 
  
 
  
Máš kliku, přesně tohle samé jsem měl já. Jde o vadný kontakt na vstřikovači, nejčastěji 3. válce. Takže si sundej kablíky z konektorů, zjisti, který je zašpiněný, ale pro jistotu nech napružit a vyčistit všechny.fiasko píše:Cau , nastal mi problem u alfy. rv.0.6 jtd 110kw, jiz po koupi do 2tis nejela, chystal jsem se na egr a vycisteni , mezitim ale zacla skubat ( asi 3 valce) objevila se kontrolka motoru have engine checked a k tomu kontrolky - ASR,VDC,hill holder,a rucicka nafty lita nahoru dolu.Muze byt tohle spojene taky s EGR nebo pujde o zavaznejsi problem? Vstriky apod? Stal se nekomu presne takovy problem?

Tak ted mi trosku spadl kamen ze srdceTanguero píše:Máš kliku, přesně tohle samé jsem měl já. Jde o vadný kontakt na vstřikovači, nejčastěji 3. válce. Takže si sundej kablíky z konektorů, zjisti, který je zašpiněný, ale pro jistotu nech napružit a vyčistit všechny.fiasko píše:Cau , nastal mi problem u alfy. rv.0.6 jtd 110kw, jiz po koupi do 2tis nejela, chystal jsem se na egr a vycisteni , mezitim ale zacla skubat ( asi 3 valce) objevila se kontrolka motoru have engine checked a k tomu kontrolky - ASR,VDC,hill holder,a rucicka nafty lita nahoru dolu.Muze byt tohle spojene taky s EGR nebo pujde o zavaznejsi problem? Vstriky apod? Stal se nekomu presne takovy problem?
Já jsem zazmatkoval a nechal to udělat v servisu a stálo mě to tři litry ..
 doufam ze to bude tedy uplne stejny problem, uz jsem podobny nasel i na dieselpower foru.... tak super
 doufam ze to bude tedy uplne stejny problem, uz jsem podobny nasel i na dieselpower foru.... tak super 
 Když svítí kontrolka motoru tak to asi není pro srandu králíkům, ne?
 Když svítí kontrolka motoru tak to asi není pro srandu králíkům, ne?  Ještě nejlíp s tím jet na dovolenou do Chorvatska...
 Ještě nejlíp s tím jet na dovolenou do Chorvatska...
 ... pokazíš, zistím, opravím, ideš ďalej,...IDEM RIEŠIM
 ... pokazíš, zistím, opravím, ideš ďalej,...IDEM RIEŠIM   TETU GITKU som učil ako počúvať diagnostiku pre ALFA ROMEO 4000, ona vie, dajte mi vediet ja dam vediet a budu vsetci vediet na 90% isto diagnóza segment číslo 5,  3.poschodie.
 TETU GITKU som učil ako počúvať diagnostiku pre ALFA ROMEO 4000, ona vie, dajte mi vediet ja dam vediet a budu vsetci vediet na 90% isto diagnóza segment číslo 5,  3.poschodie.  
  
  

Dneska mě potkalo to samý. Zatím jsem jen profoukl. Jde ty kabely z konektoru vyndat s normálním úsilím nebo je potřeba něco speciálního? Zítra jen musím do práce, pak to hodím na výměnu všech těch konektoru, protože na jednom se mi zlomila ta zajišťovací packa.Tanguero píše: 4.7.2016, pon 14:24 Máš kliku, přesně tohle samé jsem měl já. Jde o vadný kontakt na vstřikovači, nejčastěji 3. válce. Takže si sundej kablíky z konektorů, zjisti, který je zašpiněný, ale pro jistotu nech napružit a vyčistit všechny.
Já jsem zazmatkoval a nechal to udělat v servisu a stálo mě to tři litry ..

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Google [Bot] a 2 hosti