To je chybný předpoklad. Jedeš normálně, jen se to odehrává v poněkud jiných rychlostech.Kubas píše: 4.1.2018, čtv 14:29jak to pak v reálu vypadá když chceš jet rychle na okreskách? pojedeš pořád jenom 2st. a 3st. a to mi přijde škoda....

To je chybný předpoklad. Jedeš normálně, jen se to odehrává v poněkud jiných rychlostech.Kubas píše: 4.1.2018, čtv 14:29jak to pak v reálu vypadá když chceš jet rychle na okreskách? pojedeš pořád jenom 2st. a 3st. a to mi přijde škoda....

Jj to jsem psal Já, 4 jsem radil někde 185 nebo tak nějak. Přitom 6 zase při běžných rychlostech točí zbytečně mocKubas píše: 4.1.2018, čtv 14:29 klidně o tom kecejte, v tomhle vlákně to má své místo.... vše má své pro a proti.... teď nevím kde jsem to četl nebo kdo mi to říkal, ale QV s manuálem jede na trojku snad 180 nebo možná ještě víc.... jak to pak v reálu vypadá když chceš jet rychle na okreskách? pojedeš pořád jenom 2st. a 3st. a to mi přijde škoda.... pokud má třeba to Subaru kvalty hezky nakrátko (jak se na takový auto sluší) tak pak je s tím řazením mnohem větší zábava....
 Ale hlavně mi jde o To, že tam prostě 1,2,3 nemůžeš kopat dostatečně rychle, ve vraceckach na okreskach musíš radit 1, 2 tam potom prostě rychle nevsadis ani za Nic, jediné pres zuby nebo pomaleji.
 Ale hlavně mi jde o To, že tam prostě 1,2,3 nemůžeš kopat dostatečně rychle, ve vraceckach na okreskach musíš radit 1, 2 tam potom prostě rychle nevsadis ani za Nic, jediné pres zuby nebo pomaleji.Naopak naprosto souhlasím se vším. I když jak jsem si zvyknul, tak mě nějak tak už baví vyjíždět z vracecej na 1/3 plynu a hrát si s tím. Nebo naopak, když už se kolikrát jedou okresky , že ti prdel ustreluje kolem 160+, tak je ten výkon super, že prostě pridáš a ten lehký drift si tím můžeš kontrolovat nebo ho spíš podržet a gumy se ti hned nechytnou a nepřijde nežádoucí adheze pneumatik následné vrtění sekenjiro píše: 4.1.2018, čtv 15:31 No ona to prave zabava moc nebyla s tim manualem (alespon pro me osobne) ani na tech okreskach. Kdo zna napriklad Beroun-Karlstejn-Mnisek nebo Brezanske udoli-Tocna, tak tam jedes 80% casu na 2 nebo 3st, sem-tam se podari na delsi rovine 4ka. Ono taky logicky kdyz to auto ma jet 300 km/h a mas k dispozici 6 rychlosti, tak uz musis hledat kompromis ve zprevodovani.
Dalsi vec je, ze tech 500hp je nekdy proste uz moc - drtivou vetsinu zatacek vyjizdis max na 1/3 plynu a musis se hlidat, abys to neprehnal. Me osobne to vadilo a byl to duvod, proc jsem koupil levnejsi Super a zbytek penez "investoval" jinam. Proto mi chybi, V6 RWD verze kolem 350hp s vypinatelnym ESP. Ale to uz je uplne mimo tuto debatu a je to jen muj osobni nazor, ktery chapu, ze vetsina lidi nebude sdilet.

 ... a manuálem
 ... a manuálem  
 .... me by vesmes manual nevadil, Jsem zvykly ze 75tky. Na tom aute bych se nebal vse si udelat
 .... me by vesmes manual nevadil, Jsem zvykly ze 75tky. Na tom aute bych se nebal vse si udelat  
  ))
))

tak kdy budes kupovat QV?hand_ktm_AR píše: 5.1.2018, pát 20:45 Doporučuji kryptoměny Já dal na jednoho Angličan a kterého jsem omylem potkal na vánočním večírku a furt mluvil o ryplu tak jsem nakoupil za 35000 před dvěma týdny a teď mám desetinásobek, Bitcoin a etherumm je taky dobrý ale stoupnou minimálně na dvojnásobek za rok Takže to chce větší kapitál ale určitě jistější než Sportka


 
 
Havárkou nestraš, to neplánujuHarous píše: 8.1.2018, pon 19:15 No zatím to vypadá, že jediný QV ze zdejších Giulií se dožije první garančky bez nutnosti předčasný návštěvy servisu.
QV bych se nebál ohledně nájezdu, ale spíš ohledně stavu karoserie po nehodách. A taky si nedělám iluze, že to auto bude někdy levný. Zrovna QV si podle mě bude cenu držet možná líp než M3. Bude to taky dost o prodaných kusech.
 S tou cenou nevím, kéž by to tak bylo. Buď to bude mega propadák a nebo tak jak píšeš, nic mezi tím
 S tou cenou nevím, kéž by to tak bylo. Buď to bude mega propadák a nebo tak jak píšeš, nic mezi tím  Ale je pravda, že nehavar budou asi dost vyjímka a budou se cenit. Budu se snažit
 Ale je pravda, že nehavar budou asi dost vyjímka a budou se cenit. Budu se snažit 
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti