prvotni opravy a upravy po koupi :)

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

prvotni opravy a upravy po koupi :)

Příspěvek od prte » 30.12.2008, úte 10:49

zdravim,
tak se chystam na vymenu termostatu nejni v tom nekde nejaka zaludnost na co si dat bacha? - s mensima problemama hotovo :)

druha otazka neopravovali ste nekdo seklou klapku vnitrniho/vnejsiho okruhu ventilace? mel sem schozeny zkousel sem ji pomoct a nic, moturek jen vrci obcas tam neco cvakne ale klapka se nepohne mrska :(

este pri jizde na volnobeh kolisaj otacky mezi 800-1000, kdyz zastavim tak si drzi svejch 850 a ani se nehne

este diag nejni bez poskvrnky, u ECU to pise chyba ERG valve a u ABS bylo v pameti LF wheel speed, ERG se hned vratil jak sem nakop motor, u ABS este nevim projedu to po rachote a napichnu znova a uvidime jak to dopadne :)
ABS absuje chyba uz se neobjevila, slava :wink:

malem bych zapomel na cidlo teploty oleje, kde se presne ukryva? po 100km jizde stale raficka pod 60 stupnema, kdyz to trochu slapnu chvili tak vyleze na 60 :(
Naposledy upravil(a) prte dne 3.1.2009, sob 14:02, celkem upraveno 2 x.
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 2.1.2009, pát 17:47

tak tohle prosim jsem z toho vytahl za termostat, celkem sem se zdesil a brutalne se tlemil zaraz, urobsisam kolinko, lepeny na tmel i pres tesneni no holt bomba, uz je tam novej vernet a auti uz si lebedi a ja netrpim konecne zimou

BTW 155tka ma odvzdusnovak jen na chladici? jinde se mi ho nepodarilo najit


Obrázek

Obrázek

Obrázek
:D
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 4.1.2009, ned 18:59

Ještě si zapoměl říct, že ten termostat byl vykuchanej. Někomu se zasek a místo výměny ho vykuchal :smt021
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 4.1.2009, ned 19:41

ja si toho vsimnul az kdyz si me na to upozornil ale zabit takovyhle :13: :smt021 kdyz tohle vrznou zpatky do auti
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

faust54
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 484
Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
Bydliště: Praha, Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od faust54 » 4.1.2009, ned 20:36

prte píše:ja si toho vsimnul az kdyz si me na to upozornil ale zabit takovyhle :13: :smt021 kdyz tohle vrznou zpatky do auti
hele, ja to mel to same na me 155 Q4, taky jsem musel delat novej termostat, ale vykuchanej nebyl, jen se rozpadnul, protoze dlouho stala...
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 4.1.2009, ned 21:27

vsak nic o meneni, je to "spotrebak" u auta stejne jako brzdy tlumice atd, ale takovejhle paskvil obvzlaste kdyz auto ma servisku me celkem dostal, priletovany kolinko a vykuchlej vnitrek :smt021
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: prvotni opravy a upravy po koupi :)

Příspěvek od kravitzUL » 4.1.2009, ned 21:31

prte píše:zdravim,

este pri jizde na volnobeh kolisaj otacky mezi 800-1000, kdyz zastavim tak si drzi svejch 850 a ani se nehne

malem bych zapomel na cidlo teploty oleje, kde se presne ukryva? po 100km jizde stale raficka pod 60 stupnema, kdyz to trochu slapnu chvili tak vyleze na 60 :(
Koukám stejné chyby stejné známky :-D

K prvnímu..měl jsem to samé u TS..a taky jen při jízdě..bohužel se to kolísání během dvoulet ještě zhoršilo. Na diagnostice nic, nikde v sevisech a ani zmámí se nevěděli rady..je snad 16 příčin(váha, lambda, svíčky, klapka, alektroinstalace a velké množství koster atd) proč to tyhle motory dělají. Jinak u prvních TS 16V zhruba do r. 99 to prej bylo i vadou řídící jednotky(to jsem někdy vyčetl) U starších modelů prý stačilo přestřihnout nějaký kabel, díky kterému pak ŘJ neměla info o tom, že vůz jede a chovala se jako když vůz stojí.. Za jízdy se prý snažila držet otáčky výše, ale to právě mělo ty mouchy. Tahle rada mi zase byla řečena technikem. Dokonce v konečné fázy, když jsem byl u nás ve Fiatu a sdělil jim i můj názor ohledně lítání otáček v důsledku ŘJ-protože sami o tom neměli ani páru, tak zavolali do Alfy v DC a tam jim to potvrdili a řekli, že tahle chyba u ŘJ však nemá vliv na životnost motoru, či něčeho jiného...mě teda nakonec napsali výsledný protokol v kterém bylo napsáno..ZJIŠTĚNA NEJSPÍŠ ZÁVADA ŘJ A NEDOPORUČUJE SE ZA JÍZDY VYŘAZOVAT RYCHLOST :shock: :hotovej No když jsem to četl, tak jsem měl posci, že jsem si snad něco šlehl :hotovej Taky jsem jim to řekl..a ani na to další perličku...ŽE PRÝ ALFA JE SPORTOVNÍ VŮZ A ITALOVÉ NEPOČÍTALI S VYŘAZOVÁNÍM RYHLOSTI ZA JÍZDY :hotovej
K té teplotě mám to samé a bylo to u obou 156..max. 70 st..ale diagnostika ukázala cca o 18-20 st. více. Jelikož ten rozdíl se neměnil za jakékoli teploty, tak neřešim a vim kolik tam mám. A auta vždy po nastartování a ujetí cca. 3km už topila..takže čidla, nebo budík. A dokonce si myslím, že mám to samé i u 33 :smt026 ..jelikož hned krásně topí a když ukazuje 50st, tak na hadici ani neudržim ruku-což jde zhruba do 70st..
Naposledy upravil(a) kravitzUL dne 4.1.2009, ned 22:00, celkem upraveno 2 x.
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 4.1.2009, ned 21:43

aha tak to je sen tohle s tim volnobehem nemam slov :smt044 :smt044 :smt044

dneska sem to chtel napichnout a poradne to prolizt ale zvladnul sem v tej kose a polosnezeni jen fiona 147cku a felcku (ty 2 posledni maj konektory uvnitr fion samo v motorovym prostoru) pak chcipnul notas tou zimou : :D

ale priste se mrknu na tu teplotu oleje pokud v RJ bude

kazdopadne moc diky za info, prestal sem se trochu stresovat cim to je :)
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

raffo155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2008, pon 22:47
Bydliště: Levice,Slovensko

Příspěvek od raffo155 » 6.1.2009, úte 13:08

mne sa ties teplota oleja za normalnej jazdy len priblizi k 60 C.

raz ked som ju nahanal asi 15 km vystupila na 70 C :shock:
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: prvotni opravy a upravy po koupi :)

Příspěvek od Radim » 6.1.2009, úte 13:29

kravitzUL píše:
prte píše:zdravim,

este pri jizde na volnobeh kolisaj otacky mezi 800-1000, kdyz zastavim tak si drzi svejch 850 a ani se nehne

malem bych zapomel na cidlo teploty oleje, kde se presne ukryva? po 100km jizde stale raficka pod 60 stupnema, kdyz to trochu slapnu chvili tak vyleze na 60 :(
Koukám stejné chyby stejné známky :-D

K prvnímu..měl jsem to samé u TS..a taky jen při jízdě..bohužel se to kolísání během dvoulet ještě zhoršilo. Na diagnostice nic, nikde v sevisech a ani zmámí se nevěděli rady..je snad 16 příčin(váha, lambda, svíčky, klapka, alektroinstalace a velké množství koster atd) proč to tyhle motory dělají. Jinak u prvních TS 16V zhruba do r. 99 to prej bylo i vadou řídící jednotky(to jsem někdy vyčetl) U starších modelů prý stačilo přestřihnout nějaký kabel, díky kterému pak ŘJ neměla info o tom, že vůz jede a chovala se jako když vůz stojí.. Za jízdy se prý snažila držet otáčky výše, ale to právě mělo ty mouchy. Tahle rada mi zase byla řečena technikem. Dokonce v konečné fázy, když jsem byl u nás ve Fiatu a sdělil jim i můj názor ohledně lítání otáček v důsledku ŘJ-protože sami o tom neměli ani páru, tak zavolali do Alfy v DC a tam jim to potvrdili a řekli, že tahle chyba u ŘJ však nemá vliv na životnost motoru, či něčeho jiného...mě teda nakonec napsali výsledný protokol v kterém bylo napsáno..ZJIŠTĚNA NEJSPÍŠ ZÁVADA ŘJ A NEDOPORUČUJE SE ZA JÍZDY VYŘAZOVAT RYCHLOST :shock: :hotovej No když jsem to četl, tak jsem měl posci, že jsem si snad něco šlehl :hotovej Taky jsem jim to řekl..a ani na to další perličku...ŽE PRÝ ALFA JE SPORTOVNÍ VŮZ A ITALOVÉ NEPOČÍTALI S VYŘAZOVÁNÍM RYHLOSTI ZA JÍZDY :hotovej
K té teplotě mám to samé a bylo to u obou 156..max. 70 st..ale diagnostika ukázala cca o 18-20 st. více. Jelikož ten rozdíl se neměnil za jakékoli teploty, tak neřešim a vim kolik tam mám. A auta vždy po nastartování a ujetí cca. 3km už topila..takže čidla, nebo budík. A dokonce si myslím, že mám to samé i u 33 :smt026 ..jelikož hned krásně topí a když ukazuje 50st, tak na hadici ani neudržim ruku-což jde zhruba do 70st..
u focusu I.gen 1.6 ti běžně otáčky na volnoběh během jízdy drží vyšší hodnoty než když auto stojí na místě a nepovažoval jsem to za chybu.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 20.1.2009, úte 10:46

vycisteny cidlo vnitrni teploty a zda se ze funguje + pretesneny hadice a zda se ze chladici kapalina uz neubejva :D

akorat sem prisel na prapodivnou funkci ze at dam ofuk kamkoliv, treba na nohy atd tak jde vzdycky neco na sklo, je to celkem neprijemny pri moji vejsce kde to primo do xichtu, je to normalni funkce nebo je nekde neco spatne?
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

raffo155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2008, pon 22:47
Bydliště: Levice,Slovensko

Příspěvek od raffo155 » 22.1.2009, čtv 19:49

vsimol si si spravne.aj ked to das na nohy tak nieco fuka aj na celne skol ale nieje to as tak ze by som to citil na xichte :smt044 mam 188 cm .ozaj co ta vysiel ten termostat.musim ho aj ja vymenit.nechce sa mi zohriat ani no 70 C
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 22.1.2009, čtv 20:54

vysel cca 1300kc cista ruka, pak este nemrzka destilka a novy stahovaky na hadice :shock:
pak zatnes zuby a des menit :D
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3272
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rosso155 » 23.1.2009, pát 07:59

taky jsem minulej pátek měnil termostat, cena ze známosti 1.254,-, přístup teda nic moc, ale konečně to topí
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 23.1.2009, pát 09:31

jj pristup tam je dobrej :smt044
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

raffo155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2008, pon 22:47
Bydliště: Levice,Slovensko

Příspěvek od raffo155 » 23.1.2009, pát 17:36

a ten termostat je original s alfi? JA SOM POCUL O CCA 3000 SK :shock: nemrzku (paraflu) som menil asi pred dvoma mesiacmi aj s chladicom
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3272
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rosso155 » 23.1.2009, pát 18:05

asi nebude originál, ale cena normálně je cca 1.800,-, takže sleva docela dobrá
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 23.1.2009, pát 18:07

ja sem koupil vernet a spokojenost zatim, nejni to jako ten bastl predtim bez vnitrku :-D
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

raffo155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2008, pon 22:47
Bydliště: Levice,Slovensko

Příspěvek od raffo155 » 23.1.2009, pát 22:40

no tak aspon ze nieje vykuchany \:D/
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 24.1.2009, sob 01:29

jj topi to jak ma, chladi to jak ma proste dela to co delat ma :wink:

BTW mam dotaz, na kolik ti vyleze budik teploty oleje pri normalni jizde? me ani tuk :shock:
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 24.1.2009, sob 02:05

ta 155tka je fakt prtava vuci mastodontni 147cce :shock: :smt044 :smt089
Obrázek
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 24.1.2009, sob 02:15

Máš nějaký křivý víko kufru. No nechci strašit, ale asi to bylo bouraný :-D

A nezáviď :smt019 :-D
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Příspěvek od prte » 24.1.2009, sob 02:23

tak 155 ma normalni velikost, jen ta tvoje je versi jak hummer, se s tim musi blbe parkovat po Praglu :smt044
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

raffo155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2008, pon 22:47
Bydliště: Levice,Slovensko

Příspěvek od raffo155 » 24.1.2009, sob 08:54

prte píše:jj topi to jak ma, chladi to jak ma proste dela to co delat ma :wink:

BTW mam dotaz, na kolik ti vyleze budik teploty oleje pri normalni jizde? me ani tuk :shock:
presne tak pokial ides normalne - 60/90 km/h tak sa to ledva priblizi k 60 C :smt040
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet

raffo155
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2008, pon 22:47
Bydliště: Levice,Slovensko

Příspěvek od raffo155 » 24.1.2009, sob 08:57

coyote píše:Máš nějaký křivý víko kufru. No nechci strašit, ale asi to bylo bouraný :-D

A nezáviď :smt019 :-D

ja som este nevidel 155ku aby kufor sedel presne.zato ta tvoja 147 je nejaka spinava :smt040
alfa 155 2,0 T.S. 16v
fiaťáč linea 1,4 T-jet

Odpovědět

Zpět na „155“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host