jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
To je taky trochu přitažený za vlasy. Pro motor je asi největší nálož studený start. A jestli těch 150 tisíc bylo najeto v režimu většiny cest přes 100km nebo v režimu cest do 20 km stejně z nájezdu nezjistíš. To radši ss který to sem tam na pár vteřin zdechne než příměstský auto... Ale až budu mít auto s ss tak to stejně vypínat budu. Otázkou je, jestli to s novým způsobem měření tiše nezmizí...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Takže dneska jsem poprvé zažil aktivní start-stop, auto se mi vyplo když jsem u příjezdovky do práce čekal až projede kamion. Je možný, že na to má vliv když mám zaplou automatickou regulaci vzduchu (tzn. i se zaplou klimou)? Jelikož ted jsem jel do práce a měl to na manuální režim
Navíc oproti jiným dnům rozhodně nebylo venku tepleji, taky bylo kolem 2-3 stupňů
Navíc oproti jiným dnům rozhodně nebylo venku tepleji, taky bylo kolem 2-3 stupňů
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Tak si odpoviem sam. Podla servisu, kym nesvieti kontrolka motora tak to mozem ignorovat. Velmi rad som uz zabudol na stlacanie toho tlacitka.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
To ti jako fakt rekli? No nevim teda, ale kdyz nefunguje neco, co by fungovat melo a je to navazany na dost dalsich veci a servis rekne "ignoruj to, dokud se nevysere motor", tak bych mozna uvazoval o zmene servisu...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Jako ze mu sviti oranzova kontrolka a oni mu reknou at to neresi a jezdi dal? To je vtip ne?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Díval jsem se jak řeší ss systém kluci u Levorga. Dávají mezi tlačítko a konektor jednotku která to vždycky vypne. Zajímavý je, že ss se neaktivuje při zapnutý klimatizaci. Zkusím najít odkaz na tu jednotku.
EDIT: Tady je popis a návod na výrobu.
https://www.nicomania.de/auto/start-sto ... aktivieren
EDIT: Tady je popis a návod na výrobu.
https://www.nicomania.de/auto/start-sto ... aktivieren
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7081
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
s tou zapnutou/nezapnutou klimatizací to potvrzuju, když jsem měl auto první týdny, měl jsem topení v režimu "Auto" což znamená, že je zaplá i klima (je už asi jedno jestli neběží kvůli nízkým venkovním teplotám) a auto mi nikde nevyplo. Ted, když si ventilaci kočíruju sám, je schopné auto vypnout motor ikdyž není ohřátý na provozní teplotu, takže SS prostě deaktivuju hned po nastartování, je to už takový automatický úkon, který dělám i u služebních Octávií
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Ještě kluci píšou, že když po zastavení tlačí na brzdu jen zlehka, tak se motor taky nevypíná.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
speedy: mne to teda vypina i pri spusteny klimatizaci. ale jak rikas, uz to mam automaticky nacviceny to vypinat hned po nastartovani... ve srovnanim s tim, co nas ceka v budoucnu je ss jeste sranda
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Motor se nevypina proto, ze je prevodovka stale v zaberu a motor v zatezi...
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Což automat asi moc neocení ne....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
tak asi vyřešeno, viz:
https://shop.stuff4car.com/en/index.php ... duct_id=52
reference na ten výrobek jsou i tady: https://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gi ... st17490469
kdo to vyzkouší jako první? ;-)
https://shop.stuff4car.com/en/index.php ... duct_id=52
reference na ten výrobek jsou i tady: https://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gi ... st17490469
kdo to vyzkouší jako první? ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Hmm, to vypadá easy.
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Ja uz na to kaslu. Uz jsem se naucil to vypinat podvedome automaticky po nastarovani u vsech aut... Akorat by me to ted matlo kdyby se to u jednoho auta vypinalo samo Jinak teda vypada to dobre a jednoduse.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Keď už majú ojeb na SS systém tak snáď sa čoskoro objavý aj na ESP.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
a FCW
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Ty zasahy ESP v race mode jsou asi kvuli e-LSD a torque vectoringu u Qf. Mne to v race mode nezasahuje (mechanicky LSD od ZF) Pro dalsi pripadne dotazy - ano, lze aktivovat race mode i u 2.0T.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Ako sa ti podaril aktivovať race mód u 2.0T ?
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Na FB skupině majitelů Giulií se to teď řešilo. Koupí se kolečko s Race módem a softwarově se to aktivuje. Mám to v plánu na jaro, dělá to nějaký Vojáček v Praze z firmy Profituning. Já o něm slyšel od kamaráda co má M4 Competition, nalitý od něj na 550k a 700Nm. Taky umí vyndat katy, což úplně změní projev toho auta, jak ohledně zvuku tak reakcí na plyn apod. Pak už mě zajímá jen jestli dokáže odblokovat Vmax. No uvidíme...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Jestli je to tohle: http://profituning-praha.cz/chiptuning tak to ve me nevzbuzuje moc duveru. Firmy co delaji remapy a chipy pro auta od A do Z to vetsinou jen preprodavaj aniz by byly schopny reagovat na pripadny potize nebo aktualizace software. Otazka je jestli je vubec schopen udelat remap Giulie.
A jelikoz se mi seslo par dotazu k remapu a race mode, tak zkusim trochu rozepsat vlastni zkusenost. Co sem pisu vychazi z toho, co jsem se docetl na zahranicnich forech a z diskuzi s tvurci tech remapu (takze netvrdim, ze vsechno musi byt presne tak, jak pisu). Konkretne u Giulie je remap o tom, ze se musi stahnout original soubor z konkretniho auta (unikatni ID) a na zaklade toho a konkretni verze tovarni mapy (tech je docela dost verzi a tvurce mapy ji musi mit predem k dispozici a musi se stahnout primo z ECU) vyrobit novou mapu. Proto to taky dela jen par firem. Ja osobne vim o dvou - Squadra v Holandsku a Eurocompulsion v US (mam ja). Dalsi "problem" je ten, ze pokud mate remap a autorizak to pripoji na witech (origo diagnostika), tak to zarve a je po zaruce. Pokud vam autorizak prehraje ECU nejakou novou verzi, tak to v pripade Squadry znamena vylet do Holandska.
U Eurocompulsion je vyhoda v tom, ze si nekupujete jen remap, ale i handheld pomoci ktereho jste schopni do auta vratit origo mapu a spravovat si ruzne mapy sami. Cili pred kazdou navstevou autorizaku je dobry tam vratit origo mapu. Servis nema sanci poznat, ze tam nekdy byla jina verze (toto je info od lidi z US, ktery s tim maji zkusenosti). Po nahrani novy verze od autorizaku staci znovu stahnout origo soubor, poslat EC a oni vam vygenerujou novou mapu, ktera bude ladit s aktualnim softem. Co umi EC dal je zvysit maximalku, zvysit otacky a udelat pop&bangs, coz je takovy to strileni do vyfuku pri deceleraci. Vsechny tyto veci jsou soucasti ECU a nejde je resit samostatne, takze to chce remap tak jako tak. Co se tyka pristupu a komunikace, tak si nemuzu stezovat. Kluci reaguji obratem (samozrejme v jejich casovem pasmu) a ochotne odpovidaji na vsechny otazky, i na ty hloupy Jinak jejich system pouziva docela dost lidi v Evrope (Polsko, Nemecko, Benelux) a i cesta zaslani do CR uz je proslapnuta. Kdyby nekoho zajimalo, jak je to se clem a DPH, at posle SZ - nemusi to byt nutne tak hrozny
Co se tyka nejakych vykonovych cisel, tak moje vlastni mereni (mereno pres OBDII port, ne pres GPS):
0-50 km/h - 2,02
0-80 km/h - 3,71
0-100 km/h - 4,95
0-150 km/h - 10,42
80 az 120 km/h - 2,78
Nejrychlejc jsem dal 0-100 za 4,81 a maximalni rychlost dle GPS 265 km/h (pak jsem musel brzdit, takze by to mozna jeste jelo par km). Mam kamose, ktery ma stejny remap od stejny firmy a stejny auto (krom vyfuku) a ty cisla jsou stejny (+/- par setin, coz pricitam pneumatikam) :-) Na dynu jsem nebyl a ani to nemam v planu. Nemam kit sani, takze predpokladam, ze vykon bude trochu niz nez udavanych 360 bhp.
Race mode je easy - staci koupit prepinac jizdnich rezimu z Qf a pomoci Multiecuscan udelat Proxi alignment se zmenou bitu 88 a AC na CC. Pripadne u nekterych modelu z roku 2016 a 2017 je ten ovladac uplne stejny u bezne verze jako u Qf, akorat to ma plastovou zarazku pro 4 pozici (Race), kterou staci proriznout. Pozna se to podle toho, ze ten ovladac ma 3 prepinace na tistaku. Novy prepinac jizdnich rezimu stoji kolem 2500 (doporucuju kupovat pres internet treba z Nemecka, protoze dementi v ceskym autorizaku se budou tocit na tom, ze potrebujou VIN), vymena je easy DIY (chce to mit takovy ty plastovy bazmegy na odstrojovani interieru). Dle zkusenosti to nefunguje na vsechny auta, s Q4 jsou casto potize a ta procedura se nepovede. Pokud se nepovede, tak muzou prestat fungovat ruzny veci a auto muze padat do nouzaku. Dobra zprava je, ze kdyz se to nepovede, tak jde vratit puvodni hodnoty, cili je to vratny proces. Evropsky verze RWD jsou vetsinou v pohode (i diesely). Zalezi na verzi software. Pokud by do toho chtel nekdo jit, tak urcite nejdriv udelat softwarove proxi alignment a pak az menit ten prepinac jizdnich rezimu. K cele procedure jsou potreba modry a sedy kabel a po provedeni procedury je potreba vyresetovat nektery moduly. Urcite to delat pres USB a PC, ne pres wifi nebo mobilni verzi MES. Pokud mate adaptivni podvozek, tak v rezimu Race jsou zadni tlumice moc tvrdy a na blby ceste to odskakuje, takze je lepsi prepnout na stredni tuhost, pak je to ok. Co se tyka reakci plynu, tak ty jsou stejny jako v rezimu N (cili linearnejsi nez v rezimu D, coz je ale vec, kterou clovek na okruhu chce )
A jelikoz se mi seslo par dotazu k remapu a race mode, tak zkusim trochu rozepsat vlastni zkusenost. Co sem pisu vychazi z toho, co jsem se docetl na zahranicnich forech a z diskuzi s tvurci tech remapu (takze netvrdim, ze vsechno musi byt presne tak, jak pisu). Konkretne u Giulie je remap o tom, ze se musi stahnout original soubor z konkretniho auta (unikatni ID) a na zaklade toho a konkretni verze tovarni mapy (tech je docela dost verzi a tvurce mapy ji musi mit predem k dispozici a musi se stahnout primo z ECU) vyrobit novou mapu. Proto to taky dela jen par firem. Ja osobne vim o dvou - Squadra v Holandsku a Eurocompulsion v US (mam ja). Dalsi "problem" je ten, ze pokud mate remap a autorizak to pripoji na witech (origo diagnostika), tak to zarve a je po zaruce. Pokud vam autorizak prehraje ECU nejakou novou verzi, tak to v pripade Squadry znamena vylet do Holandska.
U Eurocompulsion je vyhoda v tom, ze si nekupujete jen remap, ale i handheld pomoci ktereho jste schopni do auta vratit origo mapu a spravovat si ruzne mapy sami. Cili pred kazdou navstevou autorizaku je dobry tam vratit origo mapu. Servis nema sanci poznat, ze tam nekdy byla jina verze (toto je info od lidi z US, ktery s tim maji zkusenosti). Po nahrani novy verze od autorizaku staci znovu stahnout origo soubor, poslat EC a oni vam vygenerujou novou mapu, ktera bude ladit s aktualnim softem. Co umi EC dal je zvysit maximalku, zvysit otacky a udelat pop&bangs, coz je takovy to strileni do vyfuku pri deceleraci. Vsechny tyto veci jsou soucasti ECU a nejde je resit samostatne, takze to chce remap tak jako tak. Co se tyka pristupu a komunikace, tak si nemuzu stezovat. Kluci reaguji obratem (samozrejme v jejich casovem pasmu) a ochotne odpovidaji na vsechny otazky, i na ty hloupy Jinak jejich system pouziva docela dost lidi v Evrope (Polsko, Nemecko, Benelux) a i cesta zaslani do CR uz je proslapnuta. Kdyby nekoho zajimalo, jak je to se clem a DPH, at posle SZ - nemusi to byt nutne tak hrozny
Co se tyka nejakych vykonovych cisel, tak moje vlastni mereni (mereno pres OBDII port, ne pres GPS):
0-50 km/h - 2,02
0-80 km/h - 3,71
0-100 km/h - 4,95
0-150 km/h - 10,42
80 az 120 km/h - 2,78
Nejrychlejc jsem dal 0-100 za 4,81 a maximalni rychlost dle GPS 265 km/h (pak jsem musel brzdit, takze by to mozna jeste jelo par km). Mam kamose, ktery ma stejny remap od stejny firmy a stejny auto (krom vyfuku) a ty cisla jsou stejny (+/- par setin, coz pricitam pneumatikam) :-) Na dynu jsem nebyl a ani to nemam v planu. Nemam kit sani, takze predpokladam, ze vykon bude trochu niz nez udavanych 360 bhp.
Race mode je easy - staci koupit prepinac jizdnich rezimu z Qf a pomoci Multiecuscan udelat Proxi alignment se zmenou bitu 88 a AC na CC. Pripadne u nekterych modelu z roku 2016 a 2017 je ten ovladac uplne stejny u bezne verze jako u Qf, akorat to ma plastovou zarazku pro 4 pozici (Race), kterou staci proriznout. Pozna se to podle toho, ze ten ovladac ma 3 prepinace na tistaku. Novy prepinac jizdnich rezimu stoji kolem 2500 (doporucuju kupovat pres internet treba z Nemecka, protoze dementi v ceskym autorizaku se budou tocit na tom, ze potrebujou VIN), vymena je easy DIY (chce to mit takovy ty plastovy bazmegy na odstrojovani interieru). Dle zkusenosti to nefunguje na vsechny auta, s Q4 jsou casto potize a ta procedura se nepovede. Pokud se nepovede, tak muzou prestat fungovat ruzny veci a auto muze padat do nouzaku. Dobra zprava je, ze kdyz se to nepovede, tak jde vratit puvodni hodnoty, cili je to vratny proces. Evropsky verze RWD jsou vetsinou v pohode (i diesely). Zalezi na verzi software. Pokud by do toho chtel nekdo jit, tak urcite nejdriv udelat softwarove proxi alignment a pak az menit ten prepinac jizdnich rezimu. K cele procedure jsou potreba modry a sedy kabel a po provedeni procedury je potreba vyresetovat nektery moduly. Urcite to delat pres USB a PC, ne pres wifi nebo mobilni verzi MES. Pokud mate adaptivni podvozek, tak v rezimu Race jsou zadni tlumice moc tvrdy a na blby ceste to odskakuje, takze je lepsi prepnout na stredni tuhost, pak je to ok. Co se tyka reakci plynu, tak ty jsou stejny jako v rezimu N (cili linearnejsi nez v rezimu D, coz je ale vec, kterou clovek na okruhu chce )
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Ten Vojáček má i brzdu a ladí to individuálně. Kamosovi to BMW nejdřív naladil tak, že nárůst výkonu byl moc strmý a nešlo to přenést, tak to udělali plošší atd. Ladil mu to podle brzdy a podle jeho představy jak chtěl aby to jelo.
Navíc pak doslo k přehrání v BMW na novou verzi SW tak mu to musel nalejt znova, ale zase v jiný úpravě, která si rozuměla s tou aktualizovanou RJ. Takže za mě super.
Navíc pak doslo k přehrání v BMW na novou verzi SW tak mu to musel nalejt znova, ale zase v jiný úpravě, která si rozuměla s tou aktualizovanou RJ. Takže za mě super.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Jak jsem rikal - neznam a je mozny, ze treba BMW ma zmaknuty, ale kdyz se podivam na ten web a vidim tam, ze dela tuning pro cca 40 znacek, tak mi to prijde trochu divny. Pro AR to vyvyji a je schopen upravovat nebo jen neco preprodava? A prehrava orginal ECU nebo tam montuje nejaky pigtail? IMHO s pigtail nebude schopen delat veci jako maximalka, otacky atd.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
@kenjiro
Náhodou tip na ověřeného úpravce naftové Giulie nemáš? Nechci tam cpát powerbox, ikdyž ten mi doporučovali v Imofě, konkrétně od Novitecu. Záruka mi brzo končí, nicméně do Holandska do Squadry se mi jet nechce, tak se dívám tady po možnostech v ČR.
Náhodou tip na ověřeného úpravce naftové Giulie nemáš? Nechci tam cpát powerbox, ikdyž ten mi doporučovali v Imofě, konkrétně od Novitecu. Záruka mi brzo končí, nicméně do Holandska do Squadry se mi jet nechce, tak se dívám tady po možnostech v ČR.
Giulia Veloce Ti 206 kw
Giulia 2.2 JTD 132 kw 8AT
ex: Giulia 2.2 110 kw 6MAN
ex: Brera 2.4 JTD 154 kw
ex: 156 2.4 JTD 110 kw
ex: 166 2.0 114 kw
Giulia 2.2 JTD 132 kw 8AT
ex: Giulia 2.2 110 kw 6MAN
ex: Brera 2.4 JTD 154 kw
ex: 156 2.4 JTD 110 kw
ex: 166 2.0 114 kw
Re: jak deaktivovat Start-Stop (napořád)?
Naftu netusim, ale myslim, ze v Cechach nebude nikdo kdo to udela tak dobre a kvalitne jako Squadra. Je to 800 km a naftak malo zere, tak by to mozna stalo za vylet
Jinak zrovna koukam, ze EC vydali novou verzi, kde umi deaktivovat start-stop system a zaroven maji verze i pro auta s high flow cat nebo uplne bez cat (driv to hazelo chyby, kdyz tam nebyl orginal a prala se s tim myslim i Squdra).
Jo a jeste pozor kdo ma 2018 (unor) a dal model, tak ten uz ma SWG, ktery znemoznuje zapis pres OBDII pro neorigo diagnostiku a je potreba bypass modul.
Jinak zrovna koukam, ze EC vydali novou verzi, kde umi deaktivovat start-stop system a zaroven maji verze i pro auta s high flow cat nebo uplne bez cat (driv to hazelo chyby, kdyz tam nebyl orginal a prala se s tim myslim i Squdra).
Jo a jeste pozor kdo ma 2018 (unor) a dal model, tak ten uz ma SWG, ktery znemoznuje zapis pres OBDII pro neorigo diagnostiku a je potreba bypass modul.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host