Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
díky az foto
no, ale ten kroužek je na spínačce, ne?
podle obrázku to musí být pod deklem pod volantem, ale ničeho sem si tam nevšiml , půjdu po kabelech a bude
no, ale ten kroužek je na spínačce, ne?
podle obrázku to musí být pod deklem pod volantem, ale ničeho sem si tam nevšiml , půjdu po kabelech a bude
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
On na spínačce je, ale není to její součást, z kroužku jde přimo kablík
Tady jde castecne videt i konektor
Tady jde castecne videt i konektor
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
ok díky za foto, prozkoumám to, ale nějak si myslím, že tam nejni
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
no nenašel sem ho :
asi je pod tímhle plastem na plynovým pedálem- nevíte jak se sundavá??
a další puzzle dorazily
asi je pod tímhle plastem na plynovým pedálem- nevíte jak se sundavá??
a další puzzle dorazily
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
tak pop- of ventil mov nepasuje z GTV6ky, ale je nnastavím hadici
jian kdo má doma 164V6 TB, tak by se mi mohl kouknout a zjistit kam vedou tyhle dvě hasice
olejová- od separátoru vede někam a vodní co se ztrácí pod airboxem
odkaz na galerii
http://postimg.org/gallery/6afq8s36/
jian kdo má doma 164V6 TB, tak by se mi mohl kouknout a zjistit kam vedou tyhle dvě hasice
olejová- od separátoru vede někam a vodní co se ztrácí pod airboxem
odkaz na galerii
http://postimg.org/gallery/6afq8s36/
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Zdar a sílu, TB mám akorát rozebrané před domem ... dělám hlavy... jinak ta od separátoru prostě ta shora by měla jít myslím někam na podtlak...
na obojí juknu a dám vědět ;)
na obojí juknu a dám vědět ;)
Alfa Romeo 164 3.0 V6 24V Q4
Alfa Romeo 164 2.0 V6 Turbo
Alfa Romeo 164 2.0 V6 Turbo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
hééé, to budeš hodnej podrobně sem se na to nedíval, ta hadice vypadá, že nemá protikus
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Tak myslím, že ti tam chybí ta hadice z obrázku č. 1 (ta chobotnice se třema chapadlama )... pokud jsi jí tedy nevyndal... jinak posílám schémátka ;)
voda...
http://gorka164.rajce.idnes.cz/Nezarazene#TB_hadice.jpg
systém sání...
http://gorka164.rajce.idnes.cz/Nezaraze ... m_sani.jpg
voda...
http://gorka164.rajce.idnes.cz/Nezarazene#TB_hadice.jpg
systém sání...
http://gorka164.rajce.idnes.cz/Nezaraze ... m_sani.jpg
Alfa Romeo 164 3.0 V6 24V Q4
Alfa Romeo 164 2.0 V6 Turbo
Alfa Romeo 164 2.0 V6 Turbo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
tuhle tam tuším mám, nikde nic nemám bez hadice a tahle chobotnice je tuším na chlazení turba ne??
říkal sem si, že naleju vodu na jaře a uvidím
tady je trochu vidět- je pod rozdělovačem
image upload no compression
EDIT:
je to určo vodní hadice, protože je vevnitř od bordelu z chladícího kruhu- žádná černota ze sání
a díky za schémata- sem sehnal pop OFF ventil z GTV2,0V6t a zjistil jsem, že 164ka má jinačí hadice
EDIT II
už sem se zorientoval co sem vlastně chtěl
jasně ta od separátoru do sání, ale kam přesně? v tom schématu to ukazuje na stejné místo jako ta harní hadice
mrkni na víc fotek::
adult image
říkal sem si, že naleju vodu na jaře a uvidím
tady je trochu vidět- je pod rozdělovačem
image upload no compression
EDIT:
je to určo vodní hadice, protože je vevnitř od bordelu z chladícího kruhu- žádná černota ze sání
a díky za schémata- sem sehnal pop OFF ventil z GTV2,0V6t a zjistil jsem, že 164ka má jinačí hadice
EDIT II
už sem se zorientoval co sem vlastně chtěl
jasně ta od separátoru do sání, ale kam přesně? v tom schématu to ukazuje na stejné místo jako ta harní hadice
mrkni na víc fotek::
adult image
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Ta se mi líbí, až tu záchranu někdy vzdáš tak se hlásím jako první na adopci
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
doufám, že nevzdám, jen si to musím v dílně přeorganizovat
75TS do garáže, kterou na jaře ohodím a vymaluju
75V6 do provozu a TD s 164kou v dílně dávat do kupy
na té 164ce sem ještě nenašel ten tu imo skřínku
75TS do garáže, kterou na jaře ohodím a vymaluju
75V6 do provozu a TD s 164kou v dílně dávat do kupy
na té 164ce sem ještě nenašel ten tu imo skřínku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Už začíná chytat tvar. Jiná kola a bude to kočka. No a samozřejmě dokončit operování. Držím palce.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Milano75 píše: doufám, že nevzdám, jen si to musím v dílně přeorganizovat
75TS do garáže, kterou na jaře ohodím a vymaluju
75V6 do provozu a TD s 164kou v dílně dávat do kupy
na té 164ce sem ještě nenašel ten tu imo skřínku
Mám z toho radost...
Jinak jestli "ten tu imo skříňku" znamená jednotku imobilizéru, tak je myslím vzadu v kusfru... vedle jednoho podběhu.
;-)
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
ne tam je alarm, imobilizér by měl být ve sloupku řízení, jinak sem obeslal původní majitele, aby poradily jak to startovali
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Milano75 píše:ne tam je alarm, imobilizér by měl být ve sloupku řízení, jinak sem obeslal původní majitele, aby poradily jak to startovali
Jo, to je fakt.
;-)
Ať se daří.
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
164 je celkem jednoduchá... projít to, porovnat schémata, předrátovat... a startovat to bude. Sice je to novější Motronic, ale ve výsledku furt hodně podobný. Samotný immo musí bejt někde vpředu, ale v SM tohle všechno bude. No snad to rozjedeš A nebo by se mi hodila kastle
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
takže jsme napsal dopisy původním majitelům, co jsou v TP ohledně imobilizéru a ozval se mi ten první, který se zhrozil co se s alfou stalo.
takže moje 164ka nemá imobilizér a vystřelovací klíček s dálkáčem je u auta od prvopočátku (prý by měl dálkáč otvírat i kufr)
motor nejde pravděpodobně nastartovat proto, že ECU neustále blokuje vymontované LPG, takže se patrně bude muset auto dotáhnout k plynařům co dělají zástavbu LPG
to že mi bliká imob. se mu občas stávalo taky- že prý to někdy dělalo a někdy ne- pak to už neřešel (prvně si myslel, že to je otevřená kapota)
proto, když sem šel po kabelech od spínačky sem nic nemohl nalézt
takže moje 164ka nemá imobilizér a vystřelovací klíček s dálkáčem je u auta od prvopočátku (prý by měl dálkáč otvírat i kufr)
motor nejde pravděpodobně nastartovat proto, že ECU neustále blokuje vymontované LPG, takže se patrně bude muset auto dotáhnout k plynařům co dělají zástavbu LPG
to že mi bliká imob. se mu občas stávalo taky- že prý to někdy dělalo a někdy ne- pak to už neřešel (prvně si myslel, že to je otevřená kapota)
proto, když sem šel po kabelech od spínačky sem nic nemohl nalézt
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Ten klíček 100% není originál, ať si kdo chce řiká co chce.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Jasny, 96 ma mit 100% cervenej klic s cipem... Mozna je ta imo ampule strcena do toho VW paklice.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
špatně jsme to napsal, majitel auto dovezl, namontoval dálkové ovládání centrálu a k tomu pořídil ten vystřelovací klíček - omlouvám se zadezinformaci
každopádně původní majitel tvrdí, že to IMO nemá
každopádně původní majitel tvrdí, že to IMO nemá
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Jestliže v tý elektroinstalaci máš takovej bordel, tak ti nezbyde než udělat to co jsem dělal já - vytáhnout si ten motorovej svazek, najít si schémata, zapojit to jak to patří a teprve pak bádat dál. Jestli tam imo máš nebo nemáš, to takhle poznáš, protože buďto tam někde ten modul najdeš a nebo ne. Najít bys ho měl, pokud ho někdo už nevyhodil. Bohužel s elektrikou superky ti neporadím... tu neznám. Předface znám důkladně, tady počítám, že to bude podobné tedy motorový svazek je samostatný a měl by jít poodpojovat a vytáhnout celý ven, průchodka do kabiny je u spolujezdce, pak to vede na protipožárce za motorem, jeden konektor za protipožárkou na propojení s palubní deskou a spínačkou a pak různě po motoráku.
Až budu mít chvilku času, zkusím pohledat schémata. Klíček každopádně origo není a vzhledem ke stavu zbastlení tý elektriky to fakt celý rozdělej nebo budeš furt řešit proč to či ono nejde, nebo jde jen někdy.
Až budu mít chvilku času, zkusím pohledat schémata. Klíček každopádně origo není a vzhledem ke stavu zbastlení tý elektriky to fakt celý rozdělej nebo budeš furt řešit proč to či ono nejde, nebo jde jen někdy.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host