nevíte někdo jakej je automat ve 166ce?Jestli je to podobný jako Selespeed nebo obyč.automat?
2,0 turbo vs 2,5
2,0 turbo vs 2,5
Chtěl bych vědět jaký je rozdíl ve spotřebě mezi 2,0V6 turbo a 2,5V6.
nevíte někdo jakej je automat ve 166ce?Jestli je to podobný jako Selespeed nebo obyč.automat?
nevíte někdo jakej je automat ve 166ce?Jestli je to podobný jako Selespeed nebo obyč.automat?
ALFA ROMEO 156 2,0TS SELESPEED SPORTWAGON
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
taky ti zapoměl napsat, že zam má speciální upravu s 250 mulama...
...ale konečně někdo kdo napsal pravdu..už mě vážně unavuje poslouchat jak někdo jezdí s 2.5 V6 v lehounké 166 za 8L...úplná kravina..já jsem jezdil ve vymazlené a s lehkou nohou okolo 12 kombinace..a to jsem jel vážně jak pro rohlíky...rozumná jízda kombinace okolo 13-15L..svižnější 17L a více úplně na pohodu.. 2.0 TB vychází z TS a ty žerou pěkně..takže spotřeba dle mě bude min. stejná.. jako 2.5 V6. A 2.5 V6 je jeden z nejlepší motorů od Alfy..hlavně ve spolehlivosti...oproti choulostivým TS a TB...takže bych to vůbec neřešil...
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
třeba stejné uložení kliky...je jasný, že je to V6..ale stejnej matroš a stejné vůle-takže stejná spotřeba oleje atd...ikdyž je pravda, že klika na tu spotřebu vliv mít nebudeHarous píše:A v cem vychazi V6 Turbo z R4 TwinSparku?
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
tak bylo by to logický, když je to V6...a taky by to bylo pak super...co se týče spolehlivosti-ale i o té jsem slyšel něco jiného. To že tam odejde turbo neberu-to je riziko všech turbo motorů.. Upřimně tak se potom omlouvám za milné info..jak jsem nakoupil, tak prodávám a když mi to řekne technik co leta dělal Alfy, tak tomu prostě věřim. Jinak jsem ve všech recenzí četl, že 2.0TB nebrat, že se jednalo spíše o záležitost prodeje pouze v itálii. Tak je mi divný, že kdybyby vycházel z 2.5 V6, že by měl tak pochybnou recenziHarous píše:Ten motor vychazi prave z 2.5 V6 a ne z TS...
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
On vychazi z 12V 3.0, ale je to rada sestivalcu pouzivana od Alfy Sei. Vyssi poruchovost muze byt zpusobena vetsim namahanim, ale nemyslim, ze by to bylo nejak tragicky. Kvalit Lanciackych turbobenzinu teda nedosahuje, ale ze by to byl vylozene prusvih jako 16V TS teda nevim. S tim italskym trhem to je pravda, ale to zase bylo dany takovym silne socialistickym experimentem v Italii jehoz vysledkem je milionarska dan, v pripade aut tusim nad dva litry objemu. Ta dan se snad blizi 40% z ceny, takze v Italii se logicky prodaval ten 2.0 turbo dobre.
Ke spotrebe muzu dodat jen to, ze jezdim s 2.0 Turbo (ale R5 20V) od 9 do 14. tech 9 ale neni rozhodne economyrun, tech 14 tam vyleti pri poskakovani po meste a pri dalnicnich strekach rychlostma nad 160. Pri takovy bezny jizde a castyho vyuzivani vykonu jezdim za cca 12 litru...
Ke spotrebe muzu dodat jen to, ze jezdim s 2.0 Turbo (ale R5 20V) od 9 do 14. tech 9 ale neni rozhodne economyrun, tech 14 tam vyleti pri poskakovani po meste a pri dalnicnich strekach rychlostma nad 160. Pri takovy bezny jizde a castyho vyuzivani vykonu jezdim za cca 12 litru...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
A nepsal ty recenze Vaculik?kravitzUL píše:Jinak jsem ve všech recenzí četl, že 2.0TB nebrat, že se jednalo spíše o záležitost prodeje pouze v itálii.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
jednou jsem tu použil recenzi od Lukáše Vaculíka
a budu to zase poslouchat celej rok :smt073 Já asi věřim, že to bude
..ale v jeho recenzi na TS 16 V motory(kterou jsem použil) bych mu já nevytknul nic..
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Jeste k tomu turbu. V dobe kdy vzniknul 2.0 V6 Turbo jeste nebyl TS 16V zrejme ani na papire. A stary dobry 8V TS jsou drzaky. Bohuzel ta Tvoje informace jen poukazuje na uroven mechaniku v servisech Fiat... 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Myslím že 2.0TB které se dávali do 166tek jsou 12ti ventilové nemají hydroštely a co 20tis.km se musí štelovat ventily a spotřeba je větší než u 2.5i
Pro kravitzUL s mojím autem jsem se dostal na nejnižší spotřebu jel jsem pořád po rovině Jeseník -Zlaté Hory 25km nepřekročil jsem 60ku a spotřeba 5.7 samozřejmě že to nebyla jízda jen jsem zkoušel nejmenší spotřebu,když jezdím s manželkou tak jezdím kolem 9ti litru když jedu sám tak kolem 12tilitru celková dlouhodobá spotřeba mi vychází 11.2litru
Pro kravitzUL s mojím autem jsem se dostal na nejnižší spotřebu jel jsem pořád po rovině Jeseník -Zlaté Hory 25km nepřekročil jsem 60ku a spotřeba 5.7 samozřejmě že to nebyla jízda jen jsem zkoušel nejmenší spotřebu,když jezdím s manželkou tak jezdím kolem 9ti litru když jedu sám tak kolem 12tilitru celková dlouhodobá spotřeba mi vychází 11.2litru
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
..ale je to naměřená spotřeba nebo PC?..reál je někdy trochu jinde.. Já to nechápu..měl jsem vážně vymazleného 1.8 TS..z Lucemburska..pak ho měl kámoš 5 let-garážovaný..v zimě nejetý a spotřeba 10-13L..z lehkou nohou kolem 10 průměr.. Ten samý kamarád měl pak 166, 2.5 V6 a zase voňavku-kupoval ji ještě za 240tis... a ta spotřeba průměr když mi ji půjčil okolo 12-15L.. Takže vážně nechápu
...když jsem jel rozumě dálku po rovince, tak tro šlo okolo 6-7, ale stačilo lehce přišlápnou kopeček a PC nestíhal 
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
No jasně přes PC, vím že to není přesný ale velký rozdíl v tom není no ale když jezdím na srazy jezdíme z Gionardim který když jede přede mnou tak mám spotřebu hned 16 litrů je to palba vesnice nevesnice no..

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
jen tak pro info R5 v kappě turbo je zase z fiatu coupe kde je docela častým problémem ne úplně nejlepší turbo garette TB28 je ale otázkou proč v coupe odchází a v kappě nikoliv-tedy ne že by vydrželo věčně ale v coupe kolem 80000 je už po smrti vlivem špatné konstrukce výfukové části uzlu turba....Já sem se s coupe pohyboval od deseti po pětadvacet.....podle stylu jízdu a počtu dotknutí se plynem podlahy.....
k tomuhle tématu turbomotor bude vždycky náchylnější na styl jízdy a bude v jeho spotřebě větší rozdíl než u NA motoru.já osobně preferuju spíše cestu přeplňovaného motoru neb se dá jeho výkon relativně levně a snadno navýšit což NA motor neumožňuje....
k tomuhle tématu turbomotor bude vždycky náchylnější na styl jízdy a bude v jeho spotřebě větší rozdíl než u NA motoru.já osobně preferuju spíše cestu přeplňovaného motoru neb se dá jeho výkon relativně levně a snadno navýšit což NA motor neumožňuje....
něco italskýho mám....
A jeste mala zajimavost k R5 Turbo. Ve Fiatu Coupe ma ten motor jinou hlavu s jinym uhlem mezi ventilama a je ladenj vic do ostra nez v Kappe.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro upřesnění: V6 2,0TB nemá s 2,0TS nic společného.V6 2,0 TB je standardní šestiválec,jehož základ je stejný s 2,5 nebo 3,0 šestiválcem,rodíl je v hlavách.V6 2,0 TB má v každé hlavě jen jednu vačku na sací ventily a výfukové jsou ovládány systémem OHV od sací vačky.Ventily se seřizují napevno,jako u každého sportovního auta,protože hydrostavy jsou u "závodních motorů" téměř nepoužitelný.Ventilů je 12 a u turbomotoru stačí dva na válec,u turba je důležitý plnící tlak a turbomotor s více ventily na válec je jen komedie a marketing.Co se týče háklivosti motoru,nic nepozoruju a mám najeto 180 000km a jak motor tak turbo jsou původní.Auto je nemocný jinde,pořád sypu peníze do podvozku... 
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Je mi jasny, ze u preplnovanych motoru neni pocet ventilu tak zasadne dulezity jako u atmosfer, ale tvrdit, ze je to jen komedie a marketing bych si nedovolil.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
To je pravda,ale 2,5 i 3,0 se čtyřmi ventily na válec mají svíčku na stejném místě jak 2,0TB a myslím,že zas tak složité tam nanamontovat turbo by asi nebylo...Kůrkyn píše:Tady jde spíš o umístění zapalovací svíčky než o vyplachování. U čtyřventilu je možné dát svíčku do vrcholu spalovacího prostoru - tam je pro ni nejvýhodnější místo, co se týče teplot a přístupu čerstvé směsi k ní.
K tý komedii a marketingu víceventilový turbomotor
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
2,5 V6 vs. 2,0 TB
Tedy ve 166 jsem s těmi motory nejel, ale v jiných Alfách ano (v GTV mám TB) a jedno je jasné: 2,0 V6 TB bude rychlejší a při svižné jízdě o dost žravější. Já s GTV jezdím mezi 11 (dlouhá cesta po dálnici mezi 130 a 150 km/h) a 15 litry na sto (dost ostře na okresce).
2,0 V6 TB jede skvěle, ale až tak od 3000 otáček. Je otázka, jestli se tak vysokootáčkový charakter hodí pro velký sedan. Já bych do 166 volil 3,0 V6 24V nebo rovnou 3,2 V6 24V.
Automaty ve 166 NEBRAT! Zejména ne s 2,5 V6 (u 2,0 V6 TB ani nebyl). Rozumný automat má až 159.
2,0 V6 TB jede skvěle, ale až tak od 3000 otáček. Je otázka, jestli se tak vysokootáčkový charakter hodí pro velký sedan. Já bych do 166 volil 3,0 V6 24V nebo rovnou 3,2 V6 24V.
Automaty ve 166 NEBRAT! Zejména ne s 2,5 V6 (u 2,0 V6 TB ani nebyl). Rozumný automat má až 159.
GT 3.2 V6
GTV V6 2.0 TB
GTV V6 2.0 TB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
