změřil jsem ji, ať máme z čeho vycházet a dává 0,5Ω a 12,34kΩ
2L TS mrtvý motor
Re: 2L TS mrtvý motor
Tak nová cívka od Kůrkyna je tady, fakt perfektně zabalený  
 
změřil jsem ji, ať máme z čeho vycházet a dává 0,5Ω a 12,34kΩ
			
									
									
						změřil jsem ji, ať máme z čeho vycházet a dává 0,5Ω a 12,34kΩ
Re: 2L TS mrtvý motor
takže jsem to poměřil a:
nová: 0,5Ω a 12,34kΩ
staré:
0,5Ω a 14,85kΩ
0,5Ω a 13,32kΩ
0,5Ω a 15,04kΩ
jedna je ještě v autě
takže bych měl asi vyřadit tu s nejvyšším odporem, ne?
jo a konektory na svíčky mají mít 2kΩ a mají 1,9kΩ, 1,9kΩ a 2kΩ, což bude asi v toleranci
			
									
									
						nová: 0,5Ω a 12,34kΩ
staré:
0,5Ω a 14,85kΩ
0,5Ω a 13,32kΩ
0,5Ω a 15,04kΩ
jedna je ještě v autě
takže bych měl asi vyřadit tu s nejvyšším odporem, ne?
jo a konektory na svíčky mají mít 2kΩ a mají 1,9kΩ, 1,9kΩ a 2kΩ, což bude asi v toleranci
- Ladin 164V6
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 5892
 - Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
 - Bydliště: Karlovy Vary
 
Re: 2L TS mrtvý motor
Myslim ze i ty civky jsou OK
			
									
									AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
						Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: 2L TS mrtvý motor
tak čím to může být, že s jinými to jezdí dobře?
			
									
									
						- coyote
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 3585
 - Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
 - Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
 
Re: 2L TS mrtvý motor
Nevím, ale rozdíl 2,7k mi už přijde docela dost. Chtělo by to ale vědět povolenouo toleranci.
			
									
									Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
						Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: 2L TS mrtvý motor
nové rozvody by měly vyřešit i ten občasný pískot řemene, ne?
			
									
									
						Re: 2L TS mrtvý motor
Jde o to co vyměníš, mám nové rozvody ze značkového servisu cca 15t km a píská to čím dál hůř. Studené v pohodě, ale jakmile se to ohřeje, tak na volnoběh to píská sice nepravidelně, ale čím dál tím víc. Sešlápnutí spojky na to nemá vliv  
			
									
									Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
						Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: 2L TS mrtvý motor
Petr147 píše:takže jsem to poměřil a:
nová: 0,5Ω a 12,34kΩ
staré:
0,5Ω a 14,85kΩ
0,5Ω a 13,32kΩ
0,5Ω a 15,04kΩ
jedna je ještě v autě
takže bych měl asi vyřadit tu s nejvyšším odporem, ne?
jo a konektory na svíčky mají mít 2kΩ a mají 1,9kΩ, 1,9kΩ a 2kΩ, což bude asi v toleranci
Když nad tím tak přemýšlím, tak bude asi vadná ta s 15kΩ, ale ta s 14,85kΩ ji statečně následuje
nemáte někdo tušení, kde najít doporučené hodnoty?
- Kůrkyn
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 4916
 - Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
 - Bydliště: Pacov
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 2L TS mrtvý motor
Změř prosím ještě tu v autě. Zdají se mi to tak malé rozdíly, že v tom ůže hrát roli i teplota cívky.
Ale vlastně ten problém, může způsobovat vadná izolace mezi cívkou a hlavou motoru, ale to envím jak změřit. V tom případě je jiskra slabá, protože část proudu se ztrácí proti kostře a vůbec nedojde k jiskřišti. To je ten případ, jak jsem popisoval u aut s rozdělovačem.
			
									
									
						Ale vlastně ten problém, může způsobovat vadná izolace mezi cívkou a hlavou motoru, ale to envím jak změřit. V tom případě je jiskra slabá, protože část proudu se ztrácí proti kostře a vůbec nedojde k jiskřišti. To je ten případ, jak jsem popisoval u aut s rozdělovačem.
Re: 2L TS mrtvý motor
to budu muct udělat až večer s Coyotem, tyto jsem mohl změřit, protože jsou venku z auta
leda změřit přechodovej odpor te kostry, protože je venku i ten kovovej držák s cívkama, přehodili jsme to jako jeden kus a jenom tam dali jednu starou cívku, protože jsme měli tři
			
									
									
						leda změřit přechodovej odpor te kostry, protože je venku i ten kovovej držák s cívkama, přehodili jsme to jako jeden kus a jenom tam dali jednu starou cívku, protože jsme měli tři
Re: 2L TS mrtvý motor
koukám na to a s tím držákem to asi nic nebude, sice je trochu špinavej a zoxidovanej, ale přes šrouby tam musí být kontakt
			
									
									
						- Kůrkyn
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 4916
 - Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
 - Bydliště: Pacov
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 2L TS mrtvý motor
Jo což to jo, ale jde o to, že vysoké napětí probíjí jakoby z kabelu do hlavy (skrz plastovou izolaci) a ztrácí se.
			
									
									
						Re: 2L TS mrtvý motor
jestli myslíme stejny kabely, tak jsou tam kabely i konektory nove Bosche, jeden starej probíjel
			
									
									
						Re: 2L TS mrtvý motor
tady jsou fotky se staryma kabelama, ten z kraje byl od oleje, další zašpiněnej od vody (špína) a třetí probíjel (bílej), poslední byl ok
a cívky jsou tam:
od oleje se nechala, od vody 15,04kΩ, probíjející 13,32kΩ a poslední 14,85kΩ
							
			
									
									
						a cívky jsou tam:
od oleje se nechala, od vody 15,04kΩ, probíjející 13,32kΩ a poslední 14,85kΩ
Re: 2L TS mrtvý motor
ted to jezdí celkem ok, otáčky drží a necuká, ale mám takovej pocit, že to pořád není ono, ale jistej si nejsem  
			
									
									
						- Kůrkyn
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 4916
 - Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
 - Bydliště: Pacov
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 2L TS mrtvý motor
Zajímavý, to pak těžce nesedí hodnota z té nové cívky, to jsem z toho jelen.
			
									
									
						Re: 2L TS mrtvý motor
měřím mezi kontaktama v konektoru a pak mezi kontaktama na kabel + konektor, snad to měřím dobře  
  jdu tu novou ještě jednou přeměřit
			
									
									
						Re: 2L TS mrtvý motor
tak nové měření 12.91kΩ  
			
									
									
						- coyote
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 3585
 - Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
 - Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
 
Re: 2L TS mrtvý motor
Ne měření izolace jsou přístroje. Pracují s vysokým napětím. Ale naposledy jsem to viděl ve škole a v práci je nemámeKůrkyn píše:Ale vlastně ten problém, může způsobovat vadná izolace mezi cívkou a hlavou motoru, ale to envím jak změřit.
Nemáš někde v chytré příručce kolik má být na cívce odpor? V tovární příručce na Bravo to tuším bylo, ale na Alfu nic podobného nemám
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
						Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: 2L TS mrtvý motor
ted jsem ještě vzal konktakty alkoholem, páč byly dost zašpiněný a jdu je změřit ještě jednou, třeba to byl jenom přechodovej odpor mezi kabelem a cívkou  
 ... ještě to můžu změřit s nasazenýma kabelama, jestli tam teda dostanu hrot multimetru  
			
									
									
						Re: 2L TS mrtvý motor
takže:
14,85kΩ-> dnes 14,93kΩ-> s kabelama 19,75kΩ
13,32kΩ-> dnes 13,39kΩ-> s kabelama 18,42kΩ
15,04kΩ-> dnes 15,12kΩ-> s kabelama 20,22kΩ
nová
12,34kΩ-> dnes 12,91kΩ-> s kabelama 17,76kΩ
mezi první a třetí je rozdíl cca 1kΩ
 snad to dělala špína na kontaktech 
konektor ma 2kΩ a kabel taky, tak to +- sedí, ale už je to s vyčištěnýma kontaktama
			
									
									
						14,85kΩ-> dnes 14,93kΩ-> s kabelama 19,75kΩ
13,32kΩ-> dnes 13,39kΩ-> s kabelama 18,42kΩ
15,04kΩ-> dnes 15,12kΩ-> s kabelama 20,22kΩ
nová
12,34kΩ-> dnes 12,91kΩ-> s kabelama 17,76kΩ
mezi první a třetí je rozdíl cca 1kΩ
konektor ma 2kΩ a kabel taky, tak to +- sedí, ale už je to s vyčištěnýma kontaktama
- Ladin 164V6
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 5892
 - Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
 - Bydliště: Karlovy Vary
 
Re: 2L TS mrtvý motor
Coyote: co mame v praci pristroje na mereni iz. stavu tak ty bezne prenosny jsou stejne jen do 5kV. Z civek jde tusim >20kV (nechci kecat)? Pak tam mame aparat znacky Baur a ten je snad do 80kV tak tim by to slo zkusit, ale je to uz bedna jak krava
			
									
									AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
						Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- coyote
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 3585
 - Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
 - Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
 
Re: 2L TS mrtvý motor
Ladin: Tak to budou asi dobrý mrchy 
 Ty malý přenosný jsme měli i ve škole a byla s tím docela prdel  
 Možná to u nás mají kolegové, ale my na útvaru to nemáme. Proč taky, když si ke kabelům ani nečuchnu. Ono už to asi nebude potřeba, vypadá to, že jsme zkoušením na tu špatnou cívku přišli.
			
									
									Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
						Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: 2L TS mrtvý motor
Už zase skáču přes kaluže  
  
			
									
									
						- coyote
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 3585
 - Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
 - Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
 
Re: 2L TS mrtvý motor
Tak hlavně aby to vyrželo  
			
									
									Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
						Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
