
B/ lamely v samosvoru se nadají obkládat(to není spojka u motorky) ale renovovat tuším 2000 kus
Povedal by som, ze skor 2way, aj ja som shiftlockom daval do smyku auto, a nechalo to vacsinou dve ciary za mnou, ale to su len moje skusenosti ;) Niekto vravi, ze svornost sa zvysit da hrubsimi lamelami, niekto zas, ze treba ten diff inac vyskladat a potom svori viac, to uz ja tiez neviem, origo je 25% svornost, turbo EVO by malo mat diff so svornostou 40%, ja by som chcel tiez tak aspon 50% svornosti, uvidime co povie mechanik ked bude skladat prevodovku :Phondzik píše:mě zaskočilo jen to že vezmu za poloosu a druhá jde do protipohybu úplně lehce jako u open difu. Jsem zvyklej na fordí a bmw dify a u Sierr co jsem měl se špérou se při zvedlých kolech točily obě stejným směrem a dost ztěžka. U bawa ještě větší dřina...
Pokud je to jen že se rozevře pod momentem, tak bych mohl kroutit do aleluja... Jestli je to takhle ok, nepřepínám, po ničem nepátrám.... rozeberu, repas, ádié
Co to dělá za jízdy vím ( ne u Alfy, nebyla schopná prohrábnout když sem jí přivezl) Vím jakej je rozdíl mezi open a špérou, i to co to dělá pod plynem při jízdě dveřma napřed![]()
Když už to budu nechávat dělat, lze zvýšit svornost? Jiná tloušťka lamel? Nějaký zkušenosti s tím?
A poslední věc- je tenle diff 1way nebo 2way- tzn špéruje pouze při záběru, nebo i obráceně na tzv shift lock- tvrdý podřazení a tím utrhnutí kol? Sierru jsem si tímhle rozhazoval na mokru.
u Ts převodovky je spojkový POMOCNÝ válec z jiné strany než na V6 tkové převodovce. takže via eper.Milano75 píše:sem tak pořád přemejšlel kde bych mohl mět držák spojkového válečku z V6 a najednou, sem našel hned dva
jinak už si napamatuju, jestli je váleček shodný se slabšíma modelama
ví někdo??
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů