Kardan
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
tak jsen narazil na hliníkovej kardan z nisanu 200Sx o váze 5,5kg s křížkama
http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=1601
http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=1601
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
tak tady na tej malé fotce je vidět taktéž kardan s křížkama jako na tom nissanu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
¨takže dnes při zevlování v dílně sem si upřesnoval jaké kardany 75ka vlastně má a došel jsem(co se spon týče velikostí HSek) tak ke 3 typům
2,0TD+2,0TSko všechny tři hsky mají stejnou rozteč
2,4TD+2,5V6 první a poslední HSky větší a středová je stejná jako u 2,0TD/2,0TS (středová je 6 hraná) (ohledně tej 2,4 je to jen doměnka, protže origo kardan z alfy 90 2,4TD jsem měl jen jednou a už si nepamatuju rozteče HSky, ale podle foto(žlutej kardan) tam je středová HSka z 2,0TD a ještě by to mohlí potvrdit Rasputin, kterej je všechy kupoval a určo byla hranatá jako na 2,0TD)
a konečně 3,0V6 kde první a poslední HSka je velká jako U 2,4TD a 2,5V6, ale středová HSka je menší!!!!!!! a je kulatá- má menší rozteče než z 2,0TD
tak
je to je moje doměnka založená na bázi toho kolik typů kardanů mejma rukama prošlo a kolik jich ještě mám doma, samozřejmě to nemusí sedět s tím co je zrovna na vašem autě namontovaným
krom toho se kardan z 3,0V6 a 2,4TD dělí ještě na dva typy a to že jeden má možnost seřídit vzdálenost první HSky- teroreticky by se dalo říci, že má proměnlivou délku. ale je to jen teoretické, protže se středovým uloženým hejbat nemůžete takže při prodloužení nebo skrácení vám bude u setrváku chybtě nebo přebývat, tudíš jsem nepochopil k čemu to je krom větší váhy
a na tom dalším nic takového nejni tzn je nenastavitelný
co mám doma kardan z Asimovy alfy. což byl 2,5V6 tak tam byl podle výše uvedeného namontován kardan z 3,0V6
2,0TD+2,0TSko všechny tři hsky mají stejnou rozteč
2,4TD+2,5V6 první a poslední HSky větší a středová je stejná jako u 2,0TD/2,0TS (středová je 6 hraná) (ohledně tej 2,4 je to jen doměnka, protže origo kardan z alfy 90 2,4TD jsem měl jen jednou a už si nepamatuju rozteče HSky, ale podle foto(žlutej kardan) tam je středová HSka z 2,0TD a ještě by to mohlí potvrdit Rasputin, kterej je všechy kupoval a určo byla hranatá jako na 2,0TD)
a konečně 3,0V6 kde první a poslední HSka je velká jako U 2,4TD a 2,5V6, ale středová HSka je menší!!!!!!! a je kulatá- má menší rozteče než z 2,0TD
tak
je to je moje doměnka založená na bázi toho kolik typů kardanů mejma rukama prošlo a kolik jich ještě mám doma, samozřejmě to nemusí sedět s tím co je zrovna na vašem autě namontovaným
krom toho se kardan z 3,0V6 a 2,4TD dělí ještě na dva typy a to že jeden má možnost seřídit vzdálenost první HSky- teroreticky by se dalo říci, že má proměnlivou délku. ale je to jen teoretické, protže se středovým uloženým hejbat nemůžete takže při prodloužení nebo skrácení vám bude u setrváku chybtě nebo přebývat, tudíš jsem nepochopil k čemu to je krom větší váhy
a na tom dalším nic takového nejni tzn je nenastavitelný
co mám doma kardan z Asimovy alfy. což byl 2,5V6 tak tam byl podle výše uvedeného namontován kardan z 3,0V6
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
Tak tos nám teda výrazně pomoh
Podle ePeru jsou středové
pro všechny benzíny1.6, 1.8 a 2.0 60521647
ta by měla být rozměrově stejná i pro 2.0 TD 60521649 pro 1.8 TB, 2.5 V6, 3.0 V6 a 2.4 TD 60522066
Podle ePeru jsou středové
pro všechny benzíny1.6, 1.8 a 2.0 60521647
ta by měla být rozměrově stejná i pro 2.0 TD 60521649 pro 1.8 TB, 2.5 V6, 3.0 V6 a 2.4 TD 60522066
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
takže za A/ ANO
B/ ANo i NE a to protože mám doma kardan z 2,5V6 kde je středová HSka stejná jako na 1,6,1,8,20 a 2,0TD fakt nekecám
jianbk na tom žlutéém kardanu je vidět, že tam je ta první hska/ hranatá a jeto alfy 90 2,4 TD a Rasputin určo potvrdí že na 2,4 kupoval středovou taky tu první hranatou
EDIT: a jaké že jsou cenny???
EDIT II ona ta středová HSka je taková napnutá respektove musí se na spaidry nacpat násilím, je to vidět opět na žlutém kardanu
EDIT III každopádně rozdělení je takový, že pokud někdo chce středovou HSku tak at se prvně raději podívá jestli má kulatou nebo hranatou a je to =D>
B/ ANo i NE a to protože mám doma kardan z 2,5V6 kde je středová HSka stejná jako na 1,6,1,8,20 a 2,0TD fakt nekecám
jianbk na tom žlutéém kardanu je vidět, že tam je ta první hska/ hranatá a jeto alfy 90 2,4 TD a Rasputin určo potvrdí že na 2,4 kupoval středovou taky tu první hranatou
EDIT: a jaké že jsou cenny???
EDIT II ona ta středová HSka je taková napnutá respektove musí se na spaidry nacpat násilím, je to vidět opět na žlutém kardanu
EDIT III každopádně rozdělení je takový, že pokud někdo chce středovou HSku tak at se prvně raději podívá jestli má kulatou nebo hranatou a je to =D>
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
a mohly byjsem rozvést proč je usilnějších motorů první a podlední haska větší, kdežto prostřední je menší a u slabších motorů je to naopak
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
protože to vymýšleli talijáni.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
spíš jsou to všechno stavebnice, kde je máloco původní.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
no dobře ,ale když mám na výbět, ak kterou středovou HSku požít?? větší by přece měla vydržet více ne??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
http://www.driveshaftshop.com/pdetail.php?pid=214 nisan 200sx
http://www.driveshaftshop.com/
jen koupit mají taky celohliník na alfu???
http://www.driveshaftshop.com/
jen koupit mají taky celohliník na alfu???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
jop, takhle to vypadá, když je načatá HSka
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Kardan
Jen k tomu načnutí.. u mojí (nyní částečně deformované) 75 tky byla HS mám pocit že ta u spojky v takovém stavu - chyběl jí jeden ,, dílek" mezi štefty, a futr to jezdilo jak to prase :-) s prasátkem za volantem, přišlo se na to až při výměně spojky. Nedrželo to vůbec nic a vibrace nebyly skoro žádné - asi za těch 230 tisíc km byla ta gumopryž zvyklá ikdyž zteřelá
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
pěknéé
ted řeším vyvážení. prozatím zkouším kardany velká bíteš, tak uvidím
ted řeším vyvážení. prozatím zkouším kardany velká bíteš, tak uvidím
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
takže kardany velká bíteš zklamaly, po dvou měsících sem ho rději poalsla na slovensko, kde ho vyvažoval Rasputin
u nást to je tragedie
u nást to je tragedie
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
mn o už sem přišel na to co mě cinkalo na kardanu, ač byl po repasy
vypadá to, že soudruzi nedotáhly jeden šroub na středové hárdyně, ten se povolil a načeš vybrace zlikvidovali opěrné středové ložisko a samotný šroub je kapku načatý
vyměněno a zkompletováno
vypadá to, že soudruzi nedotáhly jeden šroub na středové hárdyně, ten se povolil a načeš vybrace zlikvidovali opěrné středové ložisko a samotný šroub je kapku načatý
vyměněno a zkompletováno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Kardan
tak mě napadá - co si nechat zkusit udělat hardyny v česku? dělá to tady firma gumex : http://www.gumex.cz/tesnici-pryze/hardy-spojky/ kdo to má blíž než já ? že by se tam zkusil poptat co by to stálo případně jako větší objednávka :-) já bych vzal dvě sady (před střed zad)
kupříladu
kat.č.0555134 ,
Vnější průměr / tloušťka(mm) 120/20
6x otvor 12mm, rozteč 85mm,
Průměr díry ve středu spojky (mm) 45
1 ks 312,00 kč...
trošku iné kafe ne ? takové ceny.
-jsou určeny pro přenos točivé síly
-omezují namáhání spojených částí
-umožňují pružné spojení kardanů
-cca 16 vrstev pláten
-použitá PA plátna mají velkou pevnost
Pro objednání jinak vyrobené hardy spojky uveďte:
-vnější průměr hardy spojky
-sílu hardy spojky
-vnitřní průměr otvorů
-počet otvorů
-rozteč děr
-armované / nearmované knoflíky
-průměr díry ve středu spojky
-uvedené ceny jsou orientační a závisí na počtu objednaných kusů
-dodací doba: max. 10dnů
Armovací knoflíky průměr:
8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 a 22mm
Trubičky: dle přání zákazníka
Pevnostní hardy spojky:
-do průměru 200mm příplatek 100,-Kč
-od průměru 200mm včetně příplatek 200,-Kč
-od průměru 300mm včetně příplatek 400,-Kč
kupříladu
kat.č.0555134 ,
Vnější průměr / tloušťka(mm) 120/20
6x otvor 12mm, rozteč 85mm,
Průměr díry ve středu spojky (mm) 45
1 ks 312,00 kč...
trošku iné kafe ne ? takové ceny.
-jsou určeny pro přenos točivé síly
-omezují namáhání spojených částí
-umožňují pružné spojení kardanů
-cca 16 vrstev pláten
-použitá PA plátna mají velkou pevnost
Pro objednání jinak vyrobené hardy spojky uveďte:
-vnější průměr hardy spojky
-sílu hardy spojky
-vnitřní průměr otvorů
-počet otvorů
-rozteč děr
-armované / nearmované knoflíky
-průměr díry ve středu spojky
-uvedené ceny jsou orientační a závisí na počtu objednaných kusů
-dodací doba: max. 10dnů
Armovací knoflíky průměr:
8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 a 22mm
Trubičky: dle přání zákazníka
Pevnostní hardy spojky:
-do průměru 200mm příplatek 100,-Kč
-od průměru 200mm včetně příplatek 200,-Kč
-od průměru 300mm včetně příplatek 400,-Kč
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
tak zkus a uvidíš
já sem chtěl někde vyrábět silenty na motor a ani se mě neozvali, nakonec až Kůrkyn je splašil
a HSky beru taky od Kůrkyna. respektive ted už vše jen od něj
já sem chtěl někde vyrábět silenty na motor a ani se mě neozvali, nakonec až Kůrkyn je splašil
a HSky beru taky od Kůrkyna. respektive ted už vše jen od něj
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
hade, to jsou hardyny na nízkootáčkový kardanky a jsou dost tvrdý.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
TO Had:
hele mám to ložisko a mám takový pocit, že na druhím dílu kardanu( ten u převodovky) jsou stejná ložiska z obou stran, takže pokud máš někde starej kardan, tak to z něho sundáš
sem namátkou to ložisku skusil z druhé strany a šlo v poho dovnitř
hele mám to ložisko a mám takový pocit, že na druhím dílu kardanu( ten u převodovky) jsou stejná ložiska z obou stran, takže pokud máš někde starej kardan, tak to z něho sundáš
sem namátkou to ložisku skusil z druhé strany a šlo v poho dovnitř
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
tak mě asi odešlo středové uložení, protože, když tomu naložím tak začne kardan štrejcaht o řadičku, kterou sem i tak už dost flexou obrousil aby měl kardan dosti místa
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
nemáš tomu tak nakládat
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Kardan
To nic, to se jen kroutí kastle pod tím smradlavým chrochtavým rakovinnotvorným litinovým ingotem z žigulíka nebo z čeho, FUJ! dej tam 3,0V6 benzím nebo 1,8T benzín a bude to v pohodě, uvidíš a beztak to i pojede lípMilano75 píše:tak mě asi odešlo středové uložení, protože, když tomu naložím tak začne kardan štrejcaht o řadičku, kterou sem i tak už dost flexou obrousil aby měl kardan dosti místa
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
ono asi za to může ten krouták, která by 1,8T ani 3,0V6 neměl
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
Kůrkyn píše:Tak tos nám teda výrazně pomoh
Podle ePeru jsou středové
pro všechny benzíny1.6, 1.8 a 2.0 60521647
ta by měla být rozměrově stejná i pro 2.0 TD 60521649 pro 1.8 TB, 2.5 V6, 3.0 V6 a 2.4 TD 60522066
skoro to vypadá, že pro 2,4TD platí, že krajní jsou V6 a středová 2,0Td
už se mě to potvrdilo podruhé
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan
jj bude to tak at zijou italove
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti