani jedno neni takova sranda.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jardo, když tak koukám na tvoje zápisky, nejsem si jistý, jestli jsi ten správný kandidát na výměnu sání svépomocíJarda N. píše:Díky díky, pomalu se toho po vašich radách přestávám bát.Na to stažení čerpadla z řemenice si udělám jednoduchý stahovák-viz ten manuál.
Tahle malá hadičky (3) vede z vrchu vstřiků zpět do "tlumiče". U něj není žádná sponka ani šoubení, tak bych to nerad rozebral nějak nepatřičně...
Snad poslední otázka - až si budu řemenici u čerpadla natáčet do optimální pozice, můžu to vzít za jakou koliv řemenici (třeba u vačky), nebo musím točit jen od kliky? Jde mi o to, aby mi nepřeskočil řemen. Díky.
Je potřeba si dát pozor hlavně při povolování šroubu na řemenici čerpadla, nejlíp mít přípravek na zachycení momentu řemenice. Po povolení ji musíš zaaretovat, jinak ti řemen spadne a přeskočí a máš to i s rozvodama (neboj, tohle se mi taky stalo, rozvody jsou hračka, když víš jak na to). Není dobrý
No a pak, když to stahovákem vytlačíš, tak je tam klínek v drážce a ten rád spadne dolů a nenávratně se ztratí..
Když sundáš čerpadlo, čeká tě další chuťovka, odlučovač oleje a držák motorku natáčení klapek i s tím motorkem. Celé je to v prostoru mezi motorem a kastlí, ohromná práce, pokud nemáš to správné vybavení a dobré světlo.
No a pokud se popereš i s tím, tak je tam jeden chyták - musíš vyšroubovat jednu závitovou tyč, na které je přišroubované čerpadlo.
Předpokládám, že sundávání EGR a klapky máš v malíčku a pokud se ti zdárně podaří, tak už jsi skoro v cíli.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jj, čekal jsem, kdy se někdo ozve, že takováhle lama by se do toho pouštět neměla.Tanguero píše:Jardo, když tak koukám na tvoje zápisky, nejsem si jistý, jestli jsi ten správný kandidát na výměnu sání svépomocíJarda N. píše:Díky díky, pomalu se toho po vašich radách přestávám bát.Na to stažení čerpadla z řemenice si udělám jednoduchý stahovák-viz ten manuál.
Tahle malá hadičky (3) vede z vrchu vstřiků zpět do "tlumiče". U něj není žádná sponka ani šoubení, tak bych to nerad rozebral nějak nepatřičně...
Snad poslední otázka - až si budu řemenici u čerpadla natáčet do optimální pozice, můžu to vzít za jakou koliv řemenici (třeba u vačky), nebo musím točit jen od kliky? Jde mi o to, aby mi nepřeskočil řemen. Díky.![]()
Je potřeba si dát pozor hlavně při povolování šroubu na řemenici čerpadla, nejlíp mít přípravek na zachycení momentu řemenice. Po povolení ji musíš zaaretovat, jinak ti řemen spadne a přeskočí a máš to i s rozvodama (neboj, tohle se mi taky stalo, rozvody jsou hračka, když víš jak na to). Není dobrý
No a pak, když to stahovákem vytlačíš, tak je tam klínek v drážce a ten rád spadne dolů a nenávratně se ztratí..
Když sundáš čerpadlo, čeká tě další chuťovka, odlučovač oleje a držák motorku natáčení klapek i s tím motorkem. Celé je to v prostoru mezi motorem a kastlí, ohromná práce, pokud nemáš to správné vybavení a dobré světlo.
No a pokud se popereš i s tím, tak je tam jeden chyták - musíš vyšroubovat jednu závitovou tyč, na které je přišroubované čerpadlo.
Předpokládám, že sundávání EGR a klapky máš v malíčku a pokud se ti zdárně podaří, tak už jsi skoro v cíli.
159 1.9 JTDM 110 kW 2008
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Lanci Delta HPE 1.6 16v
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
>Jarda N.: Ten stahovak vypada fajne, taky jsem si neco takoveho vyrobil, ale po chvili jsem to hned zahodil. Ta remenice je zaaretovana jen na jednom sroubku do hlinikoveho krytu a proste jsem neveril tomu, ze to ten posranej sroubecek udrzi. Verim, ze tak jak drzelo cerpadlo pevne na remenici bych ten sroubek driv vytrhl ze zavitu nez vytlacil cerpadlo.
Natoceni rozvodu: uz si nevzpominam, ale bral bych to urcite od kliky a nebo nejlip bych zaradil vyssi stupen a pootocil kolem. Vsechno ale s citem, nemuzes to rvat silou.
Jak psal "Tanguero", je to pekna pakarna a dos zrad na tebe ceka. U 1.9 to neni asi tak hrozne jak u 2.4 - tam proste neni nikde misto na nic. Musel jsem si povolovat motor na silentbloku a prizvednout. Bez tunelu nebo zvedaku asi bez sance.
Natoceni rozvodu: uz si nevzpominam, ale bral bych to urcite od kliky a nebo nejlip bych zaradil vyssi stupen a pootocil kolem. Vsechno ale s citem, nemuzes to rvat silou.
Jak psal "Tanguero", je to pekna pakarna a dos zrad na tebe ceka. U 1.9 to neni asi tak hrozne jak u 2.4 - tam proste neni nikde misto na nic. Musel jsem si povolovat motor na silentbloku a prizvednout. Bez tunelu nebo zvedaku asi bez sance.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
U 2.4 to šlo i bez povolování motoru, akorát to holt chce mít dostatek prodloužení na ráčnu, kloubky atp... je to pakárna, ale nic těžkýho a není tam moc co zkazit 
Spíš jsem teďka při lepení dešťového senzoru přišel na to, že mi drhne stěrač o kapotu... asi bude prasklej ten plast ve kterým je to uložený
Spíš jsem teďka při lepení dešťového senzoru přišel na to, že mi drhne stěrač o kapotu... asi bude prasklej ten plast ve kterým je to uložený
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zdravím pánové, řeším na své alfě problém při starování, při startování se ozve z motoru (vypadá to že z pravého boku motoru při stání před kapotou) hnusná tupá vcelku i hlasitá ráná, která otřese celým autem, při jízdě je vše OK, motor jde zdáse jak má, ale při zhasnutí motoru a opětovénm nastartování se vše opakuje, není to pravidlo, že by se to dělo při každém startu, ale začíná se to ozívat čím dál více, neměl jste něko podobný problém? Na co bych se měl zaměřit? Díky za rady
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
estrasky píše:Zdravím pánové, řeším na své alfě problém při starování, při startování se ozve z motoru (vypadá to že z pravého boku motoru při stání před kapotou) hnusná tupá vcelku i hlasitá ráná, která otřese celým autem, při jízdě je vše OK, motor jde zdáse jak má, ale při zhasnutí motoru a opětovénm nastartování se vše opakuje, není to pravidlo, že by se to dělo při každém startu, ale začíná se to ozívat čím dál více, neměl jste něko podobný problém? Na co bych se měl zaměřit? Díky za rady
mne to robila dozivajuca vodna pumpa, po vymene rozvodov je to ok, neviem kedy si menil rozvody bolo to vzdy po startovani studeneho motora
ex alfa 145 TS
ex alfa 156 cross
alfa romeo 159 sw 2,0jtdm
alfa romeo 156 2,5 V6
ex alfa 156 cross
alfa romeo 159 sw 2,0jtdm
alfa romeo 156 2,5 V6
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
zdravim alfaci , mam na 159 problem, nesvieti mi zadne lave svetlo to na kufry-sedan , pri dani smerovky pravej na palubovke rychle blika vonku je to ok, takisto ked stisnem vystrazny trouholnik , vonku blikaju smerovky v poriadku, na pristrojovke rychlo, , neviem najst to rele , kt s tym suvisi , poitky zda sa su ok tie pod pristrojovkou , su tam styri rele a tie su ok, ale svaka tam to rele a neviem kde je.
ex alfa 145 TS
ex alfa 156 cross
alfa romeo 159 sw 2,0jtdm
alfa romeo 156 2,5 V6
ex alfa 156 cross
alfa romeo 159 sw 2,0jtdm
alfa romeo 156 2,5 V6
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
rozvody mám cca před 75.000km dělány, právě že to dělá jak při studeným tak teplým motoru, nemá to pravidlo ...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
skontrolovat steckre na svetlach, ci neiej opaleny, alebo napruzit kontakty v nom. Alebo este nieco simple, ale to mas asi zistene, ci neni v haji ziarovka.Henrich píše:zdravim alfaci , mam na 159 problem, nesvieti mi zadne lave svetlo to na kufry-sedan , pri dani smerovky pravej na palubovke rychle blika vonku je to ok, takisto ked stisnem vystrazny trouholnik , vonku blikaju smerovky v poriadku, na pristrojovke rychlo, , neviem najst to rele , kt s tym suvisi , poitky zda sa su ok tie pod pristrojovkou , su tam styri rele a tie su ok, ale svaka tam to rele a neviem kde je.
Ja mam iny problem, naklapanie svetiel, cez to tociace kolecko pri hmlovkach... viem ze to volakedy fungovalo, a myslim ze aj viem odkedy to asi nefunguje a zapricinil som to zrejme ja. Ked som zo zaciatku daval auto na diag. a otvaral som cele tie dvierka, tak sa vysunul z vyletel ten kryt tych tlacitok na hmlovky a kde je aj to kolecko, to kolecko myslim vyletelo tiez, dal som to naspat, ale odvtedy zrejme to nefunguje. am pocit ze z toho polokolecka musel odletel este nejaky pliesok alebo nieco, co spajalo kontakty na protikuse, lebo to kolecko je len cista umelina, nic vodive tam nieje(mozno sa mylim a tak to ma byt), v tom rpiapde bude chyba niekde inde.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
estrasky : píšeš z pravé strany, když stojí před autem, takže to rozvody nebudou, jediná věc co tam je, je spojka, tipnul bych to na dvouhmotu
Henrich : zkontroluj kontakty na zadní lampě, potom pokud máš tažný, tak máš 100% vyhnilou zásuvku a tahle tohle dělá taky
Rasputin : vypadl ti takový plíšek, který tam jezdí a udává tu polohu, někde tady na forum se to řešilo a pár lidí si ho i udělalo, pamatuju že to Kwaso řešil, tak si to najdi nebo mu napiš
Henrich : zkontroluj kontakty na zadní lampě, potom pokud máš tažný, tak máš 100% vyhnilou zásuvku a tahle tohle dělá taky
Rasputin : vypadl ti takový plíšek, který tam jezdí a udává tu polohu, někde tady na forum se to řešilo a pár lidí si ho i udělalo, pamatuju že to Kwaso řešil, tak si to najdi nebo mu napiš
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Cendler: Tipnul bych to na ní taky (i když vnitřně se uklidnuji že to ona nebude
), má natočeno cca 180.000km, zajímavé je že se tak děje jen při startu, jinak při jízdě nic moc nevibruje a při chcípání se taky nic zvláštního neděje, u minulé alfy jsem ji měl též na odchodu a ta klepala hlavně při chcípání motoru.
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
@cendler dik, uz som to nasiel, cakal som ze to bude nieco vacsie, skusim naky vrakac, ked nie, skusim home made 
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host
