Příspěvek
					
								od kravitzUL » 15.12.2008, pon 14:16
			
			
			
			
			myslim, že tohle se k dokonalosti ani dotáhnout nedá... Když jdu v zimě k zamrzlému autu, tak tam přece nebudu foukat ještě ledárnou 

  A pak dieslovej motor se na volnoběh ani moc nezahřeje...tak 3x déle naž za jízdy.. a motor i turbo se na volnoběh méně maže a poběží ti vše tím pádem 2-3x déle za studena a se ztuhlým olejem...Takže je podle mě lepší u dieslu vyjet klidnou jízdou a motor i tubo se lépe maže a hlavně něběží tak dlouho za studena. Hlavní je tam taky mít kvalitní olej a né pak v mrazech  marmeládu 

 ..kterou budeš mustet opravdu zahřívat dlouho..  Já si nastartuju, pustim topení a jdu oškrábat auto a za 2min..v klídku jedu..tak 10km.. a pak se pouštim pozvolna do větších akcí. Nastartovaný motor 10min je u dieselu zbytečný(a myslim, že mu tu ani nějak neprospěje) a hlavně je to blbost-to by naparkovištích stály samá nastartovaná auta s pokuřujícímy majiteli.. A abych si nezatopil a čuměl pak přez zamrzlé, nebo zapařené okno a ještě  v autě 15 min. mrznul, kvůli tak malému vlivu na ohřev motoru-je dle mě taky blbina a nezažil jsem že by to někdo z okolí dělal...auto má sloužit mě a ne já jemu
 
			
													
					Naposledy upravil(a) 
kravitzUL dne 15.12.2008, pon 14:21, celkem upraveno 1 x.
									
 
			
									Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex -  159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm 
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o