Golf GTI a R32 - legendární vozy

Odpovědět
crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3534
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)

Příspěvek od crashta » 30.5.2012, stř 23:30

zde. píše:Co se tyce povestne nemecke kvality od VW, zrovna dnes jsme resili vylagrovane 1.6 TDI s najetyma 18.000..
takze si ho zlikvidoval??? :-D sorry za :ot:
Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
Corsa Italia 8.6.2019
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)

Příspěvek od Marty » 31.5.2012, čtv 07:31

Během 14. dnů třikrát turbo k.o na Octavia 2 TDI jak je to možné u tak úžasných strojů ?? :cry:
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)

Příspěvek od yan.ko » 31.5.2012, čtv 07:39

Zrejme odstranuji nasledek a ne pricinu.
Alfa Romeo Perfection

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)

Příspěvek od zde. » 31.5.2012, čtv 08:42

crashta píše:
zde. píše:Co se tyce povestne nemecke kvality od VW, zrovna dnes jsme resili vylagrovane 1.6 TDI s najetyma 18.000..
takze si ho zlikvidoval??? :-D sorry za :ot:
:roll: Během týdne jsem ho stihl vylágrovat, zřejmě jsem prase nepředstavitelných rozměrů, když mi neodolala ani Wolfsburská preciznost :roll:
33

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)

Příspěvek od cuhan » 31.5.2012, čtv 08:59

S tím haldexem je to trochu jinak než se tady píše,95% je předek 5% zadek,při extrému to jde 50% na 50%,to ale neznamená jak tady někdo píše že v zatáčce nevíš co to udělá,ten moment přenosu na zadní kola není skokový ale plynulý,vím dobře jak se to chová na sněhu,je to paráda a když chci blbnout tak si vypnu DSTC a pak je to adrenalin,tím nechci říct že haldex je světoborný,jsou daleko lepší systémy a jak už psal alfantastisch,je lepší mít haldex než předohrab :D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4047
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)

Příspěvek od Adamsquare » 31.5.2012, čtv 09:52

Haldex je v poslední generaci vynikající systém a kdo se snaží tvrdit, že ne, tak ho nezná. Spíš je to jen JPP nebo zkušenost s Octavií před 15 lety s prvním Haldexem (na svoji dobu to také nebyla taková hrůza - 4x4 bylo masově v plenkách). Třetím důvodem je ještě obecná neznalost, kdy Haldex = VW a tím pádem i trapná averze :wink:

Jinak chudák Eraser GTA... takovou diskuzi bych nechtěl :)
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19096
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)

Příspěvek od Kubas » 31.5.2012, čtv 10:00

jak už bylo uvedeno, tahle karta stejně patří mezi ex-Alfy, Eraser už to prodal (prodává?). Jinak my se tady právě bavíme o haldexu 1.gen (v souvislosti s fantastickým Golfem R32).
Ty pozdější generace už jsou údajně opravdu hodně jinde...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3534
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)

Příspěvek od crashta » 31.5.2012, čtv 10:07

mozna by to admini mohli nekam presunout...
Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
Corsa Italia 8.6.2019
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Eraser GTA - Alfa Romeo 156 3,2 GTA (2002)

Příspěvek od zde. » 31.5.2012, čtv 11:18

Jasně že se bavim o tom prvním, který reagoval až na prokluz a ne čidly náklonu, příčného zrychlení, gyroskopy a co já vím jakých konin. Vyšší generaci haldexu znám moc dobře z Volva XC90 a funguje znamenitě, i když kvůli předposrané a nevypínatelné stabilizaci s tím je zábava jak s prasetem.
33

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19096
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Kubas » 31.5.2012, čtv 11:43

zcela výjimečně jsem použil svá zaprášená admin-práva.... Golf GTI si to jistě zaslouží :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Dallen » 31.5.2012, čtv 12:28

@Cuhan: Nemas pravdu, to co pises o prenaseni staleho krouticiho momentu na zadek (5%) to už je haldex II generace, ktery stara R32 nema.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od cuhan » 31.5.2012, čtv 14:32

To já vím,měl jsem na mysli moje auto :D Když jsem neměl Volvo a nějak jsem se o to nezajímal,tak jsem si také myslel,že Haldex je z grupenvágen,až po zakoupení Volva jsem se dopátral že to je Švédský bazmek :D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Dallen » 31.5.2012, čtv 14:40

Tak tak, stejně jako torsen apod.
Ono průser hlavně u toho HI je prudký nárust kroutícího momentu na zadních kolech, ty auta se většinou prodávala bez ESP. Pro nezaškoleného řidiče docela prekerní situace. :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1058
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Rac3r » 31.5.2012, čtv 14:43

První Haldex si troufnu napsat že nebyl dobrej systém, ale zase lepší jak náhon jen na přední, v době kdy měla O1 haldex jako vrchol a dělala z něj senzaci se jim majitelé Subaru mohli jen smát... :) Nejnovější Haldex je ale už úplně o nečem jiným a Subaru si ho do některých modelů s naftou kupuje.
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od cuhan » 31.5.2012, čtv 14:55

Haldex má sice už pátou generaci,takže furt se to vylepšuje ale torsen to nikdy nebude :D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od cuhan » 31.5.2012, čtv 14:59

Když jsme u těch čtyřkolek,v roce 1999 jsem měl Mitsubishi Galant 2.5i v6 24v 4WD 4WS a to bylo jinčí kafe,tam šel zadek furt :D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8594
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Harous » 31.5.2012, čtv 15:04

Subaru si Haldex nekupuje a s naftou to nemá nic společnýho. Jde o to, že u automatických převodovek využívá k rozdělení krouťáku předek / zadek řízenou viskospojku. Trochu podobný to je, ale stejný ne.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1058
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Rac3r » 31.5.2012, čtv 15:12

Jo ::s29:: :smt056 ale někde jsem četl že to řešení kupuje od Haldexu :-k
Každopádně jejich systém 4x4 je hodně dobrý...
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19096
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Kubas » 31.5.2012, čtv 15:23

takže ti, co se tady ještě nenechali ukecat, že Golf GTI je best, tak si koupí Subaru a můžeme to pomalu zavřít.... :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2599
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od George.KHE » 31.5.2012, čtv 15:35

místní oblíbené téma, tak taky přileji trochu benzínu do ohně.
IV generace GTI byla jedna z nejhorších vůbec, R32 to měla zachránit, ale konkurence měla taky své kousky. Pak přišla konečně povedená V řada GTI. V testech si V GTI vede daleko líp jak neohrabaná V R32. Ta se hodí tak na německé dálnice, kvůli větší maximálce. Proto se u VI generace golfu vrátili k čtyřválcovému motoru, protože zjistili, že s R6 díru do světa neudělají.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4047
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Adamsquare » 31.5.2012, čtv 16:42

R ve čtyřválci už není ono. TBi je taky super, ale V6 je V6 :wink:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=1SNPKaNeeSI[/video]
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8594
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Harous » 31.5.2012, čtv 17:17

Rac3r píše:Jo ::s29:: :smt056 ale někde jsem četl že to řešení kupuje od Haldexu :-k
Každopádně jejich systém 4x4 je hodně dobrý...
Ano, tohle psali soudruzi na Idnesu... :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

forza156
Pozorovatel

Příspěvky: 347
Registrován: 8.1.2007, pon 18:42
Bydliště: Brno

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od forza156 » 31.5.2012, čtv 18:28

Kurňa,nesrovnávejte GTA s těma škopkama od VW :evil:

Ještě dnes si dokáže GTA se špérou utřít zadek s novým R,ježděno v Mejtě
DSC01100.JPG
+++No sound,no fun+++

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1058
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Rac3r » 31.5.2012, čtv 18:30

Však tohle je prostě divný vlákno arvsvw
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4047
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Golf GTI a R32 - legendární vozy

Příspěvek od Adamsquare » 31.5.2012, čtv 18:58

forza: ... no já tam vidim +- 1 vteřina stejný časy :wink: Krom toho to je evidentně o jezdci. Podtim jsou dva Lancery EVO s mnohem vyšším výkonem a zajíždí o 5 vteřin horší ...
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host