Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Jenom přidám ještě jeden postřeh, který jsem si schválně byl teď ověřit jízdou. I za normální jízdy můžeš zkusit držet auto pod plynem a špičkou levé nohy opatrně začít přibržďovat. Uvidíš, že motor po malé chvilce sám přestane táhnout a pokud pořád budeš držet nohu na brzdě a už ani nemusíš doopravdy brzdit, nepůjde vytočit nad 2000 ani přidáním plného plynu. Pokud by do toho ECU nekecala, lehké přibrždění by ten motor neměl ani poznat, je to jako jízda do kopce a přidáním plynu by se s tím měl vyrovnat. Možná by po jízdě malinko smrděly brzdy, ale jinak nic, stejně jak dokážeš jet i s přibržděnou ručkou. Ale v tomto případě ten motor prostě zvadne a připadá ti jako by padl do nouzáku, ale vrtulník se na palubce nerozsvítí, ani to neukáže žádnou chybu, protože tohle prostě chyba není. Koho by napadlo zároveň šlapat na brzdu i plyn, že?
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Hele děkuji moc za rady čídlo hned objednám a uvidím snad to bude ono a pral bych si to upřímně. V úterý bych se k tomu mohl dostat
ještě jednou fakt díky
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Myslíš to čidlo otáček? Dej pak vědět jestli to pomohlo.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Nene omlouvám se snímač brzdoveho pedálu a to čidlo až potom zda nepomůže ten snímač.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9115
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Jo, ten snímač na brzdě vypadá mnohem pravděpodobněji.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
A taky je to blbost za tři stovky i s poštovným a vyměnit se dá za pár minut. I kdyby to nebyl on, nebude tě štvát, žes do toho vrazil prachy a nadřel se při výměně čidla někde zezadu pod startérem. Na to je času dost.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Souhlas o proti novému turbu hadic čidla sání a regulátoru tlaku turba už 300kc je ho...o 
takže v klidu.
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Hele tak malý dodatek třeba dnes jsem si všiml že ráno po noční jsem došel na parkoviště nastartoval auto abych se prohralo a chvíli kecám s kolegou cca 10min. Pak chci odjed a ejhle žádný tah a zas max 2000 otáček. Jediný co měl jsem zatahlou ručku. Jinak nic.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9115
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Ale startoval si s brzdou ne?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Tak to už si nejsem vědom ale nejspíš jo.
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Toto čo popisuješ zvykne robiť zatečená elektronika škrtiacej klapky olejom, pol roka mi trvalo kým som na to prišiel...ale na 1.9 8V. Ak má aj 16V elektroniku klapky dole a hriadelku zvisle, tak je to ono.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
A co jsi s tím dělal?? Dal novou nebo to stačí nějak vyčistit ??
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Na 8v sa nová kúpiť nedá, tak som objednal repas z polska za 200€ ale aj tá bola na nič, tak som odpájkoval ten plošák z mojej, vyčistil všetko od oleja a vymenil som dve guferká v ihličkovom ložisku ktoré už netesnili, to ložisko s guferkami sa dá objednať...najprv zisti či tam máš tiež olej (je to na 15min robota zistiť), ak áno tak ti poviem k tomu viac...nemusí to byť ono, ale podla toho co popisuješ to sedí.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Oki Oki zítra se na to podívám az se probudím po noční směně... Díky moc.
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Určitě by neškodilo tu škrticí klapku dát ven, rozebrat, vyčistit a zase složit. Je to jedna z věcí, která se při té úpravě sání určitě vyndávala a potenciálně to může být zdroj problému. Elektronika je naspodu a pokud netěsní kryt, nateče dovnitř olej ze sání. Ten se mohl držet dole, dokud se klapka nevymontovala a nepoložila. Pak se mohl roztéct všude. Protože motorový olej v dieselu obsahuje saze, je vodivý a může dělat neplechu.
To rozebrání je celkem triviální věc, zkontroloval bych co je uvnitř, hodně fotil, vytřel všechen olej pomocí papírových kapesníků a nakonec to odmastil čistým lihem a zase složil. A hlavně prostříknout konektor, ať tam není nějaký další skrytý problém.
To rozebrání je celkem triviální věc, zkontroloval bych co je uvnitř, hodně fotil, vytřel všechen olej pomocí papírových kapesníků a nakonec to odmastil čistým lihem a zase složil. A hlavně prostříknout konektor, ať tam není nějaký další skrytý problém.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Vyčistenie pomôže tak na dva dni...treba ju pretesniť komplet - guferá na hriadelke a aj ten kryt. Po pretesnení mi to spravilo po dvoch týždňoch zase, tak som musel odpájkovať plošák a pod ním bol ešte olej,predtým nepomohlo ani vyfúkanie kompresorom s technickým benzínom, treba to skrátka rozobrať. Ak to máš toto, tak ti dohladám číslo toho ložiska s guferami.
Sranda je že nikde som tento problém nevedel dohladať na nete...ani v angličntine. Jazdil som s diagnostikou a keď to spravilo, tak boli zamrznuté hodnoty v tom okruhu sania (čidlo tlaku truba váha..) tak reku jedine skrat - a v tom okruhu bola už jedine klapka ktorú som neprezrel...
Sranda je že nikde som tento problém nevedel dohladať na nete...ani v angličntine. Jazdil som s diagnostikou a keď to spravilo, tak boli zamrznuté hodnoty v tom okruhu sania (čidlo tlaku truba váha..) tak reku jedine skrat - a v tom okruhu bola už jedine klapka ktorú som neprezrel...
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Super určitě udělám jen mám strach z toho přepájení abych to neodpálil úplně...
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Čisté teoreticky kdybych dal z jiného auta samozřejmě kdyby byla suchá tak by to mělo jít normálně ne ?
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Ano, ale mne sa suchú nepodarilo zohnať...
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Jasný rozumím. Děkuji.
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
Tvl, tak to jsme doma, samý olej... Já ji v tak hrozném stavu neměl a po DPF a EGR off mi originální klapka vydržela 450 tisíc. Doporučuju teď vyčistit a pak zavolat Matesovi. Odkud jsi Vojto? Já moji starou Alfu pošlu za 14 dní na vrakáč asi do Vracova, tak tam ta klapka bude k dispozici.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
-
Vojtěch Vychodil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.10.2024, úte 11:25
Re: Padání do nouzoveho režimu po podrazeni
No já včera sehnal klapku takže dneska jsem vyměnil. A auto jezdí jak drak. Chtěl bych vám strašně poděkovat za veškeré rady. Vážím si toho. A jsem ze Šumperka.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti