Jarda N. píše:Díky díky, pomalu se toho po vašich radách přestávám bát. 

 Na to stažení čerpadla z řemenice si udělám jednoduchý stahovák-viz ten manuál.
Tahle malá hadičky (3) vede z vrchu vstřiků zpět do "tlumiče". U něj není žádná sponka ani šoubení, tak bych to nerad rozebral nějak nepatřičně... 

Snad poslední otázka - až si budu řemenici u čerpadla natáčet do optimální pozice, můžu to vzít za jakou koliv řemenici (třeba u vačky), nebo musím točit jen od kliky? Jde mi o to, aby mi nepřeskočil řemen. Díky.
 
Jardo, když tak koukám na tvoje zápisky, nejsem si jistý, jestli jsi ten správný kandidát na výměnu sání svépomocí  
 
 
Je potřeba si dát pozor hlavně při povolování šroubu na řemenici čerpadla, nejlíp mít přípravek na zachycení momentu řemenice. Po povolení ji musíš zaaretovat, jinak ti řemen spadne a přeskočí a máš to i s rozvodama (neboj, tohle se mi taky stalo, rozvody jsou hračka, když víš jak na to). Není dobrý 
No a pak, když to stahovákem vytlačíš, tak je tam klínek v drážce a ten rád spadne dolů a nenávratně se ztratí.. 
Když sundáš čerpadlo, čeká tě další chuťovka, odlučovač oleje a držák motorku natáčení klapek i s tím motorkem. Celé je to v prostoru mezi motorem a kastlí, ohromná práce, pokud nemáš to správné vybavení a dobré světlo.
No a pokud se popereš i s tím, tak je tam jeden chyták - musíš vyšroubovat jednu závitovou tyč, na které je přišroubované čerpadlo.
Předpokládám, že sundávání EGR a klapky máš v malíčku a pokud se ti zdárně podaří, tak už jsi skoro v cíli.