Ale co jsem se do auta koukal tak jsem ho nikde nenaselKonstrukce agregátu zahrnuje i olejový chladič, platinové kontakty zapalovacích svíček s dlouhou živostností, hydraulicky ovládaná zdvihátka atd...

Ale co jsem se do auta koukal tak jsem ho nikde nenaselKonstrukce agregátu zahrnuje i olejový chladič, platinové kontakty zapalovacích svíček s dlouhou živostností, hydraulicky ovládaná zdvihátka atd...
Ferro píše:Tak jsem na to koukal v eperu zřejmě to vypadá tak, že chladic oleje ma u 156 jen 3,2GTA, a JTD se 4ventilovou technikou tedy 2400 JTD 20V 129 KW a 1.9 JTD 16V u 166 má téměr každá chaldič oleje až na 2,0ts a některý 2,4jtd a GTV ho má ve všech V6. Zbytek má tedy výměník na vodu/olej.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host