Koukám na VW klub a je to tam samá nenávist...
Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To je divný, že v topicu, kterej už podle názvu napovídá, že tady bude debata o koncernu VW, neresime BMW...
V tom duchu jsem sem dal losi test Kodiaqu RS. Ze se to pak zvrhlo ve srovnání s AR, taky divný na fóru Alfisti...
Já zas nechápu, že má někdo potřebu se VAGu zastávat. Stačí si to pořádně prolezt, všechno tak očividně osizeny, těžký železný ramena, co nejjednodušší a nejlevnější provedení všeho, podbehy z plastu kvality na úrovni hraček od rakosniku, nedotazeny technický řešení tam, kde by to vyžadovalo vyšší náklady, atd. Ze to má někdo jako sluzebak budiž, koncern je holt sikovnej v dojednavani podmínek s leasingovkama, ale Kodiaqa si nejspíš většina lidí koupila za svý a takovej člověk je prostě ryba, která nemá o kvalitní konstrukci ponětí a nechala se nachytat na reklamní kecy a pozlatka v podobě rámečku, LED pásků a velkých displejů...
V tom duchu jsem sem dal losi test Kodiaqu RS. Ze se to pak zvrhlo ve srovnání s AR, taky divný na fóru Alfisti...
Já zas nechápu, že má někdo potřebu se VAGu zastávat. Stačí si to pořádně prolezt, všechno tak očividně osizeny, těžký železný ramena, co nejjednodušší a nejlevnější provedení všeho, podbehy z plastu kvality na úrovni hraček od rakosniku, nedotazeny technický řešení tam, kde by to vyžadovalo vyšší náklady, atd. Ze to má někdo jako sluzebak budiž, koncern je holt sikovnej v dojednavani podmínek s leasingovkama, ale Kodiaqa si nejspíš většina lidí koupila za svý a takovej člověk je prostě ryba, která nemá o kvalitní konstrukci ponětí a nechala se nachytat na reklamní kecy a pozlatka v podobě rámečku, LED pásků a velkých displejů...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A co by si od toho auta čekal? Od SUV výrobce naprosto průměrných aut? Oni to mastí tak aby se to prodávalo a generovalo zisk. A to jim jde velice dobře. A technický řešení? Kodiaq bude těžko taková hrůza jako Octavie nebo Rapid, ale i tak prostě dělají taková auta jaká jejich zákazníkům stačí. To že já očekávám techniku jinou z jejich zákazníků blbce nedělá. A nic ve zlým, ale když o konstrukci aut mluví někdo kdo ani neví jestli má v autě dvouspojku nebo klasický automat s měničem, tak se tomu můžu leda tak pousmát...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak ja bych treba cekal, ze auto, ktere sama automobilka nazyva rekordmanem Nurburgringu, nejrychlejsi zviretem a sportovnim autem zvladne projet kuzely alespon onou referencni rychlosti 77 km/h. A rozhodne bych u takto prezentovaneho auta nenapsal, ze ten vysledek "neni spatny".
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tušíte při jaký rychlosti ten manévr zvládne třeba AR159 nebo Giulietta?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tvl já jsem tenkrát řešil úplně jiný věci než jestli to má měnič nebo dvojspojku, ale Ty z toho budeš žít ještě 10 let rozhodně ale vím, že neustále se tady na fóru Alfistů (nebo vlastne kdekoliv jinde) bít za škodovku nevypovídá úplně o příčetnosti a soudnosti, jsou to prostě pasráče, tak jako celej hittlerwagen group. Se divím, že si to nekoupis, když to tak pořád obhajujes a miluješ. Ale asi to nebude tak horký co, někde v hloubi duše víš že mám pravdu
Rychlost 159 sedanu jsem nenašel, ale asi na tom nebude spatne, minimalne v kontextu dobový konkurence:
https://m.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
Rychlost 159 sedanu jsem nenašel, ale asi na tom nebude spatne, minimalne v kontextu dobový konkurence:
https://m.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
S příčetností bych se tu moc neoháněl...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Po týdnu ježdění jsem vrátil Octavii s 1.0 TSI 85 kW a nechápu, jak moc musí mít člověk poškozený mozek, aby v tom viděl konkurenci pro Giulii nebo cokoliv v její třídě Interiér je čistě funkční, ale materiálově laciný pracant. Podvozek hodně pohodlný, relativně drží, ale rozhodně není sportovní. A ten motor je slušný základ, jak jsem od něj čekal jen to nejhorší, tak hodně mile překvapil. Město a okresky paráda, bez problémů se s tím předjíždí, spotřeba lehce nad 6, jen zvuk a projev tříválce... Měl jsem ji i s 1.5 Evo 110kW, s tím autem krásně cvičí, ale sportovní ambice má maximálně při předjíždění. Na druhou stranu bere děravé silnice jak starý Citroen Na tom autě si může člověk maximálně filtrovat mindráky, to není soupeř pro cokoliv sportovního...
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 396
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Navážu příhodou z dnešního večera..sjedu z D11 na Pražský okruh a na zadku se mi lepí Okta..tak mě trošku iritoval a vracák na Novopackou jsem si s Giou opravdu užil.Z připojováku se zařadím do pravého pruhu a mrknu do zrcátka kde je Okta.Nevěřím vlastním očím - náskok cca 200m.Spokojenost.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A to je přesně ono...
Octavie je jízdně konkurent tak pro Tipo. Občas mi přijde, že s těma Alficema máte docela nízký ambice, když vám stačí "pojet" dělníka Octu.
Octavie je jízdně konkurent tak pro Tipo. Občas mi přijde, že s těma Alficema máte docela nízký ambice, když vám stačí "pojet" dělníka Octu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak ten pilot v Okatavii, co se mu lepil na prdel si to ocividne nemyslel, ze muze konkurovat akorat tak Tipu
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Stejně tak jako 4 z 5 pilotů dodávek
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak oficiální srovnávací test Giulie a Octy RS nevymyslel nikdo z tohoto fóra.... a prostě ty situace kdy s tebou v Alfě chce závodit nějaká Octa nastávají.... Na druhou stranu občas lidi fakt ty škodovky zbytečně hrotí, holt už je to ta alergie na to jak se v Česku z Oktávie pořád dělá něco víc než je (obyčejná plechovka na převoz z bodu A do B, tohle umí velmi dobře, jinak naopak neumí vůbec nic a je drahá....)
Každopádně já Octavii ve firmě mám, z politických důvodů protože Škoda-Auto je náš největší zákazník a celkem tam jezdíme.... Je to CNG verze 81kW s víceprvkem vzadu a ačkoliv to nad zadní nápravou tahá o 100kg víc než běžná Octa, musím říct že jízdní vlastnosti jsou opravdu velmi dobré, auto je pohodlné a dá se s ním jezdit bezepčně a rychle.... (tím myslím 160 po dálnici a 130 po okreskách.... nic víc, samozřejmě....). Samozřejmě, chybí tomu grip na předku, což zimě může být problém....Koní to má sice málo, ale bez nějaké velké snahy když spěchám mě prostě defacto nic na silnici nepředjede, čili na podělaný český provoz to stačí.... Máme to auto od novoty, má najeto 160tkm a něco málo jsem řešil (výměna zadních tlumičů ve 100tkm a záruční výměna vodní pumpy), ale jinak absolutně spolehlivé a nevykazuje skoro žádné opotřebení.... Svoje prachy bych za to nedal, protože oproti konkurenci je to vždycky tak +/- o 50-100 tisíc dražší, ale do firmy je to OK.... samozřejmě, kdo z toho dělá víc než kvalitní plechovku, tak je hňup.... :-)
Každopádně já Octavii ve firmě mám, z politických důvodů protože Škoda-Auto je náš největší zákazník a celkem tam jezdíme.... Je to CNG verze 81kW s víceprvkem vzadu a ačkoliv to nad zadní nápravou tahá o 100kg víc než běžná Octa, musím říct že jízdní vlastnosti jsou opravdu velmi dobré, auto je pohodlné a dá se s ním jezdit bezepčně a rychle.... (tím myslím 160 po dálnici a 130 po okreskách.... nic víc, samozřejmě....). Samozřejmě, chybí tomu grip na předku, což zimě může být problém....Koní to má sice málo, ale bez nějaké velké snahy když spěchám mě prostě defacto nic na silnici nepředjede, čili na podělaný český provoz to stačí.... Máme to auto od novoty, má najeto 160tkm a něco málo jsem řešil (výměna zadních tlumičů ve 100tkm a záruční výměna vodní pumpy), ale jinak absolutně spolehlivé a nevykazuje skoro žádné opotřebení.... Svoje prachy bych za to nedal, protože oproti konkurenci je to vždycky tak +/- o 50-100 tisíc dražší, ale do firmy je to OK.... samozřejmě, kdo z toho dělá víc než kvalitní plechovku, tak je hňup.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To by sa uživilo aj v tuzing vlákne
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To jsou jen kontury z videa ;)
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To jsem pochopil ze tomu snad nesviti disky.... ale ten interier? No uvidime :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To má poukázat na to, že tomu designeri dali i nějaké tvary a musí se to zdůraznit modrou linkou, aby to běžný zákazník prostřelený slepice vůbec pochopil
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Dneska jsem se docela pobavil na FB. Vyskočil na mě příspěvek VW asi sponzorovaný, protože je opravdu neodebírám. Mluví tak o sobě?
Alfa Romeo 159 SW,1.9 JTDm 16V
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tam měl být mlhovkář...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak jsem včera prepinal TV když byly reklamy během TopGearu a narazil jsem na Autosalon kde testovali novou Audi S7. 3,0 TDi s el.motorem. Furt tam z toho měli vánoce jak je to strašně silný, ale stovka za 5,1 teda nic moc. Aby ne, když ten pasráč váží přes 2 tuny... Nejvíc mě pobavilo, že díky el.pohonu se spotřeba při lehké noze dostane na 7,9 a cenovka 3 miliony. Ten kdo si tohle koupí jasně dává najevo, že je úplně blbej...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A nemůže se to někomu prostě jen líbit?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tomuhle webu se většinou vyhýbám, ale tentokrát jsem odkazu neodolal:
https://www.auto.cz/video-na-kurz-bezpe ... ilo-131218
Má to pěkně udělaný vč. schránky na flašky
https://www.auto.cz/video-na-kurz-bezpe ... ilo-131218
Má to pěkně udělaný vč. schránky na flašky
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Takových je mi taky líto...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
S7 se samozřejmě někomu líbit může. Ale s tím elektromotorem si to koupí asi fakt jen ten kdo z toho bude mít nějaký prebendy. Z toho taky vyplývá jak je systém různých zón, dotací a vůbec euro norem postavený na hlavu, tohle auto je tabulkově ekologičtější než starší fiátek co jezdí za pět litrů.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host